LA TREOFAN CADE NELLO SCONTRO DIRETTO, LA RENZULLO INCIDE

Il recap ufficiale del match sul sito della Treofan Battipaglia:

Volontà e spirito di sacrificio, aspetti che non sono mai mancati alla Treofan Battipaglia nel big match dello Zauli contro la Renzullo Sarno. Ma non sono bastati, questa volta no.

La squadra di Parrillo, infatti, gioca una gara solida, tenendo di fatto la testa quasi sempre avanti. Ma che brutto inizio, da parte di entrambe le squadre. Una serie di errori, anche banali, macchiano i primi due minuti. Poi l’1/2 di Beatrice dalla lunetta apre ufficialmente le porte alla partita. La Treofan con Giorgi e Fabiano piazza un break di 5-0, gli ospiti invece rispondono con l’ultimo arrivato Marmugi. Sono suoi i canestri che permettono a Sarno di iniziare a creare il primo strappo nel punteggio. La reazione biancoarancio arriva in avvio di secondo periodo con Ausiello, che per l’occasione esce dalla panchina non essendo ancora al top della condizione dopo gli ultimi acciacchi fisici. La sua tripla dall’angolo al 13’ vale il -7 (20-27), ma i cugini salernitani non si scompongono e tornano subito a segnare con regolarità. Tanto da arrivare sul 28-41 al momento della pausa più lunga.

Partita finita? Decisamente no. Beatrice taglia in due più volte la difesa di casa, ma non basta per mettere il sigillo finale. Trapani tiene in vita la Treofan nel terzo quarto, poi al 34’30” De Martino torna a segnare con il canestro del -12. A firma Ausiello, invece, i due punti del -10, rubata in difesa e transizione chiusa con l’appoggio al tabellone. Sembra il momento della svolta, ma Sarno conferma tutto il suo valore e nel momento più difficile torna a far male in attacco con l’asse piccolo (Beatrice)-lungo (Rusciano). Il tempo scorre e così la rimonta svanisce. Finisce 57-71:Bravi, comunque, i ragazzi per quello che hanno fatto, specie ad Ausiello che non si è mai tirato indietro nonostante abbia svolto il primo allenamento venerdì dopo un mese di assenza ed anche a De Martino per la personalità e la leadership dimostrata nonostante sia arrivato solo da pochissimi giorniil commento di Orlando Menduto coach della Treofan Battipaglia -. Mi sarebbe piaciuto giocarmela alla pari dopo tutto quello che era stato costruito nel girone di andata, ma per motivi non dipesi da noi non è stato possibile. In ogni caso complimenti a Sarno per la vittoria. Ora, però, andiamo avanti, tornando a lavorare con il solito impegno e sperando in buone nuove dal mercato”.

TREOFAN BATTIPAGLIA-RENZULLO SARNO 57-71 (15-22, 28-41, 40-55)

Treofan: Fabiano 7, Cucco ne, Pagano, De Martino 10, Trapani 11, Giorgi 6, Ambrosano 6, Ausiello 8, Carfora ne, Esposito 9. Coach: Menduto

Renzullo: Rianna, Marmugi 12, Beatrice 17, Moccia 7, De Meo 3, Anchini ne, Lentini ne, Iannicelli 5, Rusciano 11, Diop 10, Chiavazzo 6. Coach: Parrillo

103 pensieri riguardo “LA TREOFAN CADE NELLO SCONTRO DIRETTO, LA RENZULLO INCIDE

  • 7 Febbraio 2022 in 12:24 am
    Permalink

    My spouse and i felt very fortunate when Michael managed to conclude his basic research through the ideas he had from your own web pages. It’s not at all simplistic to just possibly be offering solutions that others could have been making money from. And now we discover we need you to thank for this. The most important illustrations you made, the simple site navigation, the relationships you give support to create – it’s many overwhelming, and it’s really leading our son and our family feel that this subject matter is exciting, which is really mandatory. Thanks for the whole lot!

  • 12 Febbraio 2022 in 10:38 pm
    Permalink

    Hello! I wish to give a huge thumbs up with the excellent info you have here about this post. I’ll be coming back to your blog site for much more soon.

