DYBALA: “IL 21 IL MIO NUMERO, IO FEDELE ALLA JUVENTUS”

Condizioni fisiche – “Non so se sono al cento per cento, però sto sempre meglio” – ha detto la Joya al Corriere dello Sport -. “Giocare è il desiderio di ogni calciatore, però siamo tanti e c’è un allenatore che decide. Critiche alla squadra? Siamo primi in serie A e abbiamo chiuso in vetta il girone di Champions: cosa dobbiamo fare di più? Certo, nel gioco non siamo perfetti, ma serve pazienza perché abbiamo cambiato tanto: per fortuna abbiamo un allenatore molto bravo a inserire i nuovi nel gruppo”.

L’avversaria scudetto – La Roma è l’anti Juve? Dybala ha qualche dubbio: “La classifica in questo momento dice questo, in realtà gli anti-Juve sono tanti: vinciamo da anni ed è normale che sia così, sabato non avremo contro solo la Roma ma per noi è una carica in più. Totti? Fa parte della storia mondiale del calcio, l’ho sempre ammirato e quando l’ho incrociato con il Palermo gli ho chiesto la maglia. Se penso che quando lui ha debuttato in A non ero nato mi vengono i brividi: giocare a quarant’anni nella propria squadra del cuore è un sogno che tutti vorrebbero vivere”.
Appuntamento con il gol – Dybala ha voglia di tornare a segnare: “Ho cercato la rete tre volte nei 10′ giocati con la Dinamo, nel derby non sono arrivato al tiro e ho cercato di dare una mano alla squadra, riproverò sabato. Per gli attaccanti il gol è fondamentale, ma io da questo punto di vista sono un “mezzo” attaccante: sono felice anche se faccio segnare gli altri”.

L’amicizia Nainggolan-Pjanic – Dybala ha poi parlato di uno dei temi della sfida: “In allenamento scherzavamo con Miralem sull’amicizia con Nainggolan, gli abbiamo chiesto se davvero gli ha tolto il saluto. Non ha risposto… Nainggolan è un combattente, determinante per il gioco: si è visto anche nell’ultima partita”.

E poi c’è Higuain – Il Pipita ha già segnato dodici reti in stagione. Ma c’è chi lo ha criticato: “Gli piace vincere e far gol. Con il Napoli, per lui, è stata la partita perfetta. E poi, essere criticati è nel destino dei più forti. E’ felice di essere alla Juventus. Io lo guardo tanto e cerco di imparare”.
Milan e Napoli – “Il Milan? Mi piacciono le squadre che puntano sui giovani: in Italia non è usuale. Non dimentichiamo – ha proseguito Dybala – la sconfitta di San Siro: sarà una rivincita, vogliamo il primo trofeo della stagione. E il Napoli? L’avvio è stato inferiore alle attese, ma adesso sta facendo grandi partite. Esprime un bel calcio e ha un grande allenatore: in Champions con il Real sarà un bel test”.

L’amicizia con Pogba – “Siamo in contatto. Ci manca per qualità in campo e ci mancano le risate nello spogliatoio. Anche noi, però, manchiamo a lui: basta guardare la classifica nostra e quella del Manchester United”.

Il Porto in Champions – “Tanta gente ritiene il passaggio di turno scontato, ma in Europa non si può sottovalutare nessuna squadra. Hanno uno stadio caldo, me ne ha parlato Alex Sandro. Vincere la Champions? Non mi piace parlare di sogno, perché poi ti svegli e finisce tutto. Parliamo di obiettivi: i nostri sono arrivare a Cardiff e cercare di entrare nella leggenda con il sesto scudetto di fila. Rivali? Ce ne sono tante: Bayern Monaco, Barcellona, Real Madrid, Manchester City. Sarà durissima, noi ci siamo”.

L’idolo Messi – Dybala ha poi parlato di Messi, il suo idolo: “Sognavo di giocare con lui: la prima volta è stata un’emozione indimenticabile, il top dopo uno scambio con cui l’ho mandato al tiro. Io al Barcellona? Solo gossip , sono legatissimo alla maglia bianconera: la gente deve capire che ho un rapporto fortissimo con la Juve e non dare retta alle voci. La 10? Il mio numero, sarà sempre il 21: quando sono arrivato potevo prendere il 7, ma piaceva a Morata, così ho scelto quello che era stato di Pirlo”

299 pensieri riguardo “DYBALA: “IL 21 IL MIO NUMERO, IO FEDELE ALLA JUVENTUS”

  • 6 Febbraio 2022 in 10:57 pm
    Permalink

    You produced some decent points there. I looked online for that problem and located most people may go in conjunction with with your internet site.

