BASKET PUGLIESE: IL RESOCONTO SETTIMANALE!

Il resoconto dell’ultima giornata dei campionati di serie B e serie C Silver

Riportiamo i risultati delle squadre pugliesi

Domenica scorsa si sono disputate la diciottesima giornata del campionato di basket di serie B girone D dove sono inserite quattro squadre pugliesi e la ventitreesima giornata del campionato di serie C Silver.

Iniziamo dalla serie B dove nell’ultima giornata al PalaMazzola di Taranto è andato di scena il derby tra la Pu.Ma.Trading Basket Taranto e Lions Bisceglie sfida terminata con il successo della squadra allenata da coach Sorgentone con il punteggio di 54-62.

Nonostante il divario in classifica tra le due squadre la partita è stata molto equilibrata infatti Bisceglie ha dovuto faticare più del previsto per portare a casa l’intera posta in palio. Entrambe le squadre si presentano con un’assenza per parte infatti Taranto ha dovuto rinunciare a Chiacig ma ha visto l’esordio dell’ultimo acquisto Giovanni Laquintana, mentre Bisceglie ha rinunciato a Cucco; ma nonostante ciò è stata una bellissima partita. Bisceglie sin dall’avvio allunga sui padroni di casa con Taranto che rimane aggrappata alla partita; infatti nei primi due quarti anche come dimostrano i parziali (11-15;26-32) la partita è molto equilibrata.

Nel terzo quarto si decide la partita infatti Bisceglie allunga grazie anche all’apporto dalla panchina raggiungendo il massimo vantaggio di serata(+14) ma Taranto non ci sta e approfitta di un calo della squadra biscegliese per poter dimezzare il gap di svantaggio realizzando 4 triple consecutive grazie a Procacci, Azzaro e Sacchetti(figlio d’arte) facendo sognare il PalaMazzola, ma Bisceglie sa reagire e grazie ai canestri di Potì e di Emidio(top scorer 17 punti) riallungano sul +7 spegnendo definitivamente le speranze del Cus Jonico. Bisceglie con questa vittoria rimane al secondo posto insieme all’Amatori Pescara a quota 28 punti a 4 punti di distanza dalla capolista Montegranaro, mentre il Cus Jonico rimane fermo a quota 10 punti.

Proprio l’Amatori Pescara ha battuto in casa l’Allianz Pazienza Cestistica San Severo con il punteggio finale di 74-71, anche qui la partita è stata molto combattuta e il terzo quarto è stato quello decisivo per la vittoria finale dei padroni di casa; mentre arriva un’altra sconfitta per la Quarta Caffè Monteroni contro Malloni Basket Porto Sant’Elpidio, partita sin dai primi minuti di gioco senza storia, già al termine del primo quarto Porto Sant’Elpidio allunga sul 27-13 fino a chiudere i conti sul definitivo 93-63.

Nella Serie C Silver continua la marcia inarrestabile dell’Udas Cerignola che consolida il primato vincendo in trasferta contro la Bisanum Vieste con il punteggio di 55-82, tiene il passo la Nuova Pallacanestro Nardò che tra le mura amiche batte per 101-67 l’Action Now Monopoli.

Al terzo posto ci sono a pari merito Bianca Cestistica Ostuni che esce sconfitta dal palazzetto di Altamura contro la Libertas Altamura per 69-68, e viene raggiunta a quota 30 punti dalla Nuova Pallacanestro Ceglie 2001 che espugna il palazzetto di Castellaneta battendo i padroni della Valentino Castellaneta per 80-88. Per quanto riguarda la zona grigia tra playoff e playout registriamo le vittorie esterne della Tamma Angel Manfredonia e la Diamond Foggia, torna alla vittoria anche dopo sette sconfitte consecutive la Tecnoswitch Ruvo di Puglia Basket aggiundicandosi al PalaColombo lo scontro diretto contro Mola New Basket 2012 con il punteggio di 96-94.

Altre news su Exclusive Magazine!

Scritto da Giuseppe Tedone!

201 pensieri riguardo “BASKET PUGLIESE: IL RESOCONTO SETTIMANALE!

  • 6 Febbraio 2022 in 8:33 pm
    Permalink

    There couple of interesting points at some point in this article but I do not determine if I see all of them center to heart. There is some validity but I’m going to take hold opinion until I check into it further. Great post , thanks and then we want a lot more! Put into FeedBurner as well

  • 23 Febbraio 2022 in 8:18 pm
    Permalink

    I really like what you guys are up too. This kind of clever work and
    coverage! Keep up the awesome works guys I’ve incorporated you guys to my own blogroll.

  • 6 Aprile 2022 in 5:59 am
    Permalink

    Pretty! This was an incredibly wonderful article.
    Thank you for supplying this info.

