VI PRESENTIAMO IL NUOVO ALBUM DEI KEEPALATA!

Siamo Qui” è il primo album ufficiale del collettivo Keepalata disponile da martedì 28 settembre in tutte le piattaforme digitali, pubblicato da Aldebaran Records.

BriganteCario MDonGocò e Libberà, questi i nomi dei componenti della formazione calabrese, nonostante siano in attività da circa vent’anni con i rispettivi progetti soliti e varie attività come Keepalata, pubblicano per la prima volta un full lengh ufficiale di tredici tracce e una bonus track (disponibile solo per la release digitale).

Questo disco, quasi interamente composto, prodotto e arrangiato da Libberà, è una mappa dei territori esplorati nei viaggi artistici ed umani dei singoli componenti. Sia i testi che le produzioni, infatti, spaziano arrivando a toccare poli opposti: dalla cronaca contemporanea alle riflessioni esistenziali, dal linguaggio di strada ai viaggi spirituali, dal clubbing al conscious. Le rime inseguono diversi territori musicali dai synth agli archi suonatidal sampling all’elettronica, i beat sono arricchiti dall’intervento di diversi musicisti internazionali ospitati nel progetto. Dalle voci di Romina, Cristiana de Bonis ed Emanuela Valiante al violoncello di Pavlo Cartaginese, dal basso Andrea Mandarino al sax di Sebastiano Forti, senza dimenticare gli scratch di Deva e l’insert rappato dell’MC statunitense Jobu.

“Siamo qui” può avere diverse interpretazioni: “siamo arrivati a questo” nei nostri percorsi artistici e di crescita, ma anche che “nonostante tutto siamo qui”, di nuovo a ritrovarci insieme a fare musica e creare per dare forma alle nostre emozioni.

Ognuno si fa interlocutore per dare all’altro la possibilità di esprimersi -spiegano-, per chi altrimenti dovremmo esprimerci se non per altri che ci ascoltano? Questo album è anche un modo per cogliere il presente, in un tempo in cui sembrano avanzare la nostalgia per mondi persi e i timori per un futuro minaccioso. “Siamo qui” ci dice che tutto quello che abbiamo è prezioso, e oltre ciò che si è perso e le paure per il futuro c’è la possibilità di “essere” qui con ciò che siamo e abbiamo proprio ora”.

Libberà ha creato un ambiente musicale eterogeneo, ricco di opposti che dialogano tra di loro. Il modus e lo stampo sono quelli dettati dalla scuola dell’Hip-Hop e, proprio in rispetto della spinta all’evoluzione e al cambiamento che questa cultura ha sempre promosso, non si impedisce ad altre influenze, più o meno attuali, di entrare nel dialogo per apportare il loro contributo. Una commistione tra sampling di fiati arabi con classici del funk, liriche ricche di estrema ricerca tecnica e contenuti conscious. Alle produzioni compare anche Brigante con i suoi sample da vinile suonati con il campionatore e un beat di Skat. “Siamo qui” è sicuramente un lavoro di squadra, una famiglia nella quale ognuno ha un suo ruolo e non c’è bisogno di comparire in tutte le tracce. Nella tracklist, infatti, c’è spazio anche per brani solisti, a due o a tre. 

“Siamo qui” è stato registrato nel Keepalata Studio tra Roma e Cosenza e mixato da Libberà nel Calabro Musician and Illusionist Studio di Terranova Da Sibari (CS).

Per l’edizione vinile sono previste 250 copie 180 gr, di cui 100 di colore arancio trasparente e le restanti 150 in vinile nero.

La pubblicazione è accompagnata dal videoclip della titletrack con la regia e animazione di M.Bod e Automator 3000. Nelle immagini i quattro componenti di Keepalata diventano puppet animati realizzati da Elisa di Cristofaro e Riccardo Pellegrini, che attraverso un editing grafico si muovono tra i beat e le rime del pezzo.

194 pensieri riguardo “VI PRESENTIAMO IL NUOVO ALBUM DEI KEEPALATA!

  • 6 Febbraio 2022 in 8:56 pm
    Permalink

    Howdy just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the pictures aren’t loading properly. I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different internet browsers and both show the same results.

  • 6 Aprile 2022 in 5:39 am
    Permalink

    Somebody necessarily help to make critically articles I’d state.
    That is the first time I frequented your website page and up
    to now? I surprised with the research you made to
    create this actual put up incredible. Excellent job!

