TERAMO VINCE E GELA VASTO, MA CHE SFIDA!

BASKET BALL TERAMO 79 – BCC GE.VI. VASTO BK 64

B.B.TERAMO KASONGO 23(17’), Afatsawo 14(31’), CAMACHO 12(40’), CROCE 9(17’), Piersanti 8(17’), DI FRANCESCO M. 5(19’), PECORALE 3(9’), Pirani 3(9’), Scarnecchia 2(10’), Sulpizii 0(17’), Catenacci ne. All. Di Francesco S..

VASTO BARTOLI 19(35’), DIPIERRO 13(36’), PACE 9(31’), Peluso 8(9’), IERBS 5(22’), DI TIZIO 5(23’), Stefano 3(10’), Cordici 2(28’), Di Rosso N. 0(3’), Marino 0(3’). All. Cardillo.

Arbitri: Pasqualone Luca (CB) e Di Pietro Lorenzo (TE).

Parziali: 1°q 19-8; 2°q 38-26(19-18); 3°q 54-44(16-18); Finale 79-64(25-20).

TERAMO: TL 11/17(65%) e T3p 12/35(36%). VASTO: TL 16/18(89%) e T3p 8/23(35%).

Falli Antisportivi: Bartoli (25’:40-35) e Dipierro (27’:47-40).

Il primo ad andare a referto è Luca di Tizio con un tiro dalla lunga distanza per il primo ed unico vantaggio dei vastesi che poi lasciano campo aperto ai padroni di casa per un primo nimi break (10-0) prima di un’altra tripla di Ierbs dopo sei lunghi minuti con il primo quarto che si chiude sul 19-8. Nel secondo parziale sono sempre gli uomini di coach Di Francesco a fare gioco fino al +14(38-24) che gli ospiti provano ad annullare a cavallo del riposo lungo con un contro break di 0-11 che riporta i quintetti sul parquet a stretto contatto (38-35). Un primo antisportivo fischiato a Bartoli ed un secondo a Dipierro riporta il divario sulla doppia cifra (54-44) con ancora dieci minuti di gioco sfruttati al meglio dai teramani che mantengono il controllo della gara ed amministrano fino al +15 sulla sirena finale.

I Vastesi pagano pesantemente l’aver sottovalutato un avversario che era stato sconfitto con largo margine (59-79) sullo stesso impianto sportivo lo scorso 1° febbraio, recuperando il -15 della gara di andata da comunque far valere nel caso in cui, dopo la fase ad Orologio, si finisse alla pari al momento di definire i quartetti Play Off, Play Out e Classificazione, anche se i Teramani oggi si sono portati a 4 punti in classifica fortemente motivati nella rincorsa alla quarta piazza.

La matematica lascia comunque ancora largo spazio a Capitan Ierbs e compagni che debbono tornare alla vittoria già dal prossimo turno ricevendo in casa la Nova Campli Bk, guidata da Coach Linda Ialacci, maledettamente impegolata in zona bassa classifica con soli 14 punti al penultimo posto con due punti da recuperare sul Pineto Bk, quattro sul Torre Spes e, addirittura otto, sull’accoppiata Olimpia Mosciano e BCC GE.VI. Vasto Bk. Dopo la gara ala PalaBCC (dom 05/03/2017 ore18:00) altra trasferta piena di insidie: si va a Chieti (sab 11/03/2017 ore 18:30) per un altro impegno tutto da giocare dopo la parità negli incontri dei turni di andata e ritorno con vittorie, per entrambi, maturate sfruttando al meglio il fattore campo. La sconfitta di oggi è già consegnata agli archivi e da martedì si riprende la preparazione guardando avanti con cauto ottimismo.

Altre news su Exclusive Magazine!

187 pensieri riguardo “TERAMO VINCE E GELA VASTO, MA CHE SFIDA!

  • 14 Maggio 2022 in 6:04 am
    Permalink

    hello!,I love your writing very a lot! proportion we communicate more
    approximately your article on AOL? I require an expert on this house to solve my problem.
    May be that is you! Looking forward to see you.

  • 14 Maggio 2022 in 7:19 am
    Permalink

    Hi just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the images aren’t loading properly.
    I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two
    different web browsers and both show the same results.

  • 14 Maggio 2022 in 7:19 am
    Permalink

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to
    be actually something which I think I would never understand.
    It seems too complicated and extremely broad for me. I’m looking forward for your next
    post, I will try to get the hang of it!

