ROSE VILLAIN, IL 2022 SARA’ DECISIVO?

È già dallo scorso anno che nel panorama dell’urban nostrano circola in modo prepotente il nome di Rose Villain, la giovane artista, che è stata la prima italiana a firmare con Republic Record, infatti ha pubblicato il suo primo brano in italiano: “Bundy”, seguito poi da “Il Diavolo piange” e “Goodbye”. Questo switch dall’inglese alla nostra lingua le ha permesso di farsi notare maggiormente dal grande pubblico oltre che da artisti della scena rap. Il primo a credere in lei sotto quest’ottica è stato Salmo, quando Rose era in Machete, che l’ha chiamata per “Don Medellin”, ma nonostante questo non era riuscita a farsi notare più di tanto. Lo scorso anno chi l’ha aiutata a farla emergere è stato Gué che l’ha portata nel suo disco “Mr.Fini”, in “Chico”, ed il risultato è che oggi la canzone è quadruplo disco di platino. Da qui Rose Villain costruisce le basi per un futuro, come dice il suo nome, roseo ed il 2021 diventa l’anno della consacrazione per la cantante milanese che compare nei dischi di Mondo Marcio, in “Corona Love Story”, Giaime nel brano “Soli”, di Don Joe collaborando con Ernia in “Kandinsky” e nel terzo volume di “Keta Music” di Emis Killa con cui collabora in “Psycho”. Tutte queste collaborazioni fanno capire che il talento di Rose venga apprezzato da ogni tipo di rapper, dai più “anziani” ai più giovani, ed è una skill di notevole importanza. Ma le collaborazioni di Rose quest’anno non si fermano qui perché è da poco uscita “Gangsta Love” con Rosa Chemical in cui i due raccontano di un amore tossico ed il beat di Sixpm, attuale compagno della cantante, dà una freschezza al pezzo ed il cui ritornello si adatta alle strategie radiofoniche. Altri due brani hanno visto Rose Villain sbarcare in radio: in primis la nuova collaborazione sempre con Guè in “Elvis”, uscito quest’estate, dove i due hanno ottenuto l’autorizzazione da parte dei parenti di Elvis Presley per poter utilizzare “Heartbreak Hotel” e quindi avere la voce originale del Re del rock nel loro pezzo, pezzo che ha caratterizzato l’estate del rap italiano fino ad arrivare a ben 3 milioni di streams su Spotify. Un altro brano con cui Rose Villain ha conquistato le radio è il remix di “Eva + Eva” di Annalisa, brano che ha dato una nuova veste, molto più affascinante, alla canzone inclusa nell’ultimo disco dell’artista uscita dalla scuola di Amici, e che ha dato occasione agli ascoltatori di prolungare l’estate nelle loro orecchie. Dopo questo 2021 ci si aspetta da Rose Villain un 2022 di fuoco, magari con la pubblicazione di un album e con qualche altra hit da primo posto in classifica. Voi cosa ne pensate di lei?

Articolo a cura di Gabriele Dimarco!

171 pensieri riguardo “ROSE VILLAIN, IL 2022 SARA’ DECISIVO?

  • 8 Dicembre 2021 in 7:33 pm
    Permalink

    È veramente strepitosa, voce unica!! Mancava in Italia un talento così completo e pazzesco anche dal punto di vista estetico, è meravigliosa.

  • 30 Gennaio 2022 in 12:00 am
    Permalink

    Hey there just wanted to give you a quick heads up. The text in your post seem to be running off
    the screen in Internet explorer. I’m not sure if this is a formatting issue or
    something to do with web browser compatibility but I thought I’d post to let you know.

    The style and design look great though! Hope you get the
    issue resolved soon. Kudos

  • 30 Gennaio 2022 in 1:36 am
    Permalink

    You really make it seem so easy with your presentation but Ifind this topic to be really something that I thinkI would never understand. It seems too complex and very broadfor me. I’m looking forward for your next post, I will try to get the hangof it!

  • 30 Gennaio 2022 in 8:14 pm
    Permalink

    I every time spent my half an hour to read this weblog’s articles daily along with a mug of coffee.

  • 30 Gennaio 2022 in 8:26 pm
    Permalink

    I am also commenting to let you know of the helpful encounter my friend’s daughter found reading through your web page. She figured out numerous issues, not to mention what it’s like to have an amazing giving mood to have most people really easily know selected impossible subject areas. You really exceeded our own expectations. Many thanks for imparting the invaluable, safe, explanatory and even easy thoughts on the topic to Janet.

