VI PRESENTIAMO IL NUOVO SINGOLO DI LIL MILE!

Denaro” è il nuovo singolo di Lil Mile, disponibile in streaming su Spotify e su tutte le piattaforme digitali.

A qualche settimana di distanza dal successo di “On My Own 2.0”, collaborazione internazionale con Drei Ros, Alexcis e Isra – che ha superato i 300k stream su Spotify -, il giovane Lil Mile, veronese di origine ma vissuto per diversi anni in America, torna con un nuovo singolo che unisce Italia e America. Si tratta di “Denaro”, singolo prodotto da Helluva.

Helluva è un producer statunitense conosciuto per i lavori con Megan Thee Stallion, Lil Baby, Chris Brown, 42 Dugg, Tee Grizzly e Rick Ross, che ha conosciuto Lil Mile mentre quest’ultimo viveva negli States, e che si è legato genuinamente al progetto del rapper italiano. La collaborazione è infatti frutto di amicizia e stima reciproca, Helluva vede Mile come un fratello minore, e il sodalizio tra i due lo porterà di nuovo negli U.S.A. quest’estate, con diverse sessioni in studio e alcuni live programmati tra Detroit e Atlanta, grazie anche al supporto di Dawgface, gestore della radio hip-hop di Detroit Planetrock Djs.

“Denaro” è un singolo motivazionale, che segue la scia delle precedenti uscite di Lil Mile, e parla dei tranelli e delle insidie che si celano dietro fama e ricchezza. Il rischio di cedere alle tentazioni e ritrovarsi circondato di sfarzo, ma anche di falsità, è infatti molto forte, la vera sfida è quella di restare con i piedi ben ancorati a terra e concentrati sul proprio percorso.

“Denaro” è stata registrata, mixata e masterizzata agli Orange Studios di Verona con i Producer Alberto Rapetti e Rian Grigoletto. La grafica è a cura di 3zzinho.

Alcuni miei amici in America sono in prigione o morti per scelte sbagliate o per casualità. Abbiamo solo una vita, viviamola al 100%” – Lil Mile

 

LINK SPOTIFY & PIATTAFORME DIGITALI:

 https://spoti.fi/35OjWOG

 

BIOGRAFIA LIL MILE:

Lil Mile nasce artisticamente nel 2015, quando da Verona approda in America per giocare a basket e studiare nel College. Rimarrà negli States per quattro anni, immergendosi nella cultura americana, dall’East coast alla West Coast. Grazie a questa esperienza, crea il suo stile, che mescola inglese e italiano, e costruisce una rete ampia di contatti che collaborano con lui. Grazie a questo network riesce a  conoscere molte figure di spicco americane, tra cui Dawgface Calderon, DJ Hed (noto Dj della serie su Netflix “Rhythm & Flow”), il beatmaker Helluva (producer di Megan Thee Stallion, Chris Brown, Tee Grizzley e molti altri), il rapper Yung Booke, il rapper e imprenditore Drei Ros e la leggenda The Game. Quest’ultimo resta colpito dal suo progetto e lo inserisci nella sua nuova serie di mixtape, scelto come uno dei cinque migliori artisti presenti nel suo progetto e unico italiano. Grazie allo spazio offerto da The Game, entra in contatto anche con Fat Joe, Jadakiss e Fetty Wap. Ora sta lavorando per portare il suo stile e il suo messaggio di positività in Italia e in America, collegando i due mondi, con il producer pluricertificato Alberto Rapetti e Rian Grigoletto.

229 pensieri riguardo “VI PRESENTIAMO IL NUOVO SINGOLO DI LIL MILE!

  • 7 Febbraio 2022 in 2:17 am
    Permalink

    Throughout times of hormonal modifications the body boosts the rate at which it types moles. These times are a lot more specifically these at which the physique is undergoing a great alter. A lot more particularly this happens during pregnancy, puberty and menopause. They are times once the physique is altering extremely rapidly and this might cause moles of the atypical selection to kind.

  • 6 Aprile 2022 in 5:37 am
    Permalink

    Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit
    and sources back to your webpage? My blog is in the exact same area of interest as yours and my visitors
    would truly benefit from a lot of the information you provide here.
    Please let me know if this ok with you. Regards!

  • 6 Aprile 2022 in 5:44 am
    Permalink

    It’s impressive that you are getting ideas from this article as well as from our argument made
    at this place.

  • 6 Aprile 2022 in 5:48 am
    Permalink

    Hi to every body, it’s my first go to see of this web site; this weblog includes
    amazing and truly excellent stuff for readers.

  • 6 Aprile 2022 in 5:56 am
    Permalink

    Hello my family member! I want to say that this article is amazing, nice written and include approximately all vital infos.
    I’d like to see extra posts like this .

  • 6 Aprile 2022 in 5:58 am
    Permalink

    An interesting discussion is definitely worth comment.

    I do think that you ought to publish more on this
    issue, it may not be a taboo matter but generally people don’t speak about such subjects.
    To the next! Many thanks!!

  • 6 Aprile 2022 in 6:05 am
    Permalink

    If some one needs expert view concerning running a
    blog afterward i recommend him/her to pay a quick visit this webpage, Keep up the
    fastidious work.