  • 17 Febbraio 2022 in 1:36 am
    Permalink

    I used to be thankful to obtain a call through my friend as he identified the key recommendations contributed on the webpage. Going through your blog article is a real fantastic experience. Appreciate thinking about visitors at all like me, and I desire for the finest associated with achievement like a professional surface area.

  • 9 Marzo 2022 in 6:35 pm
    Permalink

    It’s a ity you don’t habe a donate button! I’d most certainly
    donate to this fantastic blog! I suppose for noww i’ll settle for book-marking and adding your RSS
    feed to mmy Google account. I look forward to brand new updates and
    will share this website with my Facebook
    group. Talk soon!

  • 12 Maggio 2022 in 2:09 pm
    Permalink

    I loved as much as you’ll receive carried out right here.

    The sketch is tasteful, your authored material stylish. nonetheless, you command
    get bought an shakiness over that you wish be delivering the following.
    unwell unquestionably come further formerly again since exactly the same nearly very
    often inside case you shield this hike.

  • 14 Maggio 2022 in 10:44 am
    Permalink

    I really like what you guys tend to be up too. This type of clever work and coverage!
    Keep up the wonderful works guys I’ve added you guys to my own blogroll.

  • 16 Maggio 2022 in 6:08 pm
    Permalink

    Tiga warga Samarinda menggugat Ketua PTUN Samarinda Edi Firmansyah
    dan Hakim PTUN Samarinda, Arifuddin di Pengadilan Negeri Samarinda.

  • 16 Maggio 2022 in 6:20 pm
    Permalink

    My partner and I absolutely love your blog and find most of
    your post’s to be just what I’m looking for. Would you offer guest writers to write content to
    suit your needs? I wouldn’t mind publishing a post or elaborating on a few of the subjects you write with regards to here.
    Again, awesome web log!

  • 18 Maggio 2022 in 3:23 am
    Permalink

    I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you make
    this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz reply as I’m looking to design my own blog and would like to know where
    u got this from. cheers

  • 18 Maggio 2022 in 9:48 am
    Permalink

    Great post however I was wanting to know if you could write a
    litte more on this topic? I’d be very grateful if you could elaborate a little bit further.
    Many thanks!

    Here is my site air ticket (Charolette)

  • 19 Maggio 2022 in 12:19 pm
    Permalink

    That is a really good tip particularly to those fresh to the blogosphere.
    Short but very precise information… Thanks for sharing this
    one. A must read post!

  • 20 Maggio 2022 in 11:48 pm
    Permalink

    I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website
    yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz reply as I’m looking to create my own blog and would like to find out where u
    got this from. appreciate it

  • 21 Maggio 2022 in 12:08 pm
    Permalink

    An impressive share! I have just forwarded this onto a co-worker who was doing a
    little homework on this. And he in fact bought me dinner because
    I stumbled upon it for him… lol. So allow me to reword this….
    Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to talk about this matter here on your
    site.

  • 23 Maggio 2022 in 4:25 pm
    Permalink

    Hello There. I discovered your blog the usage of msn. That is a really well written article.
    I’ll make sure to bookmark it and return to read extra of
    your helpful info. Thanks for the post. I will certainly return.

  • 30 Maggio 2022 in 10:41 am
    Permalink

    Hello there I am so glad I found your blog page, I really found you
    by accident, while I was looking on Bing for something else,
    Nonetheless I am here now and would just like to say thanks
    for a fantastic post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don’t
    have time to browse it all at the moment but I have
    bookmarked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do
    keep up the awesome b.

  • 31 Maggio 2022 in 1:47 pm
    Permalink

    wonderful submit, very informative. I wonder why the other experts of this sector don’t understand this. You should continue your writing. I am confident, you have a great readers’ base already!

  • 1 Giugno 2022 in 3:57 pm
    Permalink

    I’ve been exploring for a little for any high quality articles or weblog posts
    on this kind of space . Exploring in Yahoo I ultimately
    stumbled upon this site. Reading this information So i am happy
    to show that I’ve a very just right uncanny feeling I came upon exactly what I needed.
    I such a lot no doubt will make certain to do not disregard this website and give
    it a glance regularly.

