VI PRESENTIAMO IL NUOVO SINGOLO DI FRADA!

A POCHI MESI DALL’USCITA DEI SINGOLI “MOSCA”

“30 IN HOTEL”

IL GIOVANE E TALENTUOSO

 

FRADA

PUBBLICA

VENERDÌ 19 NOVEMBRE

perché mi guardi così

 

PRODOTTO DA KYV

E GIÀ DISPONIBILE IN PRESAVE

https://pld.lnk.to/frada_pmgc

 

Dopo la pubblicazione dei brani “Mosca” e “30 In Hotel”, esce venerdì 19 novembre “perché mi guardi così” (Polydor/Universal Music), il nuovo singolo di FRADA, prodotto da Kyv e già disponibile in presave.

 

“perché mi guardi così” è uno sfogo personale, in cui l’artista rivendica la libertà di espressione e, soprattutto, di “Essere”. Riferendosi alla ragazza amata, FRADA invita a ignorare le critiche non costruttive, a non annegare nelle paranoie che sorgono per piacere agli altri e a non giudicare. La libertà di poter esprimere se stessi torna qui come un tema ricorrente, molto caro all’artista e già presente in “Mosca”. Poter essere chi si è realmente viene difeso e reclamato con grinta attraverso i versi, che con la loro carica di energia coprono tutti pensieri negativi.

Nella traccia il testo di FRADA e la musica di Kyv (Vincenzo Centrella) si fondono toccando il punto di massima coesione. La chitarra elettrica e la batteria creano un sound pop-rock travolgente, che arriva ad esplodere in un ritornello che valorizza il timbro graffiato e le capacità canore dell’artista.

 

 

Biografia

Francesco D’Agostino, in arte FRADA, classe 2000 e originario della provincia di Avellino, coltiva la passione della musica sin da bambino grazie anche al fratello Giovanni, che lo ha avvicinato al mondo del classic rock e dell’hip hop. A 17 anni inizia a scrivere e pubblicare i primi pezzi al piano. Nel 2019 riscuote un discreto successo con il brano “Felpa blu” (prodotta da Axel Neiz) che ha raggiunto ormai mezzo milione di stream tanto da permettergli di esibirsi dal vivo in apertura ai concerti di Franco126 e Venerus. Nel giugno 2021 pubblica il suo primo singolo, “Mosca”, con Polydor/Universal Music, seguito da “30 In Hotel”, uscito a settembre.

15 pensieri riguardo “VI PRESENTIAMO IL NUOVO SINGOLO DI FRADA!

  • 20 Gennaio 2022 in 7:24 pm
    Permalink

    My family all the time say that I am wasting my time here at net, however I know
    I am getting experience all the time by reading such nice articles.

  • 20 Gennaio 2022 in 11:39 pm
    Permalink

    I have read so many articles regarding the blogger lovershowever this post is truly a pleasant article, keep it up.

  • 30 Gennaio 2022 in 1:17 am
    Permalink

    You actually make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be really something that I think I would
    never understand. It seems too complex and extremely broad for me.
    I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

  • 30 Gennaio 2022 in 1:27 am
    Permalink

    Appreciating the persistence you put into your blogand detailed information you present. It’s great to come acrossa blog every once in a while that isn’t the same oldrehashed material. Excellent read! I’ve saved your site and I’m including your RSS feeds to my Google account.

  • 30 Gennaio 2022 in 8:15 pm
    Permalink

    It’s going to be ending of mine day, except before ending I am reading this wonderful piece of writing to
    increase my experience.

  • 30 Gennaio 2022 in 8:27 pm
    Permalink

    Thanks on your marvelous posting! I seriously enjoyed reading it, you will be a great author.I will ensure that I bookmark your blog and will often comeback from now on. I want to encourage continue your great writing,have a nice evening!

  • 31 Gennaio 2022 in 5:45 pm
    Permalink

    Thanks for any other great article. The place else could anyone get that type of info in such
    a perfect method of writing? I have a presentation next week, and
    I’m on the search for such info.

  • 31 Gennaio 2022 in 6:18 pm
    Permalink

    This is a topic which is near to my heart… Best wishes!Exactly where are your contact details though?

  • 1 Febbraio 2022 in 5:27 pm
    Permalink

    Hurrah! At last I got a blog from where I can really obtain helpful information regarding my study
    and knowledge.

  • 1 Febbraio 2022 in 6:56 pm
    Permalink

    Good way of explaining, and good piece of writing to take information regarding mypresentation subject matter, which i am going to present in college.

  • 2 Febbraio 2022 in 2:24 am
    Permalink

    This website was… how do I say it? Relevant!!
    Finally I have found something which helped me.
    Thanks!

  • 2 Febbraio 2022 in 4:24 am
    Permalink

    Your style is very unique in comparison to other peopleI have read stuff from. Many thanks for posting when you’ve got the opportunity, Guess I will just book mark this web site.

  • 5 Febbraio 2022 in 2:56 am
    Permalink

    Hello, the whole thing is going perfectly
    here and ofcourse every one is sharing facts, that’s truly excellent, keep up writing.

  • 5 Febbraio 2022 in 3:12 am
    Permalink

    Hi, I wish for to subscribe for this website to take most recent updates,therefore where can i do it please help.