  • 12 Aprile 2022 in 12:14 am
    Permalink

    Very good post! We are linking to this particularly great post on our site.
    Keep up the great writing.

  • 12 Aprile 2022 in 1:41 am
    Permalink

    Hi! I realize this is somewhat off-topic but I needed to
    ask. Does operating a well-established website like yours require
    a massive amount work? I am completely new to operating a blog however I do write in my diary daily.
    I’d like to start a blog so I can easily share my personal experience and views online.
    Please let me know if you have any kind of recommendations
    or tips for new aspiring blog owners. Appreciate it!

  • 12 Aprile 2022 in 2:24 am
    Permalink

    Attractive element of content. I just stumbled upon your blog
    and in accession capital to claim that I get actually loved account your blog posts.
    Any way I will be subscribing in your augment or even I fulfillment you get
    right of entry to persistently fast.

  • 12 Aprile 2022 in 3:12 am
    Permalink

    You ought to take part in a contest for one of the finest sites
    on the net. I’m going to recommend this web site!

  • 12 Aprile 2022 in 3:23 am
    Permalink

    Good day I am so thrilled I found your site, I really found you by accident,
    while I was searching on Digg for something else,
    Regardless I am here now and would just like to say many thanks for a remarkable post and a all round exciting
    blog (I also love the theme/design), I don’t have time to
    read it all at the minute but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I
    will be back to read more, Please do keep up the awesome jo.

  • 12 Aprile 2022 in 3:52 am
    Permalink

    It’s awesome in support of me to have a website, which is
    useful for my knowledge. thanks admin

  • 12 Aprile 2022 in 3:57 am
    Permalink

    Hi there, just wanted to say, I enjoyed this blog post.
    It was inspiring. Keep on posting!

  • 12 Aprile 2022 in 4:48 am
    Permalink

    Hi, its pleasant piece of writing concerning media print, we all
    know media is a wonderful source of information.

  • 12 Aprile 2022 in 4:53 am
    Permalink

    This page certainly has all the information I needed concerning this subject
    and didn’t know who to ask.

  • 12 Aprile 2022 in 5:20 am
    Permalink

    Hi my family member! I wish to say that this post is awesome,
    great written and come with approximately all significant infos.

    I’d like to look more posts like this .

  • 12 Aprile 2022 in 5:27 am
    Permalink

    I like looking through an article that can make men and women think.
    Also, thanks for allowing me to comment!

  • 12 Aprile 2022 in 5:47 am
    Permalink

    I enjoy, cause I discovered exactly what I used to be looking for.

    You have ended my four day long hunt! God Bless you man. Have a nice day.
    Bye

  • 12 Aprile 2022 in 6:30 am
    Permalink

    Hi there, You have done an excellent job. I’ll certainly digg it and personally recommend to my friends.
    I am sure they will be benefited from this website.

  • 12 Aprile 2022 in 6:35 am
    Permalink

    It is perfect time to make some plans for the future and it’s
    time to be happy. I’ve read this post and if I could I want to suggest you some interesting things or suggestions.
    Perhaps you could write next articles referring to this article.

    I desire to read even more things about it!

  • 12 Aprile 2022 in 7:18 am
    Permalink

    Hello, constantly i used to check webpage posts here early in the daylight, because
    i enjoy to gain knowledge of more and more.

  • 12 Aprile 2022 in 7:20 am
    Permalink

    I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and was wondering what all is needed to get setup?
    I’m assuming having a blog like yours would cost a
    pretty penny? I’m not very web smart so I’m not 100% certain. Any tips or advice would be greatly appreciated.

    Thanks

  • 12 Aprile 2022 in 8:52 am
    Permalink

    I was curious if you ever thought of changing the
    page layout of your website? Its very well written; I love what youve got to say.

    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having one or two pictures.
    Maybe you could space it out better?

  • 12 Aprile 2022 in 9:30 am
    Permalink

    I got this website from my pal who told me concerning this site and at the moment this time I am visiting this web
    site and reading very informative articles or reviews here.

  • 12 Aprile 2022 in 10:31 am
    Permalink

    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though
    you relied on the video to make your point. You clearly know
    what youre talking about, why throw away your intelligence
    on just posting videos to your weblog when you could be giving us something informative to read?