  • 6 Aprile 2022 in 6:06 am
    Permalink

    Hello there! This blog post could not be written any better!
    Looking at this article reminds me of my previous roommate!
    He continually kept preaching about this. I will send this information to him.
    Fairly certain he’s going to have a great read. Thanks for sharing!

  • 6 Aprile 2022 in 6:09 am
    Permalink

    Saved as a favorite, I love your site!

  • 6 Aprile 2022 in 6:09 am
    Permalink

    Good post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon on a daily basis.

    It’s always useful to read content from other authors and
    practice a little something from other websites.

  • 6 Aprile 2022 in 6:16 am
    Permalink

    Hi there outstanding website! Does running a blog like this take
    a large amount of work? I’ve no knowledge of computer programming
    but I had been hoping to start my own blog in the near future.

    Anyway, if you have any recommendations or techniques for new blog owners
    please share. I know this is off subject nevertheless I
    simply had to ask. Many thanks!

  • 6 Aprile 2022 in 6:25 am
    Permalink

    When someone writes an paragraph he/she retains the idea
    of a user in his/her brain that how a user can be aware of it.
    Thus that’s why this piece of writing is great. Thanks!

  • 6 Aprile 2022 in 6:31 am
    Permalink

    Valuable information. Lucky me I found your web site accidentally, and I’m surprised why this coincidence didn’t happened in advance!
    I bookmarked it.

  • 6 Aprile 2022 in 6:52 am
    Permalink

    Hey just wanted to give you a brief heads up and let you know
    a few of the pictures aren’t loading properly. I’m not sure why but I think its a linking issue.
    I’ve tried it in two different web browsers and both show the same outcome.

  • 6 Aprile 2022 in 6:53 am
    Permalink

    I’m very pleased to find this site. I wanted to thank you for ones time
    just for this fantastic read!! I definitely loved every
    bit of it and i also have you book-marked to check out new information in your blog.

  • 6 Aprile 2022 in 6:55 am
    Permalink

    Undeniably believe that which you stated. Your favorite justification appeared to be
    on the net the easiest thing to be aware of. I say to you, I definitely
    get irked while people consider worries that they just don’t know about.
    You managed to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without having side effect , people could take a signal.
    Will probably be back to get more. Thanks

  • 6 Aprile 2022 in 7:13 am
    Permalink

    Can you tell us more about this? I’d love to find out more details.

  • 6 Aprile 2022 in 7:20 am
    Permalink

    Nice post. I used to be checking constantly this weblog and I’m impressed!
    Extremely helpful information particularly the closing section 🙂 I handle such information a lot.
    I used to be seeking this certain info for a very lengthy time.
    Thank you and good luck.

  • 6 Aprile 2022 in 7:57 am
    Permalink

    Greetings from Florida! I’m bored to tears at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break.
    I really like the information you present here and can’t wait to take a look when I get home.

    I’m surprised at how quick your blog loaded on my phone ..
    I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyways, great
    blog!

  • 6 Aprile 2022 in 8:05 am
    Permalink

    I love it when folks come together and share thoughts.

    Great blog, keep it up!

  • 6 Aprile 2022 in 8:17 am
    Permalink

    I constantly spent my half an hour to read this web site’s
    articles every day along with a cup of coffee.

  • 6 Aprile 2022 in 8:17 am
    Permalink

    Link exchange is nothing else except it is simply placing the other person’s blog link
    on your page at appropriate place and other person will also do similar in support of you.

  • 6 Aprile 2022 in 8:19 am
    Permalink

    Just wish to say your article is as astounding. The clearness in your post is just
    nice and i could assume you’re an expert on this subject.
    Fine with your permission allow me to grab your RSS feed to keep up to date with forthcoming post.
    Thanks a million and please continue the enjoyable work.

  • 6 Aprile 2022 in 8:37 am
    Permalink

    Howdy would you mind stating which blog platform you’re working
    with? I’m planning to start my own blog in the near future but I’m having a
    tough time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I’m looking for something unique.
    P.S My apologies for getting off-topic but I had to ask!

  • 6 Aprile 2022 in 8:39 am
    Permalink

    I’d like to thank you for the efforts you have put in writing this website.
    I am hoping to see the same high-grade blog posts by you later
    on as well. In truth, your creative writing abilities has
    encouraged me to get my own website now 😉

  • 6 Aprile 2022 in 9:13 am
    Permalink

    Hey there, I think your blog might be having browser compatibility issues.
    When I look at your website in Ie, it looks fine but when opening
    in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!

    Other then that, amazing blog!

  • 6 Aprile 2022 in 9:15 am
    Permalink

    Today, while I was at work, my cousin stole my iPad and tested to see if it can survive a 25 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now destroyed and she has 83 views.
    I know this is completely off topic but I had
    to share it with someone!

  • 6 Aprile 2022 in 9:22 am
    Permalink

    It’s a shame you don’t have a donate button! I’d most certainly donate to this
    excellent blog! I suppose for now i’ll settle for book-marking and
    adding your RSS feed to my Google account. I look forward
    to brand new updates and will share this website with my Facebook group.
    Talk soon!