  • 6 Aprile 2022 in 5:43 am
    Permalink

    What’s up friends, how is the whole thing, and what you desire
    to say on the topic of this piece of writing, in my view its genuinely awesome in favor of me.

  • 6 Aprile 2022 in 5:51 am
    Permalink

    May I just say what a relief to find someone who actually knows what they
    are discussing online. You actually know how to bring an issue to light and
    make it important. A lot more people have to look at this and
    understand this side of the story. I was surprised that you’re not more popular given that you definitely have the gift.

  • 6 Aprile 2022 in 6:02 am
    Permalink

    A motivating discussion is worth comment. I do think
    that you ought to write more about this subject, it might not be a taboo subject but usually people do not discuss
    these issues. To the next! All the best!!

  • 6 Aprile 2022 in 6:02 am
    Permalink

    My brother suggested I would possibly like this website.
    He was totally right. This post truly made my day. You can not consider simply
    how much time I had spent for this information! Thank you!

  • 6 Aprile 2022 in 6:03 am
    Permalink

    Hello there, You’ve done a great job. I’ll definitely digg it and
    personally suggest to my friends. I’m confident they will be benefited from
    this site.

  • 6 Aprile 2022 in 6:13 am
    Permalink

    Definitely imagine that that you stated. Your favorite reason seemed
    to be on the web the simplest factor to take into accout of.
    I say to you, I certainly get irked while folks consider concerns that
    they just don’t realize about. You controlled to hit the nail upon the highest and defined out the entire thing with
    no need side effect , other people can take a signal.
    Will likely be again to get more. Thanks

  • 6 Aprile 2022 in 6:13 am
    Permalink

    Do you mind if I quote a few of your articles as long as I
    provide credit and sources back to your weblog? My website is in the very
    same area of interest as yours and my visitors would really benefit from a lot of the information you present
    here. Please let me know if this okay with you. Thanks!

  • 6 Aprile 2022 in 6:30 am
    Permalink

    Admiring the commitment you put into your site and in depth information you offer.
    It’s nice to come across a blog every once in a while that isn’t the same
    old rehashed information. Great read! I’ve bookmarked your site and I’m adding your RSS feeds to my Google account.

  • 6 Aprile 2022 in 6:40 am
    Permalink

    I every time emailed this blog post page to all
    my contacts, as if like to read it afterward my contacts will too.

  • 6 Aprile 2022 in 6:42 am
    Permalink

    Today, while I was at work, my sister stole my iPad and tested to see if it can survive a
    forty foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now destroyed and she has 83 views.
    I know this is totally off topic but I had to share it with someone!

  • 6 Aprile 2022 in 6:54 am
    Permalink

    This is the right blog for everyone who really wants to
    understand this topic. You understand so much its almost hard to
    argue with you (not that I really will need to…HaHa). You certainly
    put a brand new spin on a topic that has been discussed for a long time.
    Great stuff, just excellent!

  • 6 Aprile 2022 in 7:03 am
    Permalink

    I think what you posted was very reasonable. However, think on this,
    suppose you were to write a awesome post title? I mean, I don’t wish to tell you how to
    run your website, however suppose you added a post title to possibly grab people’s attention? I mean VI PRESENTIAMO IL NUOVO ALBUM DEI KEEPALATA!
    – Exclusive Magazine is kinda plain. You might glance at Yahoo’s front page
    and watch how they create article headlines to get people interested.
    You might add a related video or a related picture or two to get readers interested about everything’ve got to say.
    Just my opinion, it would make your blog a little bit more interesting.

  • 6 Aprile 2022 in 7:05 am
    Permalink

    With havin so much written content do you ever run into any
    issues of plagorism or copyright violation? My site has a
    lot of unique content I’ve either written myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the web without my permission. Do you know any techniques
    to help stop content from being stolen? I’d certainly appreciate it.

  • 6 Aprile 2022 in 7:20 am
    Permalink

    Your style is unique compared to other folks I have
    read stuff from. Thanks for posting when you’ve got the opportunity, Guess I will just bookmark this
    web site.

  • 6 Aprile 2022 in 7:22 am
    Permalink

    Hi, I log on to your blogs daily. Your story-telling style is witty, keep doing what
    you’re doing!