  • 6 Aprile 2022 in 6:01 am
    Permalink

    I have been exploring for a little bit for any high quality articles
    or weblog posts on this kind of space . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this website.
    Studying this information So i’m glad to express that I’ve
    a very good uncanny feeling I discovered just what I needed.
    I such a lot indisputably will make sure to don?t fail to remember this website and provides it a
    glance regularly.

  • 6 Aprile 2022 in 6:04 am
    Permalink

    Great site you have got here.. It’s hard to find
    quality writing like yours nowadays. I really appreciate people like you!
    Take care!!

  • 6 Aprile 2022 in 6:12 am
    Permalink

    Everything published was very reasonable. However, think about this, what if you were to
    write a awesome title? I ain’t suggesting your information isn’t solid., however
    suppose you added a headline that makes people desire more?
    I mean BASKET PUGLIESE: IL RESOCONTO SETTIMANALE! is a little boring.
    You should look at Yahoo’s front page and note how they create article titles to grab people interested.
    You might add a related video or a related pic or two to get readers interested about everything’ve got to say.
    In my opinion, it might bring your posts a little bit more interesting.

  • 6 Aprile 2022 in 6:12 am
    Permalink

    Woah! I’m really digging the template/theme of this site.

    It’s simple, yet effective. A lot of times it’s challenging to get that
    “perfect balance” between user friendliness and appearance.
    I must say you have done a fantastic job with this.
    Also, the blog loads super quick for me on Chrome.
    Outstanding Blog!

  • 6 Aprile 2022 in 6:18 am
    Permalink

    Awesome things here. I am very happy to look your post. Thank you
    so much and I’m looking forward to touch you. Will you please drop me a
    mail?

  • 6 Aprile 2022 in 6:34 am
    Permalink

    Your style is so unique in comparison to other folks I’ve read stuff from.

    Thank you for posting when you have the opportunity,
    Guess I will just bookmark this page.

  • 6 Aprile 2022 in 6:45 am
    Permalink

    hello!,I like your writing very a lot! share we communicate extra approximately your article on AOL?
    I require an expert on this house to unravel my problem. May be that’s you!
    Taking a look ahead to look you.

  • 6 Aprile 2022 in 7:05 am
    Permalink

    Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look
    of your web site is wonderful, as well as the content!

  • 6 Aprile 2022 in 7:22 am
    Permalink

    An interesting discussion is worth comment. I think that you should write more on this
    issue, it may not be a taboo matter but usually
    people do not talk about such issues. To the next!

    Kind regards!!

  • 6 Aprile 2022 in 7:35 am
    Permalink

    It’s very easy to find out any topic on web as compared
    to books, as I found this piece of writing at this web site.

  • 6 Aprile 2022 in 7:57 am
    Permalink

    I am curious to find out what blog system you have been using?
    I’m experiencing some minor security issues with my latest website and I would like to find something
    more secure. Do you have any solutions?

  • 6 Aprile 2022 in 7:57 am
    Permalink

    Nice post. I used to be checking constantly this blog and I am impressed!
    Very useful info specifically the ultimate section 🙂 I take care of such information much.

    I was seeking this particular information for a very long time.
    Thanks and good luck.

  • 6 Aprile 2022 in 8:00 am
    Permalink

    Fantastic post however I was wondering if you could write a litte more on this topic?

    I’d be very thankful if you could elaborate a little bit more.
    Thank you!

  • 6 Aprile 2022 in 8:05 am
    Permalink

    There is certainly a lot to find out about this topic.
    I love all of the points you have made.

  • 6 Aprile 2022 in 8:09 am
    Permalink

    Wonderful, what a blog it is! This website provides helpful
    data to us, keep it up.

  • 6 Aprile 2022 in 8:20 am
    Permalink

    Hi there! Quick question that’s completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly?
    My blog looks weird when browsing from my iphone4. I’m trying
    to find a theme or plugin that might be able to correct this problem.
    If you have any recommendations, please share. Many
    thanks!

  • 6 Aprile 2022 in 8:40 am
    Permalink

    No matter if some one searches for his essential thing, therefore
    he/she desires to be available that in detail, so that thing is maintained over
    here.

  • 6 Aprile 2022 in 8:56 am
    Permalink

    I know this website presents quality dependent articles or reviews and other material,
    is there any other web page which offers these kinds of information in quality?

  • 6 Aprile 2022 in 8:57 am
    Permalink

    Piece of writing writing is also a fun, if you be
    familiar with afterward you can write or else it is complex to write.

  • 6 Aprile 2022 in 9:45 am
    Permalink

    Right here is the right website for anyone who really wants to understand this topic.
    You realize so much its almost tough to argue with you (not
    that I personally will need to…HaHa). You definitely put a fresh spin on a topic which has been written about for many years.
    Great stuff, just great!

