LOCO FRAME, IL SOGNO DI SPACCARE!

Diamo il benvenuto a Loco Frame tra gli amici di Exclusive Magazine, come stai?

– Che dire, cerco di affrontare questo periodo in zona rossa un po’ come tutti , ma fortunatamente c’è la musica a tenerci compagnia!

E’ appena uscito il tuo nuovo singolo, parlaci un pò di “Magico”….
– “magico” è un singolo che per me ha un valore inestimabile. Per quest’uscita ho eliminato da Spotify tutti i miei singoli rilasciati prima del 2021 e nonostante si pensi che sia un gesto compiuto per creare hype non è del tutto corretto. La scelta stilistica che ho utilizzato per questo brano si concentra sulla sonorità, siccome oltre che cantante sono anche fonico , la mia soddisfazione più grande per questo singolo è la qualità sonora.
 
Che messaggio vorresti mandare con la tua musica?
– in realtà il messaggio che voglio mandare con la mia musica è più complesso di quanto si immagini.
Ho una teoria : per me la musica trasmette emozioni indipendentemente dal testo o dalle parole utilizzate nella canzone. Vorrei far capire al mondo che il producer è il ruolo più importante per il mercato musicale perché l 80% dei commenti positivi del pubblico su un determinato brano derivano dalla base musicale prodotta, ne sono convinto, e in qualche modo lo dimostrerò.
 
Qual è il sogno nel cassetto di Loco Frame?
– il mio sogno è un po’ quello di trasmettere ovviamente il mio messaggio ma principalmente vorrei un giorno poter vivere di questo e non a livello monetario. Vorrei poter alzarmi la mattina e stare a contatto con artisti musicisti e produttori tutto il giorno scambiando idee opinioni consigli e critiche.
Perché solo così potrei dire di aver toccato il culmine della mia felicità.
 
Se avessi a disposizione 2 featuring chi sceglieresti?
-se avessi a disposizione 2 featuring sceglierei sicuramente shiva e thasupreme.
Anche se la mia supposizione si può rivelare falsa credo che artisti della stessa età abbiano più o meno la stessa mentalità artistica e loro hanno circa la mia età. Oltre a questo ovviamente sono molto affascinato dalla metrica di shiva e dalla padronanza vocale di thasupreme quindi sarebbe un sogno per me collaborare con loro.
 
Se potessi farti una critica automotivazionale, quale sarebbe?
Se potessi farmi una critica da solo sarebbe quella di non aver trovato ancora la mia vera identitá. Naturalmente ora magico è il mio unico brano disponibile ma ogni brano che farò uscire prossimamente varierà molto di genere quindi cercherò di capire quale genere trasmetterà a me e al pubblico un emozione maggiore.
 
Come ti ha aiutato positivamente la Pandemia? 
– la pandemia nel mio caso ha aiutato positivamente perché avendo lo studio a casa mi sono potuto concentrare maggiormente sui miei progetti senza distrazioni. Però sono anche dell’ idea che per creare musica bisogna viverla, sperimentare, stare a contatto con la natura e con gli amici.
 
Saluta chi vuoi!
– vorrei ringraziare prima di tutto la mia famiglia senza la quale non avrei fatto tutto quello che ho fatto e non sarei quello che sono ora. Inoltre vorrei ringraziare la mia etichetta discografica “forreal equipe” che grazie ai miei ideali e a quelli del mio socio “Human savage” sta cercando di aiutarti gli artisti emergenti ad avere un po’ di visibilità in più.
 

22 pensieri riguardo “LOCO FRAME, IL SOGNO DI SPACCARE!

  • 20 Gennaio 2022 in 7:21 pm
    Permalink

    After checking out a number of the blog posts on your web page,
    I really like your way of writing a blog. I added it to my bookmark website list and will
    be checking back in the near future. Please
    check out my web site as well and let me know your opinion.

  • 20 Gennaio 2022 in 11:38 pm
    Permalink

    Great post. I used to be checking constantly this blog andI am impressed! Very useful info particularly the remaining phase 🙂 I handle such information much.I used to be seeking this certain information for along time. Thank you and best of luck.