  • 6 Aprile 2022 in 7:28 am
    Permalink

    I am really impressed with your writing skills and also
    with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you modify
    it yourself? Either way keep up the excellent quality writing,
    it’s rare to see a nice blog like this one today.

  • 6 Aprile 2022 in 7:30 am
    Permalink

    Hello, this weekend is good in support of me, for the reason that this point in time i am reading
    this impressive informative piece of writing here at my house.

  • 6 Aprile 2022 in 7:36 am
    Permalink

    I think this is among the most important info for me.
    And i am glad reading your article. But want to remark on some general things, The site style is ideal, the articles is really great :
    D. Good job, cheers

  • 6 Aprile 2022 in 7:44 am
    Permalink

    I got this web site from my buddy who told me on the topic of this website and
    now this time I am visiting this site and reading very
    informative posts at this time.

  • 6 Aprile 2022 in 8:06 am
    Permalink

    Hey There. I discovered your weblog using msn. That is a very well written article.

    I’ll be sure to bookmark it and come back to learn extra of your useful information. Thank you for
    the post. I will definitely comeback.

  • 6 Aprile 2022 in 8:19 am
    Permalink

    Excellent pieces. Keep posting such kind of info on your blog.
    Im really impressed by your blog.
    Hey there, You’ve performed an incredible job. I’ll certainly digg it
    and in my opinion recommend to my friends. I’m confident they
    will be benefited from this website.

  • 6 Aprile 2022 in 8:37 am
    Permalink

    Hello, its pleasant post about media print, we all be familiar with media is a
    great source of information.

  • 6 Aprile 2022 in 9:01 am
    Permalink

    Excellent beat ! I wish to apprentice while you amend your website, how can i subscribe for a blog website?
    The account aided me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this your
    broadcast provided bright clear idea

  • 6 Aprile 2022 in 9:02 am
    Permalink

    My developer is trying to persuade me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the expenses.
    But he’s tryiong none the less. I’ve been using WordPress on several websites for about a year and am nervous about switching to another platform.
    I have heard very good things about blogengine.net.
    Is there a way I can transfer all my wordpress posts
    into it? Any kind of help would be really appreciated!

  • 6 Aprile 2022 in 9:10 am
    Permalink

    I am regular reader, how are you everybody? This paragraph posted at this web site is genuinely good.

  • 6 Aprile 2022 in 9:16 am
    Permalink

    We absolutely love your blog and find most of your
    post’s to be exactly what I’m looking for. Does one offer guest writers to write content for you personally?
    I wouldn’t mind producing a post or elaborating
    on a few of the subjects you write in relation to here. Again, awesome weblog!

  • 6 Aprile 2022 in 9:17 am
    Permalink

    My brother recommended I might like this website.
    He used to be entirely right. This submit truly made my day.
    You cann’t imagine simply how much time I had spent for this information! Thanks!

  • 6 Aprile 2022 in 11:09 am
    Permalink

    Right now it appears like Drupal is the preferred blogging platform
    out there right now. (from what I’ve read) Is that what you are using
    on your blog?

  • 6 Aprile 2022 in 11:31 am
    Permalink

    Can I simply say what a relief to find someone that genuinely knows what they are discussing on the net.
    You certainly understand how to bring an issue to light and make it important.
    A lot more people have to look at this and understand this side
    of the story. I was surprised you’re not more popular since you most certainly possess the gift.

  • 6 Aprile 2022 in 12:09 pm
    Permalink

    Hey, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it
    has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, terrific blog!

  • 6 Aprile 2022 in 12:23 pm
    Permalink

    Hi all, here every one is sharing these know-how, so it’s fastidious to read this blog, and I used to visit
    this web site daily.

  • 6 Aprile 2022 in 12:52 pm
    Permalink

    Hi there! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew where I could find
    a captcha plugin for my comment form? I’m using the same blog platform
    as yours and I’m having problems finding one? Thanks a
    lot!

  • 6 Aprile 2022 in 1:17 pm
    Permalink

    An outstanding share! I have just forwarded this onto a colleague who has been doing a little research on this.
    And he in fact bought me dinner simply because I found it for him…

    lol. So allow me to reword this…. Thanks for the meal!!
    But yeah, thanx for spending some time to discuss this matter here on your
    website.

