VI PRESENTIAMO IL NUOVO SINGOLO DI ZO VIVALDI!

DOPO AVER FIRMATO BRANI PER ARTISTI DEL CALIBRO DI

FEDEZ E DARK POLO GANG

IL “NAUFRAGO DELLA GENERAZIONE Z”

ZO VIVALDI

PUBBLICA

MERCOLEDÍ 19 MAGGIO

“RUMORS”

IL SINGOLO D’ESORDIO É DISPONIBILE IN PRESAVE

https://distrokid.com/hyperfollow/zovivaldi/rumors

 

Esce mercoledì 19 maggioRumors” (Road Sound Records), il singolo d’esordio di ZO VIVALDI, giovane e talentuoso cantautore e polistrumentista. 

 

Con questo brano, già disponibile in presave, l’artista, dopo aver firmato brani per nomi del calibro di Fedez Dark Polo Gang, esordisce ufficialmente nella scena musicale italiana portando una ventata di novità e freschezza.

 

“Rumors” è un brano che, come suggerisce il titolo, invita a eliminare quei “rumori” nella testa, quelle insicurezze e quelle paranoie che spesso impediscono di mettersi in gioco. È un invito a lasciarsi andare, quello di ZO VIVALDI, uno sprono a navigare in acque inesplorate per non restare fermo in un porto sicuro, senza ambire a qualcosa di più, rischiando che siano gli altri a decidere per te. L’artista esprime con un’agrodolce spensieratezza e una tagliente ironia l’inquietudine, il disagio e l’irrequietezza portati dal lockdown, paragonato a un naufragio improvviso che ti lascia in balìa delle onde.

 

Con “Rumors” il talentuoso ZO VIVALDI apre quindi un nuovo capitolo della propria storia musicale e passa dall’essere autore a cantautore a tutti gli effetti, mettendo al proprio servizio il talento che lo ha contraddistinto e che lo ha portato a scrivere per alcuni degli artisti più importanti in circolazione.

 

«Ho deciso di iniziare questo progetto musicale che vede me protagonista non necessariamente per il desiderio di mettere la mia faccia sulla musica che creo, anzi, l’idea della popolarità mi spaventa molto – racconta ZO VIVALDI – Ma dopo aver fatto l’autore per diversi anni mi rendo conto che alcune canzoni non puoi metterle al servizio di qualcun’altro, sono tue e basta, ed è giusto che sia così».

 

Musicista, cantautore e polistrumentista di livello, nonostante la giovanissima età possiede uno stile unico e originale, che si riflette sia nella sua vita che nel suo approccio alla scrittura e alla produzione. Un’attitudine alla musica che coniuga la tradizionalità degli strumenti utilizzati alla modernità con cui vengono integrati e che conferisce ai brani un’anima pop e assolutamente al passo coi tempi. “Rumors”, in particolare, è stato concepito e registrato seguendo una concezione totalmente analogica, che ricorda le produzioni degli anni ’90, ma con melodia e parole in pieno stile pop urbano 2021. 

 

Biografia

ZO VIVALDI, nome d’arte di Lorenzo Caio Sarti, è un cantautore, produttore e polistrumentista classe 1997, cresciuto tra Milano, Shanghai, Los Angeles e Cervia. La sua anima pop si fonde con un’attitudine urban. L’artista ha infatti firmato alcuni brani di Fedez (per l’album “Paranoia Airlines”) e della Dark Polo Gang (in “Trap Lovers”), ma ha scritto anche per diversi giovani artisti della scuola di “Amici di Maria De Filippi”(Einar, Thomas, Jacopo Ottonello). 

80 pensieri riguardo “VI PRESENTIAMO IL NUOVO SINGOLO DI ZO VIVALDI!

  • 31 Dicembre 2021 in 7:53 pm
    Permalink

    An interesting discussion is worth comment. I believe that you
    ought to write more on this subject matter, it may not be a taboo matter but generally folks
    don’t talk about such subjects. To the next!
    Many thanks!!

  • 31 Dicembre 2021 in 8:58 pm
    Permalink

    Wow! This blog looks just like my old one! It’s on a entirely different topicbut it has pretty much the same page layout and design. Wonderful choice of colors!