  • 6 Aprile 2022 in 9:26 am
    Permalink

    It is appropriate time to make some plans for the future and it is time to be happy.

    I have learn this post and if I may just I want to recommend you some attention-grabbing things or
    tips. Maybe you can write next articles referring
    to this article. I desire to read even more issues approximately it!

  • 6 Aprile 2022 in 9:31 am
    Permalink

    Does your site have a contact page? I’m having trouble locating it but, I’d like to shoot you an email.
    I’ve got some ideas for your blog you might be interested in hearing.
    Either way, great website and I look forward to seeing it grow over time.

  • 6 Aprile 2022 in 9:49 am
    Permalink

    I have read several excellent stuff here.
    Definitely worth bookmarking for revisiting. I wonder how
    a lot attempt you set to make this sort of wonderful
    informative site.

  • 6 Aprile 2022 in 10:25 am
    Permalink

    Howdy! This post couldn’t be written any better! Going through this
    post reminds me of my previous roommate! He
    always kept preaching about this. I’ll send this post to
    him. Pretty sure he will have a great read. Thank you for sharing!

  • 6 Aprile 2022 in 10:38 am
    Permalink

    I’m really enjoying the design and layout of your site. It’s a very
    easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me
    to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your
    theme? Superb work!

  • 6 Aprile 2022 in 10:49 am
    Permalink

    I like it when folks come together and share opinions.
    Great blog, keep it up!

  • 6 Aprile 2022 in 10:49 am
    Permalink

    I used to be suggested this website via my cousin. I am not positive whether this submit is written by him as
    no one else understand such precise approximately my difficulty.

    You are incredible! Thanks!

  • 6 Aprile 2022 in 11:03 am
    Permalink

    I was recommended this web site by my cousin. I am not sure whether this
    post is written by him as nobody else know such detailed about my difficulty.
    You’re incredible! Thanks!

  • 6 Aprile 2022 in 11:13 am
    Permalink

    When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added”
    checkbox and now each time a comment is added I get four
    e-mails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service?
    Many thanks!

  • 6 Aprile 2022 in 11:14 am
    Permalink

    Today, I went to the beach with my children. I found a sea
    shell and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She put the shell to her ear and screamed.
    There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is totally off topic
    but I had to tell someone!

  • 6 Aprile 2022 in 11:24 am
    Permalink

    Thank you, I have just been searching for info about this topic for ages
    and yours is the best I have came upon till now.
    But, what about the conclusion? Are you certain in regards to the
    source?

  • 6 Aprile 2022 in 11:30 am
    Permalink

    Your style is so unique in comparison to other people I’ve read stuff from.
    Many thanks for posting when you’ve got the opportunity, Guess I’ll just bookmark this page.

  • 6 Aprile 2022 in 11:34 am
    Permalink

    I like what you guys tend to be up too. This sort of clever work and exposure!
    Keep up the awesome works guys I’ve included
    you guys to my blogroll.

  • 6 Aprile 2022 in 1:23 pm
    Permalink

    With havin so much content and articles do you ever run into any problems of plagorism or copyright violation? My website
    has a lot of exclusive content I’ve either written myself or outsourced but it appears a
    lot of it is popping it up all over the internet without
    my authorization. Do you know any methods to help reduce content
    from being stolen? I’d definitely appreciate it.

  • 6 Aprile 2022 in 1:40 pm
    Permalink

    Thanks for another excellent article. Where else may anybody get that
    kind of information in such an ideal way of writing? I’ve
    a presentation next week, and I am at the look for such information.

  • 6 Aprile 2022 in 2:16 pm
    Permalink

    I do not know whether it’s just me or if perhaps everyone else experiencing issues with
    your website. It seems like some of the written text within your content are running off the screen. Can someone else please provide feedback and let me know if this
    is happening to them too? This might be a problem with my browser because I’ve
    had this happen previously. Appreciate it

  • 6 Aprile 2022 in 2:18 pm
    Permalink

    Very rapidly this website will be famous amid all blogging and site-building people, due to it’s good articles or reviews

  • 6 Aprile 2022 in 3:15 pm
    Permalink

    Thank you for some other informative blog. The place else may I get that type of information written in such an ideal means?
    I have a project that I am simply now working on, and I have been at the
    look out for such info.

  • 6 Aprile 2022 in 3:47 pm
    Permalink

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could
    add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience
    with something like this. Please let me know if you run into anything.

    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

  • 6 Aprile 2022 in 4:26 pm
    Permalink

    Excellent items from you, man. I have keep in mind your
    stuff previous to and you’re just too magnificent. I actually like what you’ve obtained here, certainly like
    what you are saying and the way in which through which you assert it.

    You are making it enjoyable and you continue to take care of to stay it
    sensible. I can’t wait to read much more from you.
    That is actually a tremendous site.

  • 6 Aprile 2022 in 6:06 pm
    Permalink

    I am regular reader, how are you everybody? This
    piece of writing posted at this website is really
    fastidious.

