TECNOSWITCH RUVO: LA VERA FORZA E’ IL PALA-COLOMBO!

Qui il recap ufficiale della gara:
Per la 9^ giornata di ritorno al PalaColombo giungeva la Valle D’Itria Bk Martina Franca reduce dalla vittoria esterna sul campo della Cestistica Ostuni, e l’unico imperativo per la Tecnoswitch Ruvo di Puglia Basket era “vincere” per riprendere la corsa ai playoff e verso la salvezza diretta, è così è stato, complice anche il doppio turno casalingo, la formazione biancoazzurra ha ottenuto un’altra vittoria al quanto utile per la classifica e per il morale bissando il successo di domenica scorsa contro la Geofarma Mola New Basket (la seconda di fila non accadeva da tempo) facendo un ulteriore passo in avanti verso la salvezza e con un occhio ai playoff.
Nel primo periodo non si segna infatti le due squadre sin dai primi minuti di gioco si studiano molto attentamente sapendo che si giocano moltissimo per il proseguo del campionato; a 07:57 arriva il primo canestro della serata con Argento(risulterà il miglior dei suoi) a cui risponde subito Preite con un tiro da 3 punti, dopo quasi un minuto Crosgile realizza un’altra tripla facendo segnare il primo vantaggio di serata, ma subito c’è la risposta degli ospiti grazie a Leonzio (10 punti) che realizza due canestri di fila, a cui seguono le realizzazioni dello scatenato Argento, sanciscono il primo allungo ospite della serata al minuto 04:34(6-13); coach Milli costretto al time out, e dopo il minuto di sospensione è Jones ad interrompere il mini parziale del Martina; ad 01:27 Crosgile sigla la parità (13-13) ma la parità dura poco perché negli ultimi possessi del quarto Martina Franca riesce a trovare l’ennesimo allungo di periodo, portando il primo periodo sul 13-18.
Nel secondo quarto si segna poco come nel primo periodo di gara, con il passare dei minuti, la partita cresce d’intensità. A poco più di un paio di minuti dal termine del quarto, Jones realizza il canestro del vantaggio, sempre lui insieme a Crosgile e Orlando allungano sul Martina, sfruttando anche un fallo tecnico fischiato alla panchina ospite. Oltre alla voglia di non darla vinta ai propri avversari da parte dei martinesi è un fallo antisportivo fischiato ad Orlando su Russo a lasciare in partita gli ospiti, portando il match all’intervallo sul 38-31.
Il terzo quarto finalmente dopo parecchie partite è in favore dei ruvesi, di solito il terzo periodo era un nemico per i ruvesi, i quali si scioglievano dopo essere partiti forte; ma per fortuna questa volta è diverso anzi la Tecnoswitch incrementa il vantaggio sin lì accumulato; infatti la squadra ruvese sfrutta un’altissima percentuale dal tiro dei 6.75 metri prima con Pezzarossa, poi con Jones, Crosgile e Preite; anche gli ospiti si affidano molto al tiro dei 3 punti ottenendo ottimi risultati.
A metà periodo la Tecnoswitch per qualche minuto non riesce a trovare più la via del canestro e gli ospiti si rifanno sotto dimezzando lo svantaggio e portandosi sul 57-51, ci pensa il solito Jones a rimettere a distanza gli ospiti. L’ultimo periodo continua sul falsa riga del quarto precedente con il predominio della squadra ruvese, si abbassano le percentuali dal tiro da 3 per Martina e quindi non c’è più niente da fare. Termina così la partita con il punteggio finale di 76-62. Giovedì si recupera la quinta giornata di ritorno non disputata causa neve, e la Tecnoswitch Ruvo sarà impegnata in quel di Monopoli contro l’Action Now Monopoli.
Tecnoswitch Ruvo Basket-Valle D’Itria Bk Martina 76-62 (13-18;38-31;59-51;76-62)
Tecnoswitch Ruvo di Puglia Basket: R. Pezzarossa 8, M. Lorusso ne, F. Palacio, J. Crosgile 17, S. Orlando 11, A. D’Introno ne, R. Silvestrini, E. Preite 8, G. Serino 2, J. Jones 30. All.re M. Milli, Assistente V.
Mastrorilli Valle D’Itria Bk Martina: A. Caroli 5, M. Larizza 7, V. Terruli ne, N. Leonzio 10, O. Nwokoye 10, B. Matic ne, A. Lasorte 8, R. Lombardo ne, S. Russo 1, F. Argento 20. All.re D. Terruli
Altre news su Exclusive Magazine!

253 pensieri riguardo “TECNOSWITCH RUVO: LA VERA FORZA E’ IL PALA-COLOMBO!

  • 9 Marzo 2022 in 1:50 pm
    Permalink

    I’m impressed, I must say. Rarely do I come across a blog that’s
    equally educative and entertaining, and let me tell you, you’ve hit the
    nail on the head. The issue is something which not enough people are speaking intelligently
    about. Now i’m very happy that I found this during my hunt for something concerning
    this.

  • 15 Aprile 2022 in 1:36 am
    Permalink

    Pretty section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts.

    Anyway I’ll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently fast.

  • 15 Aprile 2022 in 1:41 am
    Permalink

    I wanted to thank you for this very good read!! I
    definitely enjoyed every bit of it. I have got you bookmarked to look at
    new stuff you post…

  • 15 Aprile 2022 in 1:45 am
    Permalink

    We’re a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your website provided us with valuable information to work on. You’ve done a formidable job and our whole community will be thankful to
    you.

  • 15 Aprile 2022 in 1:49 am
    Permalink

    Hi I am so thrilled I found your weblog,
    I really found you by mistake, while I was researching on Yahoo for something else, Regardless I am here now
    and would just like to say thanks for a marvelous post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don’t have time to
    read through it all at the moment but I have bookmarked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much
    more, Please do keep up the great b.

  • 15 Aprile 2022 in 1:53 am
    Permalink

    Ahaa, its good conversation on the topic of this post here at
    this webpage, I have read all that, so now me also commenting here.

