VOODOO KID & ETT, ABBIAMO SOLO INIZIATO!

Benvenuti ad una nuova intervista su Exclusive Magazine! Ringraziamo fin da subito Voodoo Kid e ETT per la loro disponibilità.

“Lontano”, il vostro nuovo singolo, è un brano che unisce due degli artisti più promettenti della Generazione Z. Ma come nasce questa vostra inedita collaborazione?

 

VDK: La collaborazione è nata per caso, quasi per gioco. Scrissi a Gaya per dirle che uno dei suoi pezzi appena usciti, “comete”, mi piaceva molto. Da lì abbiamo iniziato a parlare e successivamente a vederci. Un giorno le ho detto “vieni da me e facciamo qualcosa insieme!”, quel giorno è nata Lontano!

ETT: La nostra collaborazione è nata un pò per caso, Jean mi aveva scritto su Instagram di vederci, ancora non lo conoscevo. Ci siamo visti e così, in quel pomeriggio è nato ‘’Lontano’’.

 

 

Com’è stato per voi lavorare insieme?

VDK: È stato più di tutto divertente per me. Gaya ed io abbiamo due caratteri completamente diversi, mi fa arrabbiare sempre, però in poco tempo abbiamo imparato a volerci bene ed io che ho poca pazienza ho imparato ad averne con lei


ETT: Per me è stata un’esperienza molto interessante sia dal punto di vista lavorativo che umano. Mi reputo molto fortunata ad aver potuto collaborare con un artista come Voodoo Kid, ho imparato molto da questa esperienza. A tratti è stato complicato coincidere sempre nelle decisioni esecutive artisiche, ma alla fine ci si è venuti incontro ed è stata anche quella un’esperienza incredibile di crescita

 

Il testo di “Lontano” è molto nostalgico e malinconico. A che tipo di pubblico volete rivolgervi?

VDK: La mia musica è per chi vuole ascoltarla, non penso mai per forza ad un target specifico. Questa canzone è per tutte quelle persone che hanno sofferto per amore ma sono riuscite a lasciare andare l’altra loro metà, e anche per quelle che stanno soffrendo e non riescono ancora a farlo, vorrei dargli coraggio.

 

ETT: Non mi sono mai posta il problema di scrivere per un determinato pubblico, normalmente parto sempre da un impulso emotivo molto forte, quello è il movente principale che mi porta a scrivere. Sempre che la mia esperienza possa essere condivisa da più persone possibili, ma quella è una spontanea conseguenza. 

 

Com’è nata l’idea del brano? Nasce da qualche vostra esperienza personale?

VDK: Scrivo sempre di situazioni che ho vissuto personalmente, è più raro che racconti esperienze di altri. Si parte sempre da un sentimento, e poi gli si dà forma.

 

ETT: Si, certamente, i brani che scrivo nascono sempre da un’esperienza personale. Anche in questo caso purtroppo. 

 

 

 

Dopo questa collaborazione, cosa vi ha arricchito l’un l’altra?

VDK: Come dicevo prima, ho fatto una mega palestra di pazienza! Stiamo ancora imparando a conoscerci, si sta creando una bella amicizia. Gaya è una persona dolce e sensibile, ma anche decisa, sa quello che vuole ed è sempre molto entusiasta nella vita. Penso di non averla mai vista triste..

 

ETT: In Voodoo Kid ho trovato una persona molto determinata, capace su molti aspetti e anche molto caparbia. La collaborazione con lui è stata stimolante ed interessante dal punto di vista lavorativo e creativo. Ma la cosa più bella che ho guadagnato da questo progetto è stata l’amicizia che si è creata tra di noi, il rispetto artistico e le risate che ci facciamo ogni volta.

 

Pensate di tornare a collaborare in futuro?

VDK: Sicuramente, lo stiamo già facendo!

ETT: Certamente, perché no!

 

Tra le vostre priorità c’è quella di raccontare una generazione libera, fluida e genderless, che non conosce barriere per l’amore e che non ha paura di mostrare i propri sentimenti. Cosa potete dirci a riguardo?

VDK: È difficile ma importante esprimere i propri sentimenti, con questa canzone in particolare vorrei infondere il coraggio necessario per farlo. L’amore è libero, non andrebbe mai giudicato. Io mi sento protetto dalle persone che ho attorno a me, che mi voglio bene, nessuno si è mai permesso di esprimere giudizi negativi riguardo le persone che amo ed ho amato; purtroppo non tutti siamo così fortunati, la musica deve servire anche a questo, ad aiutare e dare la forza, a far capire che l’unica cosa vera che importa è essere onesti con sé stessi e le proprie persone.