  • 6 Aprile 2022 in 6:42 pm
    Permalink

    I think this is among the most vital information for me.
    And i’m glad reading your article. But wanna remark on some general
    things, The site style is wonderful, the articles is
    really excellent : D. Good job, cheers

  • 6 Aprile 2022 in 7:50 pm
    Permalink

    Heya i am for the first time here. I came across this board and I
    find It really helpful & it helped me out much. I’m hoping to provide something back and
    help others such as you helped me.

  • 6 Aprile 2022 in 8:11 pm
    Permalink

    Woah! I’m really digging the template/theme of this blog.

    It’s simple, yet effective. A lot of times it’s tough to get that “perfect balance”
    between user friendliness and visual appearance.
    I must say you’ve done a very good job with this.
    In addition, the blog loads super quick for me on Firefox.
    Superb Blog!

  • 6 Aprile 2022 in 8:26 pm
    Permalink

    Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that it is truly informative.
    I am going to watch out for brussels. I will be grateful if
    you continue this in future. Numerous people will be benefited from your writing.
    Cheers!

  • 6 Aprile 2022 in 9:03 pm
    Permalink

    An outstanding share! I’ve just forwarded this onto a co-worker who had
    been doing a little homework on this. And he actually ordered me lunch
    because I stumbled upon it for him… lol. So let me reword this….
    Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending time to discuss this matter here on your site.

  • 6 Aprile 2022 in 9:29 pm
    Permalink

    hello!,I like your writing so a lot! percentage we be in contact more approximately your post on AOL?

    I need an expert on this space to resolve my problem.
    May be that is you! Looking forward to peer you.

  • 6 Aprile 2022 in 9:59 pm
    Permalink

    Very energetic post, I enjoyed that bit. Will there be a part 2?

  • 6 Aprile 2022 in 10:43 pm
    Permalink

    I’m not positive the place you are getting your info, however good
    topic. I must spend a while studying more or working out more.
    Thanks for wonderful information I used to be in search of this
    info for my mission.

  • 7 Aprile 2022 in 1:01 am
    Permalink

    We’re a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your site provided us with valuable information to work on. You’ve done a formidable
    job and our whole community will be thankful to you.

  • 7 Aprile 2022 in 1:07 am
    Permalink

    magnificent issues altogether, you simply won a new reader.
    What might you suggest in regards to your submit that you
    just made a few days ago? Any positive?

  • 7 Aprile 2022 in 1:07 am
    Permalink

    Thanks in support of sharing such a good thinking, piece of writing is good,
    thats why i have read it completely

  • 7 Aprile 2022 in 1:22 am
    Permalink

    Awesome blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A theme like yours with a few simple tweeks
    would really make my blog stand out. Please let me know where you got your theme.

    Thanks a lot

  • 7 Aprile 2022 in 2:05 am
    Permalink

    I like the helpful info you provide on your articles. I will bookmark your
    blog and test once more right here frequently. I am somewhat certain I will be informed a lot
    of new stuff right right here! Good luck for the following!

  • 7 Aprile 2022 in 2:20 am
    Permalink

    I am regular reader, how are you everybody? This piece of writing posted at
    this web site is genuinely pleasant.

  • 7 Aprile 2022 in 3:42 am
    Permalink

    Just desire to say your article is as amazing. The clearness for your submit is simply spectacular and that i could think you’re knowledgeable on this subject.
    Fine along with your permission allow me to snatch your RSS feed to keep up
    to date with impending post. Thanks a million and please keep up the enjoyable
    work.

  • 7 Aprile 2022 in 4:02 am
    Permalink

    Hey, I think your website might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog in Opera, it looks fine but
    when opening in Internet Explorer, it has some
    overlapping. I just wanted to give you a quick
    heads up! Other then that, terrific blog!

  • 7 Aprile 2022 in 4:24 am
    Permalink

    I am curious to find out what blog system you have been utilizing?

    I’m experiencing some small security issues with my latest blog and I’d like to find something more risk-free.
    Do you have any suggestions?

  • 7 Aprile 2022 in 4:43 am
    Permalink

    Greetings from Colorado! I’m bored to death at work so I decided to browse your site on my iphone during lunch break.
    I love the knowledge you present here and
    can’t wait to take a look when I get home. I’m amazed at how quick
    your blog loaded on my phone .. I’m not even using WIFI, just 3G ..
    Anyways, awesome blog!

  • 7 Aprile 2022 in 5:12 am
    Permalink

    You really make it seem really easy along with your presentation however
    I to find this topic to be actually one thing that
    I think I might never understand. It kind of feels too complicated and extremely large for me.
    I am looking forward in your next post, I’ll attempt to get the grasp of it!

  • 7 Aprile 2022 in 5:21 am
    Permalink

    Hello There. I found your blog using msn. This
    is a really well written article. I’ll make sure to bookmark it and return to read more of your useful information. Thanks
    for the post. I will certainly return.

  • 7 Aprile 2022 in 5:49 am
    Permalink

    I am sure this paragraph has touched all the internet visitors, its really
    really good piece of writing on building up new website.

