JUVECASERTA: LE PARLE DI COACH DELL’AGNELLO!

«Abbiamo trascorso una settimana molto proficua in funzione del lavoro che stiamo facendo, mi spiace solo che abbiamo dovuto fare i conti con l’assenza di Czyz  per un piccolo acciacco e quella di Cefarelli per una leggera pulizia al ginocchio, e noi sappiamo bene quanto Dario sia importante nei nostri allenamenti. Ma  ci siamo comunque preparati con la concentrazione che ci serve per affrontare  al meglio la partita contro un avversario di grande esperienza. Sì – continua coach Dell’Agnello -perché la Germani Brescia è in realtà una finta neopromossa. La loro squadra si basa su giocatori come Vitali, Moss e Landry che di esperienza ne hanno da vendere e non sono certo esordienti. In più vivono un grande periodo perché vengono da tre vittorie consecutive, di cui due in trasferta, che ne fanno una delle squadre al momento più in palla. Ma noi – conclude il tecnico – torniamo al Palamaggiò, siamo coscienti della posta in palio, e sapremo farci trovare pronti. Qui in città c’è grande entusiasmo per quello che stiamo facendo, stiamo legittimando giornata dopo giornata la nostra classifica, e vogliamo fare il possibile per mantenerla».

 

11 pensieri riguardo “JUVECASERTA: LE PARLE DI COACH DELL’AGNELLO!

  • 31 Gennaio 2022 in 5:38 pm
    Permalink

    It is the best time to make a few plans for
    the longer term and it’s time to be happy. I have learn this publish and if I could
    I desire to counsel you few attention-grabbing things or tips.
    Maybe you could write next articles relating to this article.

    I desire to read even more issues approximately
    it!

  • 7 Febbraio 2022 in 1:10 am
    Permalink

    I’m curious to find out what blog platform you have been utilizing? I’m having some minor security problems with my latest site and I would like to find something more risk-free. Do you have any suggestions?

  • 12 Febbraio 2022 in 5:26 pm
    Permalink

    I love the look of your website. I recently built mine and I was looking for some design ideas and you gave me a few. May I ask you whether you developed the website by youself?

  • 17 Febbraio 2022 in 9:36 am
    Permalink

    Youre so cool! I dont suppose Ive read anything in this way before. So nice to find somebody with many original thoughts on this subject. realy i appreciate you for starting this up. this fabulous website is one area that is needed on the internet, an individual if we do originality. beneficial purpose of bringing something new for the net!

  • 13 Aprile 2022 in 6:56 am
    Permalink

    Right now it looks like Expression Engine is the preferred blogging
    platform out there right now. (from what I’ve read) Is that wht you are using on your
    blog?

  • 27 Aprile 2022 in 1:53 am
    Permalink

    Hey there would you mind letting me know which webhost you’re using?

    I’ve loaded your blog in 3 different web browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most.
    Can you recommend a good web hosting provider at a fair price?
    Thanks, I appreciate it!

  • 2 Maggio 2022 in 8:54 pm
    Permalink

    Thanks for one marvelous posting! I enjoyed reading
    it; you are a great author.I will make sure to bookmark your blog and may come back someday.
    I want to encourage that you continue your great
    posts, have a nice weekend!

  • 6 Maggio 2022 in 5:00 pm
    Permalink

    Your style is unique compared to other people I have read stuff from.
    I appreciate you for posting when you’ve got the opportunity, Guess I will just book mark this site.

  • 9 Maggio 2022 in 2:46 pm
    Permalink

    Everyone loves it when individuals come together and share opinions.

    Great website, continue the good work!

  • 31 Maggio 2022 in 6:15 pm
    Permalink

    Having read this I thought it was very informative. I appreciate you taking the time and effort to put this article together. I once again find myself spending way to much time both reading and commenting. But so what, it was still worth it!