  • 14 Maggio 2022 in 7:29 am
    Permalink

    Great blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog stand out.
    Please let me know where you got your design. Many thanks

  • 14 Maggio 2022 in 7:29 am
    Permalink

    It’s an awesome post in favor of all the web people;
    they will obtain benefit from it I am sure.

  • 14 Maggio 2022 in 7:38 am
    Permalink

    Hmm it looks like your website ate my first comment (it was super long) so I guess I’ll just sum it up what I had written and say,
    I’m thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog writer but I’m still new to everything.
    Do you have any helpful hints for novice
    blog writers? I’d really appreciate it.

  • 14 Maggio 2022 in 7:42 am
    Permalink

    I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I don’t know who you are but certainly you’re going to a famous blogger if
    you aren’t already 😉 Cheers!

  • 14 Maggio 2022 in 7:45 am
    Permalink

    Hmm is anyone else having problems with the images on this blog loading?
    I’m trying to determine if its a problem on my end or if it’s the blog.
    Any suggestions would be greatly appreciated.

  • 14 Maggio 2022 in 8:29 am
    Permalink

    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.

    You clearly know what youre talking about, why waste
    your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving us something informative to read?

  • 14 Maggio 2022 in 8:31 am
    Permalink

    I’ve been browsing on-line greater than 3 hours nowadays, yet I by no means discovered any attention-grabbing article like yours.
    It’s lovely value enough for me. Personally, if all web
    owners and bloggers made excellent content as you probably did, the net can be a
    lot more useful than ever before.

  • 14 Maggio 2022 in 8:31 am
    Permalink

    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems
    as though you relied on the video to make your point.

    You definitely know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos
    to your site when you could be giving us something enlightening to read?

  • 14 Maggio 2022 in 8:35 am
    Permalink

    Hello, i think that i saw you visited my website so i came to “return the favor”.I am trying to
    find things to enhance my web site!I suppose its ok to use some of your ideas!!

  • 14 Maggio 2022 in 9:57 am
    Permalink

    hello!,I really like your writing so so much! share we keep up a correspondence
    extra approximately your post on AOL? I need an expert in this house to resolve my problem.
    Maybe that’s you! Looking ahead to peer you.

  • 14 Maggio 2022 in 10:39 am
    Permalink

    Thankfulness to my father who told me regarding this weblog, this website is genuinely remarkable.

  • 14 Maggio 2022 in 10:57 am
    Permalink

    Greetings I am so happy I found your website, I really found you by
    error, while I was searching on Aol for something
    else, Anyhow I am here now and would just like to say many thanks for a remarkable post
    and a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don’t have time to browse it all at the moment but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds,
    so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the superb jo.

  • 14 Maggio 2022 in 11:09 am
    Permalink

    It’s awesome to pay a visit this web page and reading the views of all mates regarding this post, while I am also
    keen of getting experience.

  • 14 Maggio 2022 in 11:31 am
    Permalink

    I am genuinely grateful to the holder of this web page who has shared this wonderful post at at this
    time.

  • 14 Maggio 2022 in 12:48 pm
    Permalink

    I want to to thank you for this good read!! I certainly enjoyed every bit of it.
    I have you book-marked to check out new things you
    post…

  • 14 Maggio 2022 in 12:58 pm
    Permalink

    Very quickly this web page will be famous among all blog people, due to
    it’s pleasant posts

  • 14 Maggio 2022 in 1:07 pm
    Permalink

    Fantastic goods from you, man. I’ve understand your stuff prior to and you’re just too great.
    I really like what you’ve bought right here, certainly like what
    you’re stating and the way in which through which you assert it.
    You’re making it enjoyable and you continue to take care of to stay it sensible.

    I can not wait to learn much more from you. This is
    really a wonderful website.

  • 14 Maggio 2022 in 1:51 pm
    Permalink

    Good day! This is my first comment here so I just wanted to give
    a quick shout out and tell you I really enjoy
    reading your posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that go over the same topics?
    Thanks a ton!

  • 14 Maggio 2022 in 2:01 pm
    Permalink

    Have you ever considered about including a little bit more than just your articles?

    I mean, what you say is valuable and all. However think about if you added some great pictures
    or video clips to give your posts more, “pop”! Your content is excellent but with images and
    video clips, this blog could undeniably be one of the best in its field.
    Good blog!