  • 6 Aprile 2022 in 9:58 am
    Permalink

    I’ll right away seize your rss as I can’t in finding your e-mail subscription hyperlink or newsletter service.
    Do you have any? Kindly permit me recognise in order that I
    may subscribe. Thanks.

  • 6 Aprile 2022 in 10:11 am
    Permalink

    I am really enjoying the theme/design of your web site.
    Do you ever run into any internet browser compatibility problems?

    A few of my blog audience have complained about my blog not working correctly in Explorer but
    looks great in Firefox. Do you have any ideas to help fix
    this issue?

  • 6 Aprile 2022 in 10:13 am
    Permalink

    I’m really enjoying the design and layout of your blog.

    It’s a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out
    a designer to create your theme? Exceptional work!

  • 6 Aprile 2022 in 10:15 am
    Permalink

    We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.

    Your site provided us with valuable info to work on. You have done an impressive job
    and our whole community will be grateful to you.

  • 6 Aprile 2022 in 10:45 am
    Permalink

    This piece of writing is truly a fastidious one it assists new web
    users, who are wishing in favor of blogging.

  • 6 Aprile 2022 in 10:48 am
    Permalink

    I have been exploring for a little for any
    high quality articles or blog posts in this sort of house .
    Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this site.
    Reading this information So i am satisfied to exhibit that I’ve an incredibly
    just right uncanny feeling I came upon just what I needed.
    I most unquestionably will make certain to do not disregard this website and give
    it a look on a continuing basis.

  • 6 Aprile 2022 in 11:14 am
    Permalink

    Terrific work! This is the type of info that
    should be shared across the net. Disgrace on the seek
    engines for no longer positioning this submit upper! Come on over and consult with my
    web site . Thanks =)

  • 6 Aprile 2022 in 11:17 am
    Permalink

    Link exchange is nothing else however it is simply placing the other person’s weblog link on your page at proper place and other
    person will also do same in favor of you.

  • 6 Aprile 2022 in 12:11 pm
    Permalink

    Every weekend i used to pay a visit this web site, as i wish for enjoyment, as this this
    website conations really pleasant funny stuff too.

  • 6 Aprile 2022 in 12:20 pm
    Permalink

    Howdy, i read your blog from time to time and i own a similar one and i
    was just curious if you get a lot of spam responses?
    If so how do you protect against it, any plugin or anything you can suggest?

    I get so much lately it’s driving me crazy so any
    support is very much appreciated.

  • 6 Aprile 2022 in 12:35 pm
    Permalink

    Today, I went to the beach front with my children. I
    found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter
    and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She placed the shell to her ear
    and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic but I had to
    tell someone!

  • 6 Aprile 2022 in 12:36 pm
    Permalink

    Amazing! This blog looks exactly like my old one! It’s on a entirely different subject
    but it has pretty much the same page layout and design.
    Superb choice of colors!

  • 6 Aprile 2022 in 12:39 pm
    Permalink

    It is not my first time to go to see this website, i am browsing this web site dailly and get pleasant information from here daily.

  • 6 Aprile 2022 in 12:53 pm
    Permalink

    I’m truly enjoying the design and layout of your website.
    It’s a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable
    for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme?
    Excellent work!

  • 6 Aprile 2022 in 1:00 pm
    Permalink

    Good way of telling, and fastidious piece of writing
    to get facts on the topic of my presentation focus,
    which i am going to deliver in college.

  • 6 Aprile 2022 in 1:33 pm
    Permalink

    My family every time say that I am wasting my time here at
    web, however I know I am getting knowledge everyday by reading
    thes fastidious articles.

  • 6 Aprile 2022 in 1:34 pm
    Permalink

    I’m truly enjoying the design and layout of your site. It’s a very easy on the eyes
    which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you
    hire out a designer to create your theme? Exceptional work!

  • 6 Aprile 2022 in 1:35 pm
    Permalink

    I have been exploring for a little for any high quality articles or weblog posts in this kind
    of house . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this
    website. Studying this info So i’m satisfied to express that I have
    an incredibly excellent uncanny feeling I discovered just what I needed.
    I so much undoubtedly will make sure to don?t fail to remember this site and give it a glance on a relentless basis.

  • 6 Aprile 2022 in 1:47 pm
    Permalink

    Excellent blog here! Also your web site loads up fast!
    What web host are you using? Can I get your affiliate link
    to your host? I wish my site loaded up as quickly as yours lol

  • 6 Aprile 2022 in 1:59 pm
    Permalink

    Hi, just wanted to tell you, I loved this blog post.
    It was helpful. Keep on posting!

  • 6 Aprile 2022 in 2:16 pm
    Permalink

    I am really loving the theme/design of your web site. Do you ever run into any web browser compatibility issues?
    A handful of my blog visitors have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Firefox.
    Do you have any advice to help fix this issue?

