DIRT O’MALLEY, LA VOLONTA’ DI VOLER ESSERE UNA GARANZIA!

Ciao Dirt, benvenuto ad Exclusive Magazine! Innanzitutto complimenti per l’EP, ascoltandolo si capisce quanto il tuo modo di pensare sia “Profondo”, per riprendere il titolo. Sei molto giovane ma in tanti testi la tua maturità va oltre all’età anagrafica, da cosa ti ispiri per la tua scrittura e per il tuo approccio ad essa?
Grazie ragazzi, sono felice di questo! In realtà non mi ispiro realmente a nulla nello specifico ma sono diversi input che, uniti insieme, mi danno un’idea o mi fanno creare un’immagine mentale di un certo tipo. Tendenzialmente, per quanto riguarda la scrittura, sono molto insicuro. Non parlo mai di quello che ho né di quello che vorrei da un punto di vista materiale ma cerco di guardarmi dentro per raccontare quello che mi passa per la testa ogni giorno

In quasi tutte le tracce del disco si sente il tuo malessere, che è comune in molti giovani. Personalmente cosa ti fa stare male in questo mondo? E secondo te perché le giovani generazioni non trovano dentro ad esso un loro posto?

Secondo me non esiste più l’empatia. Viviamo in una società fin troppo competitiva in cui o distruggi o vieni distrutto e chi si trova in mezzo non ha scampo, mentre certe volte basterebbe fermarsi a riflettere per capire cosa potrebbe ferire chi è attorno a noi. Invece per quanto riguarda il trovare un posto dentro questa società ne capisco la difficoltà. Tutti sogniamo qualcosa di diverso ma non tutti hanno la forza mentale per adattarsi ai continui cambiamenti che si susseguono in questa società, alla fine bisogna avere tanta costanza e un po’ di follia per riuscirci davvero.

Sotto questo punto di vista è fondamentale il brano finale: “Troppo poco”. In questo accusi la classe dirigente di promettere ma non mantenere. E’ una denuncia sociale a tutti gli effetti. Quanta fiducia hai invece nella tua generazione?
La fiducia è l’ultima a morire. Per alcuni aspetti penso che la nostra generazione sia molto più al corrente rispetto a certe tematiche delle precedenti generazioni, ma questo non basterà a sistemare ciò che non funziona. Quello che secondo me va sviluppato è un pensiero critico rispetto a tutto ciò che ci circonda.

Nomini diverse volte il futuro in tutto l’EP, un futuro che ognuno di noi cerca e desidera profondamente. Tu dove ti vedi tra un anno? Inoltre vorrei chiederti se ci fosse una parte di te che vorresti cambiare in futuro.
Non ho davvero idea di cosa mi aspetti… questo è un periodo particolare della mia vita in cui tutto sta cambiando in maniera molto frenetica e devo dire che non mi dispiace affatto. Vorrei spostarmi da Palermo (ma solo per ritornare) per girare tra Roma e Milano e ampliare le conoscenze all’interno di questo settore. Di me, invece, certi giorni cambierei tutto, altri non cambierei niente. Sto imparando a conoscermi e questo mi sta dando sicurezza rispetto a quello che voglio fare.

Le produzioni del progetto (fatta eccezione per la titletrack) sono state curate da te. Per crearle pensi spesso al mood del testo oppure è un lavoro spontaneo in cui prevale il tuo impulsivo?
È un mix tra varie cose. Io personalmente cerco sempre di dare una impostazione chiara rispetto a quello che voglio trasmettere, per fortuna accanto a me ci sono delle persone che hanno capito realmente la mia visione e cercano di farla diventare realtà impegnandosi al massimo. Per il resto, molto spesso, continuo a essere il solito impulsivo capace di stravolgere tutto nel giro di un giorno ma sto lavorando anche su questo.

Ti ringrazio per la tua disponibilità e per chiudere la nostra chiacchierata ti chiedo di salutare, soltanto col suo nome, una persona che non vedi da un bel po’ di tempo e che ti manca
Per questioni distanza purtroppo non vedo molto spesso mio padre. Lui è una delle persone che ha influito di più per quanto riguarda i miei gusti musicali. Fin da piccolo mi ha sempre fatto conoscere tantissima musica che nel tempo mi ha segnato nel profondo.

Intervista a cura di Gabriele Dimarco!

 

221 pensieri riguardo “DIRT O’MALLEY, LA VOLONTA’ DI VOLER ESSERE UNA GARANZIA!

  • 31 Dicembre 2021 in 8:46 pm
    Permalink

    Hi my loved one! I wish to say that this article
    is awesome, nice written and include almost all significant infos.
    I’d like to look extra posts like this .

  • 1 Gennaio 2022 in 7:46 pm
    Permalink

    I’d like to find out more? I’d want to find out
    some additional information.

  • 5 Gennaio 2022 in 12:03 am
    Permalink

    It’s very trouble-free to find out any topic on net as compared to textbooks, as I found this paragraph at this site.

  • 5 Gennaio 2022 in 2:45 am
    Permalink

    Every weekend i used to pay a visit this site, for the reason that i wish for
    enjoyment, as this this web page conations really fastidious funny stuff too.