  • 31 Gennaio 2022 in 6:04 pm
    Permalink

    Hello! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I’m trying to
    get my blog to rank for some targeted keywords but I’m
    not seeing very good gains. If you know of any please
    share. Kudos!

  • 31 Gennaio 2022 in 6:22 pm
    Permalink

    excellent points altogether, you simply won a new reader.What would you recommend in regards to your put up that you made some days ago?Any certain?

  • 14 Maggio 2022 in 7:25 am
    Permalink

    If some one wants to be updated with most recent technologies after that he
    must be pay a quick visit this web page and be up to date everyday.

  • 14 Maggio 2022 in 7:34 am
    Permalink

    Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say
    that I have really enjoyed surfing around your weblog posts.
    In any case I’ll be subscribing on your rss feed and I hope you write again very soon!

  • 14 Maggio 2022 in 7:38 am
    Permalink

    Hi there! Would you mind if I share your blog with my zynga group?
    There’s a lot of people that I think would really enjoy your
    content. Please let me know. Thank you

  • 14 Maggio 2022 in 7:42 am
    Permalink

    Great goods from you, man. I’ve understand your stuff previous to and you are just too wonderful.
    I actually like what you have acquired here, certainly like what you’re stating and
    the way in which you say it. You make it enjoyable and you still care
    for to keep it wise. I can’t wait to read much more from you.
    This is really a tremendous website.

  • 14 Maggio 2022 in 8:26 am
    Permalink

    Hmm it appears like your site ate my first comment (it was extremely
    long) so I guess I’ll just sum it up what I wrote and say, I’m thoroughly enjoying your blog.
    I too am an aspiring blog writer but I’m still new to everything.
    Do you have any helpful hints for newbie blog writers? I’d certainly appreciate it.

  • 14 Maggio 2022 in 8:44 am
    Permalink

    Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your site is
    magnificent, as well as the content!

  • 14 Maggio 2022 in 10:58 am
    Permalink

    Admiring the persistence you put into your blog and detailed information you provide.

    It’s awesome to come across a blog every once in a while that isn’t the same
    old rehashed information. Wonderful read! I’ve
    bookmarked your site and I’m adding your RSS feeds to my Google account.

  • 14 Maggio 2022 in 11:09 am
    Permalink

    Hmm it appears like your blog ate my first comment (it was extremely long) so I guess I’ll
    just sum it up what I wrote and say, I’m thoroughly
    enjoying your blog. I too am an aspiring blog writer but I’m still new to everything.
    Do you have any suggestions for rookie blog writers?
    I’d genuinely appreciate it.

  • 14 Maggio 2022 in 11:11 am
    Permalink

    I am extremely impressed with your writing skills
    and also with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Anyway keep up the nice quality writing, it is rare to see
    a great blog like this one today.

  • 14 Maggio 2022 in 11:32 am
    Permalink

    Everything is very open with a precise explanation of the
    issues. It was definitely informative. Your website is useful.
    Thank you for sharing!

  • 14 Maggio 2022 in 12:36 pm
    Permalink

    Hi every one, here every person is sharing such know-how, therefore it’s
    fastidious to read this weblog, and I used to pay a quick visit
    this weblog every day.

  • 14 Maggio 2022 in 12:41 pm
    Permalink

    This site was… how do you say it? Relevant!!
    Finally I’ve found something which helped me. Appreciate it!

  • 14 Maggio 2022 in 1:11 pm
    Permalink

    I like the valuable info you provide in your articles. I’ll bookmark your
    weblog and test once more right here frequently. I’m fairly certain I’ll be
    informed many new stuff right right here! Good luck for the following!

  • 14 Maggio 2022 in 2:12 pm
    Permalink

    Hello, i feel that i noticed you visited my
    site thus i came to return the choose?.I am attempting to to find things to enhance my
    website!I suppose its good enough to make use
    of a few of your concepts!!

  • 14 Maggio 2022 in 2:13 pm
    Permalink

    Nice post. I learn something totally new and challenging on blogs I
    stumbleupon on a daily basis. It will always be exciting to read through content from other authors and use a little something from other websites.

  • 14 Maggio 2022 in 2:36 pm
    Permalink

    For hottest information you have to pay a quick visit web and on web I found this
    web site as a finest web page for most up-to-date updates.