  • 14 Maggio 2022 in 2:04 pm
    Permalink

    Hi! I could have sworn I’ve been to this blog before but after checking through some of the post
    I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely
    glad I found it and I’ll be bookmarking and checking back frequently!

  • 14 Maggio 2022 in 5:11 pm
    Permalink

    What’s up, after reading this amazing piece
    of writing i am also glad to share my knowledge here with colleagues.

  • 14 Maggio 2022 in 5:26 pm
    Permalink

    Hi there, its pleasant paragraph about media print, we all understand media
    is a wonderful source of information.

  • 14 Maggio 2022 in 5:39 pm
    Permalink

    Hello there, There’s no doubt that your website might
    be having internet browser compatibility issues. When I take a look at your web
    site in Safari, it looks fine however, when opening
    in Internet Explorer, it has some overlapping issues.
    I simply wanted to give you a quick heads up! Apart from that, great website!

  • 14 Maggio 2022 in 6:13 pm
    Permalink

    Hi there, after reading this remarkable article i am as well glad to share my familiarity here with colleagues.

  • 14 Maggio 2022 in 6:38 pm
    Permalink

    Valuable information. Lucky me I discovered your site by chance, and I am stunned why this twist of fate didn’t
    came about earlier! I bookmarked it.

  • 14 Maggio 2022 in 7:12 pm
    Permalink

    Excellent website. Plenty of useful information here.

    I am sending it to a few buddies ans additionally sharing in delicious.
    And of course, thank you on your sweat!

  • 14 Maggio 2022 in 7:40 pm
    Permalink

    Please let me know if you’re looking for a author for your weblog.

    You have some really good posts and I feel I would be
    a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d really like to write some material for your blog in exchange for a link back to
    mine. Please blast me an e-mail if interested. Kudos!

  • 14 Maggio 2022 in 8:21 pm
    Permalink

    This site definitely has all the information and
    facts I needed about this subject and didn’t know who to ask.

  • 14 Maggio 2022 in 8:22 pm
    Permalink

    I love reading through a post that can make people think.
    Also, many thanks for allowing me to comment!

  • 14 Maggio 2022 in 8:40 pm
    Permalink

    I think the admin of this site is in fact working hard in favor of his web
    site, because here every data is quality based information.

  • 14 Maggio 2022 in 9:07 pm
    Permalink

    Howdy! This post could not be written any better! Reading this post
    reminds me of my previous room mate! He always kept talking about this.

    I will forward this post to him. Fairly certain he will have a good read.
    Many thanks for sharing!

  • 14 Maggio 2022 in 9:10 pm
    Permalink

    Hello, its pleasant post regarding media print, we all be aware of media is a enormous source
    of information.

  • 14 Maggio 2022 in 9:29 pm
    Permalink

    I just like the helpful info you supply in your articles.
    I will bookmark your weblog and take a look at
    again right here frequently. I am relatively certain I will learn a lot of new
    stuff right right here! Good luck for the next!

  • 14 Maggio 2022 in 9:58 pm
    Permalink

    I have to thank you for the efforts you have put in writing this site.
    I’m hoping to view the same high-grade content by you
    later on as well. In truth, your creative writing abilities has inspired
    me to get my own, personal website now 😉

  • 14 Maggio 2022 in 10:00 pm
    Permalink

    You really make it seem so easy with your presentation but I
    find this matter to be actually something which I
    think I would never understand. It seems too complicated and extremely broad
    for me. I’m looking forward for your next post, I will try to get the hang of
    it!

  • 15 Maggio 2022 in 1:06 am
    Permalink

    Everyone loves what you guys are up too.
    This type of clever work and coverage! Keep up the fantastic works
    guys I’ve added you guys to my own blogroll.

  • 15 Maggio 2022 in 1:18 am
    Permalink

    Very nice post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I’ve
    truly enjoyed browsing your blog posts. After all I’ll be
    subscribing on your feed and I hope you write once more soon!

  • 15 Maggio 2022 in 1:18 am
    Permalink

    Hello, i think that i saw you visited my weblog
    so i came to “return the favor”.I’m attempting to find
    things to improve my site!I suppose its ok to use some
    of your ideas!!

  • 15 Maggio 2022 in 1:24 am
    Permalink

    Have you ever thought about writing an ebook or guest authoring on other sites?

    I have a blog based upon on the same information you discuss and would really
    like to have you share some stories/information. I know my subscribers would appreciate your work.
    If you’re even remotely interested, feel free to shoot me an e-mail.