  • 12 Aprile 2022 in 10:33 am
    Permalink

    Unquestionably believe that which you said.
    Your favorite reason seemed to be on the internet the easiest thing to be aware
    of. I say to you, I definitely get annoyed while people consider worries that they plainly do not know
    about. You managed to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without having side
    effect , people could take a signal. Will likely be back to get more.

    Thanks

  • 12 Aprile 2022 in 10:53 am
    Permalink

    Hey there! Do you know if they make any plugins to protect against
    hackers? I’m kinda paranoid about losing everything I’ve worked hard on. Any suggestions?

  • 12 Aprile 2022 in 11:04 am
    Permalink

    I’m not sure where you are getting your information, but
    great topic. I needs to spend some time learning much more
    or understanding more. Thanks for wonderful information I
    was looking for this info for my mission.

  • 12 Aprile 2022 in 11:47 am
    Permalink

    An impressive share! I’ve just forwarded this onto a colleague who had been conducting a little homework on this.
    And he actually ordered me dinner due to the fact that
    I stumbled upon it for him… lol. So let me reword this….
    Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to talk about this topic here on your
    web site.

  • 12 Aprile 2022 in 12:09 pm
    Permalink

    A motivating discussion is definitely worth comment.
    I do believe that you should publish more about this subject matter, it may not be a
    taboo matter but typically people don’t speak about such topics.

    To the next! All the best!!

  • 12 Aprile 2022 in 12:20 pm
    Permalink

    hello there and thank you for your info – I’ve certainly picked up something new from right here.
    I did however expertise several technical points using this website, since I experienced to reload the site many times
    previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your
    web hosting is OK? Not that I am complaining, but sluggish loading instances times will often affect your placement
    in google and can damage your high-quality score if ads and marketing with Adwords.
    Well I am adding this RSS to my e-mail and can look out for much more of your respective fascinating content.

    Ensure that you update this again very soon.

  • 12 Aprile 2022 in 1:14 pm
    Permalink

    I just like the valuable information you supply on your articles.

    I’ll bookmark your blog and check once more here regularly.
    I am somewhat certain I’ll be informed a lot of new stuff
    proper right here! Good luck for the following!

  • 12 Aprile 2022 in 2:06 pm
    Permalink

    you’re really a good webmaster. The web site loading velocity is amazing.
    It sort of feels that you’re doing any distinctive trick.

    Furthermore, The contents are masterwork. you’ve performed a wonderful
    process in this matter!

  • 12 Aprile 2022 in 2:28 pm
    Permalink

    I’m curious to find out what blog system you are utilizing?
    I’m having some small security problems with my latest website and I’d like to find something more risk-free.
    Do you have any suggestions?

  • 12 Aprile 2022 in 2:43 pm
    Permalink

    Wow that was strange. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment didn’t appear.
    Grrrr… well I’m not writing all that over again.
    Regardless, just wanted to say superb blog!

  • 12 Aprile 2022 in 3:05 pm
    Permalink

    I loved as much as you’ll receive carried out right
    here. The sketch is attractive, your authored subject matter stylish.
    nonetheless, you command get got an impatience over that
    you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly a
    lot often inside case you shield this hike.

  • 12 Aprile 2022 in 3:36 pm
    Permalink

    This is my first time pay a quick visit at here and i am in fact
    impressed to read everthing at one place.

  • 12 Aprile 2022 in 3:55 pm
    Permalink

    Howdy this is kind of of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors
    or if you have to manually code with HTML.
    I’m starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get advice from someone
    with experience. Any help would be greatly appreciated!

  • 12 Aprile 2022 in 3:57 pm
    Permalink

    Ahaa, its good dialogue concerning this article here at this webpage, I have read all that, so now me also commenting at this place.

  • 12 Aprile 2022 in 3:58 pm
    Permalink

    Definitely believe that which you stated. Your favorite reason seemed to be on the internet
    the simplest thing to be aware of. I say to you, I definitely get annoyed while people think about worries that they just
    don’t know about. You managed to hit the nail upon the top as well
    as defined out the whole thing without having
    side effect , people could take a signal. Will likely
    be back to get more. Thanks

  • 12 Aprile 2022 in 4:09 pm
    Permalink

    Your method of describing the whole thing in this piece of writing is truly
    nice, all be able to easily understand it, Thanks
    a lot.

  • 12 Aprile 2022 in 4:19 pm
    Permalink

    Terrific article! This is the kind of information that are supposed to
    be shared around the internet. Shame on Google
    for now not positioning this put up higher! Come on over and visit my website .
    Thanks =)

  • 12 Aprile 2022 in 4:36 pm
    Permalink

    I was suggested this web site by my cousin. I am now not sure whether
    or not this submit is written through him as nobody
    else know such specific about my difficulty. You’re incredible!
    Thank you!