  • 1 Gennaio 2022 in 7:27 pm
    Permalink

    I know this site provides quality dependent content and extra material, is there
    any other site which offers these stuff in quality?

  • 1 Gennaio 2022 in 8:44 pm
    Permalink

    I love it when individuals get together and share opinions.Great site, keep it up!

  • 1 Gennaio 2022 in 8:56 pm
    Permalink

    Quality articles or reviews is the crucial to invite the people to pay a visit the site,
    that’s what this web page is providing.

  • 2 Gennaio 2022 in 2:13 am
    Permalink

    I will immediately clutch your rss feed as I can not to find your email subscription hyperlink or
    newsletter service. Do you have any? Kindly permit me know so that I could subscribe.
    Thanks.

  • 2 Gennaio 2022 in 3:55 am
    Permalink

    Heya! I just wanted to ask if you ever have anyissues with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few months of hard work dueto no backup. Do you have any solutions to prevent hackers?

  • 2 Gennaio 2022 in 7:57 pm
    Permalink

    What’s up every one, here every person is sharing these knowledge, so it’s good to read this blog, and I
    used to go to see this blog every day.

  • 2 Gennaio 2022 in 8:08 pm
    Permalink

    Thanks for some other fantastic article. The place else may just anyone get that kind of information in such a perfect method of writing?I have a presentation subsequent week, and I am on the look forsuch info.

  • 3 Gennaio 2022 in 10:56 am
    Permalink

    This post provides clear idea in favor of the new users of blogging,that truly how to do blogging.

  • 3 Gennaio 2022 in 10:15 pm
    Permalink

    Hi i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i read this
    paragraph i thought i could also create comment due to this sensible article.

  • 3 Gennaio 2022 in 10:30 pm
    Permalink

    It is truly a great and useful piece of information. I amglad that you shared this useful info with us.Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.

  • 4 Gennaio 2022 in 12:49 pm
    Permalink

    Whoa! This blog looks just like my old one! It’s on a totallydifferent subject but it has pretty much the same page layoutand design. Great choice of colors!

  • 4 Gennaio 2022 in 7:26 pm
    Permalink

    Hi Dear, are you in fact visiting this site daily, if so then you will absolutely take good know-how.

  • 4 Gennaio 2022 in 8:03 pm
    Permalink

    Definitely believe that which you stated. Your favorite justification seemed to
    be on the net the easiest thing to be aware of.

    I say to you, I definitely get annoyed while people think about worries that they
    just do not know about. You managed to hit the nail upon the top and also defined out
    the whole thing without having side-effects , people could take
    a signal. Will probably be back to get more. Thanks

  • 4 Gennaio 2022 in 9:09 pm
    Permalink

    My brother recommended I would possibly like this web site. He used to be totally right. This post truly made my day. You cann’t imagine simply how so much time I had spent for this info! Thank you!

  • 5 Gennaio 2022 in 3:03 am
    Permalink

    Hi just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the images aren’t loading
    correctly. I’m not sure why but I think its a linking
    issue. I’ve tried it in two different browsers and both show the same
    outcome.

  • 5 Gennaio 2022 in 3:13 am
    Permalink

    I don’t know whether it’s just me or if perhaps everyone else encountering problems with your website.It looks like some of the text within your content are running off the screen. Can somebody else please commentand let me know if this is happening to them too? This could bea problem with my browser because I’ve had thishappen before. Thank you

  • 5 Gennaio 2022 in 9:50 pm
    Permalink

    Hello There. I found your weblog using msn. That is a very well
    written article. I will make sure to bookmark it and return to learn more of your useful information. Thanks for
    the post. I’ll certainly return.

  • 5 Gennaio 2022 in 10:11 pm
    Permalink

    Hello there! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew where I could locate a captcha
    plugin for my comment form? I’m using the same blog platform as yours and I’m having problems finding one?

    Thanks a lot!

  • 7 Gennaio 2022 in 1:30 am
    Permalink

    I for all time emailed this blog post page to
    all my friends, because if like to read it after that
    my links will too.

