VI PRESENTIAMO IL NUOVO ALBUM DI ZYRTCK!

Movimento” è il nuovo album di Zyrtck, disponibile in streaming su Spotify e su tutte le piattaforme digitali, distribuito da Thaurus Publishing/Believe Digital.

Classe 2001, Zyrtck è parte di quel nucleo di artisti che sono poi stati definiti la scena Soundcloud di Roma, formatasi tra le vie della capitale e i palchi del Fuckyourparty, realtà che ha visto on stage alcuni dei nomi che ora dominano le classifiche di vendita del rap italiano, dagli FSK agli Psicologi, passando per Rosa Chemical. Giù finito sui radar di Noisey, Zyrtck ha alle spalle alcuni singoli, un EP collaborativo con Friman e Mothz, l’EP “DAYS BEFORE MOVIMENTO”; un percorso lungo diversi anni, che aveva come traguardo finale “MOVIMENTO”, il suo primo album ufficiale.

Figlia di una commistione diversa, la musica di Zyrtck riflette la natura eclettica dell’autore, e “MOVIMENTO” non fa eccezione. Ci sono virate più elettroniche, altre più melodiche, ci sono brani che strizzano l’occhio al pop, ballad d’amore, ma anche brani aggressivi, incalzanti e privi di qualunque filtro, sia a livello linguistico che di tematiche. Zyrtck non ha paura di esprimersi come meglio crede, nel bene e nel male, ma lo fa anche e soprattutto rimanendo sincero, come quando racconta i propri drammi e le proprie incertezze all’ascoltatore, spogliandosi dell’aura più umoristica e dissacrante che lo accompagna in altre tracce. Parte di una generazione che ha rimesso le emozioni al primo posto, cercando di trasmetterle a tutti i costi, mettendo da parte un’asettica e maniacale cura per la tecnica fine a sé stessa, Zyrtck con “MOVIMENTO” ha realizzato un manifesto della sua vita e della sua musica, senza tralasciare nulla.

Nel viaggio lo accompagnano diversi nomi, anche loro parte della stessa generazione: le produzioni sono firmate da : Mothz, Nikeninja, Friman, NDR, Dbackinyahead, Giovanni, mentre tra i featuring spiccano FUCKYOURCLIQUE e RadicalFriman e Spender, fino a Lil KVNEKI (Psicologi), tutti artisti ai quali è legato prima di tutto da un rapporto personale, che in alcuni casi risale a ben prima dell’inizio delle rispettive carriere.

La direzione artistica di “MOVIMENTO” è a cura di Daniel Di Santo, che ha firmato anche lo scatto in copertina. Il disco è stato registrato da NIKENINJA e Kimyo FYC presso FUCKYOURSTUDIO, mixato da NIKENINJA e masterizzato da Mark Twayne.

 

LINK SPOTIFY & DIGITAL STORE:

 https://spoti.fi/3uWM38v

BIOGRAFIA ZYRTCK:

Zyrtck, pseudonimo di Marco Frustaci, è un artista di 20 anni proveniente dalla scena alternative trap romana, meglio conosciuta come “Scena di Soundcloud”, a causa della piattaforma su cui artisti vicini a lui sono emersi. La sua passione per la musica parte dal ballo (ha praticato sin da piccolo danza latinoamericana) e si è convogliata nel rap grazie alla nascita della scena emergente su Soundcloud, da cui sono usciti artisti come Radical e Psicologi (nei progetti solisti precedenti al gruppo). Dopo i primi palchi calcati assieme ai suoi amici nei celebri Fuckyourparty di Roma, è iniziato il suo percorso discografico assieme a Thaurus Publishing/Believe, durante il quale sono usciti tre singoli (WAP WAP, COME MAI, MAJIME 2), un EP collaborativo (HATIN+ con Friman e Mothz) e un EP chiamato “DAYS BEFORE MOVIMENTO”, che anticipa l’uscita del suo primo album in studio, “MOVIMENTO”.

60 pensieri riguardo “VI PRESENTIAMO IL NUOVO ALBUM DI ZYRTCK!

  • 31 Dicembre 2021 in 7:10 pm
    Permalink

    Why users still use to read news papers when in this technological world all is accessible on net?

  • 31 Dicembre 2021 in 8:57 pm
    Permalink

    This piece of writing will help the internet users for setting up new webpage or even a weblog from start toend.