  • 5 Gennaio 2022 in 10:13 pm
    Permalink

    At this time it seems like Movable Type is the preferred blogging platform available right now.

    (from what I’ve read) Is that what you are using on your blog?

  • 7 Gennaio 2022 in 2:47 am
    Permalink

    Hey! Do you know if they make any plugins to help with SEO?

    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not
    seeing very good success. If you know of any please share.
    Thanks!

  • 10 Gennaio 2022 in 8:49 pm
    Permalink

    I like the valuable info you provide in your articles.
    I will bookmark your blog and check again here frequently.
    I’m quite sure I’ll learn a lot of new stuff right
    here! Good luck for the next!

  • 10 Gennaio 2022 in 11:55 pm
    Permalink

    I do not even know how I ended up here, however I thought thisput up used to be good. I do not recognise who you might be however definitelyyou’re going to a famous blogger in the event you aren’t already.Cheers!

  • 12 Gennaio 2022 in 4:32 am
    Permalink

    Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit and sources back to your blog?
    My website is in the exact same niche as yours and my visitors would definitely benefit from a lot
    of the information you present here. Please let me know if this okay with you.

    Thank you!

  • 12 Gennaio 2022 in 8:20 pm
    Permalink

    Hello, I enjoy reading through your article.
    I like to write a little comment to support you.

  • 12 Gennaio 2022 in 9:49 pm
    Permalink

    I am extremely inspired with your writing abilitiesas neatly as with the layout on your weblog. Is that this a paidtopic or did you modify it yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it is rare to look a greatweblog like this one nowadays..

  • 13 Gennaio 2022 in 4:36 am
    Permalink

    This info is priceless. When can I find out more?

  • 13 Gennaio 2022 in 5:01 am
    Permalink

    I enjoy what you guys are up too. This sort of clever work and reporting!
    Keep up the terrific works guys I’ve added
    you guys to my own blogroll.

  • 13 Gennaio 2022 in 11:31 pm
    Permalink

    Greetings! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew where I could locate
    a captcha plugin for my comment form? I’m using the same blog platform as yours and I’m having
    problems finding one? Thanks a lot!

  • 13 Gennaio 2022 in 11:39 pm
    Permalink

    Curious what you are doing with guests coats when they come over?

  • 14 Gennaio 2022 in 1:05 am
    Permalink

    This design is spectacular! You most certainly know how to keep a reader entertained.

    Between your wit and your videos, I was almost moved
    to start my own blog (well, almost…HaHa!) Excellent job.
    I really enjoyed what you had to say, and more than that,
    how you presented it. Too cool!

  • 14 Gennaio 2022 in 3:02 am
    Permalink

    Hi! Do you know if they make any plugins tohelp with SEO? I’m trying to get my blog to rank for sometargeted keywords but I’m not seeing very good results.If you know of any please share. Cheers!

  • 14 Gennaio 2022 in 8:01 pm
    Permalink

    Peculiar article, just what I was looking for.

  • 16 Gennaio 2022 in 4:18 am
    Permalink

    Every weekend i used to visit this site,
    because i want enjoyment, since this this web site conations in fact pleasant funny information too.

  • 18 Gennaio 2022 in 5:07 pm
    Permalink

    Hey there just wanted to give you a brief heads
    up and let you know a few of the pictures aren’t loading correctly.

    I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different
    internet browsers and both show the same results.

  • 18 Gennaio 2022 in 5:28 pm
    Permalink

    Heya! I’m at work surfing around your blog from mynew iphone! Just wanted to say I love readingthrough your blog and look forward to all your posts!Carry on the fantastic work!

  • 18 Gennaio 2022 in 9:11 pm
    Permalink

    Hello i am kavin, its my first time to commenting
    anywhere, when i read this paragraph i thought i could also
    create comment due to this sensible piece of writing.

  • 18 Gennaio 2022 in 10:50 pm
    Permalink

    Thanks a lot for sharing this with all of us you really recognise whatyou are speaking about! Bookmarked. Please also seek advice from my website =). We can have a link alternate contract between us

  • 19 Gennaio 2022 in 6:59 pm
    Permalink

    It’s a pity you don’t have a donate button! I’d without a doubt donate to this superb blog!
    I guess for now i’ll settle for book-marking and
    adding your RSS feed to my Google account. I look forward to brand new updates and will talk about
    this site with my Facebook group. Chat soon!

  • 19 Gennaio 2022 in 10:16 pm
    Permalink

    Great goods from you, man. I have be mindful your stuff previous to andyou’re simply extremely great. I actually like what you have obtained here,really like what you’re stating and the way through which you say it.You make it enjoyable and you still take care of to keep it smart.I can not wait to learn much more from you. That is really a wonderfulweb site.

  • 24 Gennaio 2022 in 6:56 pm
    Permalink

    naturally like your web site but you need to take a look at the spelling on several of your
    posts. Many of them are rife with spelling problems and I in finding it very troublesome
    to inform the truth then again I’ll definitely come again again.

