OSTUNI E’ SEMIFINALE CONTRO MOLA!

Direttamente dalla pagina della Cestistica Ostuni:

La Cestistica Ostuni si qualifica per la semifinale playoff battendo, con relativa facilità, la Action Now Monopoli sul suo campo, in una partita praticamente fotocopia della gara 1 di quattro giorni prima al PalaGentile: come domenica, infatti, gli uomini di coach Vozza hanno tenuto bene il campo per poco più di un quarto e mezzo, restando attaccati nel punteggio ai ragazzi di coach Carolillo, che hanno però accelerato, prendendo il largo, prima dell’intervallo.

Ottima la prova degli ostunesi, supportati da un grande pubblico sugli spalti e dal gruppo sempre appassionato di “Quei bravi ragazzi”: con soli sei uomini in rotazione, e con i tre under 18 in campo solo nel finale, i gialloblù hanno portato quattro uomini in doppia cifra, dall’ottimo Mihalich al pur acciaccato Vranjkovic, da un Masciulli in crescita ad un Calisi ancora una volta in versione cecchino. Ma ciò che fa più sperare è la crescita, nelle ultime partite, della qualità delle giocate offensive, merito del grande lavoro in allenamento di queste settimane e nonostante l’assenza prolungata di due degli uomini migliori del roster.

 E proprio il recupero di Manchisi e Vorzillo sarà la prima missione dello staff tecnico nei prossimi giorni: il turno successivo della post season vedrà i gialloblù confrontarsi con un’ottima squadra come Mola, che si è liberata in sole due partite di Ceglie dopo il colpo esterno al Pala 2006. Da Musci a Prete fino all’ultimo arrivo De Bellis, i biancoblù hanno probabilmente il roster più attrezzato insieme a quello ostunese, un gradino sotto la corazzata, e favoritissima, Andrea Pasca Nardò.

 Quella del PalaPinto di meno di due mesi fa (5 febbraio) fu la prima partita, e la prima vittoria, di Sergio Carolillo dopo il suo arrivo nella Città bianca: in una settimana complicata, segnata dal grave infortunio di Bo Franklin unito allo stop di Masciulli, la Cestistica fece una grande impresa battendo Didonna e compagni, con prestazioni sontuose degli ex Teofilo e Manchisi.  Ma i playoff sono tutta un’altra storia: servirà il massimo impegno nei prossimi allenamenti, ed un PalaGentile stracolmo come e più del derby contro Ceglie, per difendere il fattore campo e inseguire una finalissima che, seppur distante solo un paio di settimane, è ancora lontanissima.

 TABELLINO

Action Now Monopoli – Cestistica Ostuni 57-73 (9-20; 17-39; 39-62)

MONOPOLI: Stomeo 10, Liaci, Calabretto 13, Giovinazzi, Sabato, Lazic 9, Mitrotti, Rotolo 8, Di Mola NE, Barnaba 17. Coach: Vozza.

OSTUNI: Mihalich 13, Faraci, Giacovazzo, Teofilo 5, Vranjkovic 17, Tanzarella 8, Giannotte, Masciulli 16, Calisi 14, Vorzillo NE. Coach: Carolillo.

ARBITRI: Paradiso (BA), Giordano (BA).

67 pensieri riguardo “OSTUNI E’ SEMIFINALE CONTRO MOLA!

  • 12 Febbraio 2022 in 8:48 pm
    Permalink

    Respect to website author , some good selective information .

  • 16 Febbraio 2022 in 11:19 pm
    Permalink

    Exactly where have you discovered the resource intended for the following article? Awesome studying I have subscribed for your site feed.

  • 23 Febbraio 2022 in 5:38 pm
    Permalink

    I’m not sure why but this weblog is loading very slow for me.
    Is anyone else having this issue or is it a issue on my end?
    I’ll check back later on and see if the problem still exists.

  • 3 Maggio 2022 in 9:04 pm
    Permalink

    Today, I went to the beachfront with my kids. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and
    said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She
    put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched
    her ear. She never wants to go back! LoL I know this is entirely off topic but I had
    to tell someone!

  • 12 Giugno 2022 in 11:06 pm
    Permalink

    What’s up friends, its fantastic post concerning educationand completely explained, keep it up all the time.

  • 12 Giugno 2022 in 11:55 pm
    Permalink

    Thanks for sharing your thoughts. I really appreciate your
    efforts and I will be waiting for your next write
    ups thank you once again.

  • 12 Giugno 2022 in 11:59 pm
    Permalink

    Today, I went to the beach front with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She placed the shell to her ear and screamed.
    There was a hermit crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back!
    LoL I know this is completely off topic but I had to tell someone!

  • 13 Giugno 2022 in 1:57 am
    Permalink

    Howdy would you mind letting me know which webhost you’re using?
    I’ve loaded your blog in 3 different browsers and I
    must say this blog loads a lot quicker then most. Can you recommend a good hosting provider at a honest price?
    Thank you, I appreciate it!