  • 6 Aprile 2022 in 2:35 pm
    Permalink

    Hmm it seems like your website ate my first comment (it was super long) so I guess I’ll just sum
    it up what I submitted and say, I’m thoroughly enjoying your blog.
    I as well am an aspiring blog writer but I’m still new to everything.
    Do you have any points for newbie blog writers? I’d definitely appreciate it.

  • 6 Aprile 2022 in 2:40 pm
    Permalink

    I am extremely inspired along with your writing abilities as smartly as with the
    format to your blog. Is this a paid theme or did you modify it
    your self? Anyway stay up the nice quality writing,
    it is rare to look a great blog like this one nowadays..

  • 6 Aprile 2022 in 2:41 pm
    Permalink

    Hi, constantly i used to check website posts here in the early
    hours in the break of day, for the reason that i like to learn more and more.

  • 6 Aprile 2022 in 3:28 pm
    Permalink

    Hi there to every body, it’s my first visit of this web site; this blog includes remarkable and truly excellent information for visitors.

  • 6 Aprile 2022 in 3:31 pm
    Permalink

    I always spent my half an hour to read this weblog’s posts everyday along with a mug of coffee.

  • 6 Aprile 2022 in 3:46 pm
    Permalink

    What’s up to every one, since I am in fact eager
    of reading this blog’s post to be updated daily.
    It contains pleasant data.

  • 6 Aprile 2022 in 3:56 pm
    Permalink

    My brother recommended I might like this blog. He
    was entirely right. This post truly made my day.
    You can not imagine simply how much time I had
    spent for this information! Thanks!

  • 6 Aprile 2022 in 4:11 pm
    Permalink

    Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this blog loading?

    I’m trying to determine if its a problem on my end or
    if it’s the blog. Any feed-back would be greatly
    appreciated.

  • 6 Aprile 2022 in 4:34 pm
    Permalink

    Hmm it looks like your site ate my first comment
    (it was extremely long) so I guess I’ll just sum it up what I submitted and say, I’m thoroughly enjoying your blog.
    I too am an aspiring blog writer but I’m still new to everything.
    Do you have any suggestions for inexperienced blog writers?
    I’d definitely appreciate it.

  • 6 Aprile 2022 in 6:33 pm
    Permalink

    What’s up every one, here every person is
    sharing these kinds of knowledge, so it’s good to read this website, and I used to pay a visit this webpage
    daily.

  • 6 Aprile 2022 in 6:35 pm
    Permalink

    Asking questions are truly fastidious thing if you are not
    understanding something entirely, except this post gives fastidious understanding yet.

  • 6 Aprile 2022 in 6:42 pm
    Permalink

    This is really interesting, You are a very skilled blogger.
    I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your great post.
    Also, I’ve shared your website in my social networks!

  • 6 Aprile 2022 in 7:59 pm
    Permalink

    Very nice post. I just stumbled upon your blog and
    wished to say that I’ve really enjoyed browsing your blog posts.
    In any case I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again very soon!

  • 6 Aprile 2022 in 8:35 pm
    Permalink

    Hello there! This post could not be written much better!
    Going through this post reminds me of my previous roommate!
    He always kept talking about this. I will forward this information to him.

    Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!

  • 6 Aprile 2022 in 9:03 pm
    Permalink

    Quality content is the crucial to interest the users to go to see the web page,
    that’s what this site is providing.

  • 6 Aprile 2022 in 9:37 pm
    Permalink

    Every weekend i used to visit this web page, because i want enjoyment, since this this website conations
    actually nice funny information too.

  • 6 Aprile 2022 in 10:29 pm
    Permalink

    Hi! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many
    months of hard work due to no backup. Do you have any
    solutions to stop hackers?

  • 6 Aprile 2022 in 10:37 pm
    Permalink

    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to
    make your point. You definitely know what youre talking about, why throw
    away your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving
    us something enlightening to read?

  • 6 Aprile 2022 in 10:54 pm
    Permalink

    With havin so much written content do you ever run into any problems of plagorism or copyright infringement?
    My website has a lot of completely unique
    content I’ve either written myself or outsourced but it
    looks like a lot of it is popping it up all over the internet without my
    permission. Do you know any ways to help prevent content from being stolen? I’d truly appreciate it.

  • 6 Aprile 2022 in 11:10 pm
    Permalink

    Thank you for the good writeup. It actually used to be a entertainment account it.
    Glance advanced to far brought agreeable from you! However,
    how can we keep up a correspondence?

  • 6 Aprile 2022 in 11:14 pm
    Permalink

    Magnificent goods from you, man. I’ve understand
    your stuff previous to and you’re just extremely magnificent.
    I actually like what you’ve acquired here, really like
    what you are stating and the way in which you say it. You make it
    entertaining and you still take care of to keep it sensible.
    I can not wait to read much more from you. This is actually a wonderful site.