ETT: Credo che la libertà di amore ed espressione sia un messaggio importantissimo da trasmettere e credo sia fondamentale per il divenire di una società sana ed equilibrata.

 

Quali sono i vostri rispettivi progetti per il futuro a breve termine?

 

VDK: A breve termine, vorrei viaggiare per tornare a scrivere nuova musica che mi faccia stare bene, a lungo termine, spero un tour ed un’uscita nuova corposa.

ETT: Non voglio ancora parlarvene per scaramanzia ma vi farò sapere al più presto qualcosa..

 

 

Ringraziamo Voodoo Kid e ETT per aver risposto alle nostre domande!

Intervista a cura di Domenico Scala!

190 pensieri riguardo “VOODOO KID & ETT, ABBIAMO SOLO INIZIATO!

  • 7 Febbraio 2022 in 2:44 am
    Permalink

    You could definitely see your expertise in the paintings you write. The arena hopes for more passionate writers such as you who are not afraid to mention how they believe. All the time go after your heart. rentacarkosovo

  • 14 Maggio 2022 in 6:20 am
    Permalink

    My partner and I stumbled over here from a different web page and thought
    I might check things out. I like what I see so i am just following you.
    Look forward to checking out your web page for a second time.

  • 14 Maggio 2022 in 6:34 am
    Permalink

    Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it’s truly informative.
    I’m gonna watch out for brussels. I’ll be grateful if you continue this in future.

    Lots of people will be benefited from your writing. Cheers!

  • 14 Maggio 2022 in 6:37 am
    Permalink

    An impressive share! I have just forwarded this onto a co-worker who was conducting a little research on this.
    And he in fact bought me dinner because I found it for him…
    lol. So let me reword this…. Thanks for the
    meal!! But yeah, thanx for spending time to discuss this issue here on your site.

  • 14 Maggio 2022 in 8:01 am
    Permalink

    Hey! This is kind of off topic but I need some
    help from an established blog. Is it very difficult to set up your own blog?
    I’m not very techincal but I can figure things out pretty quick.
    I’m thinking about making my own but I’m not sure where to start.
    Do you have any ideas or suggestions? Appreciate
    it

  • 14 Maggio 2022 in 8:12 am
    Permalink

    Hello! I’ve been following your web site for some time now and finally
    got the bravery to go ahead and give you a shout
    out from Huffman Tx! Just wanted to tell you keep up the great job!

  • 14 Maggio 2022 in 8:38 am
    Permalink

    Thanks for sharing your thoughts on sesdoc.ru.
    Regards

  • 14 Maggio 2022 in 9:10 am
    Permalink

    Wow, this post is fastidious, my younger sister is analyzing these things, therefore I
    am going to convey her.

  • 14 Maggio 2022 in 10:01 am
    Permalink

    It’s appropriate time to make some plans for the future and it is time to be happy.
    I have read this post and if I could I wish to suggest you some interesting things or advice.

    Perhaps you can write next articles referring
    to this article. I desire to read even more things about it!

  • 14 Maggio 2022 in 10:39 am
    Permalink

    With havin so much content and articles do you ever run into any issues of plagorism or copyright violation?
    My site has a lot of completely unique content I’ve either authored myself or outsourced but it looks like a lot
    of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any solutions to
    help reduce content from being stolen? I’d definitely
    appreciate it.

  • 14 Maggio 2022 in 11:38 am
    Permalink

    Excellent post but I was wanting to know if you could write a litte more on this
    subject? I’d be very grateful if you could elaborate a little bit more.

    Cheers!

  • 14 Maggio 2022 in 12:00 pm
    Permalink

    Wow, wonderful blog layout! How long have
    you been blogging for? you made blogging look easy.
    The overall look of your site is fantastic, let alone the content!

  • 14 Maggio 2022 in 12:13 pm
    Permalink

    Its like you read my thoughts! You seem to grasp a
    lot about this, like you wrote the book in it or something.
    I feel that you can do with a few % to drive the message home a little bit, however instead of that, this is fantastic blog.
    A fantastic read. I’ll definitely be back.

  • 14 Maggio 2022 in 1:18 pm
    Permalink

    Thanks for the marvelous posting! I really enjoyed reading it,
    you may be a great author.I will remember to bookmark your
    blog and will eventually come back sometime soon. I want
    to encourage one to continue your great work, have
    a nice weekend!

