VI PRESENTIAMO IL NUOVO SINGOLO DEGLI INDACO DUO!

 

INDACO DUO

CROMOTERAPIA”

dal 28 maggio

in radio e in digitale

 

 

Dal 28 maggio in radio e negli store Cromoterapia (Playaudio/Azzurra Music) il nuovo singolo  degli Indaco Duo, tormentone fresco ed estivo – scritto dai giovani per i giovani, ma non solo – che con la sua pungente ironia racconta il collegamento tra i malesseri fisici e quelli spirituali, causati dall’omofobia, dalla distanza, dall’intolleranza, dall’ignoranza, dalla discriminazione e dal grigiore di una società che non educa all’apertura.

 

C’è stato un gran lavoro dietro questo progetto, un lavoro di complicità, sinergia e anche – come ogni artista per antonomasia – di nottate insonni. Siamo davvero felici – dicono gli Indaco Duo – di poter portare alle orecchie del mondo questa nuova canzone che rappresenta noi due ma sappiamo che parla anche per tanti giovani in situazioni tutt’altro che facili, che sicuramente la musica non può aggiustare ma può aiutare a superare con un po’ di buona energia. Non vediamo l’ora di portarla dal vivo sui palchi e di vedere tante belle persone colorate cantarla con noi.

 

Gli Indaco Duo, chiamano a gran voce un dottore che prescriva i colori come terapia: la cura a tutti quei mali potrebbe davvero essere il dipingersi con libertà di orgoglio, di baci, di festa, di voci e di una canzone da urlare e ballare, che sia la ricetta per un nuovo sorriso.

 

 

Indaco Duo, all’anagrafe Luisa Pistrin e Simone Forte, cantautori di Trieste con due singoli già pubblicati, hanno tenuto solo nel 2019 quasi 50 concerti tra piazzeteatriPride e club, dopo l’esperienza a Sanremo 2019 e grazie al piccolo grande successo del brano inedito Tonalità, un inno per la comunità LGBTQ+ che grida la voglia di esprimere liberamente i propri colori: la canzone – definita dai due artisti “contro nessuno e a favore di tutti” – diventa sigla di Jotassassina 2019, nota organizzazione di eventi a tema rainbow del Friuli Venezia Giulia, e vince il premio Miglior Sigla nella classifica di Ciao Gender 2019. Nell’estate 2020, esce Tinte Unite, canzone dalle sonorità pop, reggaeton e trap che racconta la voglia dei giovani di riprendersi la vita durante una situazione che ha sconvolto il mondo intero: scritta durante il primo periodo di quarantena ed eseguita dal vivo per la prima volta al Verona Pride 2020, porta con sé l’attualità ed una forte riflessione sul sociale nonché una bandiera di forza a favore della Comunità LGBTQ+ e vanta la partecipazione di 50 ragazzi da tutto il mondo (tra cui 7 attivisti famosi su TikTok e Instagram) al suo videoclip verticale.

Il 28 maggio 2021 esce “Cromoterapia” brano che AZZURRA MUSIC ha inserito nel suo progetto “MUSIC BOOSTA”.

 

99 pensieri riguardo “VI PRESENTIAMO IL NUOVO SINGOLO DEGLI INDACO DUO!

  • 31 Gennaio 2022 in 3:33 pm
    Permalink

    My brother recommended I might like this blog. He was entirely right.
    This post truly made my day. You cann’t imagine just how much time I had spent for this
    information! Thanks!

  • 26 Marzo 2022 in 6:49 pm
    Permalink

    I have been surfing on-line greater than three hours today,
    yet I never found any attention-grabbing article like yours.
    It is lovely price enough for me. In my view, if all
    web owners and bloggers made good content
    material as you probably did, the internet can be much
    more helpful than ever before.

  • 27 Marzo 2022 in 9:27 pm
    Permalink

    fantastic post, very informative. I’m wondering why the other experts of this sector don’t realize this.
    You must continue your writing. I’m confident, you have a huge readers’ base already!

  • 1 Aprile 2022 in 9:09 pm
    Permalink

    Thanks a lot for sharing this with all of us you really know what you’re talking approximately!
    Bookmarked. Kindly additionally visit my web site =). We could have a hyperlink exchange
    arrangement between us

  • 2 Aprile 2022 in 1:06 pm
    Permalink

    Usually I do not read post on blogs, however I
    would like to say that this write-up very compelled me to take a look at and do
    so! Your writing taste has been surprised me. Thanks, very nice post.