  • 6 Aprile 2022 in 1:18 pm
    Permalink

    Right here is the right blog for anybody who hopes
    to understand this topic. You understand a whole lot its almost hard to argue with
    you (not that I actually would want to…HaHa).
    You certainly put a new spin on a topic that’s been written about for years.

    Excellent stuff, just excellent!

  • 6 Aprile 2022 in 1:26 pm
    Permalink

    Definitely consider that which you stated. Your favorite reason appeared to be on the web the
    easiest factor to understand of. I say to
    you, I certainly get irked while people think about worries that they just do not recognise about.
    You managed to hit the nail upon the highest and outlined out the entire thing with no need side-effects , other folks could take a signal.
    Will likely be again to get more. Thanks

  • 6 Aprile 2022 in 2:40 pm
    Permalink

    Please let me know if you’re looking for a article author for your site.
    You have some really great articles and I feel
    I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d really like to write
    some articles for your blog in exchange for a link back to mine.

    Please shoot me an email if interested. Regards!

  • 6 Aprile 2022 in 2:53 pm
    Permalink

    You are so cool! I do not believe I’ve truly read through anything like this before.
    So nice to find somebody with some genuine thoughts on this issue.
    Seriously.. thank you for starting this up. This web site is something that is required on the internet,
    someone with a little originality!

  • 6 Aprile 2022 in 3:03 pm
    Permalink

    My brother suggested I might like this blog.
    He was once entirely right. This submit actually made my day.
    You cann’t consider simply how much time I had spent for this information! Thank you!

  • 6 Aprile 2022 in 3:14 pm
    Permalink

    Inspiring story there. What occurred after? Take care!

  • 6 Aprile 2022 in 3:36 pm
    Permalink

    It’s appropriate time to make a few plans for the long run and it’s time to be
    happy. I have read this put up and if I may just I desire to recommend you some interesting issues or tips.

    Maybe you can write next articles relating to this article.
    I want to read even more things approximately it!

  • 6 Aprile 2022 in 3:41 pm
    Permalink

    Hi there very cool website!! Guy .. Excellent ..

    Wonderful .. I will bookmark your website and take the feeds also?
    I’m happy to find so many useful info here within the put up, we want develop extra strategies in this regard, thanks for sharing.
    . . . . .

  • 6 Aprile 2022 in 3:48 pm
    Permalink

    Great post! We will be linking to this great post on our
    website. Keep up the good writing.

  • 6 Aprile 2022 in 4:28 pm
    Permalink

    Hey There. I discovered your blog using msn. That is
    a very neatly written article. I will be
    sure to bookmark it and come back to learn more of your useful information. Thank you for the
    post. I will certainly return.

  • 6 Aprile 2022 in 5:04 pm
    Permalink

    I’m not sure exactly why but this blog is loading very slow for me.
    Is anyone else having this problem or is it
    a issue on my end? I’ll check back later on and see if the problem still exists.

  • 6 Aprile 2022 in 5:10 pm
    Permalink

    I am really loving the theme/design of your web site.
    Do you ever run into any web browser compatibility issues?
    A few of my blog visitors have complained about my site not
    working correctly in Explorer but looks great in Chrome.
    Do you have any tips to help fix this problem?

  • 6 Aprile 2022 in 6:41 pm
    Permalink

    I’ve been exploring for a little for any high quality articles or weblog posts on this sort
    of area . Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this
    website. Reading this information So i’m happy to express that I
    have a very good uncanny feeling I discovered just what I needed.
    I such a lot without a doubt will make certain to don?t omit this
    web site and give it a glance on a relentless basis.

  • 6 Aprile 2022 in 6:43 pm
    Permalink

    I just like the helpful info you provide to your articles.
    I’ll bookmark your weblog and check once more right here regularly.
    I am somewhat certain I will be informed many new stuff right here!
    Good luck for the following!

  • 6 Aprile 2022 in 7:01 pm
    Permalink

    What’s Going down i am new to this, I stumbled upon this I’ve found It positively useful and it
    has helped me out loads. I am hoping to give a contribution & help different customers like its aided me.
    Good job.

  • 6 Aprile 2022 in 8:33 pm
    Permalink

    I don’t know whether it’s just me or if everyone else encountering problems with
    your site. It looks like some of the written text in your posts are
    running off the screen. Can someone else please comment and let me
    know if this is happening to them too? This might
    be a issue with my internet browser because I’ve had this happen previously.