  • 14 Maggio 2022 in 3:09 pm
    Permalink

    Pretty! This was an incredibly wonderful article. Many thanks for providing this
    information.

  • 14 Maggio 2022 in 4:31 pm
    Permalink

    Fine way of explaining, and fastidious piece of writing to obtain data
    concerning my presentation subject, which i am going to deliver in institution of higher education.

  • 14 Maggio 2022 in 4:34 pm
    Permalink

    What a material of un-ambiguity and preserveness of valuable experience about unexpected emotions.

  • 14 Maggio 2022 in 5:03 pm
    Permalink

    This is the perfect blog for anybody who really wants to understand this topic.
    You understand so much its almost tough to argue with you (not that I
    personally will need to…HaHa). You definitely
    put a fresh spin on a topic that’s been written about for
    a long time. Wonderful stuff, just great!

  • 14 Maggio 2022 in 6:33 pm
    Permalink

    Hello Dear, are you in fact visiting this web page on a regular
    basis, if so then you will definitely obtain good knowledge.

  • 14 Maggio 2022 in 7:34 pm
    Permalink

    Amazing issues here. I am very satisfied to
    see your post. Thanks a lot and I’m looking forward to touch you.

    Will you please drop me a mail?

  • 14 Maggio 2022 in 8:01 pm
    Permalink

    Hello excellent website! Does running a blog like this
    require a large amount of work? I have virtually no expertise in programming
    however I had been hoping to start my own blog in the near future.
    Anyway, should you have any recommendations or techniques for new blog owners please share.

    I know this is off topic but I just had to ask. Kudos!

  • 14 Maggio 2022 in 8:08 pm
    Permalink

    certainly like your web site however you need to test the spelling on several of your posts.

    Several of them are rife with spelling problems
    and I in finding it very troublesome to inform the reality nevertheless I’ll surely come back
    again.

  • 14 Maggio 2022 in 9:29 pm
    Permalink

    Hello to every body, it’s my first go to see of this
    website; this website includes amazing and genuinely excellent data designed for readers.

  • 14 Maggio 2022 in 10:11 pm
    Permalink

    You are so awesome! I don’t believe I’ve truly
    read a single thing like that before. So good to find another person with some original thoughts on this issue.
    Really.. many thanks for starting this up. This web site is
    one thing that’s needed on the web, someone with some originality!

  • 14 Maggio 2022 in 10:55 pm
    Permalink

    I pay a quick visit each day a few blogs and websites to
    read posts, however this webpage gives quality based content.

  • 14 Maggio 2022 in 11:10 pm
    Permalink

    I’m really enjoying the theme/design of your website.
    Do you ever run into any web browser compatibility issues?
    A small number of my blog visitors have complained about my website not operating
    correctly in Explorer but looks great in Chrome. Do you have any
    advice to help fix this problem?

  • 15 Maggio 2022 in 12:02 am
    Permalink

    For latest information you have to pay a quick visit world wide web
    and on the web I found this site as a finest web site for most
    recent updates.

  • 15 Maggio 2022 in 1:00 am
    Permalink

    Good day! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization? I’m trying to get
    my blog to rank for some targeted keywords but I’m
    not seeing very good results. If you know of
    any please share. Kudos!

  • 15 Maggio 2022 in 2:14 am
    Permalink

    This design is incredible! You obviously know how to keep a reader
    entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to start
    my own blog (well, almost…HaHa!) Fantastic job. I really loved what
    you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

  • 15 Maggio 2022 in 2:25 am
    Permalink

    you’re actually a excellent webmaster. The website
    loading speed is incredible. It sort of feels that you are doing any
    distinctive trick. Moreover, The contents are masterpiece.
    you have done a excellent task on this matter!

  • 15 Maggio 2022 in 3:49 am
    Permalink

    Hey there! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
    I’m kinda paranoid about losing everything I’ve worked hard on. Any recommendations?

  • 15 Maggio 2022 in 4:22 am
    Permalink

    Marvelous, what a web site it is! This webpage provides
    valuable data to us, keep it up.

  • 15 Maggio 2022 in 5:07 am
    Permalink

    If you would like to get a great deal from
    this paragraph then you have to apply such methods to your won webpage.