  • 15 Maggio 2022 in 2:50 am
    Permalink

    Appreciating the dedication you put into your site and in depth information you present.
    It’s good to come across a blog every once in a while that isn’t the same out of date rehashed material.
    Great read! I’ve saved your site and I’m including your RSS feeds to my Google account.

  • 15 Maggio 2022 in 2:50 am
    Permalink

    An impressive share! I’ve just forwarded this onto a friend who has been doing a little
    homework on this. And he in fact bought me lunch due
    to the fact that I found it for him… lol. So allow me to reword this….
    Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending some time
    to talk about this issue here on your blog.

  • 15 Maggio 2022 in 3:55 am
    Permalink

    Hey just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the pictures aren’t loading correctly.
    I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different browsers and both show the same
    results.

  • 15 Maggio 2022 in 4:03 am
    Permalink

    Attractive portion of content. I simply stumbled upon your blog and in accession capital to assert that I get actually enjoyed account your blog posts.
    Anyway I will be subscribing for your feeds and even I fulfillment
    you access constantly rapidly.

  • 15 Maggio 2022 in 4:20 am
    Permalink

    Please let me know if you’re looking for a writer for your weblog.
    You have some really great posts and I think I would be a good asset.
    If you ever want to take some of the load off, I’d absolutely love to write some material for your blog in exchange for
    a link back to mine. Please send me an e-mail if interested.
    Cheers!

  • 15 Maggio 2022 in 4:35 am
    Permalink

    My brother recommended I might like this blog. He
    was entirely right. This post actually made my day. You can not consider just how
    so much time I had spent for this information! Thanks!

  • 15 Maggio 2022 in 4:37 am
    Permalink

    Hey! I know this is somewhat off-topic however I had to ask.
    Does building a well-established website like yours take a
    lot of work? I’m completely new to blogging however I do write
    in my diary on a daily basis. I’d like to start a blog so I will be able to share my own experience
    and views online. Please let me know if you have any suggestions or tips for brand
    new aspiring bloggers. Thankyou!

  • 15 Maggio 2022 in 6:58 am
    Permalink

    Hi there! Would you mind if I share your blog with my twitter group?

    There’s a lot of people that I think would really appreciate
    your content. Please let me know. Thanks

  • 15 Maggio 2022 in 7:01 am
    Permalink

    I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and
    was wondering what all is needed to get set up? I’m assuming having a blog like
    yours would cost a pretty penny? I’m not very internet smart so I’m not 100% certain.
    Any suggestions or advice would be greatly appreciated.
    Kudos

  • 15 Maggio 2022 in 7:12 am
    Permalink

    That is very interesting, You’re a very professional blogger.
    I’ve joined your rss feed and look ahead to in the hunt for extra of your wonderful post.
    Additionally, I have shared your website in my social networks

  • 15 Maggio 2022 in 7:22 am
    Permalink

    I know this if off topic but I’m looking into starting my own blog and was wondering what all is needed to get setup?

    I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very web smart so I’m not 100% sure. Any suggestions
    or advice would be greatly appreciated. Thanks

  • 15 Maggio 2022 in 7:50 am
    Permalink

    Hey there I am so happy I found your web site, I really found you by mistake, while I was looking on Digg for something else, Nonetheless I am here now
    and would just like to say many thanks for a remarkable post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to read through it all at the moment but
    I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the
    awesome jo.

  • 15 Maggio 2022 in 8:25 am
    Permalink

    Heya i am for the first time here. I came across this board and I to
    find It truly helpful & it helped me out much. I hope to present one
    thing again and aid others like you aided me.

  • 15 Maggio 2022 in 9:41 am
    Permalink

    Hi, i think that i saw you visited my site thus i came to “return the favor”.I am trying to find things to improve my web site!I suppose its ok to use some of your ideas!!

  • 15 Maggio 2022 in 10:55 am
    Permalink

    Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit and sources back to
    your website? My blog is in the very same niche as
    yours and my users would genuinely benefit from some of the information you present here.
    Please let me know if this okay with you. Thanks a lot!

  • 15 Maggio 2022 in 12:11 pm
    Permalink

    I’m really impressed with your writing skills as neatly as with the
    structure in your blog. Is that this a paid subject matter or did you modify it your self?
    Either way keep up the nice high quality writing, it’s rare to look a great blog like this
    one these days..