  • 1 Gennaio 2022 in 7:35 pm
    Permalink

    Hello my family member! I want to say that this article is amazing,
    nice written and include approximately all significant infos.
    I’d like to see extra posts like this .

  • 1 Gennaio 2022 in 8:44 pm
    Permalink

    My brother recommended I would possibly like this website.He was once totally right. This put up truly made my day.You cann’t believe simply how a lot time I had spent forthis information! Thanks!

  • 1 Gennaio 2022 in 8:53 pm
    Permalink

    Howdy! I simply want to offer you a big thumbs up for your excellent info you’ve got here on this post.
    I’ll be coming back to your blog for more soon.

  • 1 Gennaio 2022 in 10:06 pm
    Permalink

    You’re so awesome! I do not believe I’ve read through anything like that
    before. So great to discover someone with some original thoughts on this topic.
    Seriously.. thanks for starting this up. This web site is
    one thing that’s needed on the internet, someone with a bit of originality!

  • 2 Gennaio 2022 in 2:24 am
    Permalink

    Thanks to my father who stated to me concerning this blog, this webpage is actually remarkable.

  • 2 Gennaio 2022 in 3:54 am
    Permalink

    Hi, yup this piece of writing is really pleasant and I have learned lot ofthings from it on the topic of blogging. thanks.

  • 2 Gennaio 2022 in 7:41 pm
    Permalink

    What’s up to all, for the reason that I am truly eager of reading this webpage’s post to be updated regularly.
    It consists of good stuff.

  • 2 Gennaio 2022 in 8:08 pm
    Permalink

    It’s going to be finish of mine day, but before finish I am reading this enormous article to increase my experience.

  • 3 Gennaio 2022 in 10:50 am
    Permalink

    This article will help the internet users for setting up new web site or even a blog from start to end.

  • 3 Gennaio 2022 in 10:28 pm
    Permalink

    Pretty section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that I get actually enjoyed account your blog posts.
    Anyway I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently fast.

  • 4 Gennaio 2022 in 11:11 pm
    Permalink

    I am sure this article has touched all the internet users,
    its really really fastidious post on building up new website.

  • 5 Gennaio 2022 in 2:50 am
    Permalink

    Useful information. Lucky me I discovered your web site
    by accident, and I’m surprised why this twist of fate did not came about
    earlier! I bookmarked it.

  • 5 Gennaio 2022 in 3:14 am
    Permalink

    That is really fascinating, You are a very professional blogger.I have joined your feed and look ahead to seeking extraof your fantastic post. Additionally, I’ve shared yourwebsite in my social networks

  • 5 Gennaio 2022 in 9:53 pm
    Permalink

    Saved as a favorite, I love your blog!

  • 5 Gennaio 2022 in 10:37 pm
    Permalink

    Howdy just wanted to give you a quick heads up.
    The words in your content seem to be running off the screen in Safari.
    I’m not sure if this is a formatting issue or something
    to do with browser compatibility but I thought I’d post
    to let you know. The style and design look great though!

    Hope you get the issue solved soon. Kudos

  • 7 Gennaio 2022 in 12:39 am
    Permalink

    I just couldn’t depart your web site prior to suggesting that
    I extremely loved the standard info an individual provide in your guests?
    Is gonna be again often to check up on new posts

  • 7 Gennaio 2022 in 3:01 am
    Permalink

    I don’t know whether it’s just me or if everyone else encountering problems with
    your website. It appears like some of the text within your posts are running off the
    screen. Can someone else please provide feedback and
    let me know if this is happening to them as well? This may be a
    problem with my browser because I’ve had this happen before.
    Thanks

  • 7 Gennaio 2022 in 10:57 pm
    Permalink

    Thank you for the auspicious writeup. It actually was a entertainment account it.
    Glance complex to far introduced agreeable from you!
    However, how could we keep up a correspondence?

  • 7 Gennaio 2022 in 11:06 pm
    Permalink

    My part­ner and I stum­bled over here com­ing from a dif­fer­ent page and thought I might check things out. I like what I see so now i am fol­low­ing you. Look for­ward to going over your web page for a sec­ond time.

  • 10 Gennaio 2022 in 10:48 pm
    Permalink

    Good post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon every
    day. It will always be helpful to read through content from other
    writers and use a little something from their websites.

  • 10 Gennaio 2022 in 11:56 pm
    Permalink

    Greetings! Very helpful advice in this particular post!It’s the little changes that make the biggest changes. Many thanks for sharing!