    Appreciate it

  • 6 Aprile 2022 in 9:19 pm
    Permalink

    Whats up are using WordPress for your site platform? I’m new to the blog world but I’m
    trying to get started and create my own. Do you need any html coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

  • 6 Aprile 2022 in 9:49 pm
    Permalink

    I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is attractive, your authored subject matter stylish.
    nonetheless, you command get bought an nervousness over that you wish
    be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly very often inside case you shield this
    hike.

  • 7 Aprile 2022 in 12:53 am
    Permalink

    Hi would you mind letting me know which web host you’re utilizing?

    I’ve loaded your blog in 3 completely different internet browsers and I must say this blog loads
    a lot quicker then most. Can you suggest a good web hosting provider at a honest
    price? Cheers, I appreciate it!

  • 7 Aprile 2022 in 1:10 am
    Permalink

    Hey would you mind sharing which blog platform you’re using?
    I’m going to start my own blog in the near future but
    I’m having a hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design and style
    seems different then most blogs and I’m looking for something completely unique.
    P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask!

  • 7 Aprile 2022 in 2:10 am
    Permalink

    I’m gone to convey my little brother, that he should also pay a visit
    this webpage on regular basis to take updated from most up-to-date information.

  • 7 Aprile 2022 in 2:28 am
    Permalink

    I do consider all of the ideas you’ve offered in your post.

    They’re very convincing and can definitely work.

    Still, the posts are too short for newbies. May you please prolong them
    a bit from subsequent time? Thanks for the post.

  • 7 Aprile 2022 in 2:39 am
    Permalink

    Hi everyone, it’s my first go to see at this site, and paragraph is truly fruitful designed for me, keep up posting these types of
    articles or reviews.

  • 7 Aprile 2022 in 3:06 am
    Permalink

    Greetings I am so happy I found your web site, I really
    found you by accident, while I was searching on Google for something else, Anyhow I am here now
    and would just like to say thank you for a tremendous post and a all round exciting blog
    (I also love the theme/design), I don’t have time to go through it all at the minute
    but I have book-marked it and also added your RSS feeds,
    so when I have time I will be back to read
    more, Please do keep up the great work.

  • 7 Aprile 2022 in 3:58 am
    Permalink

    Oh my goodness! Awesome article dude! Many thanks, However I am having issues with your
    RSS. I don’t understand the reason why I can’t subscribe to it.
    Is there anyone else getting identical RSS problems? Anyone
    who knows the solution can you kindly respond? Thanks!!

  • 7 Aprile 2022 in 4:44 am
    Permalink

    It’s awesome to visit this web page and reading the views of all friends about this piece of writing,
    while I am also zealous of getting knowledge.

  • 7 Aprile 2022 in 5:56 am
    Permalink

    Having read this I thought it was rather informative.
    I appreciate you taking the time and effort to put this information together.

    I once again find myself personally spending a lot of time
    both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it!

  • 7 Aprile 2022 in 6:00 am
    Permalink

    My relatives always say that I am killing my time here at net, except
    I know I am getting familiarity every day by reading thes good
    articles.

  • 7 Aprile 2022 in 6:12 am
    Permalink

    With havin so much content do you ever run into any problems of plagorism or copyright violation? My blog has
    a lot of exclusive content I’ve either authored myself or outsourced but it appears a
    lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know
    any ways to help prevent content from being stolen?
    I’d definitely appreciate it.

  • 7 Aprile 2022 in 6:29 am
    Permalink

    Hello very cool blog!! Man .. Excellent .. Amazing
    .. I will bookmark your site and take the feeds also? I’m glad to find so many useful information here in the publish, we want develop more strategies on this regard,
    thank you for sharing. . . . . .

  • 7 Aprile 2022 in 6:42 am
    Permalink

    Having read this I believed it was very enlightening. I appreciate you spending
    some time and effort to put this article together. I once again find myself personally spending a lot of
    time both reading and posting comments. But so what,
    it was still worth it!