  • 24 Gennaio 2022 in 7:17 pm
    Permalink

    Link exchange is nothing else except it is simply placing the other person’s blog link on your page at appropriateplace and other person will also do same for you.

  • 25 Gennaio 2022 in 5:49 pm
    Permalink

    You should be a part of a contest for one of the most useful websites online.
    I’m going to recommend this blog!

  • 27 Gennaio 2022 in 3:09 am
    Permalink

    I was able to find good advice from your content.

  • 27 Gennaio 2022 in 6:12 pm
    Permalink

    Hey fantastic blog! Does running a blog such as this take a lot of work?
    I’ve very little knowledge of computer programming but I had been hoping
    to start my own blog soon. Anyway, if you have any ideas or techniques for new blog owners please share.
    I understand this is off subject but I simply had to ask.
    Thanks!

  • 27 Gennaio 2022 in 6:47 pm
    Permalink

    My relatives every time say that I am wasting my time here at web, however I know I am getting experience all the time by reading such nicecontent.

  • 28 Gennaio 2022 in 9:58 pm
    Permalink

    I’m not sure exactly why but this blog is loading extremely slow for
    me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end?
    I’ll check back later and see if the problem still exists.

  • 28 Gennaio 2022 in 11:50 pm
    Permalink

    One more issue is that video games can be serious naturally with the most important focus on finding out rather than enjoyment. Although, it has an entertainment element to keep your sons or daughters engaged, every game is frequently designed to work with a specific skill set or curriculum, such as math concepts or scientific research. Thanks for your posting.

  • 29 Gennaio 2022 in 11:53 pm
    Permalink

    Have you ever thought about writing an e-book or guest authoring on other blogs?

    I have a blog based on the same ideas you discuss and would really like
    to have you share some stories/information. I know my subscribers would appreciate
    your work. If you’re even remotely interested, feel free to send me an email.

  • 30 Gennaio 2022 in 1:34 am
    Permalink

    I’m curious to find out what blog system you happen to be utilizing?I’m having some small security problems with my latest site and I would like tofind something more safeguarded. Do you have any solutions?

  • 31 Gennaio 2022 in 6:10 pm
    Permalink

    Hi would you mind letting me know which hosting company
    you’re utilizing? I’ve loaded your blog in 3
    different internet browsers and I must say this blog loads a lot faster then most.
    Can you recommend a good internet hosting provider at a reasonable
    price? Thanks, I appreciate it!

  • 31 Gennaio 2022 in 6:15 pm
    Permalink

    What’s up everyone, it’s my first pay a quick visit at this web page, and paragraph is really fruitful for me, keep up posting these types of posts.

  • 1 Febbraio 2022 in 5:16 pm
    Permalink

    Fastidious response in return of this query with firm arguments and describing the whole thing on the topic
    of that.

  • 1 Febbraio 2022 in 6:59 pm
    Permalink

    Whats up are using WordPress for your blog platform?I’m new to the blog world but I’m trying to get started and set up my own. Do you require any coding knowledge to make your own blog?Any help would be really appreciated!

  • 7 Febbraio 2022 in 7:30 am
    Permalink

    It is my very first time that i have a look at this website. I recently came across countless interesting information in your weblog notably this discussion. Among the numerous responses on your writings, I guess I’m not the only one experiencing all of the excitement right here!

  • 6 Aprile 2022 in 8:15 am
    Permalink

    What a material of un-ambiguity and preserveness of precious experience concerning unpredicted feelings.

  • 6 Aprile 2022 in 8:16 am
    Permalink

    Do you have any video of that? I’d love to find out some additional information.

  • 6 Aprile 2022 in 8:20 am
    Permalink

    Can I simply say what a relief to uncover someone who really understands what they’re discussing over the internet.
    You definitely know how to bring an issue to light and make it important.

    More people need to check this out and understand this side of the story.
    I was surprised that you’re not more popular given that you definitely have the gift.

  • 6 Aprile 2022 in 8:32 am
    Permalink

    I loved as much as you will receive carried
    out right here. The sketch is attractive, your authored
    subject matter stylish. nonetheless, you command get got an nervousness over that you wish be delivering the
    following. unwell unquestionably come further formerly again since exactly
    the same nearly a lot often inside case you shield this hike.

  • 6 Aprile 2022 in 8:35 am
    Permalink

    Thanks in favor of sharing such a good opinion,
    piece of writing is nice, thats why i have read it
    entirely

  • 6 Aprile 2022 in 8:44 am
    Permalink

    This is the perfect website for anybody who wants to find out about this topic.

    You realize so much its almost tough to argue with you (not that I actually will need to…HaHa).
    You certainly put a brand new spin on a topic which has been discussed for ages.

    Great stuff, just excellent!

  • 6 Aprile 2022 in 9:14 am
    Permalink

    If you want to grow your know-how just keep visiting this web site and be updated
    with the latest gossip posted here.

  • 6 Aprile 2022 in 9:15 am
    Permalink

    Its like you read my mind! You seem to understand so much approximately
    this, like you wrote the ebook in it or something.