  • 13 Giugno 2022 in 2:15 am
    Permalink

    Hello just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the pictures aren’t loading correctly.
    I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different internet browsers and
    both show the same results.

  • 13 Giugno 2022 in 3:07 am
    Permalink

    Everything is very open with a precise clarification of the challenges.
    It was really informative. Your website is extremely helpful.
    Thank you for sharing!

  • 13 Giugno 2022 in 3:32 am
    Permalink

    bookmarked!!, I love your site!

  • 13 Giugno 2022 in 5:37 am
    Permalink

    Thank you for the good writeup. It if truth be told was a leisure account it.

    Look advanced to far added agreeable from you! However, how could we be in contact?

  • 13 Giugno 2022 in 6:19 am
    Permalink

    Hey there! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
    There’s a lot of people that I think would really enjoy your content.

    Please let me know. Thank you

  • 13 Giugno 2022 in 7:30 am
    Permalink

    Greetings! Very useful advice in this particular post! It is the little
    changes that will make the most significant changes.
    Many thanks for sharing!

  • 13 Giugno 2022 in 8:29 am
    Permalink

    I think the admin of this site is actually working hard in favor of his website,
    for the reason that here every material is quality based stuff.

  • 13 Giugno 2022 in 9:05 am
    Permalink

    I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog
    and was wondering what all is required to get setup? I’m assuming
    having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very web smart so I’m not 100% sure. Any suggestions or advice would be greatly appreciated.
    Appreciate it

  • 13 Giugno 2022 in 10:13 am
    Permalink

    It’s very simple to find out any matter on web as compared to textbooks, as I found this paragraph
    at this web site.

  • 13 Giugno 2022 in 11:08 am
    Permalink

    When someone writes an post he/she retains the idea of a user in his/her brain that how a
    user can be aware of it. So that’s why this article is amazing.
    Thanks!

  • 13 Giugno 2022 in 2:33 pm
    Permalink

    I’m now not sure where you are getting your information, but
    good topic. I must spend some time studying much more or understanding more.
    Thanks for fantastic info I was on the lookout for this information for
    my mission.

  • 13 Giugno 2022 in 4:25 pm
    Permalink

    Your way of describing everything in this post is
    actually nice, all can easily know it, Thanks a lot.

  • 13 Giugno 2022 in 5:08 pm
    Permalink

    Hi, i think that i saw you visited my weblog thus i came
    to “return the favor”.I’m attempting to find things to enhance my web site!I suppose its ok to
    use a few of your ideas!!

  • 13 Giugno 2022 in 6:08 pm
    Permalink

    Yes! Finally someone writes about website.

  • 13 Giugno 2022 in 6:16 pm
    Permalink

    I am actually pleased to glance at this website posts which includes lots of
    helpful information, thanks for providing these information.

  • 13 Giugno 2022 in 7:03 pm
    Permalink

    I’m impressed, I must say. Rarely do I come across a blog
    that’s equally educative and entertaining, and let me tell you,
    you have hit the nail on the head. The problem is an issue that too
    few people are speaking intelligently about. I am very happy that
    I found this during my hunt for something relating to
    this.

  • 13 Giugno 2022 in 8:42 pm
    Permalink

    I got this web site from my pal who informed me regarding this website and at the moment this time
    I am visiting this site and reading very informative articles at this time.

  • 13 Giugno 2022 in 9:24 pm
    Permalink

    Thanks for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I am waiting for your further write ups
    thank you once again.

  • 13 Giugno 2022 in 9:50 pm
    Permalink

    I for all time emailed this webpage post page to all my contacts, for the
    reason that if like to read it then my contacts
    will too.

  • 13 Giugno 2022 in 10:10 pm
    Permalink

    What’s up, its nice piece of writing regarding media print, we all understand media is a impressive source of
    data.

  • 13 Giugno 2022 in 11:17 pm
    Permalink

    If some one wishes to be updated with most up-to-date technologies afterward
    he must be go to see this web site and be up to date daily.

  • 14 Giugno 2022 in 1:06 am
    Permalink

    The Match fove prize of $1 millio will continue to double to $2 million with thee Energy Play added.

    Feel free to surf to my web site … Learn more

  • 14 Giugno 2022 in 1:57 am
    Permalink

    Greetings! Very helpful advice within this post!

    It is the little changes that produce the greatest changes.
    Many thanks for sharing!

  • 14 Giugno 2022 in 2:14 am
    Permalink

    Hello There. I found your blog using msn. That is a really well
    written article. I will make sure to bookmark it
    and return to read extra of your helpful info.
    Thank you for the post. I’ll definitely comeback.