  • 15 Maggio 2022 in 12:14 pm
    Permalink

    I visited multiple web sites but the audio feature for audio songs present at this web page is actually fabulous.

  • 15 Maggio 2022 in 12:18 pm
    Permalink

    Excellent post. I used to be checking continuously this blog and I am
    inspired! Very helpful information specially the final section 🙂 I take care of such info much.
    I was seeking this particular information for
    a long time. Thank you and best of luck.

  • 15 Maggio 2022 in 12:31 pm
    Permalink

    Hi, always i used to check blog posts here early in the morning, as
    i enjoy to learn more and more.

  • 15 Maggio 2022 in 2:52 pm
    Permalink

    It is in point of fact a great and useful piece of
    information. I’m satisfied that you simply shared this useful info with us.
    Please stay us up to date like this. Thank you for sharing.

  • 15 Maggio 2022 in 2:52 pm
    Permalink

    What’s up, this weekend is nice in favor of me, for the reason that this moment i am
    reading this impressive informative article here
    at my home.

  • 15 Maggio 2022 in 3:13 pm
    Permalink

    When someone writes an piece of writing he/she maintains the
    idea of a user in his/her brain that how a user can be aware of it.
    Therefore that’s why this post is great. Thanks!

  • 15 Maggio 2022 in 3:22 pm
    Permalink

    Hey there! I know this is kinda off topic but I was wondering which blog platform are
    you using for this site? I’m getting tired of WordPress because I’ve had problems with
    hackers and I’m looking at alternatives for another
    platform. I would be awesome if you could point me in the
    direction of a good platform.

  • 15 Maggio 2022 in 3:59 pm
    Permalink

    It’s actually a cool and helpful piece of info.

    I am satisfied that you shared this helpful info with
    us. Please keep us informed like this. Thank you for sharing.

  • 15 Maggio 2022 in 4:01 pm
    Permalink

    Hi there, I log on to your blog daily. Your writing style is awesome, keep
    it up!

  • 15 Maggio 2022 in 4:49 pm
    Permalink

    I every time spent my half an hour to read this blog’s articles every
    day along with a cup of coffee.

  • 15 Maggio 2022 in 5:21 pm
    Permalink

    Hello very cool site!! Guy .. Beautiful .. Superb .. I’ll bookmark
    your site and take the feeds also? I am glad to find numerous helpful
    information right here in the post, we’d like develop extra strategies on this regard, thanks for sharing.

    . . . . .

  • 15 Maggio 2022 in 5:28 pm
    Permalink

    Thanks in support of sharing such a pleasant thinking, post is good, thats
    why i have read it fully

  • 15 Maggio 2022 in 5:59 pm
    Permalink

    I like what you guys tend to be up too. This sort of clever
    work and exposure! Keep up the great works guys I’ve you guys to our blogroll.

  • 15 Maggio 2022 in 6:23 pm
    Permalink

    Hmm it looks like your site ate my first comment (it was super long)
    so I guess I’ll just sum it up what I had written and say, I’m thoroughly
    enjoying your blog. I too am an aspiring blog writer but I’m still new to the whole thing.
    Do you have any tips and hints for rookie blog writers?

    I’d certainly appreciate it.

  • 15 Maggio 2022 in 7:42 pm
    Permalink

    I delight in, result in I found just what I was taking a look for.
    You have ended my four day lengthy hunt! God Bless you man. Have
    a nice day. Bye

  • 15 Maggio 2022 in 8:21 pm
    Permalink

    Your style is really unique in comparison to other
    folks I’ve read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this blog.

  • 15 Maggio 2022 in 10:08 pm
    Permalink

    Heya are using WordPress for your site platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to get started and set up my own. Do
    you need any coding expertise to make your own blog?
    Any help would be greatly appreciated!

  • 15 Maggio 2022 in 10:32 pm
    Permalink

    Greetings from Colorado! I’m bored at work so I decided to browse
    your site on my iphone during lunch break. I really like the info you provide here and can’t wait to take a look when I get home.
    I’m amazed at how quick your blog loaded on my mobile
    .. I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyways, very good site!

  • 15 Maggio 2022 in 11:12 pm
    Permalink

    Tremendous things here. I am very happy to see your article.
    Thank you so much and I am having a look forward to contact you.
    Will you please drop me a e-mail?