  • 14 Maggio 2022 in 1:59 pm
    Permalink

    Hmm it seems like your site ate my first comment (it was super
    long) so I guess I’ll just sum it up what I submitted and say,
    I’m thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog blogger but I’m still new to the
    whole thing. Do you have any recommendations for beginner blog writers?
    I’d definitely appreciate it.

  • 14 Maggio 2022 in 2:06 pm
    Permalink

    Heya exceptional blog! Does running a blog similar to
    this take a great deal of work? I have no expertise in computer programming but I had
    been hoping to start my own blog in the near
    future. Anyhow, if you have any ideas or tips for new blog owners please share.
    I know this is off subject nevertheless I simply had to ask.
    Appreciate it!

  • 14 Maggio 2022 in 2:41 pm
    Permalink

    I am sure this article has touched all the internet
    users, its really really nice article on building up new blog.

  • 14 Maggio 2022 in 2:59 pm
    Permalink

    Heya i am for the primary time here. I found this board and I in finding It
    really helpful & it helped me out much. I’m hoping to offer something
    back and aid others like you helped me.

  • 14 Maggio 2022 in 3:04 pm
    Permalink

    I think the admin of this website is really working hard for his web site,
    for the reason that here every information is quality based
    information.

  • 14 Maggio 2022 in 3:19 pm
    Permalink

    Hello there! This post could not be written any better! Reading
    through this post reminds me of my good old room mate!
    He always kept chatting about this. I will forward
    this post to him. Fairly certain he will have a good read.

    Thanks for sharing!

  • 14 Maggio 2022 in 3:53 pm
    Permalink

    Hey! I’m at work surfing around your blog from my new iphone!

    Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your
    posts! Carry on the excellent work!

  • 14 Maggio 2022 in 4:34 pm
    Permalink

    Greate article. Keep posting such kind of info on your site.
    Im really impressed by it.
    Hi there, You have performed an incredible job.
    I will definitely digg it and individually recommend to my friends.
    I am sure they will be benefited from this site.

  • 14 Maggio 2022 in 4:52 pm
    Permalink

    Hello just wanted to give you a quick heads up. The words
    in your article seem to be running off the screen in Safari.
    I’m not sure if this is a format issue or something to do with
    web browser compatibility but I figured I’d post to let you know.
    The layout look great though! Hope you get the issue fixed soon. Cheers

  • 14 Maggio 2022 in 5:04 pm
    Permalink

    Everyone loves what you guys are up too. This type of clever work and exposure!
    Keep up the good works guys I’ve added you guys to my personal blogroll.

  • 14 Maggio 2022 in 5:15 pm
    Permalink

    Thanks , I’ve recently been looking for info about this topic for ages and yours is the best I’ve discovered so far.
    But, what about the bottom line? Are you certain concerning the supply?

  • 14 Maggio 2022 in 7:02 pm
    Permalink

    Hi to all, the contents existing at this website are truly awesome for people
    experience, well, keep up the nice work fellows.

  • 14 Maggio 2022 in 7:33 pm
    Permalink

    Everything is very open with a very clear description of
    the issues. It was truly informative. Your site is very helpful.

    Many thanks for sharing!

  • 14 Maggio 2022 in 9:39 pm
    Permalink

    Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News.

    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I’ve been trying for a while but I never seem to get there!

    Cheers

  • 14 Maggio 2022 in 10:16 pm
    Permalink

    I do accept as true with all of the ideas you’ve presented to your post.
    They are really convincing and can certainly work.
    Still, the posts are too brief for newbies.
    May just you please prolong them a little from next time?
    Thanks for the post.

  • 14 Maggio 2022 in 10:23 pm
    Permalink

    I was curious if you ever thought of changing the structure of your site?
    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 pictures.
    Maybe you could space it out better?

  • 14 Maggio 2022 in 10:23 pm
    Permalink

    I’ve learn some good stuff here. Definitely price bookmarking for revisiting.
    I surprise how a lot attempt you place to create this
    type of magnificent informative site.

  • 14 Maggio 2022 in 10:45 pm
    Permalink

    I am not sure where you are getting your info, but great topic.

    I needs to spend some time learning much more or understanding more.
    Thanks for great info I was looking for this
    information for my mission.

  • 15 Maggio 2022 in 12:15 am
    Permalink

    Thank you a bunch for sharing this with all folks
    you actually recognise what you are speaking about! Bookmarked.
    Kindly additionally visit my web site =).