  • 7 Aprile 2022 in 6:12 am
    Permalink

    Hurrah! In the end I got a weblog from where I be capable of in fact get useful facts regarding my study and knowledge.

  • 7 Aprile 2022 in 6:27 am
    Permalink

    Its like you read my mind! You seem to know a lot about this, like you
    wrote the book in it or something. I think that you can do
    with some pics to drive the message home a bit, but other than that, this is fantastic blog.

    A fantastic read. I’ll certainly be back.

  • 7 Aprile 2022 in 7:25 am
    Permalink

    Hi there to all, how is all, I think every one is getting more from this web site,
    and your views are good designed for new people.

  • 7 Aprile 2022 in 7:34 am
    Permalink

    Please let me know if you’re looking for a article writer for your weblog.

    You have some really great posts and I feel I would be a good asset.
    If you ever want to take some of the load off, I’d love to write some
    articles for your blog in exchange for a link back to mine.

    Please shoot me an e-mail if interested. Cheers!

  • 7 Aprile 2022 in 7:41 am
    Permalink

    Hi there to all, the contents existing at this web site are actually awesome for people experience, well,
    keep up the nice work fellows.

  • 7 Aprile 2022 in 9:03 am
    Permalink

    It’s going to be finish of mine day, but before ending I am reading this
    enormous paragraph to increase my knowledge.

  • 7 Aprile 2022 in 9:21 am
    Permalink

    Wonderful post however I was wondering if you could write a litte
    more on this topic? I’d be very grateful if you could elaborate
    a little bit more. Bless you!

  • 7 Aprile 2022 in 9:34 am
    Permalink

    Thanks for one’s marvelous posting! I certainly enjoyed reading it, you will be a great author.I will ensure that I bookmark your blog and will come back at some point.
    I want to encourage you to continue your great job, have a nice day!

  • 7 Aprile 2022 in 10:03 am
    Permalink

    Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like you wrote the book in it
    or something. I think that you can do with a few pics to
    drive the message home a bit, but other than that, this is magnificent blog.
    A fantastic read. I will definitely be back.

  • 7 Aprile 2022 in 10:06 am
    Permalink

    I think the admin of this web page is in fact working hard for his website, for the reason that here every material is quality
    based data.

  • 7 Aprile 2022 in 10:08 am
    Permalink

    Terrific work! This is the kind of info that are meant to be shared across the web.

    Disgrace on the seek engines for not positioning this submit
    upper! Come on over and visit my site . Thanks =)

  • 7 Aprile 2022 in 11:15 am
    Permalink

    Great information. Lucky me I found your site by chance
    (stumbleupon). I’ve saved as a favorite for later!

  • 7 Aprile 2022 in 11:21 am
    Permalink

    Hello colleagues, its great article regarding
    cultureand completely defined, keep it up all the time.

  • 7 Aprile 2022 in 11:31 am
    Permalink

    Admiring the persistence you put into your
    website and detailed information you present.
    It’s good to come across a blog every once in a while
    that isn’t the same unwanted rehashed information. Fantastic read!
    I’ve saved your site and I’m adding your RSS feeds to
    my Google account.

  • 7 Aprile 2022 in 11:35 am
    Permalink

    I enjoy what you guys are usually up too. This kind of clever work and exposure!
    Keep up the great works guys I’ve incorporated you guys to my own blogroll.

  • 7 Aprile 2022 in 11:47 am
    Permalink

    Quality articles or reviews is the important to attract the people to pay a quick visit the site, that’s what this website is providing.

  • 7 Aprile 2022 in 11:56 am
    Permalink

    This site really has all of the info I wanted about this subject and didn’t know who to ask.

  • 7 Aprile 2022 in 12:26 pm
    Permalink

    Magnificent goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you’re
    just extremely wonderful. I actually like what you’ve acquired here, certainly like
    what you’re stating and the way in which
    you say it. You make it entertaining and you still take care of to
    keep it smart. I can not wait to read far more from you.
    This is actually a terrific web site.

  • 7 Aprile 2022 in 12:52 pm
    Permalink

    It’s a shame you don’t have a donate button! I’d certainly donate to
    this superb blog! I guess for now i’ll settle
    for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.

    I look forward to brand new updates and will talk about this blog with my Facebook group.

    Chat soon!

  • 7 Aprile 2022 in 1:29 pm
    Permalink

    Great blog here! Also your site so much up fast! What web host are you the use of?
    Can I get your affiliate link for your host? I desire my site loaded up
    as quickly as yours lol

  • 7 Aprile 2022 in 1:34 pm
    Permalink

    It’s in fact very complicated in this full of activity life to listen news on Television, so I
    simply use web for that purpose, and get the latest news.

  • 7 Aprile 2022 in 2:00 pm
    Permalink

    Remarkable! Its actually remarkable post, I have got much clear idea concerning from
    this post.

  • 7 Aprile 2022 in 3:06 pm
    Permalink

    Hello there, I discovered your web site by means of Google while looking for a similar subject,
    your web site came up, it looks great. I have bookmarked it in my google bookmarks.

    Hello there, simply changed into alert to your weblog via Google, and located that it is really informative.
    I am going to be careful for brussels. I will appreciate if you happen to proceed this in future.

