VI PRESENTIAMO IL NUOVO ALBUM DI DAIMON LAI!

“ALTER EGO” E’ IL NUOVO
ALBUM DI DAIMON LAI

Dopo il primo singolo e video CANTO DEI MALEDETTI arriva ALTER EGO, il nuovo album di DAIMON LAI. Nove canzoni che mescolano sentimenti elettronici e un’attitudine cantautorale fortemente personale.

 

Aronne Calvigioni, in arte DAIMON LAI, racchiude tutto il proprio spirito di avventura in nove brani coerenti dal punto di vista sonoro e di forte impatto. Scenari danteschi, tentazioni di volo, esplorazioni e tantissima vitalità si convogliano in un disco sicuramente pop ma mai banale.

 

ALTER EGO è il mio secondo album – racconta DAIMON LAI – e la mia seconda vita, dove l’uomo e il Daimon si incontrano, dove gli eroi vivono, dove la maschera cade, dove l’ombra che vive dentro di noi si presenta allo specchio. Come disse il grandissimo Franco Battiato che ci ha lasciato pochi giorni fa…” questo pianeta è una palestra di due forze opposte, noi nasciamo così, il dualismo è la nostra stessa esistenza, una forza negativa rafforza quella positiva. Devi passare attraverso certe strade per poter comprendere…”

 

 

 

DAIMON LAI, alter ego di Aronne Calvigioni, nasce nella notte del 5 novembre 2015. Cantautore e autore, pubblica il primo album 221, uscito nel 2018.

 

Nel 2019 viene contattato da STAZIONE41 che gli affida uno spazio, trasformato in un programma che va oltre la musica, BINARIO 22, che procede per due stagioni fino all’inevitabile ritorno alla musica con i brani che andranno a comporre il nuovo disco, ALTER EGO.

17 pensieri riguardo “VI PRESENTIAMO IL NUOVO ALBUM DI DAIMON LAI!

  • 7 Febbraio 2022 in 3:52 am
    Permalink

    It?¦s really a great and useful piece of info. I?¦m happy that you simply shared this useful information with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

  • 27 Marzo 2022 in 4:03 am
    Permalink

    Nice answers in return of this matter with genuine arguments and telling everything about that.

  • 4 Aprile 2022 in 8:50 am
    Permalink

    Hi, the whole thing is going well here and ofcourse every one is sharing information, that’s genuinely
    good, keep up writing.

  • 6 Aprile 2022 in 2:27 pm
    Permalink

    I delight in, lead to I found exactly what I was taking a
    look for. You’ve ended my 4 day lengthy hunt!
    God Bless you man. Have a great day. Bye

  • 7 Aprile 2022 in 12:48 am
    Permalink

    At this time I am going away to do my breakfast, afterward having my breakfast coming again to read additional news.

  • 10 Aprile 2022 in 6:14 pm
    Permalink

    Howdy! This post could not be written any better!
    Reading through this post reminds me of my previous room mate!
    He always kept talking about this. I will forward this post to him.
    Pretty sure he will have a good read. Thank
    you for sharing!

  • 10 Maggio 2022 in 1:10 am
    Permalink

    You should take part in a contest for one of the most useful
    websites on the web. I’m going to highly recommend this blog!

  • 16 Maggio 2022 in 6:58 pm
    Permalink

    you are actually a good webmaster. The web site loading speed is amazing.
    It kind of feels that you’re doing any distinctive trick.
    Also, The contents are masterwork. you have done a fantastic activity in this subject!

  • 2 Giugno 2022 in 8:26 pm
    Permalink

    I’m not sure exactly why but this web site is loading extremely slow for me.
    Is anyone else having this problem or is it a issue on my end?

    I’ll check back later and see if the problem still exists.

  • 5 Giugno 2022 in 10:29 pm
    Permalink

    Aw, this was a really nice post. Taking the time and actual effort to
    generate a great article… but what can I say… I put things off a lot and don’t manage to get anything done.

  • 5 Giugno 2022 in 10:57 pm
    Permalink

    Amazing blog! Do you have any hints for aspiring writers?
    I’m planning to start my own site soon but I’m a little
    lost on everything. Would you advise starting with a free platform like WordPress or go for
    a paid option? There are so many options out there that I’m totally overwhelmed ..
    Any suggestions? Thank you!

  • 6 Giugno 2022 in 12:16 pm
    Permalink

    It’s perfect time to make some plans for the future and it’s
    time to be happy. I’ve read this post and if I could I desire to suggest you some interesting things or tips.

    Perhaps you can write next articles referring to this article.
    I want to read even more things about it!

  • 8 Giugno 2022 in 8:46 pm
    Permalink

    Thank you, I’ve just been looking for info approximately this subject for ages and yours is the best I have discovered so far.
    However, what in regards to the conclusion? Are you positive concerning the source?

  • 14 Giugno 2022 in 4:38 am
    Permalink

    This is a topic that is near to my heart… Many thanks! Exactly where
    are your contact details though?