MIDA, AMICI E MUSICA SONO IL SEGRETO DI QUESTO PERCORSO!

Benvenuto Mida a questa chiacchierata insieme a noi di Exclusive Magazine, ti ringraziamo fin da ora per la tua disponibilità e per il tempo che ci dedicherai per rispondere alle nostre domande. Come prima quesito volevamo sapere quanto la tua vita privata influisce su ciò che scrivi

Purtroppo o per fortuna se non vivo non scrivo. Quindi un sacco!

 Da poco è uscito il video di 16:20, canzone che possiamo trovare anche su spotify, come mai hai scelto un titolo di solo cifre?
È un’orario che per me rappresenta molte cose ed è figo come titolo!
 
“prod. Lax”, come è lavorarci insieme? 
Con Fede ormai posso dire di esserci cresciuto, lavorare con lui è super naturale
 
Nel brano dici testualmente “uno schiaffo insegna più di un professore”. La professoressa vita con i suoi schiaffi cosa ti ha insegnato?
Che le cose si fanno in squadra e che bisogna fidarsi delle persone che hai vicino!
 
Il brano si apre senza strumentale, come mai questa scelta?
Idea da artistoide, ti vengono e non sai manco perché, creatività e basta, funzionava
molto di più così che senza quindi l’abbiamo tenuto.
 
“no che non sai com’è stare per realizzarsi poi cadere per sbaglio e vedere tutti mollarti” questa frase è collegata in qualche modo ai frame nelle corsie dell’ospedale nel videoclip?
No la corsa nell’ospedale rappresenta un altra cosa, ma mi piace lasciare interpretare, l’arte è bella anche per questo.
 
Sei soddisfatto del tuo percorso musicale dall’ uscita di “Ratatah freestyle #3”  e il relativo ritorno nella scena come indipendente fino ad oggi 
Si, doveva andare così, abbiamo imparato tanto e più passa il tempo più siamo consapevoli.
 
Real talk e Nicola siciliano, cosa accomuna queste due esperienze?
Fame amici e opportunità, avrei solo belle cose da dire a riguardo.
 
Domanda extramusicale : È proprio vero che i soldi non fanno la felicità?
Non lo so, dovreste chiederlo a chi ce li ha, anche se penso che più che portare felicità tolgano preoccupazioni.
 
Grazie nuovamente per il tempo che ci hai concesso, per concludere ti invitiamo a salutare e ringraziare a tua volta chi vuoi 
Grazie a voi per avermi dedicato questo spazio! Vi mando un saluto e speriamo di risentirci presto!
 
Intervista a cura di Jean Denis Marchiori!

28 pensieri riguardo “MIDA, AMICI E MUSICA SONO IL SEGRETO DI QUESTO PERCORSO!

  • 20 Gennaio 2022 in 8:19 pm
    Permalink

    It is perfect time to make some plans for the future and it is time to be happy.
    I’ve read this post and if I could I want to suggest you some interesting things or suggestions.
    Perhaps you can write next articles referring to this article.

    I desire to read even more things about it!

  • 20 Gennaio 2022 in 11:42 pm
    Permalink

    Whats up this is kinda of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYGeditors or if you have to manually code with HTML. I’m startinga blog soon but have no coding skills so I wanted to getadvice from someone with experience. Any help would be enormouslyappreciated!

  • 21 Gennaio 2022 in 2:57 pm
    Permalink

    Hello there! This post couldn’t be written any better! Looking through this post reminds
    me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this.
    I will send this information to him. Fairly certain he will have a great read.
    Many thanks for sharing!

  • 21 Gennaio 2022 in 3:17 pm
    Permalink

    It’s really a great and useful piece of information. I’m glad that you simply shared this useful information with us.Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

  • 23 Gennaio 2022 in 2:36 pm
    Permalink

    I all the time emailed this website post page to all my contacts,
    as if like to read it then my contacts will too.

  • 23 Gennaio 2022 in 3:02 pm
    Permalink

    Wow, that’s what I was searching for, what a material!present here at this webpage, thanks admin of this site.

