GALLETTO SARNO: VITTORIA CONTRO L’ANGRI!

Riportato dalla pagina ufficiale della A.D. Basket Sarno:

Le sfide tra Sarno ed Angri non sono mai state banali e quella di ieri sera conferma questo trend; per il secondo anno le due compagini danno spettacolo ogni qual volta si affrontano tra campionato e coppa: Lo scorso anno i galletti sarnesi si imposero in campionato sia all’andata che al ritorno con roboanti e nette vittorie, per poi culminare il loro strapotere nel derby dell’agro andato di scena a Pozzuoli nella semifinale di quella coppa campania poi portata a casa dalla allegra truppa del presidente Falciano. Quest’anno, per la prima volta, nel girone d’andata, dopo un over time gli atleti angresi riuscirono a sfatare il tabù biancorosso, imponendosi, tra le mura amiche, grazie soprattutto ai loro due forti giocatori americani. Ma il Galletto basket Sarno è duro a morire e difatti ieri sera, in un PalaFinamore tirato a lucido in vista delle finali di coppa Campania, ha ripristinato la cara vecchia regola: SARNO BATTE ANGRI! Partita entusiasmante quella di ieri sera con i padroni di casa che, trascinati da quel ragazzino di Capitan Vergara che oggi compie 38 primavere (AUGURI KAPPA), parte bene e resta avanti nei primi due quarti, andando al riposo lungo sul + 9. Di ritorno dagli spogliatoi però inizia la partita di un altro fenomeno, l’ex cestista sarnese Vincenzo Dio Capua che, in piena trance agonistica, inanella un numero impressionante di triple e giocate eccellenti, che gli consentono di refertare ben 45 punti e che permettono alla sua squadra di ribaltare il risultato e impattare al termine dei 40 minuti. Se all’andata era bastato un solo over time per avere un vincitore, al PalaFinamore ne sono serviti addirittura due; Angri parte forte nella frazione aggiuntiva, trovandosi avanti di 8 a poco più di un minuto dalla fine; a questo punto il sig. Kalanj, che per tutta la partita aveva fatto a botte sotto le plance, decide di uscire dal perimetro e piazzare due bombe consecutive proprio davanti alla panchina avversaria, per poi prendere un decisivo rimbalzo offensivo e mettere la doppia del pareggio. Nel secondo over time Sarno decide di vincerla e, sfruttando al meglio la zona angrese, con le bombe di Zivkovic e Greco, la chiude sul punteggio di 92 ad 84. Ennesima sconfitta per la compagnie angrese che a Sarno lascia i 2 punti, oltrechè un bel danno al palazzetto: i suoi supporters infatti ben hanno pensato di distruggere circa 20 sediolini del PalaFinamore, dimostrando che non basta percuotere un tamburo per 40 minuti o sventolare qualche bandierina (a proposito, le aste a fine partita potevate evitare di lanciarle in campo….) per avere il plauso degli avversari; la cultura dello sport non la si insegna a scuola, o ce l’hai o non ce l’hai! Quel che conta è che Sarno torna prepotentemente ad imporsi per un posto ai play off, cuore in campo e testa al big match di Nola…..Sarno c’é!!!

Altre news su Exclusive Magazine!

202 pensieri riguardo “GALLETTO SARNO: VITTORIA CONTRO L’ANGRI!

  • 6 Febbraio 2022 in 11:38 pm
    Permalink

    I absolutely love your blog and find most of your post’s to be just what I’m looking for. Would you offer guest writers to write content in your case? I wouldn’t mind producing a post or elaborating on a lot of the subjects you write in relation to here. Again, awesome site!

  • 14 Marzo 2022 in 11:57 am
    Permalink

    Very good post! We will be linking to this great post on our website.
    Keep up the great writing.

  • 14 Maggio 2022 in 4:28 am
    Permalink

    Thank you a bunch for sharing this with all of us you really
    recognise what you’re speaking approximately!
    Bookmarked. Kindly additionally visit my web site
    =). We may have a link alternate arrangement among us

  • 14 Maggio 2022 in 4:32 am
    Permalink

    Hey! This post couldn’t be written any better!

    Reading through this post reminds me of my old room mate!
    He always kept chatting about this. I will forward this page to him.
    Fairly certain he will have a good read. Thanks for sharing!

  • 14 Maggio 2022 in 4:33 am
    Permalink

    I like what you guys tend to be up too. This sort of clever work and reporting!
    Keep up the wonderful works guys I’ve incorporated you guys to my
    own blogroll.

    My homepage :: agen poker pulsa

  • 14 Maggio 2022 in 4:34 am
    Permalink

    Hi, after reading this awesome piece of writing i am too happy to share my know-how here with colleagues.

  • 14 Maggio 2022 in 4:37 am
    Permalink

    A person essentially help to make severely articles I might state.
    That is the first time I frequented your web page and thus far?
    I amazed with the research you made to create this actual submit extraordinary.

    Magnificent process!