  • 15 Aprile 2022 in 2:01 am
    Permalink

    I read this paragraph completely on the topic of the comparison of latest
    and earlier technologies, it’s amazing article.

  • 15 Aprile 2022 in 2:02 am
    Permalink

    Whats up are using WordPress for your site platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to get started and create my own. Do you need any coding expertise to make your own blog?
    Any help would be greatly appreciated!

  • 15 Aprile 2022 in 2:10 am
    Permalink

    First of all I would like to say awesome blog! I had a quick question that I’d like
    to ask if you do not mind. I was curious to know how you center yourself and clear your head before writing.
    I have had trouble clearing my thoughts in getting my thoughts out.

    I do enjoy writing however it just seems like the first 10
    to 15 minutes are generally wasted just trying to figure out how to begin. Any suggestions or tips?

    Kudos!

  • 15 Aprile 2022 in 2:36 am
    Permalink

    Excellent goods from you, man. I’ve take note your
    stuff prior to and you are just extremely fantastic.
    I actually like what you have obtained right here, certainly like what you
    are saying and the way wherein you are saying it. You’re making it enjoyable
    and you still care for to stay it smart. I can not wait to learn far more
    from you. That is really a great site.

  • 15 Aprile 2022 in 2:52 am
    Permalink

    Paragraph writing is also a excitement, if you know then you can write if not it is complex to write.

  • 15 Aprile 2022 in 2:54 am
    Permalink

    This article offers clear idea in favor of the new
    viewers of blogging, that actually how to do blogging.

  • 15 Aprile 2022 in 2:54 am
    Permalink

    Hey there! This is my first visit to your blog! We are a
    group of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche.

    Your blog provided us valuable information to work on. You have done
    a outstanding job!

  • 15 Aprile 2022 in 2:56 am
    Permalink

    Usually I do not read post on blogs, however I wish to say
    that this write-up very forced me to take a look at and do so!
    Your writing style has been amazed me. Thank you, very
    great post.

  • 15 Aprile 2022 in 2:58 am
    Permalink

    Hi there, i read your blog from time to time and i
    own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam comments?
    If so how do you prevent it, any plugin or anything
    you can suggest? I get so much lately it’s driving me mad so any
    help is very much appreciated.

  • 15 Aprile 2022 in 3:04 am
    Permalink

    I have read so many articles regarding the blogger lovers except this post is actually a pleasant post,
    keep it up.

  • 15 Aprile 2022 in 3:13 am
    Permalink

    Unquestionably believe that which you stated. Your favorite
    reason appeared to be on the internet the easiest thing to be aware of.
    I say to you, I certainly get irked while people
    think about worries that they just do not know about.
    You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing
    without having side-effects , people can take
    a signal. Will probably be back to get more. Thanks

  • 15 Aprile 2022 in 3:21 am
    Permalink

    Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your site is excellent, as well as the content!

  • 15 Aprile 2022 in 3:30 am
    Permalink

    Hello excellent blog! Does running a blog like this take a large
    amount of work? I’ve virtually no expertise in coding however I
    had been hoping to start my own blog soon. Anyways, if you have any ideas or tips for new blog owners please share.
    I know this is off subject nevertheless I simply needed to
    ask. Thank you!

  • 15 Aprile 2022 in 3:33 am
    Permalink

    Great site you have here but I was curious about if you knew of any user discussion forums that cover
    the same topics talked about here? I’d really love to be a part of community where I can get comments from other knowledgeable individuals that share the
    same interest. If you have any suggestions, please let me know.
    Many thanks!

  • 15 Aprile 2022 in 3:34 am
    Permalink

    I’m really enjoying the theme/design of your blog.
    Do you ever run into any internet browser compatibility problems?
    A couple of my blog audience have complained about my website not working correctly in Explorer but looks great
    in Opera. Do you have any solutions to help fix this problem?

  • 15 Aprile 2022 in 3:50 am
    Permalink

    What’s Taking place i’m new to this, I stumbled upon this
    I have discovered It absolutely useful and it has aided me out loads.
    I’m hoping to contribute & aid different customers like its
    aided me. Good job.

  • 15 Aprile 2022 in 4:17 am
    Permalink

    Today, I went to the beach front with my children.
    I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and
    said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She put the shell to
    her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is entirely off
    topic but I had to tell someone!

  • 15 Aprile 2022 in 4:38 am
    Permalink

    Magnificent beat ! I wish to apprentice even as you amend your
    web site, how can i subscribe for a blog website? The account aided me a acceptable deal.
    I have been a little bit acquainted of this your broadcast provided shiny transparent idea

  • 15 Aprile 2022 in 4:40 am
    Permalink

    Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it’s really informative.
    I am gonna watch out for brussels. I’ll appreciate if
    you continue this in future. Numerous people will be benefited from your writing.
    Cheers!

  • 15 Aprile 2022 in 5:42 am
    Permalink

    Hi, i believe that i noticed you visited my weblog so i came to return the choose?.I’m
    trying to in finding things to enhance my site!I assume its good enough to use a few of your
    ideas!!

  • 15 Aprile 2022 in 5:47 am
    Permalink

    Hey there! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
    I’m kinda paranoid about losing everything I’ve
    worked hard on. Any recommendations?

  • 15 Aprile 2022 in 6:08 am
    Permalink

    I used to be recommended this website via my cousin. I’m now not sure whether this publish is
    written through him as no one else understand such specific approximately
    my trouble. You are incredible! Thank you!

  • 15 Aprile 2022 in 6:28 am
    Permalink

    Fantastic items from you, man. I’ve take into account
    your stuff previous to and you’re simply extremely great.
    I really like what you have got here, really like what you’re saying and the best way through which you assert it.
    You are making it entertaining and you continue to care for to stay it sensible.
    I cant wait to learn far more from you. This is actually a wonderful site.