  • 8 Giugno 2022 in 10:51 pm
    Permalink

    Hello, I read your blogs on a regular basis. Your writing style
    is awesome, keep doing what you’re doing!

  • 10 Giugno 2022 in 12:46 am
    Permalink

    I’ve read some just right stuff here. Certainly worth
    bookmarking for revisiting. I surprise how much attempt you set to make this
    kind of wonderful informative website.

  • 11 Giugno 2022 in 4:09 am
    Permalink

    Somеbody necessarily assist to make significantly ρosts I might statе.

    This is thе first time Ӏ frequented your website
    page and thus far? I surprised with the analysis you
    made to make this actսal publish incredible. Ԍreat
    process!

  • 12 Giugno 2022 in 10:50 pm
    Permalink

    Fantastic blog! Do you have any hints for aspiring
    writers? I’m planning to start my own blog soon but I’m a little lost on everything.
    Would you advise starting with a free platform like WordPress or go for a paid option? There
    are so many choices out there that I’m totally confused ..
    Any recommendations? Cheers!

  • 12 Giugno 2022 in 10:55 pm
    Permalink

    I visit everyday some blogs and sites to read posts,
    however this webpage provides feature based writing.

  • 12 Giugno 2022 in 10:55 pm
    Permalink

    Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your website is wonderful, as well as the content!

  • 12 Giugno 2022 in 11:17 pm
    Permalink

    Good day! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I genuinely enjoy reading through your blog posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that deal with the same topics?

    Thank you so much!

  • 13 Giugno 2022 in 12:38 am
    Permalink

    I’ve read some just right stuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting.
    I wonder how a lot attempt you set to make this kind
    of great informative website.

  • 13 Giugno 2022 in 1:22 am
    Permalink

    I really like what you guys tend to be up too. This sort of clever work and coverage!

    Keep up the good works guys I’ve incorporated you guys to my personal blogroll.

  • 13 Giugno 2022 in 1:27 am
    Permalink

    Heya i’m for the first time here. I found this board and I find It really useful
    & it helped me out a lot. I hope to give something back and aid others like you aided me.

  • 13 Giugno 2022 in 3:21 am
    Permalink

    Hi there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out
    and say I really enjoy reading through your articles. Can you suggest any other
    blogs/websites/forums that go over the same topics?
    Thank you!

  • 13 Giugno 2022 in 3:48 am
    Permalink

    Hello, i feel that i noticed you visited my web site so i got here to go back the choose?.I’m
    attempting to in finding issues to enhance my web site!I suppose its ok to use a few
    of your concepts!!

  • 13 Giugno 2022 in 4:18 am
    Permalink

    Peculiar article, just what I wanted to find.

  • 13 Giugno 2022 in 4:25 am
    Permalink

    Excellent beat ! I wish to apprentice while you amend your site, how could i subscribe for
    a blog website? The account helped me a acceptable
    deal. I had been tiny bit acquainted of this your broadcast
    offered bright clear idea

  • 13 Giugno 2022 in 5:13 am
    Permalink

    Informative article, exactly what I wanted to find.

  • 13 Giugno 2022 in 6:13 am
    Permalink

    I love your blog.. very nice colors & theme. Did you design this
    website yourself or did you hire someone to
    do it for you? Plz respond as I’m looking to design my own blog and would like to know
    where u got this from. many thanks

  • 13 Giugno 2022 in 9:35 am
    Permalink

    I was able to find good advice from your content.

  • 13 Giugno 2022 in 10:12 am
    Permalink

    Hello Dear, are you in fact visiting this website regularly, if so
    afterward you will absolutely obtain pleasant know-how.

  • 13 Giugno 2022 in 10:39 am
    Permalink

    This is very fascinating, You’re an overly professional blogger.
    I’ve joined your feed and look ahead to looking for extra of your great post.

    Also, I have shared your web site in my social networks

  • 13 Giugno 2022 in 10:56 am
    Permalink

    Nice respond in return of this difficulty with genuine
    arguments and explaining everything about that.

  • 13 Giugno 2022 in 11:44 am
    Permalink

    Pretty! This was a really wonderful post. Thanks for supplying these details.