    We can have a link trade agreement among us

  • 15 Maggio 2022 in 12:23 am
    Permalink

    Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I’ve really enjoyed browsing your blog posts.
    In any case I’ll be subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!

  • 15 Maggio 2022 in 12:38 am
    Permalink

    It’s appropriate time to make some plans for the future and
    it is time to be happy. I’ve read this post and if I could I wish to suggest you few interesting things or tips.
    Perhaps you could write next articles referring to this article.
    I wish to read even more things about it!

  • 15 Maggio 2022 in 12:56 am
    Permalink

    I think the admin of this site is genuinely working hard in favor of
    his web page, since here every stuff is quality based information.

  • 15 Maggio 2022 in 1:48 am
    Permalink

    Simply wish to say your article is as amazing.
    The clearness to your post is simply excellent and
    that i could think you are an expert in this subject. Well
    along with your permission let me to clutch your RSS feed to keep up to date
    with approaching post. Thanks 1,000,000 and please keep up the gratifying work.

  • 15 Maggio 2022 in 2:25 am
    Permalink

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets
    I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have
    some experience with something like this. Please
    let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I
    look forward to your new updates.

  • 15 Maggio 2022 in 2:47 am
    Permalink

    Hello mates, how is the whole thing, and what you wish for
    to say concerning this piece of writing, in my view its truly amazing for
    me.

  • 15 Maggio 2022 in 3:06 am
    Permalink

    Right here is the perfect blog for everyone who wishes to find out
    about this topic. You know so much its almost hard to argue with you (not that I actually would want to…HaHa).
    You certainly put a new spin on a subject that has been written about for a long time.
    Excellent stuff, just great!

  • 15 Maggio 2022 in 4:39 am
    Permalink

    We’re a group of volunteers and opening a new scheme in our
    community. Your website offered us with valuable information to work on. You have done a formidable job and our entire community will be
    thankful to you.

  • 15 Maggio 2022 in 6:46 am
    Permalink

    Hi, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog site in Firefox, it looks fine but when opening
    in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to
    give you a quick heads up! Other then that, amazing blog!

  • 15 Maggio 2022 in 7:24 am
    Permalink

    If some one wants expert view regarding blogging and site-building
    afterward i advise him/her to visit this webpage, Keep up the pleasant work.

  • 15 Maggio 2022 in 7:27 am
    Permalink

    obviously like your web site but you have
    to take a look at the spelling on several of your posts.

    A number of them are rife with spelling issues and I to find it very troublesome to inform
    the reality then again I will definitely come back again.

  • 15 Maggio 2022 in 8:12 am
    Permalink

    Thankfulness to my father who shared with me about this web site, this weblog is really remarkable.

  • 15 Maggio 2022 in 8:27 am
    Permalink

    I was wondering if you ever considered changing the page layout
    of your website? Its very well written; I love what youve got to
    say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having one or two pictures.
    Maybe you could space it out better?

  • 15 Maggio 2022 in 8:28 am
    Permalink

    This paragraph offers clear idea for the new people of blogging, that genuinely how to do running
    a blog.

  • 15 Maggio 2022 in 10:03 am
    Permalink

    I’m not sure why but this blog is loading incredibly slow for me.
    Is anyone else having this issue or is it a problem on my end?
    I’ll check back later and see if the problem still exists.

  • 15 Maggio 2022 in 10:23 am
    Permalink

    Do you have a spam issue on this website; I also am a blogger, and I was wanting
    to know your situation; many of us have created some nice methods and we are
    looking to swap methods with others, please shoot me an e-mail
    if interested.

  • 15 Maggio 2022 in 10:52 am
    Permalink

    Incredible! This blog looks just like my old one! It’s on a completely different subject but it has
    pretty much the same page layout and design. Wonderful
    choice of colors!

  • 15 Maggio 2022 in 11:27 am
    Permalink

    Hey there! This is my first comment here so I just wanted to
    give a quick shout out and say I genuinely enjoy reading your posts.
    Can you suggest any other blogs/websites/forums that go over the same topics?
    Many thanks!

  • 15 Maggio 2022 in 11:28 am
    Permalink

    Have you ever thought about adding a little
    bit more than just your articles? I mean, what you say is fundamental and all.
    But imagine if you added some great visuals or video
    clips to give your posts more, “pop”! Your content is
    excellent but with pics and video clips, this site could definitely be one of the greatest in its niche.
    Superb blog!