  • 15 Aprile 2022 in 6:51 am
    Permalink

    May I simply just say what a relief to discover somebody that genuinely understands what they’re discussing on the internet.
    You certainly know how to bring an issue
    to light and make it important. More people really
    need to read this and understand this side of your story.
    I was surprised you’re not more popular given that you definitely possess the gift.

  • 15 Aprile 2022 in 7:47 am
    Permalink

    Right away I am going away to do my breakfast, later than having my breakfast coming again to read additional news.

  • 15 Aprile 2022 in 7:49 am
    Permalink

    I used to be recommended this web site by my cousin. I am not certain whether or not this put up
    is written by means of him as nobody else recognize such specific
    about my problem. You are incredible! Thanks!

  • 15 Aprile 2022 in 8:20 am
    Permalink

    Howdy terrific blog! Does running a blog such as this take a great deal of work?
    I’ve very little expertise in coding however I
    had been hoping to start my own blog in the near
    future. Anyway, should you have any recommendations or tips for
    new blog owners please share. I understand this is off subject nevertheless
    I just needed to ask. Kudos!

  • 15 Aprile 2022 in 8:24 am
    Permalink

    My partner and I stumbled over here coming from a different
    page and thought I should check things out.
    I like what I see so i am just following you.
    Look forward to exploring your web page again.

  • 15 Aprile 2022 in 8:24 am
    Permalink

    Hi there to every body, it’s my first pay a quick visit of this web site; this weblog
    contains awesome and genuinely excellent stuff in favor of visitors.

  • 15 Aprile 2022 in 8:30 am
    Permalink

    Hi there! This post couldn’t be written any better!
    Looking at this article reminds me of my previous
    roommate! He constantly kept preaching about this. I most certainly will send this information to him.
    Pretty sure he’s going to have a good read. Many thanks for sharing!

  • 15 Aprile 2022 in 8:51 am
    Permalink

    Heya terrific website! Does running a blog similar to this require
    a large amount of work? I have very little expertise in programming but I was hoping
    to start my own blog soon. Anyhow, should you have any suggestions or
    tips for new blog owners please share. I understand this is off topic but I simply wanted to ask.

    Thanks a lot!

  • 15 Aprile 2022 in 8:58 am
    Permalink

    Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your website is fantastic, let alone the content!

  • 15 Aprile 2022 in 9:36 am
    Permalink

    I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and was wondering what all is required to get setup?

    I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very internet savvy so I’m not 100% positive. Any suggestions or advice would be
    greatly appreciated. Cheers

  • 15 Aprile 2022 in 10:05 am
    Permalink

    Excellent website. Plenty of useful info here.

    I’m sending it to some pals ans also sharing in delicious.
    And certainly, thank you for your effort!

  • 15 Aprile 2022 in 10:06 am
    Permalink

    Great article! We will be linking to this particularly great article on our website.
    Keep up the great writing.

  • 15 Aprile 2022 in 10:08 am
    Permalink

    The other day, while I was at work, my cousin stole
    my iPad and tested to see if it can survive a
    40 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now
    destroyed and she has 83 views. I know this is totally
    off topic but I had to share it with someone!

  • 15 Aprile 2022 in 10:14 am
    Permalink

    Excellent beat ! I wish to apprentice while you amend your web site,
    how could i subscribe for a blog website? The account aided me
    a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted
    of this your broadcast provided bright clear concept

  • 15 Aprile 2022 in 10:39 am
    Permalink

    Do you have a spam problem on this blog; I also am a blogger, and I
    was curious about your situation; we have developed some nice methods and we are looking to trade
    solutions with others, please shoot me an email if interested.

  • 15 Aprile 2022 in 10:50 am
    Permalink

    Hi everyone, it’s my first pay a visit at this
    website, and paragraph is genuinely fruitful for me, keep up posting such content.

  • 15 Aprile 2022 in 10:54 am
    Permalink

    fantastic issues altogether, you just gained a new
    reader. What could you suggest about your put
    up that you simply made a few days in the past? Any positive?

  • 15 Aprile 2022 in 11:04 am
    Permalink

    Nice post. I was checking continuously this blog and I’m impressed!
    Very helpful info particularly the last part 🙂 I
    care for such info much. I was seeking this certain information for a very long time.
    Thank you and best of luck.

  • 15 Aprile 2022 in 11:24 am
    Permalink

    Howdy, i read your blog from time to time and i own a similar one and i
    was just curious if you get a lot of spam comments?

    If so how do you stop it, any plugin or anything you can advise?
    I get so much lately it’s driving me crazy so any help is very
    much appreciated.

  • 15 Aprile 2022 in 11:34 am
    Permalink

    Excellent weblog here! Additionally your website quite a bit
    up very fast! What web host are you using? Can I get your affiliate hyperlink to your host?
    I desire my web site loaded up as quickly as yours lol

  • 15 Aprile 2022 in 11:47 am
    Permalink

    I seriously love your website.. Great colors & theme. Did you create this
    amazing site yourself? Please reply back as I’m trying to create my very own website and would like to know where you
    got this from or just what the theme is named. Kudos!

  • 15 Aprile 2022 in 11:53 am
    Permalink

    Right away I am going away to do my breakfast, later than having my breakfast coming again to read more news.

  • 15 Aprile 2022 in 12:09 pm
    Permalink

    Thanks for the auspicious writeup. It actually was a leisure account it.
    Glance complicated to far delivered agreeable from you!
    By the way, how could we keep in touch?

  • 15 Aprile 2022 in 12:17 pm
    Permalink

    Right here is the perfect site for anybody who would like to
    understand this topic. You know a whole lot its almost tough to
    argue with you (not that I actually will need to…HaHa).
    You definitely put a fresh spin on a subject that has been discussed
    for years. Great stuff, just wonderful!

  • 15 Aprile 2022 in 12:17 pm
    Permalink

    I know this website offers quality based posts and extra stuff, is there any
    other web site which offers these stuff in quality?

  • 15 Aprile 2022 in 12:55 pm
    Permalink

    I was suggested this website by my cousin. I am not sure
    whether this post is written by him as nobody else know such detailed
    about my difficulty. You’re incredible! Thanks!