  • 13 Giugno 2022 in 11:54 am
    Permalink

    Very nice post. I just stumbled upon your blog
    and wanted to say that I’ve truly enjoyed surfing around your blog posts.
    After all I will be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

  • 13 Giugno 2022 in 12:11 pm
    Permalink

    Hi, I do believe this is a great blog. I stumbledupon it 😉 I may come back
    once again since i have book-marked it. Money and freedom is the
    best way to change, may you be rich and continue to help others.

  • 13 Giugno 2022 in 12:28 pm
    Permalink

    Have you ever considered about adding a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is important and all. However imagine if you added some great photos or videos to give your posts more, “pop”!
    Your content is excellent but with pics and clips, this
    blog could definitely be one of the best in its niche.
    Great blog!

  • 13 Giugno 2022 in 2:54 pm
    Permalink

    It’s genuinely very complicated in this active life to listen news
    on Television, so I just use world wide web for that purpose, and obtain the most recent information.

  • 13 Giugno 2022 in 4:32 pm
    Permalink

    Appreciation to my father who shared with me concerning this
    website, this webpage is really amazing.

  • 13 Giugno 2022 in 4:53 pm
    Permalink

    Hi there! I just wanted to ask if you ever have any
    trouble with hackers? My last blog (wordpress) was
    hacked and I ended up losing a few months of hard
    work due to no back up. Do you have any methods to stop hackers?

  • 13 Giugno 2022 in 5:31 pm
    Permalink

    Today, I went to the beach front with my kids.
    I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She put the shell to her ear and screamed.

    There was a hermit crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back!

    LoL I know this is entirely off topic but I had to tell someone!

  • 13 Giugno 2022 in 6:12 pm
    Permalink

    Write more, thats all I have to say. Literally,
    it seems as though you relied on the video to make your point.
    You definitely know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your site when you could be giving us something enlightening to read?

  • 13 Giugno 2022 in 7:53 pm
    Permalink

    I was wondering if you ever thought of changing the layout of
    your site? Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people
    could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 pictures.
    Maybe you could space it out better?

  • 13 Giugno 2022 in 8:18 pm
    Permalink

    Post writing is also a excitement, if you know after that you can write or else it is difficult to write.

  • 13 Giugno 2022 in 11:52 pm
    Permalink

    Undeniably believe that which you stated. Your favourite reason appeared to be at the internet the simplest thing to have in mind of.
    I say to you, I definitely get annoyed even as other people
    consider issues that they just don’t understand about.
    You controlled to hit the nail upon the highest and defined out the entire thing with no need side-effects , other people
    can take a signal. Will likely be again to get more. Thank you

  • 14 Giugno 2022 in 12:42 am
    Permalink

    At this moment I am going to do my breakfast, once having my breakfast coming over
    again to read further news.

  • 14 Giugno 2022 in 7:36 am
    Permalink

    I was curious if you ever thought of changing the layout of your blog?
    Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content
    so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or
    2 images. Maybe you could space it out better?

  • 14 Giugno 2022 in 8:30 am
    Permalink

    This design is incredible! You definitely know how to keep a reader amused.

    Between your wit and your videos, I was almost moved
    to start my own blog (well, almost…HaHa!) Excellent job.
    I really enjoyed what you had to say, and more than that, how
    you presented it. Too cool!

  • 14 Giugno 2022 in 9:44 am
    Permalink

    all the time i used to read smaller articles that
    as well clear their motive, and that is also happening with this
    piece of writing which I am reading at this time.

  • 14 Giugno 2022 in 10:13 am
    Permalink

    Heya i’m for the primary time here. I found this board and I in finding It truly helpful & it helped me out a
    lot. I’m hoping to provide something back and aid others like
    you helped me.

  • 14 Giugno 2022 in 10:56 am
    Permalink

    Today, while I was at work, my sister stole my iphone
    and tested to see if it can survive a 30 foot drop,
    just so she can be a youtube sensation. My iPad is now destroyed and she has 83
    views. I know this is entirely off topic but I had to share it with
    someone!