  • 15 Maggio 2022 in 11:54 am
    Permalink

    Hi there great blog! Does running a blog such as this require a great
    deal of work? I have virtually no knowledge of coding
    however I had been hoping to start my own blog soon. Anyways,
    if you have any ideas or techniques for new blog owners please share.
    I understand this is off topic but I simply wanted to ask.
    Appreciate it!

  • 15 Maggio 2022 in 11:58 am
    Permalink

    Right here is the right website for everyone who wishes to find out
    about this topic. You know so much its almost tough to argue with you (not that I
    personally will need to…HaHa). You certainly put a fresh spin on a subject that’s been discussed for many years.
    Wonderful stuff, just excellent!

  • 15 Maggio 2022 in 12:16 pm
    Permalink

    Thank you for some other informative website.
    Where else could I get that kind of information written in such an ideal
    method? I’ve a venture that I am simply now running on, and I’ve been at the look out for such info.

  • 15 Maggio 2022 in 12:59 pm
    Permalink

    What i don’t understood is actually how you are no longer
    really a lot more smartly-preferred than you might be now.
    You are very intelligent. You understand thus significantly in terms of this topic, produced me in my opinion consider it from a lot of various angles.
    Its like men and women don’t seem to be involved unless it is one thing
    to accomplish with Girl gaga! Your own stuffs outstanding. At all
    times deal with it up!

  • 15 Maggio 2022 in 1:18 pm
    Permalink

    Hi! I know this is kinda off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site?
    I’m getting tired of WordPress because I’ve had issues with hackers and I’m
    looking at options for another platform. I would be
    great if you could point me in the direction of a good platform.

  • 15 Maggio 2022 in 1:44 pm
    Permalink

    Howdy, i read your blog occasionally and i
    own a similar one and i was just curious if you get a
    lot of spam feedback? If so how do you reduce it, any plugin or anything you can advise?
    I get so much lately it’s driving me mad so any assistance is very much
    appreciated.

  • 15 Maggio 2022 in 2:07 pm
    Permalink

    Thanks for your personal marvelous posting! I quite enjoyed reading it, you could be
    a great author.I will be sure to bookmark your blog and will come back
    at some point. I want to encourage yourself to continue your great work, have a nice
    holiday weekend!

  • 15 Maggio 2022 in 2:19 pm
    Permalink

    Wonderful blog! Do you have any helpful hints for aspiring writers?

    I’m hoping to start my own site soon but I’m a
    little lost on everything. Would you suggest starting with a
    free platform like WordPress or go for a paid option?
    There are so many choices out there that I’m completely overwhelmed ..
    Any tips? Thanks!

  • 15 Maggio 2022 in 2:42 pm
    Permalink

    Unquestionably consider that which you stated.

    Your favourite reason appeared to be on the web the simplest factor to bear in mind of.
    I say to you, I certainly get annoyed whilst folks think about concerns that they
    just don’t know about. You controlled to hit the nail upon the highest and also outlined out the whole thing with
    no need side effect , folks could take a signal. Will probably
    be again to get more. Thank you

  • 15 Maggio 2022 in 3:09 pm
    Permalink

    Please let me know if you’re looking for a writer for your blog.
    You have some really good articles and I believe I would be a good asset.

    If you ever want to take some of the load off, I’d really like to write some content for your blog in exchange for a link back to mine.
    Please shoot me an e-mail if interested. Regards!

  • 15 Maggio 2022 in 3:12 pm
    Permalink

    Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger, and
    I was wondering your situation; we have developed some nice practices and we are looking
    to exchange strategies with other folks, be sure to shoot me an e-mail if interested.

  • 15 Maggio 2022 in 3:13 pm
    Permalink

    I want to to thank you for this great read!!

    I definitely loved every bit of it. I have you book-marked to
    check out new things you post…

  • 15 Maggio 2022 in 3:35 pm
    Permalink

    Hello would you mind sharing which blog platform you’re using?
    I’m looking to start my own blog in the near future but I’m
    having a hard time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and
    Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and
    I’m looking for something unique.
    P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!

  • 15 Maggio 2022 in 4:25 pm
    Permalink

    Hello, I check your new stuff on a regular basis. Your writing style is awesome, keep it up!

  • 15 Maggio 2022 in 4:45 pm
    Permalink

    Do you mind if I quote a couple of your articles as
    long as I provide credit and sources back to your webpage?
    My blog is in the very same niche as yours and my visitors would definitely benefit from some of the information you
    provide here. Please let me know if this alright with you.
    Regards!