  • 14 Maggio 2022 in 4:42 am
    Permalink

    Everything is very open with a really clear description of
    the challenges. It was really informative. Your site is very helpful.
    Thank you for sharing!

  • 14 Maggio 2022 in 4:45 am
    Permalink

    You’re so cool! I do not believe I’ve truly read through anything like that before.
    So nice to discover somebody with unique thoughts on this topic.

    Really.. thanks for starting this up. This site is something that is needed on the internet,
    someone with a little originality!

  • 14 Maggio 2022 in 4:50 am
    Permalink

    Whats up very cool blog!! Guy .. Excellent .. Superb .. I’ll bookmark your web site and take the feeds additionally?
    I’m glad to seek out numerous useful info right here in the put up, we need work out more techniques on this regard,
    thanks for sharing. . . . . .

  • 14 Maggio 2022 in 5:07 am
    Permalink

    Why users still use to read news papers when in this
    technological world the whole thing is accessible on web?

  • 14 Maggio 2022 in 5:40 am
    Permalink

    It’s in reality a great and helpful piece of info.
    I’m glad that you just shared this helpful information with us.

    Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.

  • 14 Maggio 2022 in 5:44 am
    Permalink

    I love your blog.. very nice colors & theme. Did you make this
    website yourself or did you hire someone to do it for
    you? Plz respond as I’m looking to design my own blog and would like to find out where u got this from.
    many thanks

  • 14 Maggio 2022 in 5:48 am
    Permalink

    I simply could not depart your site before suggesting
    that I really loved the standard info a person provide to
    your visitors? Is gonna be back continuously in order to inspect new posts

  • 14 Maggio 2022 in 5:51 am
    Permalink

    I visited many websites except the audio feature for audio songs present at this web page is actually excellent.

  • 14 Maggio 2022 in 6:22 am
    Permalink

    I need to to thank you for this good read!! I definitely loved every bit of it.
    I’ve got you book-marked to look at new stuff you post…

  • 14 Maggio 2022 in 6:27 am
    Permalink

    An interesting discussion is worth comment. I do think
    that you need to write more on this subject matter,
    it may not be a taboo subject but typically people don’t talk about such issues.
    To the next! Kind regards!!

  • 14 Maggio 2022 in 6:49 am
    Permalink

    These are really enormous ideas in on the topic of
    blogging. You have touched some nice points here. Any way keep up wrinting.

  • 14 Maggio 2022 in 6:51 am
    Permalink

    Thanks , I’ve recently been searching for info approximately this topic for a long time and yours
    is the greatest I’ve discovered so far. But, what concerning the bottom line?
    Are you certain in regards to the source?

  • 14 Maggio 2022 in 7:13 am
    Permalink

    Magnificent site. Plenty of helpful info here. I am sending it to several friends ans additionally sharing
    in delicious. And naturally, thank you to your sweat!

  • 14 Maggio 2022 in 7:21 am
    Permalink

    I think this is among the most vital information for
    me. And i am glad reading your article. But wanna remark on some general things, The web site style is great,
    the articles is really great : D. Good job, cheers

  • 14 Maggio 2022 in 7:42 am
    Permalink

    Hey there, I think your website might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog in Opera, it looks fine but when opening in Internet Explorer,
    it has some overlapping. I just wanted to give
    you a quick heads up! Other then that, amazing blog!

  • 14 Maggio 2022 in 7:52 am
    Permalink

    Wonderful site. Lots of useful info here. I am sending it to some
    pals ans additionally sharing in delicious. And certainly, thank you to your
    effort!

  • 14 Maggio 2022 in 8:11 am
    Permalink

    Definitely imagine that that you said. Your favourite
    reason seemed to be on the internet the simplest factor to be aware of.

    I say to you, I certainly get irked at the same time as people consider concerns that they plainly don’t realize about.
    You controlled to hit the nail upon the top as neatly as defined out the whole thing without having
    side effect , people can take a signal. Will likely be
    back to get more. Thanks

  • 14 Maggio 2022 in 8:39 am
    Permalink

    whoah this weblog is wonderful i like reading your articles.

    Stay up the good work! You understand, many people are searching around for this info, you can help them greatly.

  • 14 Maggio 2022 in 8:45 am
    Permalink

    I simply could not go away your website before suggesting that I actually loved
    the usual information a person supply in your visitors?
    Is gonna be again frequently to inspect new posts

  • 14 Maggio 2022 in 9:00 am
    Permalink

    What’s Going down i’m new to this, I stumbled upon this I have
    discovered It positively useful and it has helped me out loads.

    I am hoping to contribute & aid different users like its helped
    me. Good job.

  • 14 Maggio 2022 in 10:44 am
    Permalink

    You’re so interesting! I do not suppose I’ve read through something like that before.
    So nice to find somebody with some unique thoughts on this subject.
    Really.. thanks for starting this up. This site
    is one thing that’s needed on the web, someone with a bit of
    originality!