  • 7 Gennaio 2022 in 10:36 pm
    Permalink

    After looking over a number of the blog posts on your web page,
    I truly appreciate your technique of blogging. I saved as a
    favorite it to my bookmark site list and will be checking back soon. Please visit my
    website as well and tell me your opinion.

  • 10 Gennaio 2022 in 11:29 pm
    Permalink

    When I originally commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on each time a comment is added I recieve
    4 emails with the same comment. There has to be a means you can remove me
    from that service? Thanks!

  • 10 Gennaio 2022 in 11:57 pm
    Permalink

    Thanks for the marvelous posting! I definitely enjoyed reading it,you happen to be a great author.I will make certain to bookmarkyour blog and will often come back later in life.I want to encourage you continue your great posts, have anice morning!

  • 11 Gennaio 2022 in 8:29 pm
    Permalink

    After going over a number of the articles on your
    website, I truly like your way of blogging. I book-marked it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future.
    Please check out my web site too and let me know what you think.

  • 12 Gennaio 2022 in 1:37 am
    Permalink

    Its such as you read my mind! You seem to grasp so much approximately this, such as you wrote
    the book in it or something. I think that you can do with a
    few percent to force the message house a bit, however other than that, this is great blog.
    An excellent read. I’ll definitely be back.

  • 12 Gennaio 2022 in 3:56 am
    Permalink

    This is my first time visit at here and i am in fact pleassant to read everthing at single place.

  • 12 Gennaio 2022 in 8:29 pm
    Permalink

    whoah this weblog is wonderful i like reading your posts.
    Stay up the great work! You realize, a lot of people are hunting round for
    this information, you could help them greatly.

  • 12 Gennaio 2022 in 9:48 pm
    Permalink

    Excellent beat ! I wish to apprentice whilst you amend your web site, how can i subscribe for a weblog site?The account helped me a applicable deal. I have been tinybit acquainted of this your broadcast offered bright clear idea

  • 13 Gennaio 2022 in 4:37 am
    Permalink

    What’s up to every one, it’s actually a fastidiousfor me to go to see this web page, it consists of useful Information.

  • 13 Gennaio 2022 in 4:50 am
    Permalink

    Fabulous, what a web site it is! This web site provides helpful data to us,
    keep it up.

  • 13 Gennaio 2022 in 11:56 pm
    Permalink

    Thanks for the marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you happen to be a great author.
    I will be sure to bookmark your blog and will eventually
    come back down the road. I want to encourage continue your great job, have a nice weekend!

  • 14 Gennaio 2022 in 2:46 am
    Permalink

    Hi to every , for the reason that I am truly
    eager of reading this website’s post to be updated daily. It
    includes nice information.

  • 14 Gennaio 2022 in 3:03 am
    Permalink

    Hello there, I found your site by the use of Google whilst looking for a related subject, your site came up, it appears to be likegreat. I have bookmarked it in my google bookmarks.Hi there, simply changed into alert to your weblog through Google, and foundthat it’s truly informative. I’m gonna watch out for brussels.I’ll appreciate when you proceed this in future.Many folks shall be benefited out of your writing.Cheers!

  • 14 Gennaio 2022 in 8:09 pm
    Permalink

    Wow that was odd. I just wrote an really long comment but after I clicked submit
    my comment didn’t show up. Grrrr… well I’m not writing all that over
    again. Regardless, just wanted to say superb blog!

  • 16 Gennaio 2022 in 4:25 am
    Permalink

    I’m not sure exactly why but this site is loading extremely slow for me.
    Is anyone else having this issue or is it a problem on my end?
    I’ll check back later on and see if the problem still exists.

  • 18 Gennaio 2022 in 4:54 pm
    Permalink

    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video
    to make your point. You clearly know what youre talking about,
    why waste your intelligence on just posting videos to your
    weblog when you could be giving us something
    informative to read?

  • 18 Gennaio 2022 in 5:28 pm
    Permalink

    Hi, i think that i saw you visited my web site so i came to “return the favor”.Iam attempting to find things to improve my website!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

  • 24 Gennaio 2022 in 10:08 pm
    Permalink

    My brother suggested I would possibly like this blog. He used to be entirely
    right. This submit actually made my day. You cann’t
    believe simply how so much time I had spent for this information! Thanks!