  • 15 Maggio 2022 in 5:05 pm
    Permalink

    Having read this I thought it was rather informative. I appreciate you taking the
    time and effort to put this article together. I once again find myself spending a significant amount of
    time both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it!

  • 15 Maggio 2022 in 5:23 pm
    Permalink

    I every time used to read post in news papers but now as
    I am a user of internet so from now I am
    using net for articles, thanks to web.

  • 15 Maggio 2022 in 5:41 pm
    Permalink

    This design is wicked! You obviously know how to keep a reader
    amused. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my
    own blog (well, almost…HaHa!) Wonderful job. I really enjoyed what you had to say, and more than that,
    how you presented it. Too cool!

  • 15 Maggio 2022 in 5:43 pm
    Permalink

    You are so awesome! I don’t think I’ve truly read anything like that before.
    So good to discover somebody with a few original thoughts on this subject matter.

    Really.. thank you for starting this up. This
    site is something that’s needed on the web, someone with some originality!

  • 15 Maggio 2022 in 5:43 pm
    Permalink

    Wow, that’s what I was exploring for, what
    a stuff! present here at this weblog, thanks admin of
    this web site.

  • 15 Maggio 2022 in 5:53 pm
    Permalink

    Hello, Neat post. There is an issue with your web site in internet explorer, would test this?
    IE still is the market chief and a huge part of other people will pass over your great writing due to this problem.

  • 15 Maggio 2022 in 6:48 pm
    Permalink

    Your way of describing all in this post is really pleasant, all be able to without difficulty know it, Thanks a lot.

  • 15 Maggio 2022 in 8:00 pm
    Permalink

    Your means of explaining all in this paragraph is
    in fact fastidious, all be able to effortlessly understand it, Thanks
    a lot.

  • 15 Maggio 2022 in 8:24 pm
    Permalink

    I’ll immediately grab your rss feed as I can not to find your
    email subscription hyperlink or newsletter service.
    Do you’ve any? Please let me recognise in order that I may subscribe.

    Thanks.

  • 15 Maggio 2022 in 8:59 pm
    Permalink

    I’m really enjoying the theme/design of your site.
    Do you ever run into any web browser compatibility issues?
    A few of my blog readers have complained about my website not working correctly in Explorer but looks
    great in Opera. Do you have any recommendations to help fix this problem?

  • 15 Maggio 2022 in 9:16 pm
    Permalink

    I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I do not know who you are but definitely you are going to a
    famous blogger if you aren’t already 😉 Cheers!

  • 15 Maggio 2022 in 9:17 pm
    Permalink

    Now I am going away to do my breakfast, once having my breakfast coming over again to
    read more news.

  • 15 Maggio 2022 in 9:59 pm
    Permalink

    Magnificent website. A lot of useful information here.
    I am sending it to some pals ans additionally sharing in delicious.
    And of course, thank you for your sweat!

  • 15 Maggio 2022 in 10:14 pm
    Permalink

    Whats up very nice web site!! Guy .. Excellent ..
    Wonderful .. I’ll bookmark your website and take the feeds also?
    I am happy to search out a lot of helpful information here
    in the submit, we want develop more techniques in this regard,
    thank you for sharing. . . . . .

  • 15 Maggio 2022 in 10:38 pm
    Permalink

    Greate article. Keep writing such kind of info on your blog.
    Im really impressed by it.
    Hello there, You’ve done a great job. I will definitely digg it and individually recommend to my friends.
    I am sure they’ll be benefited from this website.

  • 15 Maggio 2022 in 11:22 pm
    Permalink

    You are so cool! I don’t suppose I have read something like that before.

    So nice to find another person with some unique thoughts on this subject.
    Seriously.. thanks for starting this up. This web site is
    one thing that is needed on the web, someone with some originality!

  • 16 Maggio 2022 in 1:00 am
    Permalink

    Hey there just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the images aren’t loading correctly.

    I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different browsers and both show the same
    outcome.

  • 16 Maggio 2022 in 1:54 am
    Permalink

    Excellent blog here! Also your site loads up fast!
    What host are you using? Can I get your affiliate
    link to your host? I wish my web site loaded up as fast as yours lol

  • 16 Maggio 2022 in 1:55 am
    Permalink

    Nice post. I learn something new and challenging on blogs
    I stumbleupon on a daily basis. It’s always helpful to
    read content from other writers and practice something from their sites.