  • 15 Aprile 2022 in 1:12 pm
    Permalink

    Hey! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform
    are you using for this website? I’m getting fed up of WordPress because I’ve had problems
    with hackers and I’m looking at alternatives for another platform.
    I would be awesome if you could point me in the
    direction of a good platform.

  • 15 Aprile 2022 in 2:24 pm
    Permalink

    Just wish to say your article is as astonishing.
    The clarity in your post is just excellent and i can assume you are an expert on this subject.
    Well with your permission allow me to grab your RSS feed to
    keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the gratifying work.

  • 15 Aprile 2022 in 3:10 pm
    Permalink

    Hello, i read your blog from time to time
    and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam responses?
    If so how do you stop it, any plugin or anything you can suggest?

    I get so much lately it’s driving me insane so any help is
    very much appreciated.

  • 15 Aprile 2022 in 3:25 pm
    Permalink

    I think the admin of this web page is actually working hard in support of his web site, because here every stuff is quality based stuff.

  • 15 Aprile 2022 in 3:32 pm
    Permalink

    Please let me know if you’re looking for a article writer for your site.
    You have some really good articles and I feel I would be a good
    asset. If you ever want to take some of the load off,
    I’d absolutely love to write some material for your blog in exchange for
    a link back to mine. Please send me an email if interested.

    Regards!

  • 15 Aprile 2022 in 4:17 pm
    Permalink

    Hello! This post couldn’t be written any better! Reading this
    post reminds me of my previous room mate! He always kept chatting about this.

    I will forward this article to him. Pretty sure he will have a good read.
    Many thanks for sharing!

  • 15 Aprile 2022 in 4:33 pm
    Permalink

    Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement
    account it. Look advanced to far added agreeable from you!
    However, how could we communicate?

  • 15 Aprile 2022 in 4:41 pm
    Permalink

    In fact when someone doesn’t be aware of after that its up to other users that they will assist, so here it takes
    place.

  • 15 Aprile 2022 in 4:42 pm
    Permalink

    Hey! This is my first comment here so I just wanted to give a
    quick shout out and tell you I truly enjoy reading your articles.

    Can you suggest any other blogs/websites/forums that go over the
    same subjects? Thanks a ton!

  • 15 Aprile 2022 in 7:07 pm
    Permalink

    I don’t know if it’s just me or if everybody else experiencing issues
    with your site. It seems like some of the text on your content are running off the screen. Can someone else please provide
    feedback and let me know if this is happening to them
    as well? This might be a issue with my browser because I’ve had this happen previously.
    Appreciate it

  • 15 Aprile 2022 in 7:46 pm
    Permalink

    I have been exploring for a little for any
    high quality articles or weblog posts in this sort of space
    . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this web site.
    Studying this info So i’m glad to exhibit that I have a very excellent uncanny feeling I discovered just what I
    needed. I so much without a doubt will make certain to don?t fail to remember this site and provides it a look on a
    continuing basis.

  • 15 Aprile 2022 in 8:13 pm
    Permalink

    Unquestionably consider that which you said. Your favourite reason appeared to be
    on the net the easiest thing to take into accout of.
    I say to you, I definitely get irked whilst people think
    about worries that they just don’t recognise about. You controlled to hit the nail upon the highest and also
    outlined out the whole thing without having side-effects , other people can take a signal.
    Will probably be again to get more. Thank
    you

  • 15 Aprile 2022 in 8:25 pm
    Permalink

    These are in fact enormous ideas in about blogging. You have touched some
    fastidious points here. Any way keep up wrinting.

  • 15 Aprile 2022 in 8:40 pm
    Permalink

    Howdy just wanted to give you a quick heads up.
    The text in your content seem to be running off the screen in Safari.

    I’m not sure if this is a formatting issue or something
    to do with internet browser compatibility but I figured I’d post to let you know.
    The style and design look great though! Hope you get the problem fixed soon. Many thanks

  • 15 Aprile 2022 in 8:54 pm
    Permalink

    I think that what you said made a bunch of sense.
    However, what about this? suppose you added a little content?
    I am not suggesting your content is not good, however suppose
    you added a title that grabbed folk’s attention?
    I mean TECNOSWITCH RUVO: LA VERA FORZA E' IL PALA-COLOMBO!
    is kinda boring. You ought to glance at Yahoo’s home page and see how they create post headlines
    to get people to open the links. You might add a video or a related pic or two
    to grab people excited about what you’ve written. Just my opinion, it could bring your posts a little livelier.

  • 15 Aprile 2022 in 8:55 pm
    Permalink

    Wonderful goods from you, man. I have take note your stuff prior to and you are
    simply too fantastic. I really like what you have acquired here,
    certainly like what you’re saying and the way during which you assert it.
    You make it entertaining and you continue to care for to keep it wise.
    I can’t wait to read much more from you. That is really a tremendous site.

  • 15 Aprile 2022 in 8:59 pm
    Permalink

    What i don’t understood is if truth be told
    how you’re no longer actually a lot more neatly-favored than you
    may be right now. You’re so intelligent. You understand therefore considerably in relation to this subject, made me for my part imagine it from numerous varied
    angles. Its like women and men aren’t involved except it is one
    thing to do with Woman gaga! Your individual stuffs outstanding.
    All the time deal with it up!

  • 15 Aprile 2022 in 10:56 pm
    Permalink

    Hello, Neat post. There’s a problem along with your web site in web
    explorer, would test this? IE nonetheless is the market leader and a
    big element of other people will omit your great writing
    because of this problem.

  • 15 Aprile 2022 in 10:57 pm
    Permalink

    Pretty! This has been an extremely wonderful article. Thanks for providing this info.

  • 15 Aprile 2022 in 11:07 pm
    Permalink

    Woah! I’m really digging the template/theme of this blog.
    It’s simple, yet effective. A lot of times
    it’s challenging to get that “perfect balance” between user friendliness and visual appearance.
    I must say that you’ve done a very good job with this.
    In addition, the blog loads super quick for me on Internet explorer.
    Exceptional Blog!