  • 12 Aprile 2022 in 4:42 pm
    Permalink

    certainly like your website but you have to test the spelling on several of your posts.
    Several of them are rife with spelling problems and I in finding it very bothersome to inform
    the truth on the other hand I will certainly come again again.

  • 12 Aprile 2022 in 4:44 pm
    Permalink

    My developer is trying to persuade me to move to .net from PHP.

    I have always disliked the idea because of the costs.
    But he’s tryiong none the less. I’ve been using
    WordPress on a number of websites for about a year and am nervous about switching to another platform.
    I have heard fantastic things about blogengine.net.
    Is there a way I can import all my wordpress posts into it?
    Any help would be really appreciated!

  • 12 Aprile 2022 in 5:46 pm
    Permalink

    Hi, Neat post. There’s a problem together with your web site in web explorer,
    would check this? IE still is the market leader and a
    big component of folks will omit your great writing due to this problem.

  • 12 Aprile 2022 in 5:49 pm
    Permalink

    For the reason that the admin of this site is working, no question very quickly it will be renowned, due
    to its quality contents.

  • 12 Aprile 2022 in 6:23 pm
    Permalink

    I am genuinely grateful to the owner of this web site who has shared this enormous post at at
    this time.

  • 12 Aprile 2022 in 6:54 pm
    Permalink

    Hi! Someone in my Myspace group shared this site with us
    so I came to take a look. I’m definitely loving the information. I’m bookmarking and
    will be tweeting this to my followers! Excellent blog and terrific design and style.

  • 12 Aprile 2022 in 6:59 pm
    Permalink

    Pretty section of content. I just stumbled upon your site and
    in accession capital to assert that I acquire actually enjoyed account your blog posts.
    Any way I will be subscribing for your augment and even I achievement you
    get right of entry to persistently fast.

  • 12 Aprile 2022 in 7:25 pm
    Permalink

    Wow that was unusual. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit
    my comment didn’t show up. Grrrr… well I’m not writing all that over again. Anyways, just wanted to say superb blog!

  • 12 Aprile 2022 in 7:55 pm
    Permalink

    I simply couldn’t depart your site prior to suggesting that I extremely loved the usual
    information a person provide for your visitors? Is going to
    be again regularly to inspect new posts

  • 12 Aprile 2022 in 8:15 pm
    Permalink

    What’s up to all, how is the whole thing, I think every one is getting more
    from this website, and your views are fastidious in support of new viewers.

  • 12 Aprile 2022 in 8:48 pm
    Permalink

    Wonderful goods from you, man. I have take into accout
    your stuff previous to and you are just too magnificent.
    I actually like what you have obtained right
    here, certainly like what you’re stating and the best
    way in which you assert it. You are making it enjoyable and you continue to
    take care of to stay it smart. I cant wait to learn much more from you.

    That is actually a great site.

  • 12 Aprile 2022 in 8:59 pm
    Permalink

    Fantastic items from you, man. I’ve have in mind your stuff prior to
    and you are simply extremely wonderful. I actually like what you’ve acquired right here, really like
    what you’re stating and the best way through which you say it.
    You make it enjoyable and you continue to care for to
    keep it wise. I can’t wait to read far more from you. That is really a
    tremendous site.

  • 12 Aprile 2022 in 9:19 pm
    Permalink

    I’m really impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
    Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way
    keep up the excellent quality writing, it is rare to see
    a nice blog like this one these days.

  • 12 Aprile 2022 in 10:17 pm
    Permalink

    It’s an amazing post in favor of all the web viewers;
    they will take benefit from it I am sure.

  • 12 Aprile 2022 in 10:53 pm
    Permalink

    Very soon this web page will be famous amid all blogging visitors, due to it’s pleasant content

  • 12 Aprile 2022 in 10:57 pm
    Permalink

    If you would like to get a good deal from this post then you have to apply such
    techniques to your won website.

  • 12 Aprile 2022 in 10:59 pm
    Permalink

    Greetings! Very helpful advice in this particular article!
    It is the little changes that will make the most significant
    changes. Thanks for sharing!

  • 12 Aprile 2022 in 11:08 pm
    Permalink

    whoah this weblog is excellent i really like studying
    your posts. Stay up the good work! You understand, a lot of
    people are looking round for this information, you can aid them greatly.