  • 14 Maggio 2022 in 10:51 am
    Permalink

    Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you so much,
    However I am going through difficulties with your RSS.
    I don’t understand why I am unable to join it.
    Is there anybody having the same RSS problems? Anyone that knows
    the solution will you kindly respond? Thanks!!

  • 14 Maggio 2022 in 10:55 am
    Permalink

    If some one wishes expert view concerning running a blog afterward i recommend him/her
    to visit this blog, Keep up the good work.

  • 14 Maggio 2022 in 11:11 am
    Permalink

    I believe what you wrote made a bunch of sense. But, what about
    this? suppose you wrote a catchier title? I mean, I don’t wish to tell you how to run your website,
    however what if you added a headline that makes people desire more?
    I mean GALLETTO SARNO: VITTORIA CONTRO L'ANGRI! – Exclusive Magazine is a little plain. You should glance at Yahoo’s home page
    and note how they write article titles to grab people to
    click. You might add a video or a picture or two to get
    readers interested about what you’ve written. In my opinion, it could
    bring your website a little bit more interesting.

  • 14 Maggio 2022 in 12:01 pm
    Permalink

    We stumbled over here by a different website and thought I might check things out.
    I like what I see so i am just following you.

    Look forward to exploring your web page for a second time.

  • 14 Maggio 2022 in 12:08 pm
    Permalink

    Truly no matter if someone doesn’t be aware of afterward its up to
    other visitors that they will help, so here it happens.

  • 14 Maggio 2022 in 12:22 pm
    Permalink

    I simply couldn’t leave your website prior
    to suggesting that I really loved the usual info a person supply to your guests?
    Is gonna be again ceaselessly to inspect new posts

  • 14 Maggio 2022 in 12:35 pm
    Permalink

    Hello there! I could have sworn I’ve visited your blog before but after looking at some of the posts I realized it’s
    new to me. Anyhow, I’m definitely delighted I discovered it and I’ll be book-marking it and checking back often!

  • 14 Maggio 2022 in 12:38 pm
    Permalink

    Do you mind if I quote a few of your articles as long
    as I provide credit and sources back to your weblog?
    My blog site is in the exact same area of interest as yours and my users would really benefit from some of the information you provide here.
    Please let me know if this alright with you.
    Regards!

  • 14 Maggio 2022 in 12:57 pm
    Permalink

    Awesome blog you have here but I was curious if you knew of any community forums that cover
    the same topics discussed here? I’d really like
    to be a part of online community where I can get comments from
    other experienced individuals that share the same interest.
    If you have any recommendations, please let me know.
    Thank you!

  • 14 Maggio 2022 in 1:38 pm
    Permalink

    The other day, while I was at work, my cousin stole my iphone and tested
    to see if it can survive a 25 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now broken and she has 83 views.
    I know this is entirely off topic but I had to share it with
    someone!

  • 14 Maggio 2022 in 2:09 pm
    Permalink

    Heya! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few months of hard work due to no
    backup. Do you have any methods to prevent hackers?

  • 14 Maggio 2022 in 2:31 pm
    Permalink

    Admiring the commitment you put into your blog and in depth information you present.
    It’s awesome to come across a blog every once in a while that isn’t the same old rehashed material.
    Wonderful read! I’ve bookmarked your site and I’m adding your RSS feeds to my Google account.

  • 14 Maggio 2022 in 3:21 pm
    Permalink

    Hi my loved one! I wish to say that this article is awesome, great written and include approximately all important
    infos. I’d like to look extra posts like this .

  • 14 Maggio 2022 in 3:31 pm
    Permalink

    This design is spectacular! You definitely know how to keep a
    reader amused. Between your wit and your videos, I was almost
    moved to start my own blog (well, almost…HaHa!) Fantastic job.
    I really loved what you had to say, and more
    than that, how you presented it. Too cool!

  • 14 Maggio 2022 in 4:30 pm
    Permalink

    The other day, while I was at work, my cousin stole my iPad and tested to see if it can survive a
    40 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now broken and she has 83 views.
    I know this is completely off topic but I had to share it with someone!

  • 14 Maggio 2022 in 4:56 pm
    Permalink

    Howdy! Do you use Twitter? I’d like to follow you if that would be
    okay. I’m absolutely enjoying your blog and
    look forward to new posts.

  • 14 Maggio 2022 in 5:05 pm
    Permalink

    Thanks for the auspicious writeup. It in reality was
    once a entertainment account it. Glance advanced to more delivered agreeable from you!
    However, how could we keep up a correspondence?

  • 14 Maggio 2022 in 5:22 pm
    Permalink

    Hello there, I discovered your web site by means of Google at the same time as looking for
    a related matter, your site got here up, it looks great.
    I’ve bookmarked it in my google bookmarks.

    Hi there, just turned into aware of your blog through Google, and located that it’s truly informative.
    I am gonna watch out for brussels. I will be grateful in the event you proceed this in future.
    A lot of other people might be benefited from your writing.
    Cheers!