  • 14 Giugno 2022 in 12:11 pm
    Permalink

    Hi there just wanted to give you a quick heads up. The words in your article seem to be running off the screen in Internet
    explorer. I’m not sure if this is a formatting issue or something to
    do with internet browser compatibility but I thought I’d post to
    let you know. The design and style look great though!
    Hope you get the problem solved soon. Thanks

  • 14 Giugno 2022 in 2:55 pm
    Permalink

    Greetings! Very useful advice within this post! It’s the little changes which will make the largest
    changes. Thanks a lot for sharing!

  • 14 Giugno 2022 in 3:02 pm
    Permalink

    Thanks on your marvelous posting! I really enjoyed reading it,
    you will be a great author.I will ensure that I bookmark your blog and may come back in the future.
    I want to encourage you to definitely continue your
    great writing, have a nice afternoon!

  • 14 Giugno 2022 in 3:15 pm
    Permalink

    Hello there! Would you mind if I share your blog with my twitter group?
    There’s a lot of folks that I think would really enjoy your content.
    Please let me know. Many thanks

  • 14 Giugno 2022 in 3:30 pm
    Permalink

    1) Early access to diirect deposit depends on the timing of the submission of the payment file from the payer.

    Here iss my web-site … Website link

  • 14 Giugno 2022 in 4:21 pm
    Permalink

    Remarkable issues here. I’m very satisfied to look
    your article. Thanks a lot and I am taking a look ahead to contact you.
    Will you kindly drop me a mail?

  • 14 Giugno 2022 in 7:05 pm
    Permalink

    Hi there, I enjoy reading through your post. I wanted to write a little
    comment to support you.

  • 14 Giugno 2022 in 7:27 pm
    Permalink

    Magnificent goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you’re just too wonderful.
    I really like what you’ve acquired here, really like what you’re stating
    and the way in which you say it. You make it enjoyable and
    you still take care of to keep it wise. I can not wait to
    read much more from you. This is really a great web site.

  • 14 Giugno 2022 in 8:40 pm
    Permalink

    Hello, just wanted to tell you, I liked this blog post.
    It was helpful. Keep on posting!

  • 14 Giugno 2022 in 8:43 pm
    Permalink

    Excellent blog here! Also your site loads up very fast!
    What host are you using? Can I get your affiliate link
    to your host? I wish my web site loaded up
    as quickly as yours lol

  • 14 Giugno 2022 in 8:53 pm
    Permalink

    You actually make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be actually something which I believe I would never understand.

    It seems too complicated and very large
    for me. I am looking forward in your next submit, I will attempt to get the hold
    of it!

  • 14 Giugno 2022 in 9:33 pm
    Permalink

    I every time emailed this blog post page to all my associates, for the reason that if like to read
    it after that my friends will too.

  • 15 Giugno 2022 in 4:28 am
    Permalink

    The total jackpot of $632.6 million — thhe seventh biggest in Powerball history
    — will be share with one more winner wwho bought a ticket in California.

    My web page: Additional hints

  • 15 Giugno 2022 in 5:32 am
    Permalink

    I’m very happy to find this website. I want to to thank you for ones time just for this fantastic read!!
    I definitely really liked every part of it
    and I have you book marked to check out new things
    on your site.

  • 16 Giugno 2022 in 11:38 pm
    Permalink

    Here’s a look at the different combinations you can have to
    win a thingg on your Powerball ticket.

    My homepage Learn here

  • 17 Giugno 2022 in 10:39 am
    Permalink

    The FL Lottery reported that Yi took the lump sum payment of justt over $160 million just after needed taxes and withholding.

    Also visit my web-site … Visit this website

  • 17 Giugno 2022 in 2:40 pm
    Permalink

    Your style is unique compared to other folks I’ve read stuff from.
    I appreciate you for posting when you’ve got the opportunity, Guess I’ll just bookmark this page.

  • 17 Giugno 2022 in 3:27 pm
    Permalink

    Pretty! This has been a really wonderful post.
    Thanks for providing this information.

  • 17 Giugno 2022 in 5:16 pm
    Permalink

    It’s really a nice and useful piece of information. I’m
    satisfied that you simply shared this useful information with us.
    Please stay us informed like this. Thank you for sharing.

  • 18 Giugno 2022 in 5:14 am
    Permalink

    I have read so many content about the blogger lovers but
    this post is truly a good post, keep it up.