    I feel that you can do with some percent to drive the message home a bit, however other than that, this
    is excellent blog. An excellent read. I’ll definitely be back.

  • 6 Aprile 2022 in 9:24 am
    Permalink

    Thank you for the good writeup. It actually used to be a leisure account it.
    Glance advanced to far delivered agreeable
    from you! However, how could we be in contact?

  • 6 Aprile 2022 in 9:55 am
    Permalink

    What’s up i am kavin, its my first time to commenting anyplace,
    when i read this post i thought i could also make comment due to this brilliant article.

  • 6 Aprile 2022 in 10:01 am
    Permalink

    Hey! Do you know if they make any plugins to help with Search
    Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted
    keywords but I’m not seeing very good success. If you know of any please share.

    Many thanks!

  • 6 Aprile 2022 in 10:09 am
    Permalink

    Excellent web site you have here.. It’s difficult to find high
    quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you!

    Take care!!

  • 6 Aprile 2022 in 10:44 am
    Permalink

    Hmm it appears like your site ate my first comment (it was
    extremely long) so I guess I’ll just sum it up what I had written and say, I’m thoroughly enjoying your blog.
    I as well am an aspiring blog writer but I’m
    still new to the whole thing. Do you have any tips and hints for inexperienced
    blog writers? I’d certainly appreciate it.

  • 6 Aprile 2022 in 11:05 am
    Permalink

    These are genuinely fantastic ideas in on the topic of blogging.
    You have touched some good things here. Any
    way keep up wrinting.

  • 6 Aprile 2022 in 1:23 pm
    Permalink

    First of all I would like to say wonderful blog! I had a quick question in which I’d like
    to ask if you don’t mind. I was interested to know how you center yourself and clear your head prior to writing.
    I’ve had a difficult time clearing my mind in getting my ideas out.

    I do take pleasure in writing however it just seems like the first
    10 to 15 minutes tend to be wasted just trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips?
    Many thanks!

  • 6 Aprile 2022 in 1:57 pm
    Permalink

    Pretty! This was a really wonderful article.
    Many thanks for providing these details.

  • 6 Aprile 2022 in 2:11 pm
    Permalink

    There’s definately a great deal to know about this subject.
    I like all of the points you have made.

  • 6 Aprile 2022 in 2:26 pm
    Permalink

    I visited multiple sites but the audio feature for audio songs current at
    this website is actually wonderful.

  • 6 Aprile 2022 in 2:32 pm
    Permalink

    Wonderful blog you have here but I was curious about if you knew of any message boards that cover the same topics discussed in this
    article? I’d really like to be a part of group where I can get opinions from other knowledgeable people that share the same
    interest. If you have any recommendations, please let me
    know. Kudos!

  • 6 Aprile 2022 in 3:27 pm
    Permalink

    Hi there! I know this is kinda off topic but I was
    wondering which blog platform are you using for this site?
    I’m getting tired of WordPress because I’ve had issues with hackers and I’m looking
    at options for another platform. I would be great if
    you could point me in the direction of a good platform.

  • 6 Aprile 2022 in 3:46 pm
    Permalink

    Hello would you mind letting me know which web host you’re utilizing?
    I’ve loaded your blog in 3 completely different internet browsers and I must say this
    blog loads a lot faster then most. Can you recommend a
    good hosting provider at a fair price? Thanks a lot, I appreciate it!

  • 6 Aprile 2022 in 5:13 pm
    Permalink

    Hi, There’s no doubt that your blog might be having browser compatibility problems.
    When I look at your blog in Safari, it looks fine however
    when opening in I.E., it’s got some overlapping issues.
    I simply wanted to give you a quick heads up!
    Aside from that, excellent website!

  • 6 Aprile 2022 in 5:54 pm
    Permalink

    hey there and thank you for your information – I’ve definitely picked up something new from right here.

    I did however expertise a few technical points using
    this web site, since I experienced to reload
    the web site a lot of times previous to I could get it to load properly.
    I had been wondering if your web host is OK? Not that I am complaining, but
    slow loading instances times will often affect your placement in google
    and can damage your high quality score if ads and marketing
    with Adwords. Well I am adding this RSS to my e-mail and can look out for a lot more of your respective interesting content.
    Ensure that you update this again soon.

  • 6 Aprile 2022 in 5:59 pm
    Permalink

    Hey this is kinda of off topic but I was wondering
    if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I’m starting a blog soon but have no coding skills so I wanted to get advice from someone with experience.
    Any help would be greatly appreciated!

  • 6 Aprile 2022 in 6:28 pm
    Permalink

    Very good blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers?

    I’m hoping to start my own website soon but I’m a little lost on everything.
    Would you propose starting with a free platform like WordPress or
    go for a paid option? There are so many options out there that I’m totally confused ..
    Any recommendations? Thank you!

  • 6 Aprile 2022 in 8:24 pm
    Permalink

    Magnificent beat ! I would like to apprentice while you amend
    your website, how could i subscribe for a blog site? The account aided me a appropriate deal.
    I were tiny bit familiar of this your broadcast offered vibrant clear concept

  • 6 Aprile 2022 in 9:03 pm
    Permalink

    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the
    video to make your point. You obviously know what youre talking about,
    why throw away your intelligence on just posting videos
    to your blog when you could be giving us something
    informative to read?