  • 2 Febbraio 2022 in 9:49 am
    Permalink

    You’ve made some decent points there. I checked on the
    web for more information about the issue and found most individuals will go along
    with your views on this site.

  • 2 Febbraio 2022 in 6:40 pm
    Permalink

    Please let me know if you’re looking for a article writer
    for your blog. You have some really good posts and I
    believe I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d absolutely love to write some articles for your blog in exchange for a link back to
    mine. Please blast me an email if interested. Thanks!

  • 6 Febbraio 2022 in 10:40 pm
    Permalink

    The post is absolutely fantastic! Lots of great information and inspiration, both of which we all need! Also like to admire the time and effort you put into your site and detailed info you offer! I will bookmark your website!

  • 26 Marzo 2022 in 5:30 pm
    Permalink

    It’s nearly impossible to find knowledgeable people about this subject,
    but you seem like you know what you’re talking about! Thanks

  • 27 Marzo 2022 in 8:03 am
    Permalink

    Hi there everyone, it’s my first go to see at this web page, and post is actually fruitful in support of
    me, keep up posting these articles or reviews.

  • 27 Marzo 2022 in 9:38 pm
    Permalink

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you
    knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping
    maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look
    forward to your new updates.

  • 2 Aprile 2022 in 11:45 am
    Permalink

    What’s Taking place i’m new to this, I stumbled upon this I’ve found It positively helpful and it
    has helped me out loads. I am hoping to give a contribution & aid other users like its aided me.

    Great job.

  • 3 Aprile 2022 in 12:37 pm
    Permalink

    Hello there, just became aware of your blog through Google, and found
    that it is really informative. I’m gonna watch out for brussels.

    I’ll appreciate if you continue this in future. Many people will be benefited from your writing.
    Cheers!

  • 4 Aprile 2022 in 12:26 pm
    Permalink

    It is actually a nice and helpful piece of info. I am glad that you just shared this
    helpful information with us. Please keep us up to
    date like this. Thank you for sharing.

  • 5 Aprile 2022 in 3:07 am
    Permalink

    It’s awesome for me to have a web page, which is beneficial in favor of my knowledge.
    thanks admin

  • 5 Aprile 2022 in 7:02 pm
    Permalink

    I really love your blog.. Excellent colors & theme.
    Did you build this web site yourself? Please reply back as
    I’m planning to create my own site and want to know where you got this from or
    exactly what the theme is named. Kudos!

  • 5 Aprile 2022 in 11:24 pm
    Permalink

    Very good information. Lucky me I discovered your site by chance (stumbleupon).
    I’ve book-marked it for later!

  • 6 Aprile 2022 in 12:53 pm
    Permalink

    Hi there, yes this post is actually nice and I have learned lot of things from it concerning
    blogging. thanks.

  • 7 Aprile 2022 in 5:21 am
    Permalink

    Incredible points. Outstanding arguments.
    Keep up the great spirit.

  • 10 Aprile 2022 in 7:19 pm
    Permalink

    Very great post. I simply stumbled upon your blog and wished to mention that I have truly enjoyed surfing around your weblog posts.
    In any case I will be subscribing for your feed and I am hoping you write once more
    very soon!

  • 30 Aprile 2022 in 6:38 pm
    Permalink

    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
    You definitely know what youre talking about,
    why waste your intelligence on just posting videos to your site when you could be giving us
    something informative to read?

  • 10 Maggio 2022 in 9:13 am
    Permalink

    Nice post. I was checking constantly this weblog and I am
    inspired! Extremely useful information specifically the remaining section 🙂 I handle such information much.

    I was seeking this particular info for a long time.
    Thank you and good luck.

  • 11 Maggio 2022 in 11:31 am
    Permalink

    Heya! I just wanted to ask if you ever have any trouble with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks of
    hard work due to no data backup. Do you have any methods to protect against hackers?

  • 16 Maggio 2022 in 11:37 am
    Permalink

    Your mode of explaining all in this piece of writing is genuinely good, every one can simply understand it,
    Thanks a lot.