  • 3 Aprile 2022 in 11:53 am
    Permalink

    Hello colleagues, nice paragraph and fastidious arguments commented
    at this place, I am really enjoying by these.

  • 4 Aprile 2022 in 12:46 am
    Permalink

    Greetings! This is my first comment here so I
    just wanted to give a quick shout out and say I truly enjoy
    reading your articles. Can you recommend any other blogs/websites/forums
    that go over the same subjects? Thank you so much!

  • 4 Aprile 2022 in 11:08 am
    Permalink

    I all the time used to read post in news papers but now as
    I am a user of internet thus from now I am using net for articles, thanks to
    web.

  • 4 Aprile 2022 in 10:43 pm
    Permalink

    I’m not sure where you are getting your info, but great
    topic. I needs to spend some time learning more or understanding more.
    Thanks for excellent information I was looking for this information for my mission.

  • 5 Aprile 2022 in 8:36 pm
    Permalink

    I am really loving the theme/design of your weblog.
    Do you ever run into any browser compatibility issues?
    A few of my blog audience have complained about my website not operating
    correctly in Explorer but looks great in Firefox.
    Do you have any suggestions to help fix this problem?

  • 5 Aprile 2022 in 10:19 pm
    Permalink

    Greetings I am so glad I found your webpage, I really found you by accident,
    while I was researching on Bing for something else, Nonetheless
    I am here now and would just like to say kudos for a remarkable post and
    a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I
    don’t have time to look over it all at the minute but I have saved it and also included
    your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do
    keep up the great work.

  • 6 Aprile 2022 in 2:28 pm
    Permalink

    Hi there! This blog post couldn’t be written any better! Looking at
    this post reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this.
    I most certainly will forward this information to him.
    Fairly certain he’ll have a very good read.
    I appreciate you for sharing!

  • 7 Aprile 2022 in 7:00 am
    Permalink

    I was very pleased to find this site. I want to to thank you for your time for this particularly fantastic read!!
    I definitely enjoyed every bit of it and i also have you bookmarked to see new information on your website.

  • 10 Aprile 2022 in 5:11 pm
    Permalink

    Hi are using WordPress for your site platform? I’m new to
    the blog world but I’m trying to get started and set up my own. Do you
    need any coding expertise to make your own blog? Any help would
    be greatly appreciated!

  • 11 Maggio 2022 in 6:21 pm
    Permalink

    Hey! I know this is kinda off topic but I’d figured
    I’d ask. Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a
    blog post or vice-versa? My site discusses a lot of the same subjects as yours and I feel we could greatly benefit from each other.

    If you’re interested feel free to send me an e-mail. I look forward to hearing from you!
    Superb blog by the way!

  • 16 Maggio 2022 in 3:59 pm
    Permalink

    Hi there, I desire to subscribe for this webpage to take
    most recent updates, thus where can i do it please help.

  • 30 Maggio 2022 in 11:48 pm
    Permalink

    Quality posts is the secret to be a focus for the users to pay a quick visit the web site, that’s what
    this web site is providing.

  • 5 Giugno 2022 in 2:35 pm
    Permalink

    I’m amazed, I must say. Rarely do I come across a blog that’s equally educative and engaging,
    and without a doubt, you have hit the nail on the head.
    The problem is something not enough folks are speaking intelligently about.
    Now i’m very happy I came across this in my search
    for something relating to this.

  • 6 Giugno 2022 in 1:23 pm
    Permalink

    Very rapidly this site will be famous amid all blogging and site-building visitors,
    due to it’s pleasant articles or reviews

  • 7 Giugno 2022 in 11:11 pm
    Permalink

    Awesome blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A theme like yours with a few simple tweeks would really make my blog
    stand out. Please let me know where you got your theme. Thanks

  • 10 Giugno 2022 in 9:27 am
    Permalink

    I think what you wrote made a great deal of sense.