  • 6 Aprile 2022 in 9:10 pm
    Permalink

    Thanks for another informative site. The place else could I get that type of info written in such an ideal approach?
    I have a venture that I am simply now working on, and I’ve been at the look
    out for such information.

  • 6 Aprile 2022 in 9:15 pm
    Permalink

    Incredible points. Outstanding arguments.
    Keep up the good spirit.

  • 7 Aprile 2022 in 12:17 am
    Permalink

    Thank you for every other informative site. The place else may just I
    am getting that type of information written in such a perfect
    means? I’ve a project that I’m simply now working on, and I
    have been at the look out for such info.

  • 7 Aprile 2022 in 12:57 am
    Permalink

    Hi everybody, here every person is sharing these kinds of know-how, therefore it’s pleasant to read this blog, and I used to pay a visit this blog all the time.

  • 7 Aprile 2022 in 1:56 am
    Permalink

    Hey! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted
    keywords but I’m not seeing very good success.

    If you know of any please share. Many thanks!

  • 7 Aprile 2022 in 2:09 am
    Permalink

    You are so interesting! I don’t believe I’ve truly
    read something like that before. So wonderful
    to discover somebody with a few genuine thoughts on this subject.
    Seriously.. thank you for starting this up.
    This site is something that’s needed on the internet, someone with some originality!

  • 7 Aprile 2022 in 4:31 am
    Permalink

    Woah! I’m really enjoying the template/theme of this site.
    It’s simple, yet effective. A lot of times it’s very
    difficult to get that “perfect balance” between user friendliness and visual appeal.
    I must say that you’ve done a excellent job with this.
    Additionally, the blog loads very fast for me on Firefox.
    Superb Blog!

  • 7 Aprile 2022 in 4:51 am
    Permalink

    You have made some decent points there. I looked on the web for
    more info about the issue and found most people will go along with your views on this web site.

  • 7 Aprile 2022 in 5:55 am
    Permalink

    I was curious if you ever considered changing the layout of your site?

    Its very well written; I love what youve got to say.

    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having one or two images.
    Maybe you could space it out better?

  • 7 Aprile 2022 in 6:23 am
    Permalink

    Hey there are using WordPress for your site platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to get started and create
    my own. Do you need any html coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

  • 7 Aprile 2022 in 6:55 am
    Permalink

    Hey, I think your blog might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog site in Opera, it looks fine but
    when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, wonderful blog!

  • 7 Aprile 2022 in 7:43 am
    Permalink

    I do not even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I do not know who you are but definitely you’re going to a famous blogger if you aren’t already 😉 Cheers!

  • 7 Aprile 2022 in 7:53 am
    Permalink

    I will immediately grab your rss as I can’t in finding your email subscription link or e-newsletter service.
    Do you’ve any? Kindly permit me realize in order that I may subscribe.
    Thanks.

  • 7 Aprile 2022 in 7:56 am
    Permalink

    Hey there! This is kind of off topic but I need some guidance from an established blog.
    Is it difficult to set up your own blog? I’m not
    very techincal but I can figure things out pretty quick.

    I’m thinking about setting up my own but I’m not sure where to begin. Do you have any
    ideas or suggestions? Appreciate it

  • 7 Aprile 2022 in 8:02 am
    Permalink

    each time i used to read smaller content which also clear their motive, and that is also happening with this
    piece of writing which I am reading at this place.

  • 7 Aprile 2022 in 8:50 am
    Permalink

    This post is invaluable. When can I find out more?

  • 7 Aprile 2022 in 9:30 am
    Permalink

    Its like you read my thoughts! You appear to grasp so much about this, like you wrote the book in it or something.

    I feel that you simply could do with a few p.c.
    to drive the message home a bit, but other than that, that is excellent blog.
    An excellent read. I will definitely be back.

  • 7 Aprile 2022 in 10:32 am
    Permalink

    Hi to all, the contents present at this site are really
    amazing for people knowledge, well, keep up the good work fellows.

  • 7 Aprile 2022 in 10:32 am
    Permalink

    hello there and thank you for your information – I’ve definitely picked up something
    new from right here. I did however expertise some technical issues using this site, since I experienced to reload the website many times
    previous to I could get it to load correctly.

    I had been wondering if your web host is OK? Not that I’m complaining, but slow
    loading instances times will sometimes affect your
    placement in google and could damage your high-quality
    score if ads and marketing with Adwords. Well I
    am adding this RSS to my e-mail and could look out
    for a lot more of your respective interesting
    content. Ensure that you update this again very soon.

  • 7 Aprile 2022 in 10:34 am
    Permalink

    Hi, I do think your site may be having web browser compatibility problems.

    When I take a look at your site in Safari, it looks fine
    but when opening in Internet Explorer, it’s
    got some overlapping issues. I merely wanted to provide you
    with a quick heads up! Other than that, great website!