  • 14 Maggio 2022 in 5:24 pm
    Permalink

    Hello! I know this is somewhat off topic but I was wondering which
    blog platform are you using for this website?

    I’m getting fed up of WordPress because I’ve had problems with hackers and I’m looking at options
    for another platform. I would be great if you could point
    me in the direction of a good platform.

  • 14 Maggio 2022 in 6:02 pm
    Permalink

    I all the time emailed this blog post page to all my associates, because if like to read it then my contacts will too.

  • 14 Maggio 2022 in 6:12 pm
    Permalink

    Hey there! I could have sworn I’ve been to this site before
    but after reading through some of the post I realized it’s new
    to me. Nonetheless, I’m definitely glad I found it and I’ll be book-marking
    and checking back frequently!

  • 14 Maggio 2022 in 6:15 pm
    Permalink

    Does your website have a contact page? I’m having trouble locating it but,
    I’d like to shoot you an e-mail. I’ve got some suggestions for your blog you might
    be interested in hearing. Either way, great site and I look
    forward to seeing it improve over time.

  • 14 Maggio 2022 in 6:54 pm
    Permalink

    It’s impressive that you are getting ideas from this article as
    well as from our argument made at this time.

  • 14 Maggio 2022 in 8:10 pm
    Permalink

    Hello are using WordPress for your site platform? I’m new to the blog
    world but I’m trying to get started and create
    my own. Do you need any html coding knowledge to make your own blog?

    Any help would be really appreciated!

  • 14 Maggio 2022 in 8:42 pm
    Permalink

    This is a topic that is close to my heart…

    Cheers! Exactly where are your contact details though?

  • 14 Maggio 2022 in 8:48 pm
    Permalink

    Greetings I am so glad I found your weblog, I really found you by mistake, while I was searching on Digg for
    something else, Regardless I am here now and would just like to say thanks
    a lot for a incredible post and a all round thrilling blog (I also
    love the theme/design), I don’t have time to read through it all at the moment but I
    have bookmarked it and also added in your RSS feeds, so
    when I have time I will be back to read much more, Please
    do keep up the awesome work.

  • 14 Maggio 2022 in 9:16 pm
    Permalink

    These are in fact impressive ideas in about blogging.
    You have touched some good factors here. Any way keep up wrinting.

  • 14 Maggio 2022 in 9:46 pm
    Permalink

    I’m really enjoying the design and layout of your site.

    It’s a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme?
    Exceptional work!

  • 14 Maggio 2022 in 11:03 pm
    Permalink

    hey there and thank you for your info – I’ve definitely picked up anything new from right here.
    I did however expertise some technical points using this web site,
    as I experienced to reload the website lots of times previous to I could get it to load correctly.
    I had been wondering if your web hosting is OK?
    Not that I am complaining, but sluggish loading instances times will sometimes affect your placement
    in google and can damage your high-quality
    score if advertising and marketing with Adwords. Anyway I’m adding this
    RSS to my e-mail and can look out for much more of your respective interesting content.
    Ensure that you update this again soon.

  • 14 Maggio 2022 in 11:17 pm
    Permalink

    Hello there, I discovered your site by the use of Google whilst searching for a similar subject,
    your web site came up, it appears good. I’ve bookmarked it in my google bookmarks.

    Hi there, just was aware of your weblog through Google, and located that it’s truly informative.
    I’m going to watch out for brussels. I’ll be grateful in the event you continue this in future.

    Lots of other people will be benefited out of your writing.

    Cheers!

  • 15 Maggio 2022 in 1:36 am
    Permalink

    obviously like your web-site however you have
    to check the spelling on several of your posts. Many of them are
    rife with spelling issues and I to find it very troublesome to tell the truth then again I will
    definitely come back again.

  • 15 Maggio 2022 in 3:19 am
    Permalink

    Thanks for finally talking about > GALLETTO SARNO: VITTORIA CONTRO L'ANGRI!
    – Exclusive Magazine < Liked it!

  • 15 Maggio 2022 in 3:22 am
    Permalink

    I think the admin of this web page is in fact working hard in support
    of his site, as here every stuff is quality
    based stuff.

  • 15 Maggio 2022 in 3:29 am
    Permalink

    I am truly delighted to read this webpage posts which contains tons of valuable information, thanks for providing these data.

  • 15 Maggio 2022 in 3:35 am
    Permalink

    Useful information. Lucky me I discovered your site by accident, and I am stunned why
    this twist of fate didn’t happened earlier!
    I bookmarked it.

  • 15 Maggio 2022 in 4:15 am
    Permalink

    This article offers clear idea for the new users of blogging, that actually how to do blogging and site-building.

  • 15 Maggio 2022 in 5:49 am
    Permalink

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet
    my newest twitter updates. I’ve been looking for
    a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would
    have some experience with something like this. Please let me
    know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your
    new updates.