    However, what about this? suppose you added a little information? I ain’t
    suggesting your content is not good., but what if you
    added something to possibly grab a person’s
    attention? I mean VI PRESENTIAMO IL NUOVO SINGOLO DEGLI INDACO DUO!
    – Exclusive Magazine is kinda plain. You should look at
    Yahoo’s front page and note how they create article titles to grab people to
    click. You might add a video or a related picture or two to get
    readers interested about everything’ve got to say.
    Just my opinion, it could bring your posts
    a little bit more interesting.

  • 10 Giugno 2022 in 9:31 am
    Permalink

    I’m not that much of a internet reader to be honest but your sites really nice, keep it up!
    I’ll go ahead and bookmark your site to come back later.
    Cheers

  • 10 Giugno 2022 in 9:49 am
    Permalink

    Hi, i feel that i noticed you visited my website so i came to go back
    the favor?.I am trying to to find things to improve my web site!I guess its ok to use a few of your ideas!!

  • 10 Giugno 2022 in 10:06 am
    Permalink

    Hello, after reading this amazing article i am also
    happy to share my know-how here with friends.

  • 10 Giugno 2022 in 10:27 am
    Permalink

    I constantly emailed this website post page to all my friends, for the reason that if like to read it then my contacts will too.

  • 10 Giugno 2022 in 11:17 am
    Permalink

    Excellent article. I will be dealing with a few of these issues
    as well..

  • 10 Giugno 2022 in 11:30 am
    Permalink

    Hey there this is kind of of off topic but I was wanting
    to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to
    manually code with HTML. I’m starting a blog soon but have no coding experience so I wanted
    to get advice from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!

  • 10 Giugno 2022 in 11:43 am
    Permalink

    Can you tell us more about this? I’d want to find out some additional information.

  • 10 Giugno 2022 in 11:56 am
    Permalink

    Hi mates, good article and pleasant urging commented at this place, I am actually enjoying by these.

  • 10 Giugno 2022 in 1:16 pm
    Permalink

    I delight in, result in I found exactly what I used
    to be having a look for. You have ended my four day long hunt!
    God Bless you man. Have a great day. Bye

  • 10 Giugno 2022 in 3:11 pm
    Permalink

    Thank you for the auspicious writeup. It
    in fact was a amusement account it. Look advanced to more added agreeable from you!
    By the way, how could we communicate?

  • 10 Giugno 2022 in 3:40 pm
    Permalink

    Saved as a favorite, I love your web site!

  • 10 Giugno 2022 in 5:40 pm
    Permalink

    I do not even know the way I finished up right here, but I assumed this put up was once good.
    I do not understand who you’re however certainly
    you’re going to a well-known blogger should you are not already.
    Cheers!

  • 10 Giugno 2022 in 5:45 pm
    Permalink

    Great post. I was checking continuously this blog and I’m impressed!
    Extremely helpful info specially the last part 🙂 I care for
    such information a lot. I was looking for this certain information for a long time.
    Thank you and best of luck.

  • 10 Giugno 2022 in 6:49 pm
    Permalink

    This design is wicked! You obviously know how to keep a reader entertained.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to
    start my own blog (well, almost…HaHa!) Excellent job.
    I really loved what you had to say, and more than that,
    how you presented it. Too cool!

  • 10 Giugno 2022 in 6:54 pm
    Permalink

    Do you have any video of that? I’d want to find out more
    details.

  • 10 Giugno 2022 in 6:59 pm
    Permalink

    Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to far added agreeable from you!
    However, how can we communicate?

  • 10 Giugno 2022 in 7:08 pm
    Permalink

    My family members every time say that I am killing my time
    here at net, except I know I am getting experience everyday by reading thes nice articles or reviews.

  • 10 Giugno 2022 in 7:17 pm
    Permalink

    Hi, I do believe your web site could be having internet browser compatibility issues.
    Whenever I take a look at your website in Safari, it
    looks fine however, if opening in Internet Explorer, it’s
    got some overlapping issues. I simply wanted to give
    you a quick heads up! Apart from that, great website!