  • 25 Gennaio 2022 in 6:02 pm
    Permalink

    Outstanding post however , I was wondering if you could write a litte
    more on this subject? I’d be very grateful if you could elaborate a little bit more.
    Kudos!

  • 27 Gennaio 2022 in 3:37 am
    Permalink

    Hi, i feel that i noticed you visited my web site thus i got here to go back the
    desire?.I’m attempting to to find issues to improve my
    website!I guess its adequate to use a few of your ideas!!

  • 27 Gennaio 2022 in 6:30 pm
    Permalink

    I’m amazed, I have to admit. Rarely do I encounter a blog that’s both educative and entertaining, and without a doubt,
    you’ve hit the nail on the head. The issue is something which not enough folks are speaking intelligently about.
    I am very happy that I found this in my hunt for something regarding
    this.

  • 27 Gennaio 2022 in 6:51 pm
    Permalink

    I like what you guys are usually up too. This kind of clever work and reporting!Keep up the wonderful works guys I’ve added youguys to my own blogroll.

  • 28 Gennaio 2022 in 9:35 pm
    Permalink

    My partner and I stumbled over here by a different page and
    thought I might check things out. I like what I see so now i’m following you.
    Look forward to looking into your web page for a second time.

  • 28 Gennaio 2022 in 11:57 pm
    Permalink

    I am truly happy to read this blog posts which contains tons of valuable data,thanks for providing these information.

  • 6 Febbraio 2022 in 8:09 pm
    Permalink

    whoah this blog is wonderful i love reading your articles. Keep up the great work! You know, many people are searching around for this info, you could aid them greatly.

  • 11 Febbraio 2022 in 2:46 pm
    Permalink

    whoah this weblog is fantastic i love reading your posts. Keep up the great paintings! You recognize, many individuals are searching round for this information, you could aid them greatly.

  • 12 Febbraio 2022 in 4:20 pm
    Permalink

    Music began playing any time I opened this webpage, so frustrating!

  • 21 Marzo 2022 in 11:43 am
    Permalink

    We’re a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your site offered us with valuable info to work on. You have performed a formidable process and our whole
    neighborhood will likely be thankful to you.

  • 22 Marzo 2022 in 6:49 pm
    Permalink

    My coder is trying to persuade me to move to .net from
    PHP. I have always disliked the idea because of the
    expenses. But he’s tryiong none the less. I’ve been using WordPress on several websites
    for about a year and am worried about switching to another platform.

    I have heard very good things about blogengine.net. Is there
    a way I can transfer all my wordpress posts into it?
    Any kind of help would be really appreciated!

  • 23 Marzo 2022 in 5:07 am
    Permalink

    Every weekend i used to visit this web page, for the reason that i wish for enjoyment, since this this
    web page conations truly nice funny material too.

  • 23 Marzo 2022 in 9:03 pm
    Permalink

    I’m gone to inform my little brother, that he should also go to see this website on regular basis to get
    updated from newest gossip.

  • 24 Marzo 2022 in 9:57 pm
    Permalink

    Thanks designed for sharing such a good idea, paragraph is fastidious, thats why
    i have read it completely

  • 26 Marzo 2022 in 4:05 pm
    Permalink

    I think this is among the most important information for me.
    And i am happy studying your article. But wanna remark on some general
    issues, The web site taste is ideal, the articles is
    really nice : D. Excellent job, cheers

  • 28 Marzo 2022 in 1:55 am
    Permalink

    I visited various blogs however the audio quality for audio songs
    current at this website is actually fabulous.

  • 1 Aprile 2022 in 10:46 pm
    Permalink

    Hi i am kavin, its my first time to commenting anywhere, when i
    read this article i thought i could also make comment
    due to this brilliant article.

  • 2 Aprile 2022 in 5:01 pm
    Permalink

    The other day, while I was at work, my sister stole my apple ipad and tested to see if it can survive a thirty foot drop,
    just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now broken and she has 83 views.

    I know this is totally off topic but I had to share it with someone!