  • 16 Maggio 2022 in 1:57 am
    Permalink

    Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you,
    However I am encountering issues with your RSS.
    I don’t understand why I cannot subscribe to it. Is there anybody getting similar RSS problems?
    Anyone that knows the answer can you kindly respond?
    Thanks!!

  • 16 Maggio 2022 in 2:40 am
    Permalink

    You could certainly see your enthusiasm in the work you write.
    The world hopes for more passionate writers such as you who are not afraid to say how they believe.
    All the time follow your heart.

  • 16 Maggio 2022 in 2:55 am
    Permalink

    Good day! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords
    but I’m not seeing very good success. If you know of any please
    share. Cheers!

  • 16 Maggio 2022 in 3:40 am
    Permalink

    Hi it’s me, I am also visiting this website regularly, this site is really
    pleasant and the people are truly sharing fastidious thoughts.

  • 16 Maggio 2022 in 4:24 am
    Permalink

    Its like you read my mind! You appear to know so much
    about this, like you wrote the book in it or something.

    I think that you could do with a few pics to drive the message home a little bit,
    but instead of that, this is fantastic blog. An excellent read.
    I will certainly be back.

  • 16 Maggio 2022 in 6:29 am
    Permalink

    Can I simply just say what a relief to find an individual
    who really knows what they’re discussing on the web. You definitely
    understand how to bring an issue to light and make it important.
    A lot more people should check this out and understand this side of your story.

    I was surprised that you’re not more popular given that
    you most certainly possess the gift.

  • 16 Maggio 2022 in 8:33 am
    Permalink

    I’ve been browsing online more than 4 hours today, yet I never found any
    interesting article like yours. It’s pretty worth enough for me.
    In my view, if all web owners and bloggers made
    good content as you did, the net will be a lot more useful than ever before.

  • 16 Maggio 2022 in 9:23 am
    Permalink

    I’ve been exploring for a little bit for any high quality articles or weblog posts
    on this sort of space . Exploring in Yahoo I finally stumbled
    upon this website. Reading this information So i’m happy to show that
    I have a very excellent uncanny feeling
    I came upon just what I needed. I so much without a doubt will make sure
    to do not forget this website and provides it a glance regularly.

  • 16 Maggio 2022 in 9:58 am
    Permalink

    Heya i’m for the primary time here. I found this
    board and I find It truly useful & it helped me
    out a lot. I am hoping to present something again and aid others such as
    you helped me.

  • 16 Maggio 2022 in 10:22 am
    Permalink

    Terrific article! This is the kind of info that are meant to be shared across the web.
    Shame on Google for now not positioning this put up higher!
    Come on over and discuss with my site . Thank you =)

  • 16 Maggio 2022 in 10:37 am
    Permalink

    I really like what you guys tend to be up too. This sort of clever work and coverage!
    Keep up the terrific works guys I’ve you guys to blogroll.

  • 16 Maggio 2022 in 12:37 pm
    Permalink

    I don’t know whether it’s just me or if perhaps everyone else experiencing problems with your website.
    It seems like some of the text in your posts are running off
    the screen. Can somebody else please comment and let me
    know if this is happening to them as well? This might be a problem with my internet browser because I’ve had this happen before.
    Cheers

  • 16 Maggio 2022 in 1:26 pm
    Permalink

    I’ll right away take hold of your rss feed as I can not in finding your email subscription hyperlink or e-newsletter service.
    Do you have any? Kindly allow me recognize in order that I
    may subscribe. Thanks.

  • 16 Maggio 2022 in 1:49 pm
    Permalink

    It’s very straightforward to find out any matter on net as compared to books, as I found this piece of
    writing at this website.

  • 16 Maggio 2022 in 1:52 pm
    Permalink

    Paragraph writing is also a fun, if you be familiar with then you can write otherwise it is complicated to write.

  • 16 Maggio 2022 in 2:24 pm
    Permalink

    Hurrah! Finally I got a blog from where I be able to truly get useful data
    regarding my study and knowledge.

  • 16 Maggio 2022 in 3:29 pm
    Permalink

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets
    I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping
    maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything. I truly
    enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

  • 16 Maggio 2022 in 3:37 pm
    Permalink

    May I simply just say what a relief to discover an individual who genuinely understands what they
    are talking about online. You definitely know how to bring a problem to light and
    make it important. A lot more people should read this and understand this side of your story.