  • 18 Giugno 2022 in 6:23 am
    Permalink

    Pretty component to content. I just stumbled upon your
    blog and in accession capital to say that I get actually loved account your
    weblog posts. Anyway I’ll be subscribing for your
    augment and even I fulfillment you access persistently rapidly.

  • 18 Giugno 2022 in 2:26 pm
    Permalink

    “The winner is incredibly loved ones oriented and close to his siblings and parents,” she said.

    Here is my blog Home page

  • 18 Giugno 2022 in 2:57 pm
    Permalink

    After looking into a handful of the articles on your web page,
    I seriously like your technique of writing a blog. I saved as
    a favorite it to my bookmark site list and will be checking back soon. Please check
    out my website too and tell me what you think.

  • 18 Giugno 2022 in 5:11 pm
    Permalink

    Highly energetic blog, I loved that a lot. Will there be
    a part 2?

  • 18 Giugno 2022 in 7:03 pm
    Permalink

    It’s a shame you don’t have a donate button! I’d definitely donate to this superb blog!
    I guess for now i’ll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to new updates and will talk about this website with my Facebook group.
    Chat soon!

  • 18 Giugno 2022 in 8:13 pm
    Permalink

    It’s the best time to make some plans for the future and it’s time to be happy.
    I have read this post and if I could I want to suggest you
    some interesting things or advice. Perhaps you could write next articles referring to this article.
    I wish to read more things about it!

  • 19 Giugno 2022 in 2:42 am
    Permalink

    If you desire to take a great deal from this post then you have to apply such techniques to your won blog.

  • 19 Giugno 2022 in 8:34 am
    Permalink

    I don’t even understand how I stopped up here, however I
    assumed this post was great. I don’t realize who you’re however certainly you
    are going to a famous blogger should you aren’t already.
    Cheers!

  • 19 Giugno 2022 in 8:00 pm
    Permalink

    Someone necessarily assist to make significantly articles I might state.
    This is the very first time I frequented your website page and thus far?
    I surprised with the research you made to make this particular put up incredible.

    Magnificent process!

  • 19 Giugno 2022 in 9:21 pm
    Permalink

    After I originally left a comment I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from
    now on every time a comment is added I get four emails with the exact same comment.

    Perhaps there is an easy method you are able to remove
    me from that service? Thank you!

  • 19 Giugno 2022 in 11:41 pm
    Permalink

    Wonderful beat ! I wish to apprentice even as you amend your website, how
    can i subscribe for a blog web site? The
    account aided me a applicable deal. I have been tiny bit acquainted of this your broadcast
    offered shiny transparent idea

  • 20 Giugno 2022 in 11:15 pm
    Permalink

    Good way of describing, and nicde article tto obtain information concerning mmy presentation subject matter, whoch i amm going tto convey in academy.

    Here is mmy site :: live sex

  • 21 Giugno 2022 in 4:38 am
    Permalink

    Hi there, I found your website via Google whilst searching for a related
    subject, your website got here up, it seems good. I have bookmarked it in mmy google
    bookmarks.
    Hello there, simply became aware of your weblog through Google, and found that it is truly informative.
    I’m gonna be careful forr brussels. I’ll appreciate if you happen to
    continue this {in future}. Lots of folls shyall be benefited oout of your writing.
    Cheers!

    My web-site :: sex video

  • 23 Giugno 2022 in 9:41 am
    Permalink

    Hi there, You’ve done a fantastic job. I wipl definitely
    digg it and personally suggest to my friends. I’m confident they’ll
    be benefited from this web site.

    Also visit my site best rated sex cams

  • 26 Giugno 2022 in 8:49 am
    Permalink

    In Florida, 80 percent of all unclaimed jackpot prizes are transferred to the Educational Enhancemeent Trust Fund to advantage education in the state.32.

    Check out my weeb site – Discover more here

  • 27 Giugno 2022 in 7:05 pm
    Permalink

    I’m impressed, I must say. Seldom do I encounter a blog that’s both educative and interesting, and let me tell you, you’ve hit the nail on the head.

    The issue is something too few people are speaking intelligently
    about. Now i’m very happy I came across this during my hunt for something
    regarding this.