  • 15 Aprile 2022 in 11:28 pm
    Permalink

    Simply wish to say your article is as surprising. The clearness in your post is just nice
    and i could assume you are an expert on this subject.
    Fine with your permission allow me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post.
    Thanks a million and please continue the rewarding work.

  • 15 Aprile 2022 in 11:38 pm
    Permalink

    My brother recommended I might like this website. He used
    to be entirely right. This publish actually made my day.
    You can not imagine simply how a lot time I had spent for this info!
    Thank you!

  • 16 Aprile 2022 in 12:30 am
    Permalink

    Hey! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not
    seeing very good success. If you know of any please share.
    Appreciate it!

  • 16 Aprile 2022 in 12:33 am
    Permalink

    Excellent post! We are linking to this particularly great post on our website.
    Keep up the great writing.

  • 16 Aprile 2022 in 12:34 am
    Permalink

    When someone writes an post he/she maintains the image of a user in his/her mind that how
    a user can know it. Thus that’s why this paragraph is perfect.
    Thanks!

  • 16 Aprile 2022 in 12:55 am
    Permalink

    Hi there, yes this piece of writing is really nice and I have learned lot of things
    from it concerning blogging. thanks.

  • 16 Aprile 2022 in 1:33 am
    Permalink

    My family members all the time say that I am killing my time here at web, except
    I know I am getting know-how everyday by reading thes good content.

  • 16 Aprile 2022 in 1:47 am
    Permalink

    I would like to thank you for the efforts you’ve put in penning this blog.
    I’m hoping to view the same high-grade blog posts by you in the future
    as well. In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my
    own, personal website now 😉

  • 16 Aprile 2022 in 2:01 am
    Permalink

    Every weekend i used to pay a quick visit this website, because i wish for enjoyment, for the reason that this
    this site conations genuinely nice funny material too.

  • 16 Aprile 2022 in 2:12 am
    Permalink

    whoah this weblog is wonderful i love studying your articles.
    Keep up the good work! You realize, lots of persons are hunting around
    for this information, you can aid them greatly.

  • 16 Aprile 2022 in 2:33 am
    Permalink

    It’s wonderful that you are getting thoughts from this post
    as well as from our discussion made at this time.

  • 16 Aprile 2022 in 2:55 am
    Permalink

    What’s up to all, the contents existing at
    this site are in fact remarkable for people experience, well,
    keep up the good work fellows.

  • 16 Aprile 2022 in 3:21 am
    Permalink

    Hi there, You have done an incredible job.
    I’ll definitely digg it and personally recommend to my friends.
    I am sure they’ll be benefited from this website.

  • 16 Aprile 2022 in 3:51 am
    Permalink

    Generally I don’t learn post on blogs, but I would like
    to say that this write-up very compelled me to take a look at and do
    it! Your writing taste has been surprised me.
    Thanks, quite nice post.

  • 16 Aprile 2022 in 3:54 am
    Permalink

    I’m impressed, I have to admit. Rarely do I come across
    a blog that’s both educative and interesting, and without a doubt,
    you have hit the nail on the head. The issue is something that too few men and
    women are speaking intelligently about. I’m
    very happy that I found this in my hunt for something relating to this.

  • 16 Aprile 2022 in 4:11 am
    Permalink

    I think that what you posted made a lot of sense. But, what
    about this? what if you added a little content? I am not suggesting your content isn’t solid, however suppose you added something to possibly grab folk’s
    attention? I mean TECNOSWITCH RUVO: LA VERA FORZA E' IL PALA-COLOMBO!
    is a little vanilla. You might glance at Yahoo’s front page and note how they create post titles to
    grab viewers to open the links. You might add a related
    video or a related picture or two to grab people
    interested about everything’ve got to say. In my opinion, it would make your posts a little bit more interesting.

  • 16 Aprile 2022 in 4:21 am
    Permalink

    Spot on with this write-up, I actually think this web site needs a
    great deal more attention. I’ll probably be back again to
    see more, thanks for the information!

  • 16 Aprile 2022 in 4:31 am
    Permalink

    Hey there! This is kind of off topic but I need some help from an established blog.

    Is it hard to set up your own blog? I’m not very techincal but
    I can figure things out pretty quick. I’m thinking about making my
    own but I’m not sure where to begin. Do you have any points or suggestions?
    With thanks

  • 16 Aprile 2022 in 4:31 am
    Permalink

    Howdy, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam remarks?
    If so how do you stop it, any plugin or anything you can advise?
    I get so much lately it’s driving me mad so any support is very much appreciated.

  • 16 Aprile 2022 in 4:41 am
    Permalink

    Thank you for the auspicious writeup. It in truth used to be a leisure account it.
    Look complex to far added agreeable from you! By the way, how could we keep in touch?

  • 16 Aprile 2022 in 5:11 am
    Permalink

    I get pleasure from, cause I found just what I was having a look
    for. You’ve ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a great day.
    Bye

  • 16 Aprile 2022 in 6:19 am
    Permalink

    Generally I don’t learn article on blogs, but I would like
    to say that this write-up very pressured me to check out and
    do it! Your writing style has been surprised me.
    Thanks, very nice post.

  • 16 Aprile 2022 in 6:34 am
    Permalink

    Quality articles is the crucial to invite the users to visit the
    web page, that’s what this website is providing.

  • 16 Aprile 2022 in 6:55 am
    Permalink

    Thankfulness to my father who told me regarding this weblog, this blog is genuinely awesome.

  • 16 Aprile 2022 in 7:12 am
    Permalink

    Hey there! I could have sworn I’ve been to this blog before
    but after browsing through some of the post I realized
    it’s new to me. Anyways, I’m definitely happy I found it
    and I’ll be bookmarking and checking back frequently!

  • 16 Aprile 2022 in 7:18 am
    Permalink

    Aw, this was a really nice post. Spending some time and actual effort to create a superb article… but what can I say… I hesitate a lot and never manage
    to get anything done.