  • 23 Gennaio 2022 in 2:56 pm
    Permalink

    Wonderful work! This is the kind of information that are supposed to be shared across the
    internet. Disgrace on Google for not positioning this put up higher!

    Come on over and seek advice from my web site .
    Thank you =)

  • 23 Gennaio 2022 in 2:58 pm
    Permalink

    Hmm it appears like your site ate my first comment (it was extremely long) so I guess I’ll just sum itup what I had written and say, I’m thoroughly enjoying yourblog. I as well am an aspiring blog blogger but I’mstill new to the whole thing. Do you have any suggestions for inexperienced blog writers?I’d certainly appreciate it.

  • 12 Febbraio 2022 in 7:29 pm
    Permalink

    you write in a lucid manner and I have no difficulty to understand what you have said, even though I am a novice.

  • 26 Marzo 2022 in 1:45 am
    Permalink

    This article will help the internet users for setting up new webpage or even a blog from start to end.

  • 27 Marzo 2022 in 8:02 am
    Permalink

    With havin so much content do you ever run into any problems
    of plagorism or copyright infringement? My website has a lot of
    exclusive content I’ve either created myself or outsourced but
    it appears a lot of it is popping it up all over the internet without my authorization. Do you know any methods to help reduce content from being
    stolen? I’d really appreciate it.

  • 2 Aprile 2022 in 8:27 am
    Permalink

    I’m not that much of a online reader to be honest
    but your sites really nice, keep it up! I’ll go ahead and bookmark your website to
    come back in the future. Many thanks

  • 2 Aprile 2022 in 10:36 pm
    Permalink

    Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I’ve been trying for
    a while but I never seem to get there! Thanks

  • 3 Aprile 2022 in 4:53 am
    Permalink

    It’s an remarkable piece of writing in favor of all the online people; they will get benefit from it I am
    sure.

  • 4 Aprile 2022 in 3:38 am
    Permalink

    My partner and I stumbled over here from a different web page and
    thought I should check things out. I like what I see so now
    i’m following you. Look forward to looking
    over your web page yet again.

  • 4 Aprile 2022 in 10:28 am
    Permalink

    You actually make it appear so easy along with your presentation but I find this topic
    to be really something which I believe I would by no means understand.
    It sort of feels too complex and extremely vast for me.
    I am having a look ahead on your subsequent publish, I will attempt
    to get the hang of it!

  • 5 Aprile 2022 in 4:12 am
    Permalink

    This article is actually a fastidious one it assists new web viewers, who are wishing in favor
    of blogging.

  • 6 Aprile 2022 in 4:24 am
    Permalink

    Fantastic post however I was wondering if you could
    write a litte more on this subject? I’d be very thankful
    if you could elaborate a little bit more. Thank you!

  • 6 Aprile 2022 in 6:07 pm
    Permalink

    Today, while I was at work, my cousin stole my iphone and tested
    to see if it can survive a 40 foot drop, just so she can be
    a youtube sensation. My iPad is now broken and she has 83 views.

    I know this is totally off topic but I had
    to share it with someone!

  • 7 Aprile 2022 in 12:08 am
    Permalink

    Highly energetic article, I enjoyed that bit. Will there be a part 2?

  • 10 Aprile 2022 in 4:04 pm
    Permalink

    That is a really good tip especially to those new to the blogosphere.
    Short but very precise info… Thank you for sharing this one.
    A must read article!

  • 11 Maggio 2022 in 2:04 pm
    Permalink

    Every weekend i used to pay a quick visit
    this web site, for the reason that i wish for enjoyment, since this this web site
    conations truly pleasant funny data too.

  • 16 Maggio 2022 in 3:12 pm
    Permalink

    What’s Taking place i am new to this, I
    stumbled upon this I’ve discovered It absolutely
    helpful and it has helped me out loads. I’m hoping
    to contribute & aid other users like its aided me.

    Great job.