  • 15 Maggio 2022 in 6:34 am
    Permalink

    I like the valuable information you provide in your articles.
    I will bookmark your blog and check again here frequently.
    I am quite sure I will learn many new stuff right here!
    Good luck for the next!

  • 15 Maggio 2022 in 7:06 am
    Permalink

    Good day very nice blog!! Guy .. Excellent ..
    Amazing .. I will bookmark your blog and take the feeds
    also? I am glad to search out numerous helpful information here in the submit, we need work out more
    strategies in this regard, thanks for sharing. . .
    . . .

  • 15 Maggio 2022 in 7:15 am
    Permalink

    I’m really impressed with your writing skills as well as with the layout on your
    blog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Either way keep up the excellent quality writing, it is rare
    to see a nice blog like this one today.

  • 15 Maggio 2022 in 7:38 am
    Permalink

    I used to be recommended this web site via my cousin. I’m now not positive whether this
    put up is written by way of him as nobody else understand such precise about my trouble.
    You are amazing! Thanks!

  • 15 Maggio 2022 in 7:48 am
    Permalink

    You need to be a part of a contest for one of the finest
    sites on the net. I am going to highly recommend this blog!

  • 15 Maggio 2022 in 7:55 am
    Permalink

    Hi there to every single one, it’s really a fastidious for me to pay a quick visit
    this web site, it consists of priceless Information.

  • 15 Maggio 2022 in 9:45 am
    Permalink

    Hi would you mind letting me know which web host you’re working with?
    I’ve loaded your blog in 3 different internet browsers and
    I must say this blog loads a lot quicker then most.
    Can you recommend a good web hosting provider at a reasonable price?
    Many thanks, I appreciate it!

  • 15 Maggio 2022 in 10:42 am
    Permalink

    always i used to read smaller posts which also clear their motive, and that is also happening with this
    post which I am reading here.

  • 15 Maggio 2022 in 11:03 am
    Permalink

    I have been exploring for a bit for any high-quality articles
    or blog posts on this kind of house . Exploring
    in Yahoo I at last stumbled upon this site.
    Reading this information So i am glad to express that I’ve a
    very good uncanny feeling I found out exactly what I needed.
    I so much for sure will make certain to don?t forget this site and give it a look regularly.

  • 15 Maggio 2022 in 11:22 am
    Permalink

    This is the perfect webpage for everyone who really wants to find out about this topic.
    You understand a whole lot its almost hard to argue with you (not that I actually would want to…HaHa).
    You definitely put a new spin on a topic that’s been discussed for years.

    Excellent stuff, just great!

  • 15 Maggio 2022 in 12:07 pm
    Permalink

    I just like the valuable info you provide for your articles.
    I’ll bookmark your weblog and check again here frequently. I
    am quite certain I’ll be told lots of new stuff right right here!

    Good luck for the following!

  • 15 Maggio 2022 in 12:16 pm
    Permalink

    Good day! I know this is kind of off topic but I was wondering which
    blog platform are you using for this website? I’m getting fed up of WordPress because I’ve had issues
    with hackers and I’m looking at options for another platform.
    I would be great if you could point me in the direction of a good
    platform.

  • 15 Maggio 2022 in 12:21 pm
    Permalink

    Hi there! I know this is kinda off topic however I’d figured I’d ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a blog post or vice-versa?
    My site goes over a lot of the same topics as yours and I believe we could greatly benefit from each other.
    If you happen to be interested feel free to send me
    an e-mail. I look forward to hearing from you! Great blog by the way!

  • 15 Maggio 2022 in 12:30 pm
    Permalink

    This design is spectacular! You certainly know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost…HaHa!) Fantastic job.

    I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

  • 15 Maggio 2022 in 12:49 pm
    Permalink

    After I initially left a comment I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time a comment
    is added I receive four emails with the same comment.
    There has to be an easy method you are able to remove me from that service?

    Thanks a lot!

  • 15 Maggio 2022 in 1:04 pm
    Permalink

    Hi, everything is going well here and ofcourse every one is
    sharing information, that’s actually excellent, keep up
    writing.

  • 15 Maggio 2022 in 1:21 pm
    Permalink

    There is certainly a lot to know about this issue. I really like all
    of the points you made.

  • 15 Maggio 2022 in 2:08 pm
    Permalink

    Write more, thats all I have to say. Literally,
    it seems as though you relied on the video to make your point.
    You clearly know what youre talking about,
    why waste your intelligence on just posting videos to
    your weblog when you could be giving us something informative to read?

  • 15 Maggio 2022 in 2:56 pm
    Permalink

    Have you ever considered about including a little bit more than just your
    articles? I mean, what you say is important and all.
    Nevertheless think of if you added some great images or videos to give your posts more,
    “pop”! Your content is excellent but with images and video clips, this website
    could undeniably be one of the very best in its
    niche. Awesome blog!

  • 15 Maggio 2022 in 3:22 pm
    Permalink

    Sweet blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there!

    Cheers

  • 15 Maggio 2022 in 3:28 pm
    Permalink

    Howdy! This is my 1st comment here so I just wanted to give
    a quick shout out and say I genuinely enjoy reading your articles.