  • 16 Aprile 2022 in 7:58 am
    Permalink

    Hi! I just would like to offer you a huge thumbs up for your great
    info you’ve got here on this post. I will be returning to your blog for
    more soon.

  • 16 Aprile 2022 in 8:04 am
    Permalink

    I get pleasure from, result in I discovered just what I used to be having a look for.
    You’ve ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a nice day.

    Bye

  • 16 Aprile 2022 in 8:14 am
    Permalink

    I’m curious to find out what blog system you have been using?
    I’m having some minor security issues with my latest
    blog and I’d like to find something more secure. Do you have any solutions?

  • 16 Aprile 2022 in 8:25 am
    Permalink

    I am regular visitor, how are you everybody? This piece of writing posted at this site is
    really fastidious.

  • 16 Aprile 2022 in 8:33 am
    Permalink

    Every weekend i used to visit this website, because i want
    enjoyment, as this this web page conations genuinely good funny information too.

  • 16 Aprile 2022 in 8:42 am
    Permalink

    Greetings! Very helpful advice within this article! It’s the little changes that produce the biggest
    changes. Thanks a lot for sharing!

  • 16 Aprile 2022 in 8:57 am
    Permalink

    I need to to thank you for this wonderful read!!
    I absolutely enjoyed every bit of it. I have you book-marked to check out new stuff you post…

  • 16 Aprile 2022 in 9:02 am
    Permalink

    These are really fantastic ideas in about blogging. You have touched
    some good things here. Any way keep up wrinting.

  • 16 Aprile 2022 in 9:09 am
    Permalink

    Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this blog loading?
    I’m trying to find out if its a problem on my end or if it’s the blog.
    Any responses would be greatly appreciated.

  • 16 Aprile 2022 in 9:12 am
    Permalink

    Hi there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout
    out and say I truly enjoy reading your articles. Can you recommend any other blogs/websites/forums that go over
    the same subjects? Thanks!

  • 16 Aprile 2022 in 9:23 am
    Permalink

    Pretty element of content. I simply stumbled upon your weblog and in accession capital to say that I get in fact loved account your weblog posts.
    Anyway I’ll be subscribing for your augment and even I success you get right of entry to consistently
    fast.

  • 16 Aprile 2022 in 9:23 am
    Permalink

    Excellent post. Keep writing such kind of info on your page.
    Im really impressed by your site.
    Hey there, You’ve done a fantastic job. I’ll certainly digg it and in my
    view recommend to my friends. I am sure they’ll be benefited from this website.

  • 16 Aprile 2022 in 9:43 am
    Permalink

    Do you have any video of that? I’d care to find
    out more details.

  • 16 Aprile 2022 in 9:48 am
    Permalink

    Yesterday, while I was at work, my cousin stole my iphone and
    tested to see if it can survive a twenty five foot drop, just so
    she can be a youtube sensation. My apple ipad is now destroyed and she
    has 83 views. I know this is completely off topic
    but I had to share it with someone!

  • 16 Aprile 2022 in 9:51 am
    Permalink

    Wonderful goods from you, man. I’ve take into accout your stuff prior to and you
    are simply too fantastic. I really like what you’ve
    obtained right here, certainly like what you’re saying and the way by which you say it.

    You make it enjoyable and you still care for to stay it sensible.
    I can’t wait to read much more from you. That is actually a
    great website.

  • 16 Aprile 2022 in 9:51 am
    Permalink

    You should take part in a contest for one of the finest websites online.
    I most certainly will highly recommend this web site!

  • 16 Aprile 2022 in 9:53 am
    Permalink

    Hey there! Would you mind if I share your blog with
    my facebook group? There’s a lot of folks that I think would really appreciate
    your content. Please let me know. Thank you

  • 16 Aprile 2022 in 9:56 am
    Permalink

    Every weekend i used to pay a quick visit this web site, because i want enjoyment, since this this website conations
    truly fastidious funny data too.

  • 16 Aprile 2022 in 9:58 am
    Permalink

    Wonderful beat ! I wish to apprentice while you
    amend your website, how can i subscribe for a blog web site?
    The account aided me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

  • 16 Aprile 2022 in 10:19 am
    Permalink

    Howdy! I know this is kinda off topic but I’d figured I’d ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog post or vice-versa?

    My website goes over a lot of the same subjects as yours and I think we could greatly benefit from
    each other. If you’re interested feel free to send me an email.
    I look forward to hearing from you! Superb blog by the
    way!

  • 16 Aprile 2022 in 10:27 am
    Permalink

    You can certainly see your enthusiasm within the article you write.
    The sector hopes for even more passionate writers like you who
    aren’t afraid to say how they believe. At all times follow your heart.

  • 16 Aprile 2022 in 10:34 am
    Permalink

    It’s an awesome article in support of all the internet viewers; they will obtain benefit
    from it I am sure.

  • 16 Aprile 2022 in 10:40 am
    Permalink

    An impressive share! I have just forwarded this onto a friend who had been doing a little homework on this.
    And he actually bought me lunch simply because I found it for
    him… lol. So allow me to reword this…. Thanks for the meal!!
    But yeah, thanks for spending some time to discuss this issue here
    on your blog.

  • 16 Aprile 2022 in 10:42 am
    Permalink

    Have you ever thought about publishing an e-book or guest authoring on other websites?
    I have a blog based on the same ideas you discuss and would love to have you share some stories/information. I know my subscribers would appreciate your work.

    If you are even remotely interested, feel free to send me an email.

  • 16 Aprile 2022 in 10:55 am
    Permalink

    I loved as much as you’ll receive carried out right
    here. The sketch is attractive, your authored material stylish.

    nonetheless, you command get got an impatience over that you wish
    be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly
    again since exactly the same nearly very often inside case
    you shield this hike.

  • 16 Aprile 2022 in 11:46 am
    Permalink

    Wonderful website. A lot of helpful info here. I am sending
    it to several buddies ans additionally sharing in delicious.
    And of course, thanks to your sweat!