    Many other folks might be benefited from your writing.
    Cheers!

  • 7 Aprile 2022 in 3:23 pm
    Permalink

    Having read this I thought it was rather enlightening.
    I appreciate you spending some time and effort to put this article together.
    I once again find myself spending way too much time both
    reading and commenting. But so what, it was still worthwhile!

  • 7 Aprile 2022 in 4:19 pm
    Permalink

    Hi there! I could have sworn I’ve been to this website before but after
    looking at a few of the articles I realized it’s
    new to me. Anyhow, I’m definitely happy I stumbled upon it and I’ll be book-marking
    it and checking back regularly!

  • 7 Aprile 2022 in 4:39 pm
    Permalink

    Thanks for some other informative site. Where else may just I am getting that type of information written in such a perfect way?
    I have a undertaking that I’m simply now operating on, and I have been at the look out for
    such info.

  • 7 Aprile 2022 in 4:43 pm
    Permalink

    I know this if off topic but I’m looking into starting my
    own weblog and was curious what all is required to get set up?
    I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very internet smart so I’m not 100% positive.
    Any recommendations or advice would be greatly appreciated.
    Appreciate it

  • 7 Aprile 2022 in 5:11 pm
    Permalink

    Great website you have here but I was curious if you knew of any message
    boards that cover the same topics talked about in this article?
    I’d really like to be a part of group where I can get advice
    from other knowledgeable people that share the same interest.

    If you have any recommendations, please let me know. Many thanks!

  • 7 Aprile 2022 in 6:16 pm
    Permalink

    Thanks for any other excellent article. The place else may just anyone get
    that type of information in such a perfect means of writing?
    I have a presentation next week, and I’m
    at the look for such info.

  • 7 Aprile 2022 in 6:17 pm
    Permalink

    Thank you a lot for sharing this with all folks you really understand what you
    are talking approximately! Bookmarked. Please additionally visit my web site =).
    We may have a hyperlink alternate arrangement among us

  • 7 Aprile 2022 in 6:23 pm
    Permalink

    Hi colleagues, nice paragraph and good arguments commented here, I
    am truly enjoying by these.

  • 7 Aprile 2022 in 7:06 pm
    Permalink

    Nice post. I was checking constantly this weblog and I
    am inspired! Very useful information specifically
    the remaining phase 🙂 I handle such information a lot.
    I used to be seeking this certain info for a long time.

    Thanks and best of luck.

  • 7 Aprile 2022 in 7:38 pm
    Permalink

    My developer is trying to persuade me to move to .net
    from PHP. I have always disliked the idea because of the costs.

    But he’s tryiong none the less. I’ve been using WordPress on various websites for about a year and am nervous about
    switching to another platform. I have heard very good things about blogengine.net.
    Is there a way I can transfer all my wordpress content into it?
    Any kind of help would be really appreciated!

  • 7 Aprile 2022 in 8:11 pm
    Permalink

    I have learn some good stuff here. Certainly price bookmarking
    for revisiting. I surprise how much effort you set to create this type
    of great informative site.

  • 7 Aprile 2022 in 9:12 pm
    Permalink

    Definitely believe that which you stated.
    Your favorite reason appeared to be at the web the easiest thing
    to take note of. I say to you, I certainly get irked even as
    other folks consider issues that they plainly do not
    recognize about. You controlled to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without having side-effects , other folks can take a signal.
    Will likely be back to get more. Thank you

  • 7 Aprile 2022 in 9:24 pm
    Permalink

    Excellent goods from you, man. I have understand your stuff previous to
    and you’re just too wonderful. I actually like what you’ve acquired here, certainly like what you’re saying and
    the way in which you say it. You make it entertaining and you still take care of to keep
    it sensible. I can’t wait to read far more from you.
    This is actually a tremendous site.

  • 8 Aprile 2022 in 12:38 am
    Permalink

    You really make it seem so easy with your presentation but I find
    this matter to be really something which I think I
    would never understand. It seems too complicated and very broad for me.

    I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

  • 8 Aprile 2022 in 3:59 am
    Permalink

    First off I want to say excellent blog! I had a
    quick question that I’d like to ask if you do not mind.
    I was curious to know how you center yourself and clear your mind prior to writing.
    I have had trouble clearing my mind in getting my thoughts out.
    I truly do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes tend to be wasted just trying to figure out how
    to begin. Any ideas or hints? Cheers!

  • 8 Aprile 2022 in 4:03 am
    Permalink

    I for all time emailed this web site post page to all
    my associates, for the reason that if like to read it after that my contacts will too.

  • 8 Aprile 2022 in 4:13 am
    Permalink

    Hello there, I discovered your web site by means of Google while looking
    for a related topic, your site came up, it seems good.

    I’ve bookmarked it in my google bookmarks.
    Hi there, simply turned into alert to your blog via Google, and found that it is truly informative.
    I am going to be careful for brussels. I will appreciate in case you continue this in future.
    Numerous people shall be benefited from your writing.
    Cheers!