  • 15 Maggio 2022 in 11:15 pm
    Permalink

    Attractive component of content. I simply stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that I get actually loved account your weblog posts.

    Anyway I’ll be subscribing in your augment and even I achievement you access consistently quickly.

  • 15 Maggio 2022 in 11:24 pm
    Permalink

    This site was… how do you say it? Relevant!! Finally I’ve found something that helped me.
    Many thanks!

  • 15 Maggio 2022 in 11:52 pm
    Permalink

    Hmm it appears like your blog ate my first comment (it was extremely long) so I guess I’ll just sum it up
    what I wrote and say, I’m thoroughly enjoying your blog.
    I as well am an aspiring blog blogger but I’m still new to the whole thing.
    Do you have any points for beginner blog writers?
    I’d certainly appreciate it.

  • 16 Maggio 2022 in 12:08 am
    Permalink

    I’m amazed, I must say. Seldom do I encounter a blog that’s
    both equally educative and engaging, and without a doubt, you’ve hit the nail on the head.

    The problem is an issue that too few people are speaking intelligently about.
    Now i’m very happy I came across this during my
    hunt for something concerning this.

  • 16 Maggio 2022 in 12:51 am
    Permalink

    Thanks a lot for sharing this with all of us you really know what
    you are speaking approximately! Bookmarked. Kindly also discuss with my website =).
    We will have a link alternate contract between us

  • 16 Maggio 2022 in 1:18 am
    Permalink

    Good day! I know this is kinda off topic but I’d figured I’d ask.
    Would you be interested in trading links or maybe guest writing a
    blog post or vice-versa? My blog goes over a lot of the same topics as yours and I think we
    could greatly benefit from each other. If you’re interested feel free to
    send me an e-mail. I look forward to hearing from you! Terrific blog
    by the way!

  • 16 Maggio 2022 in 1:29 am
    Permalink

    Awesome site you have here but I was curious about if you knew of any community forums that cover the
    same topics discussed here? I’d really love
    to be a part of online community where I can get feed-back from
    other experienced individuals that share the same interest.

    If you have any suggestions, please let me know.

    Thanks!

  • 16 Maggio 2022 in 1:37 am
    Permalink

    Hey are using WordPress for your site platform? I’m new to the blog world but I’m trying to get started and set up my own. Do you need any html coding expertise to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

  • 16 Maggio 2022 in 1:47 am
    Permalink

    Hi, I do think this is a great web site. I stumbledupon it 😉 I’m going to come back once again since I book marked it.
    Money and freedom is the greatest way to change, may you
    be rich and continue to help other people.

  • 16 Maggio 2022 in 2:11 am
    Permalink

    Hi mates, how is everything, and what you desire to say about this paragraph, in my view its actually remarkable for me.

  • 16 Maggio 2022 in 2:25 am
    Permalink

    Hey there! This post could not be written any better!
    Reading through this post reminds me of my good old room mate!

    He always kept chatting about this. I will forward this post to him.
    Pretty sure he will have a good read. Thank you for sharing!

  • 16 Maggio 2022 in 2:38 am
    Permalink

    Have you ever thought about adding a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is important and everything. Nevertheless think of if you added some great graphics or video clips to give your posts more,
    “pop”! Your content is excellent but with pics and clips, this blog could definitely be one of the
    very best in its field. Amazing blog!

  • 16 Maggio 2022 in 3:15 am
    Permalink

    You actually make it appear so easy with your presentation but I find this topic to
    be really something that I think I might by no means understand.

    It sort of feels too complicated and very vast for me. I am having a look ahead to
    your subsequent put up, I’ll attempt to get the grasp of it!

  • 16 Maggio 2022 in 3:17 am
    Permalink

    I every time spent my half an hour to read this blog’s articles or reviews daily along with a mug of coffee.

  • 16 Maggio 2022 in 3:57 am
    Permalink

    I really like what you guys are up too. This type of clever work and exposure!
    Keep up the terrific works guys I’ve added you guys to my personal blogroll.

  • 16 Maggio 2022 in 4:27 am
    Permalink

    Howdy! I just wish to give you a big thumbs up for the great info you’ve got right here on this post.

    I will be returning to your site for more soon.

  • 16 Maggio 2022 in 4:40 am
    Permalink

    Excellent pieces. Keep writing such kind of info on your site.
    Im really impressed by your blog.
    Hello there, You have performed an incredible job.
    I will certainly digg it and in my opinion recommend to my friends.
    I’m sure they will be benefited from this site.