  • 7 Aprile 2022 in 7:26 am
    Permalink

    Hey there just wanted to give you a quick heads up. The text
    in your article seem to be running off the screen in Chrome.
    I’m not sure if this is a format issue or something to do with internet browser compatibility but I figured I’d post to
    let you know. The design look great though! Hope you get the problem solved soon.
    Kudos

  • 7 Aprile 2022 in 8:06 am
    Permalink

    Why people still use to read news papers when in this
    technological world the whole thing is accessible
    on net?

  • 7 Aprile 2022 in 8:32 am
    Permalink

    My partner and I absolutely love your blog and find most of your post’s
    to be precisely what I’m looking for. can you offer guest writers to write content to
    suit your needs? I wouldn’t mind producing a post or elaborating on some of the subjects you write in relation to here.
    Again, awesome weblog!

  • 7 Aprile 2022 in 8:40 am
    Permalink

    Great beat ! I would like to apprentice while you amend
    your site, how can i subscribe for a blog web site? The account helped me a acceptable deal.
    I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

  • 7 Aprile 2022 in 8:47 am
    Permalink

    I’ve been browsing on-line greater than 3 hours as of late, but I by
    no means found any interesting article like yours.
    It’s beautiful value enough for me. In my view, if all site owners and
    bloggers made just right content as you probably did,
    the web will probably be a lot more helpful than ever before.

  • 7 Aprile 2022 in 8:58 am
    Permalink

    Hello, i think that i saw you visited my website so i came to “return the favor”.I’m trying to find things to enhance my site!I suppose its ok to use some of your ideas!!

  • 7 Aprile 2022 in 9:20 am
    Permalink

    Aw, this was a really good post. Taking the time and actual effort to produce a great article…
    but what can I say… I put things off a whole lot and never manage to get anything done.

  • 7 Aprile 2022 in 10:09 am
    Permalink

    Hi there! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing
    very good gains. If you know of any please share.
    Many thanks!

  • 7 Aprile 2022 in 12:20 pm
    Permalink

    If you want to grow your experience only keep visiting
    this web site and be updated with the latest gossip posted here.

  • 7 Aprile 2022 in 2:53 pm
    Permalink

    I’m really impressed along with your writing talents as well as
    with the format on your weblog. Is this a paid topic
    or did you customize it yourself? Anyway stay up the excellent quality writing, it’s uncommon to look a great blog like
    this one nowadays..

  • 7 Aprile 2022 in 3:26 pm
    Permalink

    Wonderful website. Plenty of useful information here. I am
    sending it to a few buddies ans also sharing in delicious.

    And certainly, thank you for your sweat!

  • 7 Aprile 2022 in 4:27 pm
    Permalink

    hi!,I really like your writing very much! proportion we communicate more about your
    article on AOL? I need a specialist in this area to unravel
    my problem. Maybe that’s you! Having a look forward to peer you.

  • 7 Aprile 2022 in 5:15 pm
    Permalink

    I believe everything composed made a bunch of sense.
    However, think on this, suppose you typed a catchier title?
    I ain’t saying your information isn’t good, but suppose you added a title to possibly grab a person’s attention? I mean VI PRESENTIAMO
    IL NUOVO ALBUM DEI KEEPALATA! – Exclusive Magazine
    is kinda boring. You could glance at Yahoo’s front page and see how they create news headlines to get viewers
    to click. You might add a video or a pic or two to grab people interested
    about what you’ve got to say. Just my opinion, it
    might bring your blog a little livelier.

  • 7 Aprile 2022 in 5:20 pm
    Permalink

    Thank you, I’ve recently been looking for information approximately this
    subject for a long time and yours is the best I have came
    upon so far. However, what concerning the conclusion? Are
    you positive about the supply?

  • 7 Aprile 2022 in 5:21 pm
    Permalink

    Thank you a lot for sharing this with all folks you really realize what you’re speaking approximately!

    Bookmarked. Kindly also visit my website =). We may have a
    hyperlink exchange agreement among us

  • 7 Aprile 2022 in 5:46 pm
    Permalink

    You are so awesome! I do not believe I have read something like this before.
    So great to discover somebody with a few genuine thoughts on this topic.
    Seriously.. thank you for starting this up. This website is something that is required
    on the internet, someone with some originality!

  • 7 Aprile 2022 in 6:18 pm
    Permalink

    I am really loving the theme/design of your web site.
    Do you ever run into any internet browser compatibility issues?
    A small number of my blog visitors have complained about my blog not working correctly in Explorer but looks great in Firefox.
    Do you have any recommendations to help fix this problem?