  • 7 Aprile 2022 in 10:54 am
    Permalink

    Howdy! I know this is kinda off topic but I’d figured I’d ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a blog article
    or vice-versa? My website addresses a lot of the same topics as yours and I believe we could greatly benefit from each other.
    If you happen to be interested feel free to shoot me an email.
    I look forward to hearing from you! Wonderful blog by the way!

  • 7 Aprile 2022 in 11:02 am
    Permalink

    What’s up colleagues, its wonderful piece of writing concerning
    tutoringand fully defined, keep it up all the time.

  • 7 Aprile 2022 in 11:08 am
    Permalink

    This is my first time go to see at here and i am
    genuinely happy to read everthing at one place.

  • 7 Aprile 2022 in 11:44 am
    Permalink

    It is actually a nice and helpful piece of information. I am satisfied that you shared
    this helpful info with us. Please keep us up to date like this.

    Thank you for sharing.

  • 7 Aprile 2022 in 12:01 pm
    Permalink

    Hi outstanding blog! Does running a blog like this take a great deal of work?
    I have very little knowledge of programming but I had been hoping to start
    my own blog in the near future. Anyway, if you have any suggestions or techniques for
    new blog owners please share. I know this is off subject but I just had to ask.
    Thanks a lot!

  • 7 Aprile 2022 in 12:03 pm
    Permalink

    An outstanding share! I have just forwarded this onto a co-worker who has been doing a little research on this.
    And he actually ordered me lunch due to the fact that I found it for him…
    lol. So allow me to reword this…. Thanks for the meal!!
    But yeah, thanx for spending some time to discuss this issue here on your website.

  • 7 Aprile 2022 in 12:05 pm
    Permalink

    I am not sure where you’re getting your info, but great topic.
    I needs to spend some time learning more
    or understanding more. Thanks for great information I was looking for this information for my mission.

  • 7 Aprile 2022 in 12:49 pm
    Permalink

    It’s awesome in support of me to have a web
    site, which is good in support of my experience. thanks admin

  • 7 Aprile 2022 in 12:58 pm
    Permalink

    I really like what you guys are up too. Such clever work and coverage!
    Keep up the terrific works guys I’ve included you guys to
    blogroll.

  • 7 Aprile 2022 in 1:13 pm
    Permalink

    Hi there to all, how is all, I think every one is getting more from this website,
    and your views are fastidious in support of new visitors.

  • 7 Aprile 2022 in 2:00 pm
    Permalink

    It’s in fact very complicated in this full of activity life
    to listen news on TV, so I just use the web for that purpose, and get the hottest news.

  • 7 Aprile 2022 in 2:20 pm
    Permalink

    Hi there fantastic blog! Does running a blog similar to this require
    a large amount of work? I’ve virtually no expertise in programming
    however I was hoping to start my own blog soon. Anyhow,
    should you have any ideas or techniques for new blog owners please share.

    I understand this is off subject but I simply
    needed to ask. Cheers!

  • 7 Aprile 2022 in 2:20 pm
    Permalink

    When I originally commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a
    comment is added I get 4 emails with the exact same comment.
    There has to be an easy method you can remove me from that service?
    Thanks!

  • 7 Aprile 2022 in 2:26 pm
    Permalink

    What’s Going down i’m new to this, I stumbled upon this I’ve found It absolutely helpful and it has aided me out loads.
    I hope to give a contribution & assist different customers like its helped me.
    Great job.

  • 7 Aprile 2022 in 2:33 pm
    Permalink

    Thanks for the marvelous posting! I certainly
    enjoyed reading it, you will be a great author.
    I will ensure that I bookmark your blog and will come back in the future.
    I want to encourage continue your great job, have a nice day!

  • 7 Aprile 2022 in 7:04 pm
    Permalink

    I think that what you posted made a bunch of sense.
    But, what about this? suppose you were to write a awesome headline?
    I am not suggesting your information is not solid, however suppose you added something that grabbed people’s attention? I mean DIRT
    O'MALLEY, LA VOLONTA' DI VOLER ESSERE UNA GARANZIA!
    – Exclusive Magazine is kinda plain. You
    could look at Yahoo’s home page and see how they create post headlines to get people interested.
    You might add a related video or a related picture or two to grab people excited about what you’ve got to say.
    Just my opinion, it would bring your posts a little bit more
    interesting.

  • 7 Aprile 2022 in 8:02 pm
    Permalink

    Hey I am so grateful I found your weblog, I really found you by error,
    while I was looking on Google for something else, Nonetheless
    I am here now and would just like to say kudos for a incredible
    post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to read
    it all at the moment but I have saved it and
    also added your RSS feeds, so when I have time I will be back
    to read much more, Please do keep up the superb work.

  • 7 Aprile 2022 in 8:27 pm
    Permalink

    Excellent blog here! Also your website loads up fast! What web host are you using?
    Can I am getting your associate link on your host?
    I want my site loaded up as quickly as yours lol

  • 7 Aprile 2022 in 9:14 pm
    Permalink

    Nice post. I learn something new and challenging on websites I stumbleupon on a daily basis.
    It will always be interesting to read through content from
    other authors and use a little something from their websites.