  • 15 Maggio 2022 in 6:07 am
    Permalink

    I simply could not go away your website before suggesting that I actually loved the usual information an individual supply on your
    visitors? Is going to be back frequently in order to check out new posts

  • 15 Maggio 2022 in 6:32 am
    Permalink

    Thanks in support of sharing such a good thinking, post
    is good, thats why i have read it entirely

  • 15 Maggio 2022 in 6:39 am
    Permalink

    Simply desire to say your article is as surprising. The clarity on your post is simply excellent and that i could
    assume you’re an expert on this subject. Well along with
    your permission allow me to grasp your feed to stay up to date with coming
    near near post. Thank you one million and please continue the gratifying
    work.

  • 15 Maggio 2022 in 6:41 am
    Permalink

    I do agree with all of the concepts you’ve offered to your post.
    They’re really convincing and can definitely work.
    Nonetheless, the posts are very brief for newbies. Could
    you please extend them a little from subsequent time?

    Thanks for the post.

  • 15 Maggio 2022 in 7:13 am
    Permalink

    I visit everyday some websites and blogs to read articles, except this website provides quality
    based posts.

  • 15 Maggio 2022 in 7:44 am
    Permalink

    Hi my family member! I wish to say that this post is amazing, nice written and
    include approximately all vital infos. I would like to peer more posts
    like this .

  • 15 Maggio 2022 in 9:47 am
    Permalink

    Hi there this is kind of of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I’m starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get advice from someone with experience.

    Any help would be enormously appreciated!

  • 15 Maggio 2022 in 10:05 am
    Permalink

    Hi mates, how is the whole thing, and what you wish for to say about this article, in my view its really amazing for me.

  • 15 Maggio 2022 in 11:04 am
    Permalink

    Hi, I do think this is an excellent website.
    I stumbledupon it 😉 I will return once again since I saved as a favorite it.
    Money and freedom is the best way to change, may you
    be rich and continue to help others.

  • 15 Maggio 2022 in 12:21 pm
    Permalink

    Good day! I could have sworn I’ve been to your blog before but after going through
    many of the posts I realized it’s new to me. Anyways, I’m definitely
    delighted I discovered it and I’ll be bookmarking it and checking
    back frequently!

  • 15 Maggio 2022 in 12:59 pm
    Permalink

    Hey, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your website in Firefox, it looks fine but when opening in Internet
    Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give
    you a quick heads up! Other then that, fantastic blog!

  • 15 Maggio 2022 in 1:37 pm
    Permalink

    I am not sure the place you are getting your information, but great topic.

    I must spend some time finding out much more or understanding more.
    Thank you for excellent info I was in search of this information for my mission.

  • 15 Maggio 2022 in 1:45 pm
    Permalink

    I do believe all of the concepts you have introduced to your post.
    They’re very convincing and can definitely work. Nonetheless, the posts are too brief for newbies.
    Could you please extend them a bit from subsequent time?

    Thank you for the post.

  • 15 Maggio 2022 in 2:10 pm
    Permalink

    With havin so much content and articles do you ever run into any problems of plagorism or copyright violation? My site has a lot of completely unique content I’ve either authored myself
    or outsourced but it appears a lot of it is popping it up
    all over the internet without my agreement. Do you know any techniques to
    help protect against content from being stolen? I’d definitely
    appreciate it.

  • 15 Maggio 2022 in 2:47 pm
    Permalink

    Awesome things here. I’m very happy to see your article. Thanks so much and
    I am having a look forward to touch you. Will you please drop me a mail?

  • 15 Maggio 2022 in 3:23 pm
    Permalink

    Thank you for sharing your info. I really appreciate your efforts
    and I will be waiting for your next post thanks once again.

  • 15 Maggio 2022 in 3:40 pm
    Permalink

    Hello, just wanted to say, I liked this post. It was helpful.
    Keep on posting!

  • 15 Maggio 2022 in 4:00 pm
    Permalink

    Somebody essentially assist to make critically posts I’d state.
    That is the very first time I frequented your website page and to this point?
    I amazed with the research you made to create this particular post extraordinary.

    Magnificent job!

  • 15 Maggio 2022 in 4:54 pm
    Permalink

    Hi there! This is kind of off topic but I need
    some guidance from an established blog. Is it hard to set up your own blog?
    I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast.
    I’m thinking about creating my own but I’m not sure where
    to start. Do you have any ideas or suggestions? Cheers

  • 15 Maggio 2022 in 5:25 pm
    Permalink

    Just desire to say your article is as amazing.
    The clearness in your post is just nice and i could assume
    you’re an expert on this subject. Well with your permission allow me to grab your feed to keep
    up to date with forthcoming post. Thanks a million and please continue the enjoyable work.