  • 16 Maggio 2022 in 5:00 am
    Permalink

    I absolutely love your blog.. Excellent colors &
    theme. Did you build this website yourself?
    Please reply back as I’m hoping to create my own personal
    site and would love to learn where you got this from or
    what the theme is called. Cheers!

  • 16 Maggio 2022 in 5:10 am
    Permalink

    I think this is among the most vital info for me. And i
    am glad reading your article. But should remark on some general things, The website style
    is wonderful, the articles is really excellent : D. Good job, cheers

  • 16 Maggio 2022 in 6:18 am
    Permalink

    It is perfect time to make a few plans for the long
    run and it’s time to be happy. I have learn this
    put up and if I could I desire to counsel you some fascinating things or suggestions.
    Perhaps you could write next articles referring to this article.
    I desire to learn even more things about it!

  • 16 Maggio 2022 in 6:24 am
    Permalink

    I am extremely impressed together with your writing talents
    as neatly as with the structure to your blog.

    Is this a paid topic or did you modify it your self?
    Either way stay up the excellent quality writing, it’s uncommon to see a nice weblog like this one
    today..

  • 16 Maggio 2022 in 7:05 am
    Permalink

    I absolutely love your website.. Very nice colors & theme.
    Did you develop this site yourself? Please reply back as I’m trying to
    create my own personal blog and would love to find out
    where you got this from or exactly what the theme is named.
    Appreciate it!

  • 16 Maggio 2022 in 7:22 am
    Permalink

    Greetings from Los angeles! I’m bored to death at work so
    I decided to check out your site on my iphone during lunch break.
    I enjoy the info you provide here and can’t wait
    to take a look when I get home. I’m shocked at how quick your blog loaded on my cell phone ..

    I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyways, superb site!

  • 16 Maggio 2022 in 8:45 am
    Permalink

    Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that
    it’s truly informative. I’m gonna watch out for
    brussels. I’ll appreciate if you continue this in future. Lots of people
    will be benefited from your writing. Cheers!

  • 16 Maggio 2022 in 8:55 am
    Permalink

    I’ve been browsing on-line greater than three hours lately, yet I never discovered any attention-grabbing
    article like yours. It’s lovely worth sufficient for me.
    In my view, if all webmasters and bloggers made just right
    content as you did, the web will likely be much more helpful than ever before.

  • 16 Maggio 2022 in 9:01 am
    Permalink

    This post will assist the internet users for setting up new
    web site or even a weblog from start to end.

  • 16 Maggio 2022 in 10:05 am
    Permalink

    I think the admin of this web site is actually working hard in favor of his web page, for the reason that
    here every information is quality based material.

  • 16 Maggio 2022 in 12:02 pm
    Permalink

    Hello mates, its wonderful paragraph about educationand entirely explained, keep it
    up all the time.

  • 16 Maggio 2022 in 12:22 pm
    Permalink

    Hello, the whole thing is going perfectly here and ofcourse
    every one is sharing facts, that’s genuinely fine, keep up writing.

  • 16 Maggio 2022 in 12:46 pm
    Permalink

    I blog frequently and I really thank you for your
    information. This article has really peaked my interest.
    I will bookmark your blog and keep checking for new details about
    once per week. I subscribed to your RSS feed as well.

  • 16 Maggio 2022 in 1:07 pm
    Permalink

    I want to to thank you for this wonderful read!! I
    definitely enjoyed every bit of it. I have got you
    saved as a favorite to look at new things you post…

  • 16 Maggio 2022 in 1:23 pm
    Permalink

    Hello there, You’ve done a fantastic job. I will definitely digg it and personally recommend to my friends.
    I’m sure they’ll be benefited from this web site.

  • 16 Maggio 2022 in 1:42 pm
    Permalink

    I truly love your site.. Great colors & theme. Did you create this web
    site yourself? Please reply back as I’m hoping to create my own personal site and would
    like to find out where you got this from or
    just what the theme is called. Cheers!

  • 16 Maggio 2022 in 2:51 pm
    Permalink

    This is a very good tip especially to those fresh to the blogosphere.
    Simple but very accurate info… Thank you for sharing this one.
    A must read article!

  • 16 Maggio 2022 in 4:31 pm
    Permalink

    Admiring the time and energy you put into your blog and detailed information you
    offer. It’s nice to come across a blog every once in a while that isn’t the same unwanted rehashed material.
    Fantastic read! I’ve bookmarked your site and I’m including your RSS feeds
    to my Google account.