  • 7 Aprile 2022 in 9:50 pm
    Permalink

    Hello! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I really enjoy reading through your posts.

    Can you recommend any other blogs/websites/forums that go over the same subjects?

    Thank you so much!

  • 7 Aprile 2022 in 10:31 pm
    Permalink

    Thank you, I have recently been looking for info approximately this topic for a while and yours is the
    best I’ve discovered so far. But, what in regards to the bottom
    line? Are you certain in regards to the source?

  • 8 Aprile 2022 in 12:03 am
    Permalink

    Appreciation to my father who told me regarding this website, this website
    is truly remarkable.

  • 8 Aprile 2022 in 1:01 am
    Permalink

    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
    You definitely know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving us something enlightening to read?

  • 8 Aprile 2022 in 1:56 am
    Permalink

    Helpful information. Lucky me I found your website by
    accident, and I’m shocked why this coincidence didn’t happened earlier!
    I bookmarked it.

  • 8 Aprile 2022 in 2:22 am
    Permalink

    This design is wicked! You obviously know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost…HaHa!) Fantastic
    job. I really enjoyed what you had to say, and more
    than that, how you presented it. Too cool!

  • 8 Aprile 2022 in 3:08 am
    Permalink

    We stumbled over here different web address and thought I may as well check things
    out. I like what I see so i am just following you.
    Look forward to looking into your web page again.

  • 8 Aprile 2022 in 3:25 am
    Permalink

    If you would like to increase your knowledge just keep visiting this
    web page and be updated with the most up-to-date news posted here.

  • 8 Aprile 2022 in 6:09 am
    Permalink

    Pretty element of content. I simply stumbled upon your blog and in accession capital to claim that I get in fact loved account your weblog posts.

    Any way I will be subscribing to your augment or even I fulfillment you access consistently fast.

  • 8 Aprile 2022 in 6:36 am
    Permalink

    Hi there, of course this piece of writing is really good and
    I have learned lot of things from it on the topic of blogging.
    thanks.

  • 8 Aprile 2022 in 7:50 am
    Permalink

    Pretty! This has been a really wonderful post. Thank you for providing these details.

  • 8 Aprile 2022 in 9:05 am
    Permalink

    Hello! Quick question that’s completely off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when browsing from my iphone 4.

    I’m trying to find a theme or plugin that might be able
    to fix this problem. If you have any recommendations, please share.

    Cheers!

  • 8 Aprile 2022 in 9:06 am
    Permalink

    We are a group of volunteers and starting a new scheme in our
    community. Your site provided us with valuable info to work on.
    You’ve done a formidable job and our entire community will be thankful to you.

  • 8 Aprile 2022 in 9:09 am
    Permalink

    This is the right site for anybody who would like to find out about this topic.
    You know so much its almost tough to argue with you
    (not that I personally would want to…HaHa). You certainly
    put a fresh spin on a subject that’s been discussed for years.

    Wonderful stuff, just great!

  • 8 Aprile 2022 in 11:52 am
    Permalink

    Excellent blog you have here but I was curious if you knew of any user discussion forums that cover the same topics talked
    about in this article? I’d really like to be a
    part of online community where I can get comments from other knowledgeable people that
    share the same interest. If you have any suggestions, please let
    me know. Bless you!

  • 8 Aprile 2022 in 11:56 am
    Permalink

    Admiring the time and energy you put into your site and detailed
    information you provide. It’s nice to come across a blog every once in a while that isn’t the same old rehashed
    material. Fantastic read! I’ve saved your site and I’m including your RSS feeds to my Google account.

  • 8 Aprile 2022 in 12:47 pm
    Permalink

    I think this is one of the most significant information for me.
    And i am glad reading your article. But should remark on some general things, The site style is great, the articles is really nice : D.
    Good job, cheers

  • 8 Aprile 2022 in 12:47 pm
    Permalink

    My brother suggested I would possibly like this web site.
    He used to be totally right. This submit truly made my day.
    You can not imagine simply how much time I had spent for this info!

    Thanks!

  • 8 Aprile 2022 in 12:49 pm
    Permalink

    Hi there Dear, are you truly visiting this site daily, if so afterward
    you will without doubt get fastidious knowledge.

  • 8 Aprile 2022 in 12:53 pm
    Permalink

    hey there and thank you for your information – I have definitely picked
    up something new from right here. I did however expertise some
    technical points using this website, as I experienced to reload the website lots of times previous to I
    could get it to load properly. I had been wondering if your web hosting is OK?
    Not that I am complaining, but sluggish loading instances times will very frequently
    affect your placement in google and can damage your high-quality score if
    ads and marketing with Adwords. Anyway I am adding this RSS
    to my email and can look out for a lot more of your respective intriguing content.
    Make sure you update this again very soon.

  • 8 Aprile 2022 in 1:16 pm
    Permalink

    I blog often and I genuinely thank you for your information. Your article has truly peaked
    my interest. I am going to bookmark your site and keep checking for new information about once per week.
    I opted in for your Feed too.