  • 15 Maggio 2022 in 5:40 pm
    Permalink

    Hello my family member! I want to say that this post is
    awesome, great written and include almost all significant
    infos. I’d like to peer extra posts like this
    .

  • 15 Maggio 2022 in 7:03 pm
    Permalink

    Hello to all, how is all, I think every one is getting more from this website, and your views
    are good in favor of new users.

  • 15 Maggio 2022 in 7:20 pm
    Permalink

    I’m really enjoying the design and layout of your website.
    It’s a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a
    designer to create your theme? Fantastic work!

  • 15 Maggio 2022 in 8:21 pm
    Permalink

    Hi! I know this is kinda off topic however , I’d figured I’d ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a
    blog post or vice-versa? My blog discusses a lot of the same topics as yours
    and I feel we could greatly benefit from each other.

    If you happen to be interested feel free to send me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Terrific blog by the way!

  • 15 Maggio 2022 in 8:38 pm
    Permalink

    Very soon this web page will be famous among all blog viewers, due
    to it’s nice articles

  • 15 Maggio 2022 in 10:33 pm
    Permalink

    Hey! I know this is sort of off-topic but I had to ask. Does operating a well-established blog such as yours take a large amount
    of work? I’m brand new to writing a blog however I do write in my journal every day.
    I’d like to start a blog so I can share my experience and thoughts online.
    Please let me know if you have any suggestions or tips for new aspiring bloggers.

    Appreciate it!

  • 16 Maggio 2022 in 12:09 am
    Permalink

    obviously like your web site but you have to test the spelling on several of your posts.
    Many of them are rife with spelling issues and I find
    it very bothersome to tell the truth then again I’ll surely come back
    again.

  • 16 Maggio 2022 in 12:31 am
    Permalink

    Hi! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you
    using for this website? I’m getting fed up of WordPress because I’ve
    had issues with hackers and I’m looking at options for another platform.
    I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

  • 16 Maggio 2022 in 1:49 am
    Permalink

    Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog
    and wished to mention that I have really enjoyed browsing
    your blog posts. After all I’ll be subscribing in your rss feed
    and I am hoping you write again very soon!

  • 16 Maggio 2022 in 1:49 am
    Permalink

    I love what you guys are up too. This kind of clever work and coverage!
    Keep up the awesome works guys I’ve you guys to my own blogroll.

  • 16 Maggio 2022 in 2:09 am
    Permalink

    It’s going to be ending of mine day, however before finish I am reading this great article to improve
    my know-how.

  • 16 Maggio 2022 in 2:24 am
    Permalink

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be actually
    something that I think I would never understand. It seems too
    complex and very broad for me. I’m looking forward for your next post,
    I’ll try to get the hang of it!

  • 16 Maggio 2022 in 2:24 am
    Permalink

    Greetings from Colorado! I’m bored to death at work so I decided to browse your blog on my iphone during lunch break.
    I love the info you provide here and can’t wait to take a look when I get home.

    I’m surprised at how quick your blog loaded on my cell phone ..
    I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, superb site!

  • 16 Maggio 2022 in 2:30 am
    Permalink

    You’ve made some good points there. I checked on the internet for more info about the
    issue and found most individuals will go along with
    your views on this website.

  • 16 Maggio 2022 in 4:24 am
    Permalink

    Hi there to every one, as I am genuinely keen of reading this
    web site’s post to be updated daily. It carries good material.

  • 16 Maggio 2022 in 4:39 am
    Permalink

    Hi there everybody, here every one is sharing these kinds of know-how,
    so it’s fastidious to read this weblog, and I used to visit this website
    every day.

  • 16 Maggio 2022 in 6:21 am
    Permalink

    I’d like to thank you for the efforts you have put in penning this website.
    I am hoping to see the same high-grade blog posts by you later
    on as well. In fact, your creative writing abilities has inspired me to
    get my very own website now 😉

  • 16 Maggio 2022 in 6:24 am
    Permalink

    I enjoy what you guys are up too. Such clever work and reporting!
    Keep up the wonderful works guys I’ve incorporated
    you guys to blogroll.

  • 16 Maggio 2022 in 6:46 am
    Permalink

    I’m extremely impressed with your writing skills as well as with
    the layout on your blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself?

    Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare to see a great blog
    like this one today.