    Can you suggest any other blogs/websites/forums that cover the same topics?
    Thanks a lot!

  • 15 Maggio 2022 in 3:42 pm
    Permalink

    I every time used to read paragraph in news papers but now as I
    am a user of net so from now I am using net for content, thanks
    to web.

  • 15 Maggio 2022 in 4:45 pm
    Permalink

    Howdy! I could have sworn I’ve been to this blog before but after going through a few of
    the articles I realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly delighted I
    found it and I’ll be bookmarking it and checking back often!

  • 15 Maggio 2022 in 5:14 pm
    Permalink

    Heya i’m for the first time here. I found this board and I find It truly
    useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help
    others like you aided me.

  • 15 Maggio 2022 in 5:43 pm
    Permalink

    Fantastic beat ! I wish to apprentice while you amend your web
    site, how can i subscribe for a blog website?
    The account helped me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of
    this your broadcast offered bright clear concept

  • 15 Maggio 2022 in 6:07 pm
    Permalink

    Magnificent website. Lots of useful information here.
    I am sending it to a few buddies ans additionally sharing in delicious.
    And of course, thanks for your effort!

  • 15 Maggio 2022 in 6:12 pm
    Permalink

    It’s really a great and helpful piece of info. I am happy that you shared this helpful info with us.
    Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

  • 15 Maggio 2022 in 6:46 pm
    Permalink

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be actually
    something which I think I would never understand. It seems
    too complex and very broad for me. I am looking forward for your next post, I’ll try to get
    the hang of it!

  • 15 Maggio 2022 in 7:36 pm
    Permalink

    Very nice post. I just stumbled upon your blog and wished to mention that I
    have truly loved browsing your weblog posts. In any case I’ll be
    subscribing for your feed and I’m hoping you write
    once more soon!

  • 15 Maggio 2022 in 8:03 pm
    Permalink

    Hmm is anyone else having problems with the pictures
    on this blog loading? I’m trying to find out if
    its a problem on my end or if it’s the blog.
    Any feedback would be greatly appreciated.

  • 15 Maggio 2022 in 8:09 pm
    Permalink

    We stumbled over here by a different web address and thought I might as well check things out.
    I like what I see so now i am following you. Look forward to exploring your web page repeatedly.

  • 15 Maggio 2022 in 9:03 pm
    Permalink

    I’m really loving the theme/design of your web site. Do you ever run into any
    web browser compatibility problems? A few of my blog audience have complained about my blog not
    operating correctly in Explorer but looks great in Opera.
    Do you have any ideas to help fix this problem?

  • 15 Maggio 2022 in 9:11 pm
    Permalink

    I have been browsing online greater than three hours today, yet I by no means discovered any
    attention-grabbing article like yours. It’s pretty value
    enough for me. In my view, if all website owners and bloggers made
    good content material as you did, the net might be a lot more helpful than ever
    before.

  • 15 Maggio 2022 in 10:28 pm
    Permalink

    Hello, this weekend is pleasant designed for me, since this moment
    i am reading this impressive educational post here at my home.

  • 16 Maggio 2022 in 1:49 am
    Permalink

    Excellent site you have here but I was curious about if you knew
    of any discussion boards that cover the same topics talked about here?
    I’d really love to be a part of group where I can get responses from other knowledgeable people that share the same interest.
    If you have any suggestions, please let me know.
    Thanks!

  • 16 Maggio 2022 in 2:00 am
    Permalink

    Great goods from you, man. I have be mindful your stuff previous to and you are just too magnificent.
    I actually like what you have obtained here, certainly like what you’re saying and the best way through which you are saying it.
    You make it entertaining and you still care for to keep it wise.
    I can not wait to read far more from you. That is actually a great website.

  • 16 Maggio 2022 in 2:21 am
    Permalink

    If you would like to improve your familiarity only keep visiting this
    site and be updated with the most recent news update posted here.

  • 16 Maggio 2022 in 4:12 am
    Permalink

    I’m impressed, I must say. Rarely do I encounter a blog that’s equally educative and engaging, and without a doubt, you’ve hit
    the nail on the head. The issue is an issue that too few people are speaking intelligently about.
    I am very happy I found this during my search for something relating to this.

  • 16 Maggio 2022 in 5:08 am
    Permalink

    This site was… how do you say it? Relevant!!

    Finally I’ve found something which helped me. Appreciate
    it!

  • 16 Maggio 2022 in 5:46 am
    Permalink

    Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit and sources back
    to your site? My blog site is in the exact same niche as yours and my users would
    really benefit from a lot of the information you present
    here. Please let me know if this okay with you.
    Cheers!

  • 16 Maggio 2022 in 6:05 am
    Permalink

    You could definitely see your enthusiasm in the article you write.
    The world hopes for more passionate writers such as you who are not afraid to say how they believe.
    Always follow your heart.