  • 8 Aprile 2022 in 1:20 pm
    Permalink

    Excellent beat ! I would like to apprentice whilst you amend your
    site, how can i subscribe for a weblog web site?

    The account aided me a appropriate deal.
    I were tiny bit familiar of this your broadcast provided bright clear idea

  • 8 Aprile 2022 in 1:57 pm
    Permalink

    Good day! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords
    but I’m not seeing very good gains. If you know
    of any please share. Cheers!

  • 8 Aprile 2022 in 2:00 pm
    Permalink

    After I originally commented I appear to have clicked the
    -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added
    I receive 4 emails with the exact same comment.
    Perhaps there is a way you can remove me from that service?
    Appreciate it!

  • 8 Aprile 2022 in 2:59 pm
    Permalink

    Thanks for finally writing about > DIRT O'MALLEY,
    LA VOLONTA' DI VOLER ESSERE UNA GARANZIA! – Exclusive Magazine < Loved it!

  • 8 Aprile 2022 in 3:17 pm
    Permalink

    You are so interesting! I do not suppose I’ve truly read through a single thing like that before.
    So wonderful to find someone with some original thoughts on this subject.

    Seriously.. thanks for starting this up. This website is something that is required on the
    internet, someone with a bit of originality!

  • 8 Aprile 2022 in 3:18 pm
    Permalink

    I just like the valuable information you supply on your articles.
    I will bookmark your blog and check again right here frequently.
    I am somewhat certain I will learn plenty of new stuff proper right here!

    Good luck for the following!

  • 8 Aprile 2022 in 3:29 pm
    Permalink

    I like the helpful information you provide in your articles.

    I will bookmark your weblog and check again here
    frequently. I am quite certain I will learn many new stuff right
    here! Best of luck for the next!

  • 8 Aprile 2022 in 3:57 pm
    Permalink

    Unquestionably believe that which you said.

    Your favorite justification appeared to be on the net the easiest thing to be aware of.
    I say to you, I definitely get annoyed while people think about worries that
    they just do not know about. You managed to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without having side effect , people could take
    a signal. Will likely be back to get more. Thanks

  • 8 Aprile 2022 in 5:33 pm
    Permalink

    May I just say what a comfort to discover somebody that truly knows what they’re talking about on the
    web. You actually know how to bring an issue to light and make it important.
    More people must read this and understand this side of your story.
    I was surprised that you’re not more popular since you most certainly have the gift.

  • 8 Aprile 2022 in 5:49 pm
    Permalink

    My developer is trying to convince me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the costs.
    But he’s tryiong none the less. I’ve been using WordPress on a variety of websites for about a year and am concerned about switching to another platform.
    I have heard good things about blogengine.net. Is there a
    way I can transfer all my wordpress content into it?

    Any help would be really appreciated!

  • 8 Aprile 2022 in 5:56 pm
    Permalink

    Hello this is kinda of off topic but I was wondering if blogs use
    WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I’m starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get advice from someone with experience.
    Any help would be enormously appreciated!

  • 8 Aprile 2022 in 6:09 pm
    Permalink

    Attractive section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts.
    Any way I’ll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently quickly.

  • 8 Aprile 2022 in 6:39 pm
    Permalink

    Link exchange is nothing else however it is simply placing the
    other person’s webpage link on your page at appropriate place and other
    person will also do same in favor of you.

  • 8 Aprile 2022 in 7:52 pm
    Permalink

    Hey there! I could have sworn I’ve been to this website before but after checking through some of the post I realized it’s new to me.
    Anyhow, I’m definitely glad I found it and I’ll be bookmarking and checking back often!

  • 8 Aprile 2022 in 7:56 pm
    Permalink

    Hey there! This is kind of off topic but I need some guidance from an established blog.
    Is it very hard to set up your own blog? I’m not very techincal but I
    can figure things out pretty quick. I’m thinking about creating my own but I’m not sure where to start.

    Do you have any points or suggestions? Thank you

  • 8 Aprile 2022 in 8:18 pm
    Permalink

    It is perfect time to make some plans for the future
    and it’s time to be happy. I’ve read this post and if I could I want to suggest you few
    interesting things or advice. Perhaps you could write next articles referring to this article.
    I desire to read more things about it!

  • 8 Aprile 2022 in 8:34 pm
    Permalink

    These are actually fantastic ideas in concerning
    blogging. You have touched some fastidious factors here.
    Any way keep up wrinting.

  • 8 Aprile 2022 in 8:46 pm
    Permalink

    hey there and thank you for your information – I’ve certainly picked up anything new
    from right here. I did however expertise several technical issues using this web site, since I experienced to reload the site a lot of times previous
    to I could get it to load correctly. I had been wondering if
    your web host is OK? Not that I’m complaining, but sluggish loading instances times will sometimes affect your placement in google and
    could damage your high quality score if advertising and marketing with Adwords.

    Well I’m adding this RSS to my email and can look
    out for a lot more of your respective intriguing content.
    Ensure that you update this again soon.

  • 13 Aprile 2022 in 11:46 am
    Permalink

    Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account
    it. Look advanced to more added agreeable from you!
    By the way, how can we communicate?