  • 6 Aprile 2022 in 11:44 pm
    Permalink

    I will immediately grasp your rss feed as I can’t find your
    email subscription link or newsletter service.
    Do you have any? Please permit me understand so that I may subscribe.
    Thanks.

  • 6 Aprile 2022 in 11:53 pm
    Permalink

    Hi, this weekend is pleasant in support of me, since this occasion i am
    reading this impressive informative article here at my residence.

  • 7 Aprile 2022 in 12:14 am
    Permalink

    This article is genuinely a fastidious one it assists new web people,
    who are wishing in favor of blogging.

  • 7 Aprile 2022 in 3:46 am
    Permalink

    Good day! I know this is kinda off topic nevertheless I’d figured I’d
    ask. Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a blog post or vice-versa?
    My website covers a lot of the same subjects as yours and I
    believe we could greatly benefit from each other. If you are interested feel free to send me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Wonderful blog by the way!

  • 7 Aprile 2022 in 5:02 am
    Permalink

    It’s awesome for me to have a web site, which is helpful
    for my knowledge. thanks admin

  • 7 Aprile 2022 in 5:11 am
    Permalink

    It’s amazing to pay a quick visit this web page and reading the
    views of all colleagues concerning this article,
    while I am also keen of getting experience.

  • 7 Aprile 2022 in 7:40 am
    Permalink

    Hi there! Someone in my Facebook group shared this website with us so I
    came to take a look. I’m definitely enjoying the information. I’m book-marking and will
    be tweeting this to my followers! Terrific blog
    and amazing design and style.

  • 7 Aprile 2022 in 7:40 am
    Permalink

    Hi colleagues, pleasant piece of writing and good arguments commented at this place, I am actually enjoying
    by these.

  • 7 Aprile 2022 in 7:46 am
    Permalink

    Heya i am for the primary time here. I came across this board and I to
    find It truly helpful & it helped me out a lot. I hope to give one thing again and aid others like
    you helped me.

  • 7 Aprile 2022 in 9:28 am
    Permalink

    This is very attention-grabbing, You’re an excessively skilled blogger.
    I’ve joined your rss feed and look ahead to
    in search of more of your excellent post. Also, I have shared your site
    in my social networks

  • 7 Aprile 2022 in 11:23 am
    Permalink

    I like what you guys are usually up too. Such clever work and exposure!
    Keep up the excellent works guys I’ve incorporated you guys to my own blogroll.

  • 7 Aprile 2022 in 12:09 pm
    Permalink

    There’s definately a lot to know about this subject.
    I love all of the points you’ve made.

  • 7 Aprile 2022 in 12:35 pm
    Permalink

    Hello there, just became aware of your blog
    through Google, and found that it is really informative.

    I’m going to watch out for brussels. I will be grateful if you
    continue this in future. Many people will be benefited from your writing.
    Cheers!

  • 7 Aprile 2022 in 1:16 pm
    Permalink

    This is my first time pay a visit at here and i am genuinely pleassant to read all at alone place.

  • 7 Aprile 2022 in 1:21 pm
    Permalink

    Heya! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks of hard work due to no backup.
    Do you have any solutions to protect against hackers?

  • 7 Aprile 2022 in 1:41 pm
    Permalink

    I was extremely pleased to find this site. I wanted to thank you for ones time just for this
    wonderful read!! I definitely enjoyed every bit of it and
    I have you saved as a favorite to check out new stuff
    in your site.

  • 7 Aprile 2022 in 1:54 pm
    Permalink

    I love your blog.. very nice colors & theme.
    Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz reply as I’m looking to construct my own blog
    and would like to find out where u got this from. appreciate it

  • 7 Aprile 2022 in 2:58 pm
    Permalink

    For the reason that the admin of this web page is working, no question very soon it
    will be famous, due to its feature contents.

  • 7 Aprile 2022 in 3:46 pm
    Permalink

    Hi superb website! Does running a blog like this take a lot of work?
    I’ve virtually no knowledge of coding however I had been hoping to start
    my own blog in the near future. Anyhow, if you have any suggestions or techniques for new blog owners please share.

    I know this is off topic but I simply needed to ask.
    Thank you!

  • 7 Aprile 2022 in 4:17 pm
    Permalink

    Thanks , I’ve recently been searching for info about this subject for ages and yours
    is the greatest I have discovered till now. But, what in regards to the
    bottom line? Are you certain concerning the source?

  • 7 Aprile 2022 in 4:23 pm
    Permalink

    Hey would you mind sharing which blog platform you’re working with?
    I’m planning to start my own blog in the near future
    but I’m having a tough time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs
    and I’m looking for something unique.
    P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!