  • 11 Gennaio 2022 in 8:31 pm
    Permalink

    Wow, marvelous weblog layout! How long have you been running a
    blog for? you made running a blog glance easy. The entire glance
    of your web site is wonderful, as well as the content!

  • 12 Gennaio 2022 in 1:36 am
    Permalink

    I am regular visitor, how are you everybody? This article posted at
    this web site is really good.

  • 12 Gennaio 2022 in 3:36 am
    Permalink

    Does your blog have a contact page? I’m having problems locating it but, I’d like to shoot you
    an email. I’ve got some creative ideas for your blog you
    might be interested in hearing. Either way,
    great site and I look forward to seeing it improve over time.

  • 12 Gennaio 2022 in 4:21 am
    Permalink

    I’m not that much of a internet reader to be honest but your sites really nice, keepit up! I’ll go ahead and bookmark your site to come back lateron. Many thanks

  • 12 Gennaio 2022 in 8:22 pm
    Permalink

    I like the helpful info you supply in your articles.
    I’ll bookmark your blog and check once more here frequently.
    I am slightly sure I will be informed lots of new stuff proper right here!
    Best of luck for the following!

  • 12 Gennaio 2022 in 9:49 pm
    Permalink

    Do you mind if I quote a couple of your posts as long asI provide credit and sources back to your weblog? My blog is in the exact same niche as yours and my users would truly benefitfrom a lot of the information you provide here.Please let me know if this ok with you. Thanks!

  • 13 Gennaio 2022 in 4:36 am
    Permalink

    Hmm is anyone else having problems with the pictures on this blogloading? I’m trying to find out if its a problem on my end or if it’s the blog.Any feedback would be greatly appreciated.

  • 13 Gennaio 2022 in 5:01 am
    Permalink

    Nice post. I was checking constantly this blog and I’m impressed!
    Very useful information specially the last part 🙂 I care for such
    information much. I was looking for this certain info for a very long time.

    Thank you and good luck.

  • 13 Gennaio 2022 in 11:48 pm
    Permalink

    After checking out a handful of the articles on your blog, I truly like your way of blogging.

    I saved it to my bookmark website list and will be checking back in the near future.

    Please check out my web site as well and tell
    me your opinion.

  • 14 Gennaio 2022 in 12:58 am
    Permalink

    Wow! Finally I got a webpage from where I know how to genuinely take valuable information concerning my study
    and knowledge.

  • 14 Gennaio 2022 in 3:02 am
    Permalink

    Excellent post. I used to be checking constantlythis blog and I am impressed! Extremely useful information specifically the last section 🙂 I handle such information a lot.I was seeking this particular information for a verylengthy time. Thank you and best of luck.

  • 14 Gennaio 2022 in 7:59 pm
    Permalink

    Wonderful post but I was wondering if you could write
    a litte more on this topic? I’d be very grateful if you could elaborate a
    little bit more. Many thanks!

  • 16 Gennaio 2022 in 2:54 am
    Permalink

    Appreciate this post. Let me try it out.

  • 18 Gennaio 2022 in 4:52 pm
    Permalink

    Remarkable! Its truly amazing paragraph, I have got much clear idea on the topic of from this piece of
    writing.

  • 18 Gennaio 2022 in 5:28 pm
    Permalink

    Hey there great website! Does running a blog similar to thisrequire a lot of work? I have very little expertise in programming but I was hoping tostart my own blog in the near future. Anyway, should you have any recommendationsor techniques for new blog owners please share. I know this is offsubject however I simply wanted to ask. Thanks a lot!

  • 24 Gennaio 2022 in 9:20 pm
    Permalink

    Hello colleagues, good article and pleasant urging commented here,
    I am genuinely enjoying by these.

  • 25 Gennaio 2022 in 6:11 pm
    Permalink

    If you desire to take a great deal from this
    piece of writing then you have to apply these methods
    to your won webpage.

  • 25 Gennaio 2022 in 11:22 pm
    Permalink

    Today, I went to the beach front with my kids. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” Sheplaced the shell to her ear and screamed. There was a hermit crabinside and it pinched her ear. She never wants togo back! LoL I know this is entirely off topic but I had to tell someone!

  • 26 Gennaio 2022 in 4:56 pm
    Permalink

    Appreciating the hard work you put into your site and in depth information you provide.
    It’s awesome to come across a blog every once in a while
    that isn’t the same outdated rehashed information.
    Wonderful read! I’ve saved your site and I’m adding your RSS
    feeds to my Google account.