  • 12 Aprile 2022 in 11:31 pm
    Permalink

    Hello, i believe that i saw you visited my web site so i came to go back the choose?.I
    am trying to in finding things to enhance my site!I suppose its good enough to use a few of your concepts!!

  • 12 Aprile 2022 in 11:33 pm
    Permalink

    You really make it seem so easy with your presentation but I
    find this matter to be really something that I think I would never understand.
    It seems too complicated and very broad for me. I’m looking forward for
    your next post, I will try to get the hang of it!

  • 12 Aprile 2022 in 11:34 pm
    Permalink

    Great post. I was checking continuously this blog and I’m impressed!
    Extremely helpful information specifically the last part
    🙂 I care for such information much. I was seeking this particular info for a very
    long time. Thank you and best of luck.

  • 12 Aprile 2022 in 11:41 pm
    Permalink

    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though
    you relied on the video to make your point. You clearly know what youre talking about,
    why waste your intelligence on just posting videos
    to your blog when you could be giving us something informative to
    read?

  • 12 Aprile 2022 in 11:58 pm
    Permalink

    Touche. Great arguments. Keep up the amazing spirit.

  • 13 Aprile 2022 in 1:28 am
    Permalink

    I relish, cause I found exactly what I used to be taking
    a look for. You have ended my four day long hunt!

    God Bless you man. Have a nice day. Bye

  • 13 Aprile 2022 in 2:05 am
    Permalink

    What’s Taking place i’m new to this, I stumbled upon this I’ve discovered It positively helpful and it has aided me out loads.
    I hope to give a contribution & aid different users like its helped me.
    Good job.

  • 13 Aprile 2022 in 2:41 am
    Permalink

    Hi there just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the
    images aren’t loading properly. I’m not sure why but I think its a linking issue.
    I’ve tried it in two different internet browsers and both show the same results.

  • 13 Aprile 2022 in 2:54 am
    Permalink

    My spouse and I absolutely love your blog and find many of your post’s to be just what I’m looking for.
    can you offer guest writers to write content available for you?
    I wouldn’t mind writing a post or elaborating on many of the
    subjects you write with regards to here. Again, awesome site!

  • 13 Aprile 2022 in 3:06 am
    Permalink

    You actually make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be really
    something that I think I would never understand. It seems too complicated and very broad for
    me. I’m looking forward for your next post, I will
    try to get the hang of it!

  • 13 Aprile 2022 in 4:19 am
    Permalink

    Very nice post. I just stumbled upon your blog and wished
    to say that I’ve truly enjoyed browsing your blog posts.

    After all I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!

  • 13 Aprile 2022 in 4:47 am
    Permalink

    I’m extremely impressed together with your writing abilities
    and also with the structure to your blog. Is that this a paid theme or did you customize it yourself?
    Anyway stay up the nice high quality writing, it is
    rare to see a nice weblog like this one nowadays..

  • 13 Aprile 2022 in 4:59 am
    Permalink

    Howdy, I think your website could possibly be having web browser compatibility problems.
    Whenever I look at your web site in Safari, it looks fine
    however when opening in Internet Explorer, it’s got
    some overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick
    heads up! Other than that, excellent website!

  • 13 Aprile 2022 in 5:07 am
    Permalink

    Does your blog have a contact page? I’m having trouble locating
    it but, I’d like to shoot you an e-mail. I’ve got some recommendations for your
    blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I
    look forward to seeing it expand over time.

  • 13 Aprile 2022 in 5:20 am
    Permalink

    It’s very simple to find out any matter on web as compared to textbooks, as I
    found this piece of writing at this web page.

  • 13 Aprile 2022 in 5:29 am
    Permalink

    Thank you for every other informative website. Where else may
    just I am getting that kind of information written in such a perfect way?
    I have a mission that I’m just now operating on, and
    I have been at the look out for such information.

  • 13 Aprile 2022 in 5:30 am
    Permalink

    With havin so much content and articles do you ever run into any issues of plagorism or copyright infringement?
    My website has a lot of unique content I’ve either created myself or outsourced but it looks like a lot of it is popping it up
    all over the internet without my agreement.
    Do you know any ways to help protect against content from being stolen? I’d certainly appreciate it.

  • 13 Aprile 2022 in 5:34 am
    Permalink

    Today, I went to the beachfront with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She placed the shell to her ear and
    screamed. There was a hermit crab inside and it pinched
    her ear. She never wants to go back! LoL I
    know this is totally off topic but I had to
    tell someone!