  • 14 Giugno 2022 in 3:04 am
    Permalink

    According too Powerball, a lujmp sum cash ayment
    for each Jackpot winner is presently estimated at approximately $ 384.3 million.

    Stop by mmy web page – Discover more

  • 14 Giugno 2022 in 6:43 am
    Permalink

    This is my first time visit at here and i am in fact happy to read everthing at single place.

  • 14 Giugno 2022 in 7:20 am
    Permalink

    Hmm is anyone else having problems with the images on this blog loading?
    I’m trying to figure out if its a problem on my end or if it’s the blog.
    Any responses would be greatly appreciated.

  • 14 Giugno 2022 in 9:16 am
    Permalink

    Pretty! This was an incredibly wonderful post. Thanks for providing this info.

  • 14 Giugno 2022 in 11:12 am
    Permalink

    If you would like to take a good deal from this piece of writing then you have to apply these methods
    to your won webpage.

  • 14 Giugno 2022 in 3:13 pm
    Permalink

    Wow, this piece of writing is pleasant, my sister is analyzing these things, thus I am going to inform her.

  • 14 Giugno 2022 in 4:17 pm
    Permalink

    Greetings! Very helpful advice within this post! It is the little
    changes that will make the biggest changes.
    Many thanks for sharing!

  • 14 Giugno 2022 in 4:48 pm
    Permalink

    Very nice post. I simply stumbled upon your weblog
    and wished to mention that I’ve truly enjoyed surfing around your blog posts.
    After all I will be subscribing for your rss feed and I’m hoping you write again soon!

  • 14 Giugno 2022 in 4:49 pm
    Permalink

    Undeniably believe that that you said. Your favorite reason seemed to be on the web the simplest thing to take note
    of. I say to you, I definitely get irked at the same time as folks
    consider worries that they plainly don’t understand about.
    You managed to hit the nail upon the top as well as outlined
    out the whole thing with no need side effect , people
    could take a signal. Will likely be back to get more.

    Thanks

  • 14 Giugno 2022 in 9:22 pm
    Permalink

    I’m not that much of a online reader to be honest
    but your sites really nice, keep it up! I’ll go ahead and bookmark your site to come back later.
    Cheers

  • 14 Giugno 2022 in 9:57 pm
    Permalink

    Heya i’m for the first time here. I found this board and I to find It really
    helpful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like
    you helped me.

  • 16 Giugno 2022 in 2:15 pm
    Permalink

    “Maureen would come over two, three occasions a day just to take care of the bird,” John Kropp said.

    Here is my sie … Go here

  • 16 Giugno 2022 in 3:25 pm
    Permalink

    The anhuity is invested in government bonds more than 29 years, permitting annual payments
    to enhance by five%.

    Here is my homepage … Learn here

  • 17 Giugno 2022 in 7:42 am
    Permalink

    The winning numbers for Wednesday night’s drawing are
    02, 07, 11, 17, 32, aand the Powerball is 11.

    My web blog – Click here

  • 17 Giugno 2022 in 2:53 pm
    Permalink

    This page definitely has all of the information and facts I needed about this subject and didn’t know who
    to ask.

  • 18 Giugno 2022 in 8:12 am
    Permalink

    Very good blog! Do you have any hints for aspiring writers?
    I’m planning to start my own website soon but I’m a little lost on everything.

    Would you propose starting with a free platform like WordPress or go for a paid
    option? There are so many options out there that I’m completely confused ..
    Any suggestions? Appreciate it!

  • 19 Giugno 2022 in 10:23 am
    Permalink

    Hi there, its fastidious piece of writing concerning media print, we all understand
    media is a great source of data.

    my blog post – poker idn pulsa

  • 20 Giugno 2022 in 1:56 am
    Permalink

    My family all the time say that I am killing my time here at net, however
    I know I am getting knowledge all the time by reading
    such pleasant articles.

  • 20 Giugno 2022 in 2:42 am
    Permalink

    Hello! I’m at work surfing around your blog from my new apple
    iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your
    posts! Carry on the great work!

  • 20 Giugno 2022 in 7:41 am
    Permalink

    With havin so much content do you ever run into any problems of plagorism or copyright infringement?
    My site has a lot of unique content I’ve either created myself or outsourced but it
    looks like a lot of it is popping it up all over the web without my agreement.
    Do you know any methods to help stop content from being
    ripped off? I’d truly appreciate it.

  • 20 Giugno 2022 in 9:31 am
    Permalink

    Hello There. I found your blog using msn. This
    is a very well written article. I will make sure to bookmark it and come
    back to read more of your useful information. Thanks for the post.
    I will definitely return.

  • 20 Giugno 2022 in 11:37 am
    Permalink

    bookmarked!!, I like your site!

  • 24 Giugno 2022 in 2:46 am
    Permalink

    What’s up, I check your blog daily. Your story-telling style is awesome, keep doing wat you’re doing!

    My webpage; MyFreeWebcam