  • 16 Maggio 2022 in 7:12 am
    Permalink

    You have made some decent points there. I looked on the net for additional information about
    the issue and found most individuals will go along with
    your views on this website.

  • 16 Maggio 2022 in 7:20 am
    Permalink

    What i don’t realize is in fact how you are now not actually much more neatly-preferred than you may be right
    now. You’re very intelligent. You recognize
    thus significantly in the case of this matter, produced me
    individually believe it from a lot of numerous angles.
    Its like men and women are not fascinated except it is something to
    do with Woman gaga! Your own stuffs outstanding.
    At all times care for it up!

  • 16 Maggio 2022 in 9:59 am
    Permalink

    Today, I went to the beach with my kids. I found a sea shell and gave it to my 4 year
    old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.”
    She put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside
    and it pinched her ear. She never wants to go back! LoL I know this is entirely off topic but I had to
    tell someone!

  • 16 Maggio 2022 in 10:20 am
    Permalink

    Hi all, here every one is sharing these kinds of knowledge, thus it’s good to read this weblog, and I used to go to
    see this weblog every day.

  • 16 Maggio 2022 in 10:50 am
    Permalink

    Have you ever thought about creating an e-book or guest authoring on other blogs?
    I have a blog based upon on the same subjects you discuss and would love to have you share some
    stories/information. I know my subscribers would value your work.

    If you are even remotely interested, feel free to shoot me an email.

  • 16 Maggio 2022 in 11:46 am
    Permalink

    This is really fascinating, You are a very professional blogger.
    I’ve joined your feed and look forward to searching for more of your wonderful post.
    Additionally, I’ve shared your web site in my social networks

  • 16 Maggio 2022 in 12:18 pm
    Permalink

    Hi! I could have sworn I’ve visited this site before but after looking at many of the posts I realized it’s new to me.
    Nonetheless, I’m definitely delighted I discovered
    it and I’ll be bookmarking it and checking back often!

  • 16 Maggio 2022 in 12:30 pm
    Permalink

    Fine way of telling, and fastidious piece of writing to obtain information on the topic of my presentation focus,
    which i am going to present in institution of higher education.

  • 16 Maggio 2022 in 12:34 pm
    Permalink

    This is really interesting, You’re a very skilled blogger. I have joined your
    feed and look forward to seeking more of your magnificent post.
    Also, I have shared your website in my social networks!

  • 16 Maggio 2022 in 1:21 pm
    Permalink

    Hey There. I found your blog using msn. This is a
    very well written article. I will make sure to bookmark it and come
    back to read more of your useful info. Thanks for the post.
    I’ll definitely return.

  • 16 Maggio 2022 in 1:45 pm
    Permalink

    Hello would you mind letting me know which hosting company you’re
    utilizing? I’ve loaded your blog in 3 completely different internet browsers and I must
    say this blog loads a lot faster then most. Can you
    recommend a good hosting provider at a fair price?
    Thank you, I appreciate it!

  • 16 Maggio 2022 in 1:56 pm
    Permalink

    It’s an awesome piece of writing designed for all the online users; they will obtain benefit from
    it I am sure.

  • 16 Maggio 2022 in 2:09 pm
    Permalink

    Ahaa, its nice conversation on the topic of this article here at this web site, I have read all that,
    so now me also commenting here.

  • 16 Maggio 2022 in 2:40 pm
    Permalink

    Hello superb blog! Does running a blog like this take a lot of work?
    I have virtually no expertise in computer programming however I was hoping to start my own blog soon. Anyhow, if you have any
    recommendations or tips for new blog owners please share.
    I know this is off subject nevertheless I simply wanted to ask.

    Kudos!

  • 16 Maggio 2022 in 3:04 pm
    Permalink

    Greetings from Idaho! I’m bored to death at work so I decided to check out your site
    on my iphone during lunch break. I love the knowledge you provide here and can’t
    wait to take a look when I get home. I’m amazed at how fast your
    blog loaded on my cell phone .. I’m not even using
    WIFI, just 3G .. Anyways, excellent blog!

  • 16 Maggio 2022 in 3:58 pm
    Permalink

    Valuable information. Fortunate me I discovered your web site unintentionally, and I am shocked why this accident did not came
    about in advance! I bookmarked it.