  • 10 Giugno 2022 in 8:06 pm
    Permalink

    I savour, result in I found exactly what I used to be looking for.
    You’ve ended my four day long hunt! God Bless you man.
    Have a nice day. Bye

  • 10 Giugno 2022 in 9:21 pm
    Permalink

    I think this is among the most significant information for me.
    And i am glad reading your article. But should remark on some general things, The
    site style is wonderful, the articles is really nice :
    D. Good job, cheers

  • 10 Giugno 2022 in 9:26 pm
    Permalink

    Excellent blog here! Also your site so much up fast!
    What host are you the usage of? Can I am getting your associate link on your host?
    I desire my website loaded up as fast as yours lol

  • 10 Giugno 2022 in 9:59 pm
    Permalink

    Howdy, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just wondering if you get a
    lot of spam remarks? If so how do you protect against it, any plugin or anything you can recommend?
    I get so much lately it’s driving me mad so any support is very much appreciated.

  • 10 Giugno 2022 in 10:33 pm
    Permalink

    An intriguing discussion is worth comment.
    I believe that you need to publish more about this issue, it
    might not be a taboo subject but usually folks don’t discuss such issues.

    To the next! All the best!!

  • 10 Giugno 2022 in 11:27 pm
    Permalink

    Hi there, i read your blog from time to time and i own a similar
    one and i was just wondering if you get a lot
    of spam responses? If so how do you reduce
    it, any plugin or anything you can advise? I get so much lately it’s driving
    me mad so any support is very much appreciated.

  • 11 Giugno 2022 in 12:09 am
    Permalink

    Since the admin of this web site is working, no doubt very shortly it will be well-known, due to its feature contents.

  • 11 Giugno 2022 in 1:34 am
    Permalink

    It’s the best time to make some plans for the future and it’s time to be happy.
    I have read this post and if I could I desire to suggest
    you few interesting things or suggestions. Maybe you could write next articles referring to this
    article. I want to read even more things about it!

  • 11 Giugno 2022 in 1:58 am
    Permalink

    What i don’t understood is if truth be told how
    you are no longer actually a lot more well-liked than you might be now.
    You are very intelligent. You know thus considerably with regards to
    this topic, produced me in my opinion consider it from so many varied
    angles. Its like women and men don’t seem to be involved unless it’s one thing to do with Lady gaga!

    Your own stuffs excellent. At all times deal with it up!

  • 11 Giugno 2022 in 5:48 am
    Permalink

    It’s actually a great and useful piece of information. I am satisfied that you shared this helpful information with us.
    Please stay us informed like this. Thank you for sharing.

  • 11 Giugno 2022 in 6:18 am
    Permalink

    My brother recommended I might like this web site. He was totally right.
    This post actually made my day. You cann’t imagine simply how much time I
    had spent for this info! Thanks!

  • 11 Giugno 2022 in 8:36 am
    Permalink

    Hello there, I discovered your website via Google even as searching for a comparable topic, your website came up, it looks great.
    I have bookmarked it in my google bookmarks.
    Hi there, just became alert to your blog via Google, and
    found that it is truly informative. I’m going to watch out for brussels.
    I’ll be grateful should you proceed this {in future}.

    Many other folks will probably be benefited out of your writing.

    Cheers!

  • 11 Giugno 2022 in 10:14 am
    Permalink

    Attractive section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to say that
    I get in fact enjoyed account your blog posts. Any way I’ll be
    subscribing to your feeds or even I success you get entry to persistently rapidly.

  • 11 Giugno 2022 in 10:48 am
    Permalink

    My spouse and I absolutely love your blog and find most of
    your post’s to be just what I’m looking for. Would you offer guest writers to write content in your case?

    I wouldn’t mind creating a post or elaborating on a lot of the subjects you write about here.

    Again, awesome website!

  • 11 Giugno 2022 in 12:14 pm
    Permalink

    Do you mind if I quote a few of your posts as long as I provide credit and sources back to your weblog?

    My blog site is in the very same area of interest as yours and my users would genuinely benefit from a lot of the information you present here.
    Please let me know if this alright with you.
    Thanks a lot!

  • 11 Giugno 2022 in 12:52 pm
    Permalink

    Magnificent site. A lot of helpful information here. I’m sending it to a few pals ans additionally sharing in delicious.

    And of course, thank you in your effort!