  • 7 Aprile 2022 in 7:27 pm
    Permalink

    We’re a gaggle of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your site provided us with valuable info to work on. You’ve done an impressive task and
    our entire group will probably be grateful to you.

  • 7 Aprile 2022 in 8:34 pm
    Permalink

    Hi there to all, the contents present at this web site are truly
    amazing for people experience, well, keep up the
    good work fellows.

  • 7 Aprile 2022 in 10:33 pm
    Permalink

    Hello there! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I’m
    trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success.
    If you know of any please share. Thanks!

  • 8 Aprile 2022 in 1:27 am
    Permalink

    hey there and thank you for your info – I have definitely picked up anything new from right here.
    I did however expertise several technical issues using this website,
    since I experienced to reload the website lots of times previous to I
    could get it to load correctly. I had been wondering if your hosting is OK?
    Not that I am complaining, but sluggish loading instances times
    will very frequently affect your placement in google and could damage your high-quality score if ads and
    marketing with Adwords. Well I’m adding this RSS to my e-mail and could look out for much more of
    your respective exciting content. Make sure you update this
    again soon.

  • 8 Aprile 2022 in 4:33 am
    Permalink

    Hey there! I just would like to give you a huge thumbs up for the great
    info you’ve got right here on this post. I’ll be coming back
    to your website for more soon.

  • 8 Aprile 2022 in 4:36 am
    Permalink

    I really like looking through a post that can make men and women think.
    Also, thanks for permitting me to comment!

  • 8 Aprile 2022 in 4:45 am
    Permalink

    Thank you for the auspicious writeup. It in reality used
    to be a enjoyment account it. Look complex to more delivered agreeable from
    you! However, how can we keep up a correspondence?

  • 8 Aprile 2022 in 4:48 am
    Permalink

    I am not sure where you’re getting your info, but good topic.
    I needs to spend some time learning much more or understanding more.

    Thanks for fantastic information I was looking for this information for my mission.

  • 8 Aprile 2022 in 5:34 am
    Permalink

    You have made some good points there. I looked on the internet for more information about the issue and found most people will go along
    with your views on this website.

  • 8 Aprile 2022 in 5:57 am
    Permalink

    Heya i am for the first time here. I came across this board and I
    find It truly useful & it helped me out much.
    I hope to give something back and aid others like you helped
    me.

  • 8 Aprile 2022 in 7:05 am
    Permalink

    Hi outstanding blog! Does running a blog like this require
    a lot of work? I’ve no understanding of coding but I had been hoping to start my own blog in the near future.
    Anyways, should you have any suggestions or tips for new blog owners please share.
    I know this is off topic nevertheless I just wanted to ask.

    Cheers!

  • 8 Aprile 2022 in 7:56 am
    Permalink

    Greetings! Quick question that’s completely off topic.

    Do you know how to make your site mobile friendly?
    My site looks weird when browsing from my iphone4. I’m trying to find a template or plugin that might be able to correct
    this issue. If you have any recommendations, please share.
    Many thanks!

  • 8 Aprile 2022 in 8:21 am
    Permalink

    It’s actually a great and useful piece of info. I
    am satisfied that you simply shared this useful info with us.
    Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

  • 8 Aprile 2022 in 8:29 am
    Permalink

    I know this web page offers quality based articles or reviews and extra material,
    is there any other website which provides such things in quality?

  • 8 Aprile 2022 in 8:50 am
    Permalink

    Great items from you, man. I’ve keep in mind your stuff prior to and
    you are simply extremely excellent. I actually like what you’ve received here, certainly like what
    you are stating and the way in which during which you say it.
    You are making it entertaining and you continue to take care of to keep it wise.
    I can’t wait to learn far more from you. This is really a tremendous site.

  • 8 Aprile 2022 in 8:52 am
    Permalink

    Hi there would you mind stating which blog platform you’re using?

    I’m looking to start my own blog in the near future but
    I’m having a difficult time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.

    The reason I ask is because your design seems different then most
    blogs and I’m looking for something completely unique.
    P.S My apologies for getting off-topic but I had to ask!

  • 8 Aprile 2022 in 12:44 pm
    Permalink

    Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you wrote the book
    in it or something. I think that you can do with some pics to drive the message home a little bit, but other than that, this is fantastic blog.
    A fantastic read. I will certainly be back.