  • 26 Gennaio 2022 in 6:17 pm
    Permalink

    What’s up, I log on to your blogs on a regular basis.Your writing style is witty, keep up the good work!

  • 27 Gennaio 2022 in 3:55 am
    Permalink

    My brother suggested I might like this web site. He was totally right.
    This post actually made my day. You can not imagine simply how much time I had spent for
    this info! Thanks!

  • 27 Gennaio 2022 in 6:26 pm
    Permalink

    Heya i am for the first time here. I found this board and I find It truly useful
    & it helped me out a lot. I hope to give something back
    and help others like you aided me.

  • 27 Gennaio 2022 in 6:55 pm
    Permalink

    Can I simply say what a relief to discover someone that truly understands whatthey are discussing on the net. You actuallyrealize how to bring an issue to light and make it important.More and more people should check this out and understand this side ofthe story. I can’t believe you aren’t more popular since you most certainly have the gift.

  • 28 Gennaio 2022 in 8:26 pm
    Permalink

    Hey are using WordPress for your site platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to get started
    and create my own. Do you need any html coding expertise to make
    your own blog? Any help would be really appreciated!

  • 28 Gennaio 2022 in 11:56 pm
    Permalink

    I’m extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.Is this a paid theme or did you customize it yourself?Either way keep up the excellent quality writing, it is rare to see a nice bloglike this one these days.

  • 2 Giugno 2022 in 3:10 pm
    Permalink

    Make money trading opions.
    The minimum deposit is 50$.
    Learn how to trade correctly. How to earn from
    $50 to $5000 a day. The more you earn, the more profit we
    get.

  • 6 Giugno 2022 in 1:23 pm
    Permalink

    Hey, I think your website might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog site in Safari, it looks fine
    but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up! Other then that,
    fantastic blog!

  • 8 Giugno 2022 in 11:58 pm
    Permalink

    Hi there! This blog post could not be written much better!
    Looking at this article reminds me of my previous roommate!
    He constantly kept talking about this. I will forward this article
    to him. Pretty sure he will have a very good read.

    Many thanks for sharing!

  • 12 Giugno 2022 in 12:15 pm
    Permalink

    Good response in return of this query with real arguments and describing the whole thing on the topic of that.

  • 12 Giugno 2022 in 8:59 pm
    Permalink

    Thanks , I have recently been looking for info approximately
    this topic for a long time and yours is the greatest I have discovered till now.
    But, what about the conclusion? Are you sure in regards to the
    supply?

  • 13 Giugno 2022 in 12:27 pm
    Permalink

    Woah! I’m really digging the template/theme of this website.

    It’s simple, yet effective. A lot of times it’s hard to get
    that “perfect balance” between user friendliness and visual appeal.
    I must say you’ve done a awesome job with this. Additionally,
    the blog loads very quick for me on Firefox. Excellent Blog!

  • 13 Giugno 2022 in 5:09 pm
    Permalink

    First off I would like to say terrific blog! I had a quick question that I’d like to ask
    if you don’t mind. I was curious to find out how you center yourself and clear your mind prior to writing.
    I have had a hard time clearing my thoughts in getting my ideas out there.
    I do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are lost just
    trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints?
    Appreciate it!

  • 13 Giugno 2022 in 5:44 pm
    Permalink

    If you are going for most excellent contents like me,
    just pay a visit this site daily because it provides feature contents, thanks

  • 15 Giugno 2022 in 6:45 am
    Permalink

    My spouse and I absolutely love your blog and find the majority of your post’s to be
    what precisely I’m looking for. Do you offer guest writers to write content available
    for you? I wouldn’t mind creating a post or elaborating on many of the
    subjects you write regarding here. Again, awesome weblog!

  • 17 Giugno 2022 in 11:07 pm
    Permalink

    Aw, this was a very nice post. Spending some time and actual
    effort to produce a really good article… but what can I say… I put
    things off a lot and never seem to get anything done.

  • 18 Giugno 2022 in 2:11 pm
    Permalink

    Today, I went to the beachfront with my children. I found a sea shell and gave it to my
    4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She placed the shell to her ear and screamed.
    There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic but I had to tell someone!

  • 20 Giugno 2022 in 11:14 am
    Permalink

    It’s not my first time to go to see this
    website, i am visiting this website dailly and obtain good data from here daily.