  • 11 Giugno 2022 in 1:09 pm
    Permalink

    I think this is one of the most significant info for me. And i’m glad reading your article.
    But should remark on few general things, The web site style is great, the articles is really great : D.
    Good job, cheers

    my web-site … agen poker pulsa

  • 11 Giugno 2022 in 3:05 pm
    Permalink

    Hey there, I think your site might be having browser
    compatibility issues. When I look at your blog site in Firefox,
    it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, terrific blog!

  • 11 Giugno 2022 in 3:24 pm
    Permalink

    Heya i am for the first time here. I found this board and
    I find It truly useful & it helped me out a lot.

    I hope to give something back and help others like you aided me.

  • 11 Giugno 2022 in 3:24 pm
    Permalink

    First off I would like to say excellent blog! I had a quick question that I’d like to ask if you do not mind.
    I was curious to find out how you center yourself and clear your mind prior
    to writing. I have had difficulty clearing my mind in getting my ideas
    out there. I truly do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are
    lost simply just trying to figure out how to begin. Any ideas or hints?
    Thank you!

  • 11 Giugno 2022 in 3:50 pm
    Permalink

    Can I simply just say what a relief to find a person that really understands what they’re discussing
    online. You certainly know how to bring a problem
    to light and make it important. More and more people need to check this out and understand this side of the story.
    I was surprised you’re not more popular given that you definitely have the
    gift.

  • 11 Giugno 2022 in 5:24 pm
    Permalink

    Wow, this post is pleasant, my sister is analyzing these kinds of things, thus I am going to convey her.

  • 11 Giugno 2022 in 5:43 pm
    Permalink

    Everything is very open with a precise explanation of the challenges.

    It was definitely informative. Your site is very useful.
    Many thanks for sharing!

  • 11 Giugno 2022 in 6:56 pm
    Permalink

    I love it when individuals come together and share thoughts.
    Great website, continue the good work!

  • 11 Giugno 2022 in 7:11 pm
    Permalink

    Spot on with this write-up, I absolutely believe this web site needs a lot more attention. I’ll probably be returning to read through more,
    thanks for the info!

  • 11 Giugno 2022 in 8:54 pm
    Permalink

    Great blog here! Also your website loads up fast!
    What host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
    I wish my website loaded up as fast as yours lol

  • 11 Giugno 2022 in 9:17 pm
    Permalink

    I used to be recommended this web site via my cousin. I’m not positive whether this post is
    written by means of him as nobody else know such designated approximately my difficulty.

    You are incredible! Thanks!

  • 11 Giugno 2022 in 10:03 pm
    Permalink

    Hello, yeah this paragraph is actually pleasant and
    I have learned lot of things from it regarding blogging. thanks.

  • 11 Giugno 2022 in 10:30 pm
    Permalink

    Wonderful website. Plenty of helpful info here. I’m sending it
    to a few pals ans also sharing in delicious. And naturally, thanks to your sweat!

  • 11 Giugno 2022 in 11:22 pm
    Permalink

    I am curious to find out what blog platform you happen to be using?

    I’m having some minor security problems with my latest website and I’d like to
    find something more secure. Do you have any suggestions?

  • 11 Giugno 2022 in 11:33 pm
    Permalink

    Hello, i feel that i saw you visited my weblog so i
    came to return the desire?.I’m trying to find issues to enhance my website!I guess
    its adequate to make use of some of your concepts!!

  • 12 Giugno 2022 in 1:35 am
    Permalink

    This text is worth everyone’s attention. Where can I find out more?

  • 12 Giugno 2022 in 2:06 am
    Permalink

    Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you,
    However I am encountering troubles with your RSS.
    I don’t know why I cannot join it. Is there anybody else getting the same RSS issues?
    Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanx!!

  • 12 Giugno 2022 in 2:10 am
    Permalink

    It’s going to be end of mine day, however before end
    I am reading this enormous post to increase my knowledge.

  • 12 Giugno 2022 in 2:57 am
    Permalink

    I just couldn’t go away your web site before suggesting that I extremely loved the usual information a person provide on your guests?
    Is gonna be back frequently to inspect new posts

  • 12 Giugno 2022 in 3:19 am
    Permalink

    Wow that was odd. I just wrote an very long comment but after I clicked
    submit my comment didn’t show up. Grrrr… well I’m not
    writing all that over again. Anyways, just wanted to say wonderful blog!