  • 8 Aprile 2022 in 4:16 am
    Permalink

    Excellent blog here! Also your site loads up fast! What web host are you using?
    Can I get your affiliate link to your host? I wish my site loaded up as quickly as yours lol

  • 8 Aprile 2022 in 4:43 am
    Permalink

    I every time spent my half an hour to read this web
    site’s articles daily along with a mug of coffee.

  • 8 Aprile 2022 in 5:23 am
    Permalink

    It is appropriate time to make some plans for the long run and it is time to be happy.

    I have read this put up and if I may just I wish to recommend
    you some attention-grabbing things or suggestions.
    Perhaps you could write subsequent articles regarding this
    article. I wish to read more things approximately it!

  • 8 Aprile 2022 in 5:38 am
    Permalink

    Sweet blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I’ve been trying for a while but I never seem to
    get there! Appreciate it

  • 8 Aprile 2022 in 5:57 am
    Permalink

    excellent points altogether, you simply received a
    logo new reader. What might you suggest about your put up that you just
    made some days in the past? Any positive?

  • 8 Aprile 2022 in 6:27 am
    Permalink

    This excellent website certainly has all of the information I
    wanted about this subject and didn’t know who to ask.

  • 8 Aprile 2022 in 6:36 am
    Permalink

    Hi would you mind stating which blog platform you’re working with?
    I’m planning to start my own blog in the near future but I’m having a difficult time
    selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I’m looking for something unique.
    P.S Apologies for being off-topic but I had to ask!

  • 8 Aprile 2022 in 6:39 am
    Permalink

    Hey there! Quick question that’s entirely off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly? My blog looks weird when browsing from
    my apple iphone. I’m trying to find a template or plugin that might be able to resolve
    this issue. If you have any suggestions, please share. Appreciate it!

  • 8 Aprile 2022 in 7:07 am
    Permalink

    Aw, this was a very nice post. Taking a few minutes and actual effort to generate a very good article… but what can I
    say… I hesitate a lot and don’t seem to
    get anything done.

  • 8 Aprile 2022 in 7:57 am
    Permalink

    Thanks for another informative blog. The place else may I get that kind of info written in such
    a perfect means? I’ve a project that I’m just now working on, and I’ve been on the glance out for such info.

  • 8 Aprile 2022 in 10:01 am
    Permalink

    Have you ever considered writing an ebook or guest authoring on other blogs?
    I have a blog based on the same ideas you discuss and would love
    to have you share some stories/information. I know my subscribers would appreciate your work.
    If you are even remotely interested, feel free to send me
    an e-mail.

  • 8 Aprile 2022 in 10:27 am
    Permalink

    I loved as much as you’ll receive carried out right here.
    The sketch is tasteful, your authored material stylish.
    nonetheless, you command get got an nervousness over that you wish be delivering the following.
    unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly a lot often inside case you shield this increase.

  • 8 Aprile 2022 in 10:50 am
    Permalink

    Hi there! I know this is somewhat off-topic but I needed to ask.
    Does managing a well-established blog like yours take a massive
    amount work? I am brand new to writing a blog but I
    do write in my journal daily. I’d like to start a blog so I
    can share my own experience and feelings online. Please
    let me know if you have any suggestions or tips for brand new aspiring bloggers.
    Appreciate it!

  • 8 Aprile 2022 in 11:11 am
    Permalink

    Good day! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site?
    I’m getting sick and tired of WordPress because I’ve had issues
    with hackers and I’m looking at options for another platform.
    I would be fantastic if you could point me in the direction of
    a good platform.

  • 8 Aprile 2022 in 12:06 pm
    Permalink

    I know this website gives quality based articles and other data,
    is there any other site which presents these things in quality?

  • 8 Aprile 2022 in 12:10 pm
    Permalink

    Yesterday, while I was at work, my sister stole my iPad and tested
    to see if it can survive a forty foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now broken and she has
    83 views. I know this is totally off topic but I had to share it
    with someone!

  • 8 Aprile 2022 in 12:17 pm
    Permalink

    Hi! I understand this is sort of off-topic however I had to ask.
    Does operating a well-established website such as yours require a massive amount work?
    I’m brand new to running a blog but I do write in my journal on a
    daily basis. I’d like to start a blog so I can share my experience and views online.
    Please let me know if you have any kind of recommendations or tips for brand
    new aspiring blog owners. Appreciate it!

  • 8 Aprile 2022 in 1:11 pm
    Permalink

    Can I simply just say what a comfort to find an individual who
    genuinely understands what they’re discussing on the internet.
    You certainly know how to bring an issue to light and make it
    important. More people need to read this and understand this side
    of your story. It’s surprising you are not more popular since
    you definitely possess the gift.

  • 8 Aprile 2022 in 1:34 pm
    Permalink

    It’s actually a great and useful piece of info. I am happy that
    you simply shared this useful info with us. Please stay us informed like
    this. Thanks for sharing.