  • 3 Aprile 2022 in 3:43 am
    Permalink

    Howdy! I realize this is kind of off-topic but I needed to
    ask. Does managing a well-established blog like yours take
    a large amount of work? I’m completely new to running a blog
    but I do write in my diary everyday. I’d like to start a blog so
    I can easily share my experience and feelings online.
    Please let me know if you have any recommendations or tips for brand new aspiring blog owners.
    Thankyou!

  • 3 Aprile 2022 in 10:09 pm
    Permalink

    Wow, superb weblog structure! How long have you ever been running a blog for?
    you made blogging look easy. The full look of your
    web site is great, as well as the content material!

  • 4 Aprile 2022 in 2:13 pm
    Permalink

    Can I simply say what a comfort to discover an individual who really knows what they are talking about on the net.
    You definitely know how to bring an issue to light and make
    it important. A lot more people really need to read
    this and understand this side of the story.
    It’s surprising you are not more popular because you certainly
    have the gift.

  • 5 Aprile 2022 in 4:47 am
    Permalink

    If you are going for best contents like myself, just go to see this website daily as it offers feature contents,
    thanks

  • 5 Aprile 2022 in 10:59 pm
    Permalink

    magnificent post, very informative. I wonder why the opposite experts
    of this sector don’t notice this. You should continue your writing.

    I am sure, you’ve a great readers’ base already!

  • 6 Aprile 2022 in 11:19 am
    Permalink

    Hello There. I found your weblog the use of msn. This is a very
    smartly written article. I will be sure to bookmark it and
    return to learn more of your useful info. Thanks for the post.
    I’ll definitely comeback.

  • 7 Aprile 2022 in 4:36 am
    Permalink

    Spot on with this write-up, I really feel this
    website needs much more attention. I’ll probably be back again to read through more,
    thanks for the advice!

  • 10 Aprile 2022 in 10:47 am
    Permalink

    Great post. I was checking constantly this
    blog and I am impressed! Extremely helpful info specifically the last part :
    ) I care for such information much. I was looking for this certain info for a long
    time. Thank you and best of luck.

  • 22 Aprile 2022 in 11:17 am
    Permalink

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my
    blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything.
    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

  • 9 Maggio 2022 in 10:42 am
    Permalink

    I really like it when individuals get together and share opinions.

    Great site, continue the good work!

  • 10 Maggio 2022 in 12:36 am
    Permalink

    Hey! I’m at work browsing your blog from my new iphone
    3gs! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts!
    Carry on the great work!

  • 11 Maggio 2022 in 7:28 pm
    Permalink

    Heya i am for the first time here. I found this board and I find It truly
    useful & it helped me out much. I hope to give
    something back and aid others like you helped me.

  • 16 Maggio 2022 in 2:06 pm
    Permalink

    I have read so many posts on the topic of the blogger lovers but this article is in fact a pleasant paragraph, keep it
    up.

  • 28 Maggio 2022 in 7:48 am
    Permalink

    I am generally searching for new facts on this kind of essential topic, and
    was specifically delighted when ever I actually discover sites which have been well-written and well-researched.

    Thanks for offering this kind of exceptional data, and i also search forward to read more via your weblog
    in the long term.

  • 5 Giugno 2022 in 9:12 am
    Permalink

    You really make it appear so easy along with your presentation however I in finding this topic to be actually one thing which I believe I’d never understand.
    It sort of feels too complicated and extremely vast for me.
    I’m looking forward for your next post, I’ll attempt to get the dangle of it!

  • 6 Giugno 2022 in 1:01 pm
    Permalink

    Nice respond in return of this difficulty with firm arguments
    and explaining the whole thing on the topic of that.

  • 11 Giugno 2022 in 2:04 pm
    Permalink

    Good write-up. I definitely love this site. Keep it up!

  • 12 Giugno 2022 in 11:25 am
    Permalink

    I used to be suggested this blog via my cousin. I’m no longer certain whether or not this publish is written by means
    of him as nobody else recognize such unique about my problem.
    You are incredible! Thank you!

  • 14 Giugno 2022 in 6:16 am
    Permalink

    I need to to thank you for this wonderful read!! I definitely loved every little bit of it.
    I have you saved as a favorite to look at new stuff you post…