HIGUAIN: “NON MI PENTO DI ESSERE ANDATO ALLA JUVE…”!

Riportato da Alfredo Pedullà:

Gonzalo Higuain, attaccante della Juventus, è intervenuto ai microfoni di Sky Sport, parlando – tra le altre cose – del suo passato con la maglia del Napoli. Questo uno stralcio delle sue dichiazioni riportate da Itasportpress: “A Napoli ho passato tre anni meravigliosi. E dopo, mi ha preso questa grandissima squadra. Di questo, l’ho detto sin dal primo giorno qui, non sono pentito per niente. Al contrario, sono ancora più convinto della decisione che ho preso. Il valore della maglia esiste, però come ho già detto è uno sport, è come tanti altri lavori. Uno deve scegliere quello che lo rende felice, quello che uno pensa sia meglio per se stesso e che lo possa far migliorare nel futuro. Il ritorno al San Paolo? Sarà speciale. Ho vissuto tre anni in quello stadio, in quella città. Tre anni bellissimi e per me sara’ un ritorno speciale, come qualsiasi giocatore che torna alla sua vecchia squadra, con cui ha vissuto momenti belli”.

Altre news su Exclusive Magazine!

12 pensieri riguardo “HIGUAIN: “NON MI PENTO DI ESSERE ANDATO ALLA JUVE…”!

  • 22 Marzo 2022 in 3:42 pm
    Permalink

    Helpful information. Lucky me I discovered your website accidentally, and I am stunned why this twist of fate did not took place earlier!
    I bookmarked it.

  • 23 Marzo 2022 in 3:38 am
    Permalink

    Wow! This blog looks just like my old one! It’s on a completely different topic but
    it has pretty much the same layout and design. Excellent choice of colors!

  • 23 Marzo 2022 in 8:55 pm
    Permalink

    It’s awesome in support of me to have a site, which is useful designed for my knowledge.
    thanks admin

  • 5 Aprile 2022 in 10:46 pm
    Permalink

    Pretty! This was an extremely wonderful article. Thanks
    for providing this info.

  • 6 Aprile 2022 in 6:27 pm
    Permalink

    What’s up, its pleasant post about media print, we all understand
    media is a fantastic source of information.

  • 7 Aprile 2022 in 4:21 am
    Permalink

    Woah! I’m really enjoying the template/theme of this
    website. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s difficult to get that “perfect balance” between usability and
    visual appeal. I must say you have done a awesome job
    with this. Additionally, the blog loads super
    quick for me on Chrome. Superb Blog!

  • 10 Aprile 2022 in 1:47 pm
    Permalink

    If some one wants to be updated with newest technologies
    after that he must be visit this site and be up to date all the time.

  • 10 Maggio 2022 in 8:52 am
    Permalink

    What’s up to every , because I am actually keen of reading this weblog’s post to be updated regularly.

    It includes nice data.

  • 11 Maggio 2022 in 12:41 pm
    Permalink

    Heya i’m for the first time here. I came across this board and
    I find It really helpful & it helped me out a lot.
    I am hoping to offer something back and help others such as you helped me.

  • 16 Maggio 2022 in 10:35 am
    Permalink

    Greetings! Very useful advice in this particular
    post! It is the little changes which will make the biggest changes.
    Thanks for sharing!