  • 12 Giugno 2022 in 4:22 am
    Permalink

    What’s up to all, it’s truly a fastidious for me to visit
    this website, it includes priceless Information.

  • 12 Giugno 2022 in 4:36 am
    Permalink

    Hello there, You have done an excellent job. I will
    certainly digg it and personally suggest to my friends.

    I am sure they’ll be benefited from this site.

  • 12 Giugno 2022 in 5:26 am
    Permalink

    naturally like your web-site however you need to take
    a look at the spelling on several of your posts.
    Many of them are rife with spelling problems and I
    to find it very troublesome to inform the reality on the other hand I’ll certainly
    come back again.

  • 12 Giugno 2022 in 7:31 am
    Permalink

    We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your website provided us with valuable info to work on.
    You’ve done a formidable job and our whole community will
    be thankful to you.

  • 12 Giugno 2022 in 7:33 am
    Permalink

    Hi! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I’m
    trying to get my blog to rank for some targeted
    keywords but I’m not seeing very good results. If you know of any please share.

    Appreciate it!

  • 12 Giugno 2022 in 7:46 am
    Permalink

    Do you have any video of that? I’d care to find out some additional information.

  • 12 Giugno 2022 in 8:01 am
    Permalink

    naturally like your website however you have to test the spelling on quite
    a few of your posts. Several of them are rife with spelling issues and
    I to find it very bothersome to tell the reality then again I will certainly come back again.

  • 12 Giugno 2022 in 8:13 am
    Permalink

    When someone writes an piece of writing he/she maintains the image of a user in his/her mind that
    how a user can know it. Thus that’s why this piece
    of writing is outstdanding. Thanks!

  • 12 Giugno 2022 in 8:33 am
    Permalink

    When someone writes an piece of writing he/she keeps the image of
    a user in his/her brain that how a user can be aware of it.
    So that’s why this paragraph is amazing. Thanks!

  • 12 Giugno 2022 in 9:51 am
    Permalink

    This website was… how do I say it? Relevant!!
    Finally I’ve found something that helped me.

    Many thanks!

  • 12 Giugno 2022 in 9:54 am
    Permalink

    It’s going to be finish of mine day, however before finish I am
    reading this enormous piece of writing to improve my know-how.

  • 12 Giugno 2022 in 11:33 am
    Permalink

    I like it when people come together and share ideas.
    Great blog, continue the good work!

  • 12 Giugno 2022 in 11:51 am
    Permalink

    all the time i used to read smaller content that as well clear their motive, and that is also happening with this paragraph which I am reading at this place.

  • 12 Giugno 2022 in 1:05 pm
    Permalink

    Hi my loved one! I wish to say that this article is
    amazing, great written and come with approximately all vital infos.

    I would like to peer extra posts like this .

  • 12 Giugno 2022 in 3:17 pm
    Permalink

    Thanks for ones marvelous posting! I actually enjoyed reading it,
    you could be a great author. I will make sure to bookmark your blog and
    will come back in the future. I want to encourage you to ultimately continue your great posts, have a nice day!

  • 12 Giugno 2022 in 4:04 pm
    Permalink

    naturally like your web site however you need to take a look at the spelling on several of your posts.

    A number of them are rife with spelling problems and I in finding it very bothersome to inform the truth however I will surely come again again.

  • 12 Giugno 2022 in 5:10 pm
    Permalink

    Fantastic beat ! I wish to apprentice whilst you amend your website, how could i subscribe for a
    blog site? The account aided me a applicable deal. I have
    been a little bit acquainted of this your broadcast provided shiny clear concept

  • 12 Giugno 2022 in 5:28 pm
    Permalink

    Pretty! This has been an extremely wonderful article.

    Thank you for supplying this info.

  • 12 Giugno 2022 in 6:50 pm
    Permalink

    Very good site you have here but I was curious about if you knew of any message boards that cover the same topics discussed in this article?
    I’d really love to be a part of community where I can get suggestions from other experienced people that share the same
    interest. If you have any recommendations, please let me
    know. Cheers!

  • 12 Giugno 2022 in 8:58 pm
    Permalink

    Greetings! I’ve been reading your site for a long time now and finally got the courage to go ahead and
    give you a shout out from Atascocita Tx! Just wanted to mention keep up the fantastic
    work!