  • 8 Aprile 2022 in 2:34 pm
    Permalink

    Hi, i think that i saw you visited my website thus i came to “return the favor”.I am trying to
    find things to enhance my site!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

  • 8 Aprile 2022 in 2:40 pm
    Permalink

    With havin so much written content do you ever run into any
    issues of plagorism or copyright infringement? My website has a lot of completely unique content I’ve either written myself or outsourced but it appears a lot of it is popping
    it up all over the web without my agreement. Do you know any ways to help prevent content from being stolen?
    I’d genuinely appreciate it.

  • 8 Aprile 2022 in 3:00 pm
    Permalink

    Hey! Would you mind if I share your blog with my twitter group?
    There’s a lot of people that I think would
    really enjoy your content. Please let me know. Thank you

  • 8 Aprile 2022 in 3:14 pm
    Permalink

    Good post. I certainly appreciate this website.
    Keep writing!

  • 8 Aprile 2022 in 3:32 pm
    Permalink

    hello there and thank you for your info – I have
    certainly picked up anything new from right here.
    I did however expertise some technical issues using this
    site, as I experienced to reload the site a lot of times previous
    to I could get it to load properly. I had been wondering if your web host is OK?
    Not that I’m complaining, but sluggish loading instances times will very frequently affect your placement in google and can damage your quality score
    if advertising and marketing with Adwords. Well
    I am adding this RSS to my email and can look out for much more of your respective intriguing content.

    Ensure that you update this again very soon.

  • 8 Aprile 2022 in 3:53 pm
    Permalink

    Hi there, I discovered your website via Google at the same time as searching for a similar topic, your web site got
    here up, it looks great. I’ve bookmarked it in my google bookmarks.

    Hello there, just became aware of your weblog through
    Google, and found that it is really informative.
    I am gonna watch out for brussels. I’ll appreciate for those who proceed this in future.
    Lots of other people will probably be benefited out of your writing.

    Cheers!

  • 8 Aprile 2022 in 4:05 pm
    Permalink

    Hello friends, how is the whole thing, and what you would like to say
    regarding this post, in my view its actually amazing in support of me.

  • 8 Aprile 2022 in 4:41 pm
    Permalink

    Thank you for some other informative web site.
    Where else may I get that type of information written in such a perfect manner?
    I have a undertaking that I’m simply now running on, and I’ve been at
    the glance out for such info.

  • 8 Aprile 2022 in 5:14 pm
    Permalink

    Does your website have a contact page? I’m having problems locating it but, I’d like to shoot you an e-mail.

    I’ve got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing.
    Either way, great blog and I look forward to seeing it grow
    over time.

  • 8 Aprile 2022 in 5:25 pm
    Permalink

    Hi there! I could have sworn I’ve been to this site before
    but after reading through some of the post I realized it’s new to me.
    Nonetheless, I’m definitely glad I found it and
    I’ll be bookmarking and checking back frequently!

  • 8 Aprile 2022 in 6:05 pm
    Permalink

    What’s up, just wanted to tell you, I loved this post.
    It was practical. Keep on posting!

  • 8 Aprile 2022 in 6:10 pm
    Permalink

    I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish.
    nonetheless, you command get got an nervousness over that
    you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again since exactly
    the same nearly very often inside case you shield this increase.

  • 8 Aprile 2022 in 6:22 pm
    Permalink

    Great article! That is the type of info that are supposed to be shared around the internet.
    Disgrace on Google for no longer positioning this submit upper!
    Come on over and seek advice from my website . Thanks =)

  • 8 Aprile 2022 in 6:39 pm
    Permalink

    Hello, I believe your web site could possibly be
    having browser compatibility issues. Whenever I look
    at your blog in Safari, it looks fine however, when opening in I.E.,
    it’s got some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up!
    Besides that, fantastic site!

  • 8 Aprile 2022 in 6:58 pm
    Permalink

    Unquestionably imagine that that you stated.

    Your favorite justification seemed to be on the internet the easiest thing to bear in mind of.

    I say to you, I definitely get irked at the same time as people
    think about worries that they just do not know about.
    You controlled to hit the nail upon the top and
    also outlined out the entire thing without having side effect ,
    people can take a signal. Will probably be back to get
    more. Thank you

  • 8 Aprile 2022 in 8:12 pm
    Permalink

    Its like you read my mind! You seem to know a lot about
    this, like you wrote the book in it or something.

    I think that you could do with some pics to drive the message
    home a little bit, but instead of that, this
    is excellent blog. An excellent read. I will certainly be back.

  • 8 Aprile 2022 in 8:19 pm
    Permalink

    I really like your blog.. very nice colors & theme.

    Did you design this website yourself or did you hire
    someone to do it for you? Plz reply as I’m looking to construct my own blog and would
    like to find out where u got this from. thanks

  • 8 Aprile 2022 in 8:25 pm
    Permalink

    Thanks for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts
    and I will be waiting for your further post thank
    you once again.

  • 8 Aprile 2022 in 9:03 pm
    Permalink

    I’ve read some good stuff here. Definitely price bookmarking for revisiting.
    I wonder how much attempt you place to create the sort of magnificent informative website.

  • 23 Giugno 2022 in 4:54 pm
    Permalink

    This website was… how do you say it? Relevant!! Finally I’ve found something which helped me. Thanks!