  • 7 Aprile 2022 in 4:27 pm
    Permalink

    Hello mates, how is the whole thing, and what you desire to say about
    this post, in my view its actually remarkable in support of me.

  • 7 Aprile 2022 in 4:49 pm
    Permalink

    Hello, its fastidious post regarding media print, we all understand media
    is a impressive source of data.

  • 7 Aprile 2022 in 5:22 pm
    Permalink

    I’ll right away snatch your rss feed as I can’t find your e-mail subscription hyperlink or newsletter service.

    Do you’ve any? Kindly permit me understand in order that
    I may subscribe. Thanks.

  • 7 Aprile 2022 in 5:41 pm
    Permalink

    Thankfulness to my father who informed me about this website, this
    blog is in fact remarkable.

  • 7 Aprile 2022 in 8:02 pm
    Permalink

    Hi there! This post could not be written any better! Reading
    this post reminds me of my old room mate! He always kept chatting about this.

    I will forward this post to him. Fairly certain he
    will have a good read. Many thanks for sharing!

  • 7 Aprile 2022 in 8:27 pm
    Permalink

    Hey there would you mind sharing which blog platform you’re working with?

    I’m planning to start my own blog soon but I’m having a hard time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I’m looking for something unique.
    P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!

  • 7 Aprile 2022 in 10:58 pm
    Permalink

    Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you, However I am having
    issues with your RSS. I don’t know why I am unable to
    join it. Is there anybody else getting the same RSS problems?
    Anyone that knows the answer can you kindly respond?
    Thanx!!

  • 7 Aprile 2022 in 11:10 pm
    Permalink

    hi!,I like your writing so a lot! proportion we keep in touch more approximately your post on AOL?
    I need an expert on this space to unravel my problem. May be that’s you!
    Having a look forward to see you.

  • 8 Aprile 2022 in 12:59 am
    Permalink

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to
    be actually something that I think I would never
    understand. It seems too complicated and very broad for me.
    I am looking forward for your next post, I will try to
    get the hang of it!

  • 8 Aprile 2022 in 12:59 am
    Permalink

    That is really fascinating, You are a very skilled blogger.
    I have joined your rss feed and sit up for in quest of extra of your wonderful post.
    Also, I have shared your website in my social networks

  • 8 Aprile 2022 in 1:18 am
    Permalink

    You actually make it seem so easy with your presentation but I find this
    topic to be really something which I think I would never understand.
    It seems too complicated and very broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

  • 8 Aprile 2022 in 2:12 am
    Permalink

    Whats up this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs
    use WYSIWYG editors or if you have to manually code with
    HTML. I’m starting a blog soon but have no coding experience so I wanted to get guidance from someone with experience.
    Any help would be enormously appreciated!

  • 8 Aprile 2022 in 2:13 am
    Permalink

    Hi to all, how is all, I think every one is getting more from this web page, and your views are nice in support of new viewers.

  • 8 Aprile 2022 in 2:26 am
    Permalink

    Piece of writing writing is also a excitement, if you be familiar with afterward
    you can write or else it is complex to write.

  • 8 Aprile 2022 in 2:32 am
    Permalink

    My developer is trying to convince me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the costs.

    But he’s tryiong none the less. I’ve been using Movable-type on a number of websites
    for about a year and am concerned about switching
    to another platform. I have heard very good things about blogengine.net.

    Is there a way I can import all my wordpress posts into
    it? Any kind of help would be greatly appreciated!

  • 8 Aprile 2022 in 4:29 am
    Permalink

    It’s hard to come by experienced people on this
    topic, however, you seem like you know what you’re talking about!
    Thanks

  • 8 Aprile 2022 in 5:37 am
    Permalink

    If you desire to obtain a good deal from this article then you have to apply such techniques to your won website.

  • 8 Aprile 2022 in 5:41 am
    Permalink

    Hmm it appears like your website ate my first comment (it was super long) so I guess I’ll just sum it up what I wrote and
    say, I’m thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring
    blog blogger but I’m still new to the whole thing.
    Do you have any tips for first-time blog writers?
    I’d really appreciate it.

  • 8 Aprile 2022 in 5:51 am
    Permalink

    Hmm it seems like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I’ll just sum it
    up what I wrote and say, I’m thoroughly enjoying your blog.
    I as well am an aspiring blog writer but I’m still new to everything.

    Do you have any tips and hints for inexperienced blog writers?
    I’d genuinely appreciate it.

  • 8 Aprile 2022 in 5:52 am
    Permalink

    I like the valuable information you provide on your articles.
    I will bookmark your weblog and take a look at again here frequently.
    I am rather sure I’ll be informed plenty of new stuff proper right here!
    Good luck for the next!