  • 16 Maggio 2022 in 5:25 pm
    Permalink

    I’ve read some just right stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting.
    I wonder how so much effort you set to make such a
    excellent informative web site.

  • 16 Maggio 2022 in 5:38 pm
    Permalink

    Hey there! I’ve been reading your site for some time now and finally got the bravery to go
    ahead and give you a shout out from Kingwood Tx! Just wanted to mention keep up the excellent job!

  • 16 Maggio 2022 in 5:41 pm
    Permalink

    Really no matter if someone doesn’t understand after
    that its up to other users that they will help, so here it
    happens.

  • 16 Maggio 2022 in 5:52 pm
    Permalink

    I’m not that much of a online reader to be
    honest but your blogs really nice, keep it up!
    I’ll go ahead and bookmark your website to come back later.
    Cheers

  • 16 Maggio 2022 in 6:09 pm
    Permalink

    When someone writes an post he/she maintains the idea of a
    user in his/her mind that how a user can be aware of it.

    Therefore that’s why this paragraph is amazing.
    Thanks!

  • 16 Maggio 2022 in 6:12 pm
    Permalink

    You really make it seem so easy together with
    your presentation but I to find this matter to be really one thing which
    I believe I’d by no means understand. It sort of feels too
    complex and very wide for me. I’m taking a look forward in your next
    submit, I will try to get the cling of it!

  • 16 Maggio 2022 in 9:07 pm
    Permalink

    If some one needs expert view concerning blogging afterward i propose
    him/her to pay a quick visit this blog, Keep up the pleasant job.

  • 16 Maggio 2022 in 9:12 pm
    Permalink

    Hey there! I could have sworn I’ve been to this
    site before but after reading through some of the post I realized it’s new to me.
    Anyhow, I’m definitely glad I found it and I’ll be
    book-marking and checking back frequently!

  • 16 Maggio 2022 in 9:15 pm
    Permalink

    I am genuinely grateful to the owner of this website who has shared this wonderful post
    at at this time.

  • 16 Maggio 2022 in 9:28 pm
    Permalink

    Hello there, just became aware of your blog through Google,
    and found that it is really informative. I am going to watch out for brussels.
    I will be grateful if you continue this in future.
    A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!

  • 16 Maggio 2022 in 9:52 pm
    Permalink

    Good information. Lucky me I came across your
    site by accident (stumbleupon). I have saved it
    for later!

  • 16 Maggio 2022 in 11:34 pm
    Permalink

    Thank you for every other informative web site.
    Where else may just I get that type of information written in such an ideal
    approach? I’ve a challenge that I’m simply now working on, and
    I have been on the look out for such info.

  • 16 Maggio 2022 in 11:45 pm
    Permalink

    Hi great blog! Does running a blog such as
    this require a massive amount work? I have no knowledge of programming
    however I had been hoping to start my own blog in the near future.
    Anyway, if you have any recommendations or tips for new blog owners please share.
    I know this is off subject however I just had to ask. Thanks a lot!

  • 17 Maggio 2022 in 12:06 am
    Permalink

    Great blog here! Also your website a lot up fast!
    What web host are you the usage of? Can I get your associate link on your host?
    I want my site loaded up as fast as yours lol

  • 17 Maggio 2022 in 12:37 am
    Permalink

    Hey I know this is off topic but I was wondering if
    you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter
    updates. I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and
    was hoping maybe you would have some experience with something
    like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy
    reading your blog and I look forward to your new updates.

  • 17 Maggio 2022 in 12:38 am
    Permalink

    There is definately a lot to find out about this subject. I like all the points you made.

  • 17 Maggio 2022 in 1:01 am
    Permalink

    It is the best time to make a few plans for the longer term and it is
    time to be happy. I’ve read this publish and if I may I wish to suggest you some fascinating issues or tips.
    Perhaps you could write subsequent articles relating to this article.
    I want to learn even more things about it!

  • 15 Giugno 2022 in 12:26 pm
    Permalink

    It’s impressive that you are getting ideas from this
    post as well as from our argument made at this time.

  • 22 Giugno 2022 in 8:22 pm
    Permalink

    Hello there! This article could not be written any better! Reading through this
    article reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this.
    I am going to forward this post to him. Fairly certain he will have a great read.
    I appreciate you for sharing!