    I can’t believe you aren’t more popular since you most certainly have the gift.

  • 16 Maggio 2022 in 4:27 pm
    Permalink

    Hello! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
    I’m kinda paranoid about losing everything I’ve worked hard
    on. Any tips?

  • 16 Maggio 2022 in 4:34 pm
    Permalink

    My developer is trying to persuade me to move to .net
    from PHP. I have always disliked the idea because of the expenses.
    But he’s tryiong none the less. I’ve been using Movable-type on several
    websites for about a year and am anxious about switching to another platform.
    I have heard excellent things about blogengine.net.

    Is there a way I can import all my wordpress posts into it?

    Any kind of help would be greatly appreciated!

  • 16 Maggio 2022 in 5:15 pm
    Permalink

    I know this if off topic but I’m looking into starting my own blog and was wondering what all is required
    to get setup? I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very internet savvy so I’m not 100% sure. Any recommendations or advice would be greatly appreciated.
    Thank you

  • 16 Maggio 2022 in 5:35 pm
    Permalink

    Hello, i believe that i noticed you visited my website so i got here to return the want?.I’m trying to to find things to improve my web site!I suppose
    its ok to make use of some of your concepts!!

  • 16 Maggio 2022 in 5:57 pm
    Permalink

    all the time i used to read smaller articles
    that also clear their motive, and that is also happening with this paragraph which I am reading here.

  • 16 Maggio 2022 in 6:59 pm
    Permalink

    What you published was actually very reasonable.

    However, what about this? what if you typed a catchier post title?
    I mean, I don’t wish to tell you how to run your blog, however suppose you
    added something that makes people want more? I mean VOODOO KID & ETT, ABBIAMO SOLO INIZIATO!
    – Exclusive Magazine is kinda plain. You ought to look at Yahoo’s home page and watch how they create article titles
    to get people interested. You might add a video
    or a pic or two to get readers interested about everything’ve written. Just my opinion, it would bring your blog a little livelier.

  • 16 Maggio 2022 in 8:00 pm
    Permalink

    Hi to all, how is the whole thing, I think every
    one is getting more from this site, and your views are pleasant in favor of new
    people.

  • 16 Maggio 2022 in 8:16 pm
    Permalink

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was
    hoping maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward
    to your new updates.

  • 16 Maggio 2022 in 9:08 pm
    Permalink

    Woah! I’m really enjoying the template/theme of this site.
    It’s simple, yet effective. A lot of times it’s tough to get that “perfect balance” between usability and appearance.
    I must say you’ve done a excellent job with this.
    Also, the blog loads extremely fast for me on Internet explorer.
    Superb Blog!

  • 16 Maggio 2022 in 10:11 pm
    Permalink

    I was suggested this website by way of my cousin. I’m now not certain whether or not this publish is written by way of him
    as no one else recognize such specified about my difficulty.

    You are amazing! Thanks!

  • 16 Maggio 2022 in 10:22 pm
    Permalink

    Hey are using WordPress for your blog platform? I’m new to the blog world but I’m trying
    to get started and create my own. Do you require any coding knowledge to make
    your own blog? Any help would be really appreciated!

  • 16 Maggio 2022 in 11:00 pm
    Permalink

    I feel this is among the so much important information for me.
    And i am happy reading your article. But want to remark on few normal issues, The site style
    is perfect, the articles is in point of fact nice :
    D. Excellent task, cheers

  • 16 Maggio 2022 in 11:08 pm
    Permalink

    Hello just wanted to give you a quick heads up. The text in your post
    seem to be running off the screen in Chrome. I’m
    not sure if this is a formatting issue or something to do with internet
    browser compatibility but I figured I’d post to let you know.
    The style and design look great though! Hope
    you get the problem solved soon. Many thanks

  • 17 Maggio 2022 in 1:22 am
    Permalink

    Heya i am for the first time here. I found this board and I to find It really
    helpful & it helped me out a lot. I’m hoping to present
    one thing again and help others such as you helped me.

  • 17 Maggio 2022 in 2:27 am
    Permalink

    Hmm is anyone else having problems with the images on this blog loading?

    I’m trying to find out if its a problem on my end or if it’s the blog.
    Any suggestions would be greatly appreciated.

  • 17 Maggio 2022 in 2:41 am
    Permalink

    I’m no longer sure the place you are getting your
    information, but great topic. I must spend some time learning much more or
    working out more. Thank you for fantastic information I was on the lookout for this info for my mission.