  • 16 Maggio 2022 in 4:59 pm
    Permalink

    That is very attention-grabbing, You’re an overly professional blogger.
    I have joined your rss feed and stay up for in the hunt for extra of your excellent post.
    Also, I’ve shared your web site in my social networks

  • 16 Maggio 2022 in 5:26 pm
    Permalink

    I’m gone to convey my little brother, that he should also pay a visit this
    webpage on regular basis to get updated from most up-to-date information.

  • 16 Maggio 2022 in 5:29 pm
    Permalink

    Excellent post. I was checking continuously this blog and I’m impressed!
    Very useful information particularly the final part 🙂
    I maintain such information much. I used to be seeking this
    particular information for a very lengthy time. Thanks and
    best of luck.

  • 16 Maggio 2022 in 5:33 pm
    Permalink

    Great beat ! I would like to apprentice while you amend your web site,
    how can i subscribe for a blog website? The account helped
    me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this your
    broadcast provided bright clear concept

  • 16 Maggio 2022 in 6:48 pm
    Permalink

    Attractive section of content. I just stumbled upon your blog and in accession capital to assert that I get
    in fact enjoyed account your blog posts. Any way I will be subscribing to
    your feeds and even I achievement you access consistently quickly.

  • 16 Maggio 2022 in 8:25 pm
    Permalink

    First of all I would like to say excellent blog!

    I had a quick question in which I’d like to ask if you don’t mind.
    I was curious to find out how you center yourself and clear your mind
    before writing. I’ve had trouble clearing my thoughts in getting my ideas out.
    I do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are wasted just trying
    to figure out how to begin. Any recommendations or hints?
    Cheers!

  • 16 Maggio 2022 in 8:41 pm
    Permalink

    Hey there! I realize this is somewhat off-topic but I needed
    to ask. Does operating a well-established website like
    yours require a large amount of work? I’m brand new to blogging however I do write in my journal everyday.
    I’d like to start a blog so I can easily share my
    personal experience and feelings online. Please let me know if you have any recommendations or tips for new aspiring bloggers.
    Appreciate it!

  • 16 Maggio 2022 in 8:42 pm
    Permalink

    Great site you have here.. It’s hard to find high-quality writing like yours nowadays.

    I truly appreciate people like you! Take care!!

  • 16 Maggio 2022 in 8:43 pm
    Permalink

    Great goods from you, man. I have understand your stuff previous
    to and you are just too great. I really like what you’ve acquired here,
    certainly like what you’re stating and the way in which you say it.

    You make it enjoyable and you still take care of to keep it smart.
    I can not wait to read far more from you. This is actually a
    terrific web site.

  • 16 Maggio 2022 in 10:02 pm
    Permalink

    Hey, I think your blog might be having browser compatibility issues.
    When I look at your website in Safari, it looks fine but when opening in Internet
    Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, amazing blog!

  • 16 Maggio 2022 in 10:09 pm
    Permalink

    Your style is unique in comparison to other folks I have read stuff from.
    I appreciate you for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this site.

  • 16 Maggio 2022 in 11:08 pm
    Permalink

    Great post. I will be facing a few of these issues as well..

  • 16 Maggio 2022 in 11:31 pm
    Permalink

    Hmm is anyone else having problems with the pictures on this blog loading?

    I’m trying to find out if its a problem on my end
    or if it’s the blog. Any feedback would be greatly
    appreciated.

  • 17 Maggio 2022 in 12:30 am
    Permalink

    Do you mind if I quote a couple of your articles as
    long as I provide credit and sources back to your weblog?
    My website is in the very same niche as yours and my users would really benefit from some of the information you
    provide here. Please let me know if this ok with you. Regards!

  • 17 Maggio 2022 in 12:38 am
    Permalink

    I do not know whether it’s just me or if everyone else experiencing problems
    with your site. It looks like some of the written text on your posts are running off the screen. Can someone else please comment and let
    me know if this is happening to them too? This might be a problem with my browser because I’ve had this happen previously.
    Appreciate it

  • 17 Maggio 2022 in 12:42 am
    Permalink

    It’s very trouble-free to find out any topic on web
    as compared to textbooks, as I found this piece of writing at
    this web site.

  • 17 Maggio 2022 in 1:27 am
    Permalink

    For latest news you have to pay a quick visit world-wide-web and on internet I found this site as a finest web site for latest updates.

  • 17 Maggio 2022 in 2:04 am
    Permalink

    Fine way of explaining, and good paragraph to get facts regarding my presentation subject, which i am
    going to present in academy.