  • 16 Aprile 2022 in 11:51 am
    Permalink

    My partner and I stumbled over here coming from a different web page and thought I may as well check things out.
    I like what I see so now i’m following you. Look forward to going over your
    web page again.

  • 16 Aprile 2022 in 11:55 am
    Permalink

    Thanks on your marvelous posting! I really enjoyed reading it, you happen to be a
    great author. I will make sure to bookmark your blog and definitely will come back down the road.
    I want to encourage yourself to continue your great writing, have a
    nice day!

  • 16 Aprile 2022 in 11:57 am
    Permalink

    Hey I am so glad I found your weblog, I really found you by accident, while I was searching
    on Bing for something else, Regardless I am here now and would just like to say cheers for a tremendous
    post and a all round entertaining blog (I also love the theme/design), I
    don’t have time to look over it all at the moment but I have bookmarked it and also included your
    RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep
    up the fantastic work.

  • 16 Aprile 2022 in 12:26 pm
    Permalink

    After looking at a few of the articles on your website, I really like your
    technique of writing a blog. I added it to my bookmark webpage list and will be checking back
    in the near future. Take a look at my website too and
    tell me your opinion.

  • 16 Aprile 2022 in 12:30 pm
    Permalink

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be really something which
    I think I would never understand. It seems too complicated and very
    broad for me. I am looking forward for your next post,
    I will try to get the hang of it!

  • 16 Aprile 2022 in 12:38 pm
    Permalink

    I don’t even understand how I ended up right here,
    however I assumed this publish used to be great. I do not recognise who
    you’re however certainly you are going to a famous
    blogger should you are not already. Cheers!

  • 16 Aprile 2022 in 12:57 pm
    Permalink

    When some one searches for his vital thing, so he/she wants to be available that
    in detail, so that thing is maintained over here.

  • 16 Aprile 2022 in 12:59 pm
    Permalink

    If you desire to improve your familiarity just keep visiting this site and be updated with the most recent news update posted here.

  • 16 Aprile 2022 in 1:49 pm
    Permalink

    You actually make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be really something which I think
    I would never understand. It seems too complicated and extremely broad for me.
    I am looking forward for your next post, I’ll try
    to get the hang of it!

  • 16 Aprile 2022 in 1:56 pm
    Permalink

    Greetings! I’ve been reading your web site for a while now and finally got
    the bravery to go ahead and give you a shout out from Houston Texas!

    Just wanted to mention keep up the great job!

  • 16 Aprile 2022 in 2:05 pm
    Permalink

    Thanks for sharing your info. I truly appreciate
    your efforts and I am waiting for your further post thanks once again.

  • 16 Aprile 2022 in 2:49 pm
    Permalink

    May I simply say what a comfort to uncover a person that really understands what they’re
    discussing on the net. You definitely understand how to bring an issue to light and make it important.
    More and more people ought to check this out and understand this side of the story.
    It’s surprising you aren’t more popular because you certainly possess
    the gift.

  • 16 Aprile 2022 in 2:50 pm
    Permalink

    What’s up to every one, the contents present at this web page are actually remarkable for
    people knowledge, well, keep up the good work
    fellows.

  • 16 Aprile 2022 in 3:36 pm
    Permalink

    WOW just what I was looking for. Came here by searching for justbookmark.win

  • 16 Aprile 2022 in 4:20 pm
    Permalink

    Good day I am so happy I found your blog, I really found you
    by error, while I was searching on Google for something else, Nonetheless I am here now
    and would just like to say many thanks for a fantastic post
    and a all round thrilling blog (I also love the
    theme/design), I don’t have time to read it all
    at the moment but I have saved it and also added in your RSS feeds, so
    when I have time I will be back to read more, Please do keep up the great b.

  • 16 Aprile 2022 in 4:36 pm
    Permalink

    Hey this is kinda of off topic but I was wanting to know if blogs use
    WYSIWYG editors or if you have to manually code with
    HTML. I’m starting a blog soon but have no coding know-how
    so I wanted to get guidance from someone with experience.
    Any help would be greatly appreciated!

  • 16 Aprile 2022 in 5:36 pm
    Permalink

    For most recent information you have to pay a quick visit internet and on internet I found this website as a finest website for hottest updates.

  • 16 Aprile 2022 in 5:45 pm
    Permalink

    Hello there, You’ve done a fantastic job.
    I’ll certainly digg it and personally recommend to my friends.
    I am confident they’ll be benefited from this site.

  • 16 Aprile 2022 in 5:58 pm
    Permalink

    certainly like your web site but you have to check the spelling on several of your posts.

    A number of them are rife with spelling issues and I find it very troublesome to inform the truth on the other
    hand I’ll definitely come back again.

  • 16 Aprile 2022 in 6:14 pm
    Permalink

    We stumbled over here different page and thought I
    may as well check things out. I like what I see so now i am following you.
    Look forward to finding out about your web page yet again.

  • 16 Aprile 2022 in 6:43 pm
    Permalink

    Greetings, I think your site may be having web browser
    compatibility problems. Whenever I look at
    your blog in Safari, it looks fine however when opening in IE, it’s got
    some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up!
    Besides that, excellent website!

  • 16 Aprile 2022 in 6:48 pm
    Permalink

    I like the helpful info you provide in your articles.
    I’ll bookmark your blog and check again here regularly. I am quite sure I will learn plenty
    of new stuff right here! Best of luck for the next!

  • 16 Aprile 2022 in 7:27 pm
    Permalink

    Hey would you mind sharing which blog platform you’re working with?
    I’m looking to start my own blog in the near future but I’m having a hard time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I’m looking for something completely unique.
    P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!

  • 16 Aprile 2022 in 7:43 pm
    Permalink

    Hello there, just became aware of your blog through
    Google, and found that it’s really informative. I’m gonna watch out for brussels.
    I will appreciate if you continue this in future. Many people will be benefited from your writing.
    Cheers!

  • 16 Aprile 2022 in 7:51 pm
    Permalink

    I am really pleased to read this website posts which contains lots of helpful facts, thanks for providing
    these statistics.