  • 8 Aprile 2022 in 5:53 am
    Permalink

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew
    of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite
    some time and was hoping maybe you would have some experience with something like
    this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading
    your blog and I look forward to your new updates.

  • 8 Aprile 2022 in 6:11 am
    Permalink

    Hey there would you mind letting me know which web host you’re working with?
    I’ve loaded your blog in 3 different internet browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most.

    Can you recommend a good internet hosting provider at a reasonable price?
    Many thanks, I appreciate it!

  • 8 Aprile 2022 in 6:15 am
    Permalink

    Howdy! I realize this is somewhat off-topic but I
    had to ask. Does managing a well-established blog like yours require a massive amount work?

    I’m brand new to writing a blog however I do write in my journal everyday.
    I’d like to start a blog so I can easily share my personal experience and views online.
    Please let me know if you have any kind of suggestions or tips for brand new aspiring
    blog owners. Appreciate it!

  • 8 Aprile 2022 in 6:16 am
    Permalink

    Hi! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
    There’s a lot of people that I think would really enjoy your
    content. Please let me know. Many thanks

  • 8 Aprile 2022 in 7:45 am
    Permalink

    Hello there! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog
    platform are you using for this site? I’m getting sick and tired of WordPress because I’ve had problems with hackers and I’m looking at alternatives for another
    platform. I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.

  • 8 Aprile 2022 in 8:05 am
    Permalink

    Right here is the right webpage for everyone who wants to understand this topic.
    You know a whole lot its almost tough to argue with you (not
    that I personally will need to…HaHa). You definitely
    put a new spin on a topic which has been written about for ages.
    Great stuff, just excellent!

  • 8 Aprile 2022 in 8:36 am
    Permalink

    Why visitors still make use of to read news papers when in this technological world everything is presented on web?

  • 8 Aprile 2022 in 9:06 am
    Permalink

    I just like the valuable info you supply for your articles.

    I will bookmark your blog and check once more here
    frequently. I am quite sure I’ll be informed a lot
    of new stuff right right here! Good luck for the next!

  • 8 Aprile 2022 in 9:08 am
    Permalink

    That is a very good tip especially to those new to the
    blogosphere. Brief but very precise info… Appreciate your
    sharing this one. A must read post!

  • 8 Aprile 2022 in 9:22 am
    Permalink

    I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and was curious what all is required to get setup?
    I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very web savvy so I’m not 100% sure. Any suggestions or advice would be greatly appreciated.
    Appreciate it

  • 8 Aprile 2022 in 9:23 am
    Permalink

    I think the admin of this web site is truly working hard in support of his web site, because
    here every stuff is quality based data.

  • 8 Aprile 2022 in 11:41 am
    Permalink

    Howdy! Someone in my Facebook group shared this site with us so I came to give it
    a look. I’m definitely loving the information. I’m book-marking and will be tweeting this to my followers!

    Wonderful blog and terrific style and design.

  • 8 Aprile 2022 in 12:20 pm
    Permalink

    Fine way of telling, and good post to obtain information regarding my presentation topic,
    which i am going to deliver in institution of higher
    education.

  • 8 Aprile 2022 in 12:21 pm
    Permalink

    Hello, i feel that i noticed you visited my website so i got here to
    return the choose?.I’m trying to in finding things
    to enhance my website!I assume its adequate to make use of some of your concepts!!

  • 8 Aprile 2022 in 12:23 pm
    Permalink

    Nice weblog here! Additionally your website a lot up fast!
    What host are you the use of? Can I get your affiliate link for your host?
    I wish my web site loaded up as fast as yours lol

  • 8 Aprile 2022 in 2:39 pm
    Permalink

    Great website you have here but I was wondering if you knew of any discussion boards that cover the
    same topics talked about here? I’d really like to be a part of online community where
    I can get advice from other experienced people that share the same interest.

    If you have any recommendations, please let me know. Thank you!

  • 8 Aprile 2022 in 4:00 pm
    Permalink

    Every weekend i used to go to see this site, as i want enjoyment, since this this web site conations in fact nice funny
    material too.

  • 8 Aprile 2022 in 4:44 pm
    Permalink

    Hello there I am so happy I found your blog, I really found you by error, while I was browsing on Askjeeve
    for something else, Nonetheless I am here now and would just like
    to say thanks for a fantastic post and a all round
    entertaining blog (I also love the theme/design), I
    don’t have time to read it all at the minute but I
    have saved it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will
    be back to read more, Please do keep up the superb work.

  • 8 Aprile 2022 in 5:39 pm
    Permalink

    I was curious if you ever considered changing the page layout of
    your website? Its very well written; I love what youve got to say.

    But maybe you could a little more in the way of content
    so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only
    having 1 or two pictures. Maybe you could space it out better?