  • 8 Aprile 2022 in 12:49 pm
    Permalink

    I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is attractive, your authored material
    stylish. nonetheless, you command get bought an shakiness over that you wish be delivering
    the following. unwell unquestionably come further formerly again since exactly the same nearly very often inside case you shield this increase.

  • 8 Aprile 2022 in 1:12 pm
    Permalink

    Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article.
    I will be sure to bookmark it and come back to read more of your useful info.
    Thanks for the post. I will certainly comeback.

  • 8 Aprile 2022 in 1:44 pm
    Permalink

    I all the time used to read article in news papers but now as I
    am a user of web therefore from now I am using net for content, thanks to
    web.

  • 8 Aprile 2022 in 2:54 pm
    Permalink

    Every weekend i used to pay a visit this website, because
    i wish for enjoyment, for the reason that this this web site conations really fastidious funny material too.

  • 8 Aprile 2022 in 3:16 pm
    Permalink

    Hello there, just became aware of your blog through Google,
    and found that it is truly informative. I am gonna watch out for
    brussels. I will be grateful if you continue this in future.
    Lots of people will be benefited from your writing.

    Cheers!

  • 8 Aprile 2022 in 3:56 pm
    Permalink

    This post will help the internet viewers for setting up new weblog or even a blog
    from start to end.

  • 8 Aprile 2022 in 4:15 pm
    Permalink

    Hello to all, how is everything, I think every one
    is getting more from this web site, and your views are nice designed for new people.

  • 8 Aprile 2022 in 5:00 pm
    Permalink

    What’s up, after reading this remarkable paragraph i am as well glad to share my
    knowledge here with mates.

  • 8 Aprile 2022 in 5:44 pm
    Permalink

    Hello, I read your blogs daily. Your story-telling style is witty, keep up
    the good work!

  • 8 Aprile 2022 in 5:45 pm
    Permalink

    Good day! I know this is kinda off topic but I’d figured I’d ask.

    Would you be interested in trading links or maybe guest writing a blog
    article or vice-versa? My blog addresses a lot of the same subjects as
    yours and I feel we could greatly benefit from each other.

    If you happen to be interested feel free to send me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Excellent blog by the way!

  • 8 Aprile 2022 in 7:12 pm
    Permalink

    Hi would you mind sharing which blog platform you’re using?
    I’m planning to start my own blog in the near future but I’m having a hard time deciding
    between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design seems different
    then most blogs and I’m looking for something unique.
    P.S Apologies for being off-topic but I had to ask!

  • 8 Aprile 2022 in 7:36 pm
    Permalink

    If some one wishes to be updated with newest technologies afterward he must
    be go to see this site and be up to date everyday.

  • 8 Aprile 2022 in 7:39 pm
    Permalink

    Excellent blog here! Also your web site loads up fast!
    What web host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
    I wish my site loaded up as fast as yours lol

  • 8 Aprile 2022 in 8:23 pm
    Permalink

    I think the admin of this web site is genuinely working hard for
    his site, as here every information is quality based data.

  • 8 Aprile 2022 in 9:20 pm
    Permalink

    I every time used to read article in news papers but now as I am a user of internet thus from now I am using net for content, thanks to web.

  • 7 Maggio 2022 in 4:19 am
    Permalink

    Hi there I am so grateful I found your weblog,
    I really found you by error, while I was browsing
    on Bing for something else, Anyways I am here now and would just like to say
    thank you for a remarkable post and a all round interesting
    blog (I also love the theme/design), I don’t have time to
    read through it all at the minute but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds, so
    when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the
    great b.

  • 21 Maggio 2022 in 3:15 am
    Permalink

    Hi superb blog! Does running a blog such as this require a lot of work?
    I have absolutely no knowledge of computer programming but I was hoping to
    start my own blog soon. Anyways, should you have any suggestions or tips for new blog owners please
    share. I understand this is off topic but I simply wanted to ask.
    Kudos!

  • 21 Maggio 2022 in 12:39 pm
    Permalink

    Generally Ӏ do not rеad article ߋn blogs, however I wіsh to say that this
    ѡrite-up very forced mе to taқe a look at and do ѕo!
    Youг writing style hаѕ Ьeen surprised mе. Thank you, quite great article.