  • 16 Maggio 2022 in 6:29 am
    Permalink

    We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your website offered us with helpful info to work on. You have done a formidable job and our whole
    neighborhood will be thankful to you.

  • 16 Maggio 2022 in 7:27 am
    Permalink

    Hello would you mind stating which blog platform you’re using?
    I’m looking to start my own blog soon but I’m
    having a hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I’m looking for something completely
    unique. P.S My apologies for getting off-topic
    but I had to ask!

  • 16 Maggio 2022 in 8:39 am
    Permalink

    It’s fantastic that you are getting ideas from this paragraph as well as
    from our dialogue made at this time.

  • 16 Maggio 2022 in 8:41 am
    Permalink

    Heya terrific website! Does running a blog similar to this take a large amount of work?
    I’ve very little understanding of computer programming however I was hoping to start
    my own blog soon. Anyway, should you have any recommendations
    or tips for new blog owners please share. I know this is off subject but I just needed to ask.

    Kudos!

  • 16 Maggio 2022 in 9:31 am
    Permalink

    Greetings! Very useful advice within this article!
    It’s the little changes which will make the greatest changes.

    Many thanks for sharing!

  • 16 Maggio 2022 in 9:41 am
    Permalink

    I think that everything published was actually very logical.
    However, what about this? what if you were to create a killer headline?
    I mean, I don’t want to tell you how to run your website, however suppose you
    added something that makes people desire more?
    I mean GALLETTO SARNO: VITTORIA CONTRO L'ANGRI!
    – Exclusive Magazine is kinda boring. You could
    look at Yahoo’s front page and watch how they create post headlines to
    get people interested. You might try adding a video or a
    picture or two to grab readers interested about everything’ve got to say.
    In my opinion, it could make your posts a little livelier.

  • 16 Maggio 2022 in 10:11 am
    Permalink

    Hey! I know this is kind of off-topic but I had to ask.
    Does running a well-established blog such as yours require a
    lot of work? I am brand new to blogging but I do write in my diary
    on a daily basis. I’d like to start a blog so I can share
    my own experience and views online. Please let me know if you have any ideas or tips for brand new aspiring
    blog owners. Appreciate it!

  • 16 Maggio 2022 in 10:55 am
    Permalink

    A motivating discussion is definitely worth comment.
    I do believe that you ought to publish more on this
    subject, it may not be a taboo subject but usually people do
    not discuss these issues. To the next! Kind regards!!

  • 16 Maggio 2022 in 12:27 pm
    Permalink

    Everyone loves what you guys are usually up too. This sort of clever work
    and reporting! Keep up the excellent works guys I’ve added you guys to our
    blogroll.

  • 16 Maggio 2022 in 12:36 pm
    Permalink

    Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am encountering difficulties with your RSS.
    I don’t understand the reason why I am unable to join it.
    Is there anyone else getting the same RSS issues?
    Anyone who knows the answer will you kindly respond?
    Thanks!!

  • 16 Maggio 2022 in 2:22 pm
    Permalink

    I’m not sure where you’re getting your information, but good topic.
    I needs to spend some time learning much more or
    understanding more. Thanks for fantastic info I
    was looking for this information for my mission.

  • 16 Maggio 2022 in 3:07 pm
    Permalink

    Nice blog here! Also your site loads up fast! What web
    host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
    I wish my site loaded up as quickly as yours lol

  • 16 Maggio 2022 in 3:50 pm
    Permalink

    I was more than happy to find this great site. I wanted to thank you for your time for this fantastic read!!
    I definitely liked every bit of it and i also have you bookmarked to look at new stuff
    on your web site.

  • 16 Maggio 2022 in 4:59 pm
    Permalink

    My spouse and I absolutely love your blog and find many of your post’s to be exactly what I’m looking
    for. can you offer guest writers to write content for yourself?
    I wouldn’t mind creating a post or elaborating on a number of the subjects you
    write concerning here. Again, awesome weblog!

  • 16 Maggio 2022 in 5:18 pm
    Permalink

    Excellent goods from you, man. I’ve understand your stuff previous to
    and you are just extremely wonderful. I actually
    like what you’ve acquired here, really like what you are stating and the way in which you say it.
    You make it enjoyable and you still care for to keep it sensible.

    I can’t wait to read far more from you. This is actually a
    wonderful website.

  • 16 Maggio 2022 in 5:38 pm
    Permalink

    Incredible! This blog looks just like my old one! It’s on a totally different subject but it has pretty much the same page layout and design. Superb choice of colors!

  • 16 Maggio 2022 in 5:55 pm
    Permalink

    I believe what you said was actually very reasonable.

    But, think about this, suppose you were to write a awesome
    title? I ain’t saying your content isn’t solid, however what if you added
    a headline that makes people desire more? I mean GALLETTO SARNO: VITTORIA CONTRO L'ANGRI!