  • 16 Aprile 2022 in 8:13 pm
    Permalink

    I’ve been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours.
    It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made good content as you did,
    the web will be much more useful than ever before.

  • 16 Aprile 2022 in 8:21 pm
    Permalink

    Do you have any video of that? I’d care to find out more details.

  • 16 Aprile 2022 in 8:29 pm
    Permalink

    Can I just say what a comfort to uncover somebody that actually knows what
    they’re discussing online. You definitely know how to bring a problem to light and make it
    important. More and more people have to read this and understand
    this side of the story. I was surprised that you are not more popular because you surely possess the
    gift.

  • 16 Aprile 2022 in 8:31 pm
    Permalink

    Thank you for the good writeup. It in fact was a
    amusement account it. Look advanced to more added
    agreeable from you! By the way, how could we communicate?

  • 16 Aprile 2022 in 8:44 pm
    Permalink

    Have you ever thought about writing an e-book or guest authoring on other blogs?
    I have a blog based on the same information you discuss and
    would love to have you share some stories/information. I know my viewers
    would value your work. If you are even remotely interested, feel free to send me an e-mail.

  • 16 Aprile 2022 in 9:10 pm
    Permalink

    Howdy! Do you know if they make any plugins to protect against hackers?

    I’m kinda paranoid about losing everything I’ve worked hard on. Any tips?

  • 16 Aprile 2022 in 9:15 pm
    Permalink

    Its such as you learn my mind! You appear to understand
    so much about this, like you wrote the e-book in it or something.

    I feel that you could do with a few percent to power the message home a bit, but instead of that, that is great blog.
    An excellent read. I will certainly be back.

  • 16 Aprile 2022 in 9:45 pm
    Permalink

    Hi there! I understand this is kind of off-topic but I had to ask.
    Does running a well-established blog like yours take
    a large amount of work? I’m brand new to operating a blog but
    I do write in my journal everyday. I’d like to start a blog so I can easily
    share my experience and feelings online. Please let me know if you have any ideas or tips for new aspiring blog owners.
    Appreciate it!

  • 16 Aprile 2022 in 10:16 pm
    Permalink

    Just want to say your article is as amazing. The clarity in your post
    is simply excellent and i could assume you’re an expert on this subject.

    Fine with your permission allow me to grab your RSS feed to keep updated
    with forthcoming post. Thanks a million and
    please keep up the gratifying work.

  • 16 Aprile 2022 in 10:34 pm
    Permalink

    Hi mates, fastidious piece of writing and good urging commented at
    this place, I am in fact enjoying by these.

  • 16 Aprile 2022 in 10:41 pm
    Permalink

    Hurrah, that’s what I was seeking for, what a material! present here at
    this weblog, thanks admin of this web page.

  • 16 Aprile 2022 in 11:08 pm
    Permalink

    I pay a visit day-to-day some web sites and blogs to read content, except this weblog presents feature based articles.

  • 19 Aprile 2022 in 8:13 am
    Permalink

    I’ll right away grasp your rss feed as I can not to find your e-mail subscription link or newsletter service.
    Do you’ve any? Please let me recognise in order that I may subscribe.
    Thanks.

  • 19 Aprile 2022 in 2:44 pm
    Permalink

    naturally like your web-site but you have to test the spelling on quite
    a few of your posts. A number of them are rife with spelling
    problems and I find it very troublesome to tell the reality however I
    will certainly come again again.

  • 20 Aprile 2022 in 8:14 pm
    Permalink

    Hey very nice site!! Man .. Excellent ..
    Superb .. I will bookmark your website and take the feeds additionally?
    I am happy to seek out so many useful info right here
    within the put up, we’d like develop extra
    strategies in this regard, thanks for sharing. .
    . . . .

  • 18 Maggio 2022 in 10:15 am
    Permalink

    Howdy! Do you use Twitter? I’d like to follow you
    if that would be ok. I’m absolutely enjoying your blog and look forward to
    new posts.

  • 18 Maggio 2022 in 11:21 am
    Permalink

    you’re really a just right webmaster. The web site loading speed
    is incredible. It sort of feels that you are doing any distinctive trick.
    Also, The contents are masterpiece. you’ve done a magnificent activity on this matter!

  • 18 Maggio 2022 in 12:39 pm
    Permalink

    Great blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A theme like yours with a few simple tweeks would really make
    my blog jump out. Please let me know where you got your theme.
    Many thanks

  • 18 Maggio 2022 in 3:03 pm
    Permalink

    You’ve made some good points there. I looked on the internet for additional information about the issue and found most people will go along with your views on this web site.

  • 18 Maggio 2022 in 3:07 pm
    Permalink

    Appreciate the recommendation. Let me try it out.

  • 18 Maggio 2022 in 3:10 pm
    Permalink

    It’s truly very complicated in this busy life to listen news on Television, therefore I only
    use world wide web for that reason, and get the most recent news.

  • 18 Maggio 2022 in 3:25 pm
    Permalink

    When I originally commented I seem to have clicked on the
    -Notify me when new comments are added- checkbox and
    now each time a comment is added I recieve 4 emails with the same comment.
    Perhaps there is a means you can remove me from that
    service? Thanks!

  • 18 Maggio 2022 in 3:32 pm
    Permalink

    Right now it seems like BlogEngine is the preferred blogging platform out there right now.
    (from what I’ve read) Is that what you are using on your blog?

  • 21 Maggio 2022 in 9:49 am
    Permalink

    Thank you for sharing your thoughts. I truly appreciate
    your efforts and I am waiting for your next write ups thanks once again.

  • 21 Maggio 2022 in 10:17 am
    Permalink

    whoah this blog is excellent i like reading your posts.
    Stay up the good work! You already know, many individuals are searching round for this information, you could help them greatly.

  • 21 Maggio 2022 in 10:31 pm
    Permalink

    Wow, that’s what I was seeking for, what a stuff!
    present here at this blog, thanks admin of this web site.