  • 8 Aprile 2022 in 5:47 pm
    Permalink

    Hi, i think that i saw you visited my site so i came to “return the favor”.I’m trying to find things to
    improve my website!I suppose its ok to use some of
    your ideas!!

  • 8 Aprile 2022 in 6:31 pm
    Permalink

    An outstanding share! I have just forwarded this onto
    a co-worker who had been conducting a little homework on this.

    And he in fact bought me dinner due to the fact that I stumbled
    upon it for him… lol. So allow me to reword this….
    Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending
    time to talk about this subject here on your web site.

  • 8 Aprile 2022 in 7:21 pm
    Permalink

    Appreciation to my father who stated to me concerning this website, this website is truly remarkable.

  • 8 Aprile 2022 in 8:13 pm
    Permalink

    Normally I do not learn post on blogs, however I would like to say that this write-up very pressured me
    to try and do so! Your writing taste has been amazed me. Thanks,
    very great article.

  • 8 Aprile 2022 in 8:23 pm
    Permalink

    Hey there! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site?
    I’m getting tired of WordPress because I’ve had problems with hackers and
    I’m looking at options for another platform.

    I would be awesome if you could point me
    in the direction of a good platform.

  • 8 Aprile 2022 in 8:30 pm
    Permalink

    Hello, just wanted to tell you, I enjoyed this article. It was practical.
    Keep on posting!

  • 8 Aprile 2022 in 8:45 pm
    Permalink

    Thanks a bunch for sharing this with all people you
    really recognize what you’re talking about! Bookmarked.
    Please additionally talk over with my site =). We could have a hyperlink change contract between us

  • 8 Aprile 2022 in 9:11 pm
    Permalink

    Wow that was unusual. I just wrote an incredibly long comment but after I clicked submit my comment didn’t show up.
    Grrrr… well I’m not writing all that over again. Anyways, just
    wanted to say wonderful blog!

  • 9 Aprile 2022 in 8:05 am
    Permalink

    You actually make it appear so easy together with your presentation however I to find this matter
    to be actually one thing which I think I might never understand.
    It sort of feels too complex and extremely broad for me.

    I am having a look forward in your next put up, I
    will try to get the hold of it!

  • 14 Aprile 2022 in 6:08 am
    Permalink

    Jada smoothly navigated the uncomfortable situation, elevating her fingers and saying,
    ‘No extra of those! I’ve simply never met another person that I connect with in conversation more blissfully and productively than Jada.

    Final year, in March 2021, Jada and her daughter Willow both revealed that
    they’ve been attracted to ladies previously. Jada confessed that truly having a relationship with
    a girl ‘wasn’t for me’ but shared she had been sexually interested
    in them before. The couple’s marriage has hit the headlines in recent years, particularly when Jada discussed her
    relationship with Alsina. Nonetheless, he declined to enter detail, particularly as a result of his
    mindset has modified in recent years. This led Smith down a path of spiritual exploration which saw him take ayahuasca 14 instances over the course of two years and encounter
    a presence he known as ‘Mom’ throughout eight of these experiences.

  • 24 Aprile 2022 in 2:24 pm
    Permalink

    ラブドール 中国の80年代以降と90年代以降は、大人のおもちゃ市場に150億ドルの取引をもたらしました。

  • 27 Aprile 2022 in 6:35 am
    Permalink

    When I initially commented I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox
    and from now on each time a comment is added I receive 4 emails with the exact same comment.
    There has to be a means you can remove me from that service?
    Thanks a lot!

    Look at my web site … timberland for sale

  • 22 Giugno 2022 in 11:22 am
    Permalink

    My partner and I absolutely love your blog and find most of your post’s to be just what I’m looking
    for. Does one offer guest writers to write content in your case?
    I wouldn’t mind composing a post or elaborating on most of
    the subjects you write about here. Again, awesome web
    site!

  • 23 Giugno 2022 in 5:26 pm
    Permalink

    Hi there would you mind sharing which blog platform you’re using?

    I’m planning to start my own blog in the near future but I’m having a
    tough time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design and style seems different then most
    blogs and I’m looking for something completely unique.
    P.S Apologies for being off-topic but I had to ask!

  • 23 Giugno 2022 in 5:41 pm
    Permalink

    You actually make it seem really easy together with your presentation however I in finding
    this topic to be actually something which I feel I’d by no means understand.
    It kind of feels too complex and very huge for me. I’m taking
    a look forward to your next submit, I’ll attempt
    to get the grasp of it!

  • 24 Giugno 2022 in 11:18 am
    Permalink

    Thanks for your marvelous posting! I truly enjoyed reading it,
    you can be a great author. I will be sure to bookmark your blog and may come back at some point.
    I want to encourage you continue your great posts, have a nice holiday weekend!