    – Exclusive Magazine is a little plain. You ought to glance
    at Yahoo’s front page and see how they write article
    headlines to grab viewers to click. You might try adding a
    video or a related picture or two to grab people interested about everything’ve got to say.
    Just my opinion, it might make your blog a little livelier.

  • 16 Maggio 2022 in 6:23 pm
    Permalink

    This article offers clear idea for the new people of blogging, that
    in fact how to do blogging.

  • 16 Maggio 2022 in 6:39 pm
    Permalink

    This design is incredible! You obviously know how to
    keep a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my
    own blog (well, almost…HaHa!) Fantastic job. I really enjoyed what you had to say,
    and more than that, how you presented it. Too cool!

  • 16 Maggio 2022 in 7:47 pm
    Permalink

    Hey there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out
    and tell you I really enjoy reading through your articles.

    Can you suggest any other blogs/websites/forums that go over the same subjects?

    Appreciate it!

  • 16 Maggio 2022 in 7:49 pm
    Permalink

    Hmm is anyone else encountering problems with the pictures on this blog loading?
    I’m trying to determine if its a problem on my end or if it’s the
    blog. Any suggestions would be greatly appreciated.

  • 16 Maggio 2022 in 7:56 pm
    Permalink

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could
    add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was
    hoping maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your
    blog and I look forward to your new updates.

  • 16 Maggio 2022 in 8:08 pm
    Permalink

    A person essentially help to make severely articles
    I’d state. That is the first time I frequented your
    web page and to this point? I amazed with the analysis you made to
    make this actual submit incredible. Fantastic job!

  • 16 Maggio 2022 in 9:36 pm
    Permalink

    Everything typed was very reasonable. However, think on this, suppose you wrote a catchier
    post title? I am not saying your information is
    not good., however what if you added a headline to possibly grab a person’s attention? I mean GALLETTO SARNO:
    VITTORIA CONTRO L'ANGRI! – Exclusive Magazine is a little plain.
    You ought to glance at Yahoo’s front page and see how
    they create article titles to get viewers to open the links.
    You might add a video or a picture or two to get readers excited about what you’ve got to say.
    Just my opinion, it could make your blog a little bit more interesting.

  • 16 Maggio 2022 in 9:46 pm
    Permalink

    It’s remarkable to visit this web site and reading the views of
    all mates concerning this piece of writing, while I am also eager of getting
    familiarity.

  • 16 Maggio 2022 in 10:14 pm
    Permalink

    I am in fact pleased to read this website posts which contains lots of valuable data, thanks for providing such
    information.

  • 16 Maggio 2022 in 10:14 pm
    Permalink

    We’re a group of volunteers and opening a brand new scheme in our community.
    Your website provided us with useful info to work on. You’ve performed an impressive job and
    our whole neighborhood might be grateful to you.

  • 16 Maggio 2022 in 10:39 pm
    Permalink

    Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?

    you made blogging look easy. The overall look of your site is magnificent, as well
    as the content!

  • 16 Maggio 2022 in 10:55 pm
    Permalink

    That is a great tip especially to those fresh to the blogosphere.
    Brief but very precise information… Appreciate your sharing
    this one. A must read article!

  • 16 Maggio 2022 in 11:07 pm
    Permalink

    Very great post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I’ve really loved surfing around your weblog
    posts. After all I will be subscribing on your rss feed and
    I hope you write once more very soon!

  • 16 Maggio 2022 in 11:34 pm
    Permalink

    Pretty nice post. I simply stumbled upon your weblog and
    wanted to say that I have really loved browsing your blog posts.
    In any case I’ll be subscribing in your rss feed and I hope you write once more soon!

  • 16 Maggio 2022 in 11:34 pm
    Permalink

    It’s really a nice and helpful piece of information. I’m satisfied
    that you simply shared this useful information with us.

    Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.

  • 16 Maggio 2022 in 11:55 pm
    Permalink

    I’m curious to find out what blog platform you’re
    utilizing? I’m having some small security issues with my latest site and I would like to find something more safeguarded.

    Do you have any suggestions?

  • 16 Maggio 2022 in 11:59 pm
    Permalink

    Hello to every body, it’s my first pay a visit of this blog; this blog contains remarkable and really fine
    information designed for readers.

  • 17 Maggio 2022 in 12:11 am
    Permalink

    all the time i used to read smaller content which also clear their motive, and that is also
    happening with this article which I am reading now.

  • 17 Maggio 2022 in 12:54 am
    Permalink

    Hi there, I found your web site by the use of Google while looking for a related matter, your website got here up, it seems to be good.
    I’ve bookmarked it in my google bookmarks.
    Hello there, simply changed into aware of your weblog thru Google,
    and located that it’s really informative. I’m going to be careful for brussels.
    I’ll be grateful if you continue this in future.

    Many folks will be benefited out of your writing. Cheers!

  • 17 Maggio 2022 in 1:47 am
    Permalink

    Its like you read my mind! You seem to know a lot about this, like you wrote the
    book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home a little bit, but other than that, this is wonderful blog.
    An excellent read. I will certainly be back.