  • 13 Aprile 2022 in 6:21 am
    Permalink

    This website really has all the information I needed concerning this
    subject and didn’t know who to ask.

  • 13 Aprile 2022 in 6:51 am
    Permalink

    Magnificent web site. Plenty of helpful info here. I am sending
    it to some pals ans additionally sharing in delicious.
    And naturally, thank you in your effort!

  • 13 Aprile 2022 in 6:52 am
    Permalink

    Thanks for a marvelous posting! I certainly enjoyed reading
    it, you may be a great author.I will always bookmark your blog and definitely will
    come back someday. I want to encourage you to continue your great writing, have a nice afternoon!

  • 13 Aprile 2022 in 7:10 am
    Permalink

    First off I would like to say fantastic blog! I had a quick question which I’d like to ask if you do not mind.
    I was curious to find out how you center yourself and clear your head prior to writing.
    I’ve had a tough time clearing my thoughts in getting my ideas out there.

    I truly do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally lost simply just trying to figure out how
    to begin. Any ideas or tips? Appreciate it!

  • 13 Aprile 2022 in 7:11 am
    Permalink

    Hi my friend! I wish to say that this article is awesome,
    nice written and come with almost all significant infos. I would like to see more posts like this .

  • 13 Aprile 2022 in 7:14 am
    Permalink

    Wow! This blog looks just like my old one! It’s on a entirely different topic but
    it has pretty much the same page layout and design. Superb choice of colors!

  • 13 Aprile 2022 in 7:25 am
    Permalink

    Undeniably believe that which you said. Your
    favorite justification seemed to be on the internet the simplest thing to be aware of.
    I say to you, I certainly get annoyed while people think about worries that they just do not know about.
    You managed to hit the nail upon the top and defined
    out the whole thing without having side-effects , people can take a signal.
    Will likely be back to get more. Thanks

  • 13 Aprile 2022 in 7:35 am
    Permalink

    Excellent post. Keep posting such kind of information on your site.
    Im really impressed by your site.
    Hey there, You have done a fantastic job. I will definitely
    digg it and in my opinion suggest to my friends.
    I’m confident they will be benefited from this web
    site.

  • 13 Aprile 2022 in 7:47 am
    Permalink

    My brother recommended I would possibly like this blog.

    He was entirely right. This post actually made my day.
    You cann’t believe just how a lot time I had spent for this info!

    Thank you!

  • 13 Aprile 2022 in 8:22 am
    Permalink

    Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I’ve been trying for a while but I never seem to get there!
    Thanks

  • 13 Aprile 2022 in 8:37 am
    Permalink

    My partner and I absolutely love your blog and find most of your post’s to be exactly I’m
    looking for. Would you offer guest writers to write content to suit
    your needs? I wouldn’t mind composing a post or elaborating on a
    lot of the subjects you write concerning here. Again, awesome web log!

  • 13 Aprile 2022 in 8:51 am
    Permalink

    I’ve been surfing on-line greater than three hours these days,
    yet I by no means found any attention-grabbing article like yours.
    It is beautiful worth sufficient for me.

    In my view, if all web owners and bloggers made just right content as you did, the net shall be a lot more helpful than ever before.

  • 13 Aprile 2022 in 9:07 am
    Permalink

    I know this if off topic but I’m looking into starting
    my own blog and was wondering what all is required
    to get set up? I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty
    penny? I’m not very web smart so I’m not 100% certain. Any recommendations or advice would be greatly appreciated.
    Thank you

  • 13 Aprile 2022 in 9:21 am
    Permalink

    I was curious if you ever thought of changing the page
    layout of your blog? Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the
    way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having one
    or two images. Maybe you could space it out better?

  • 13 Aprile 2022 in 9:28 am
    Permalink

    Magnificent items from you, man. I’ve take note your stuff previous to and you are simply too wonderful.
    I actually like what you have received here, certainly like what you’re saying and the way
    in which during which you assert it. You’re making it enjoyable and you continue to take
    care of to keep it sensible. I cant wait to learn much more from you.
    This is really a tremendous site.

  • 13 Aprile 2022 in 9:29 am
    Permalink

    My developer is trying to persuade me to move to .net from PHP.

    I have always disliked the idea because of the costs.
    But he’s tryiong none the less. I’ve been using WordPress on a number of websites for about
    a year and am nervous about switching to another platform.
    I have heard excellent things about blogengine.net.
    Is there a way I can transfer all my wordpress content into it?
    Any help would be greatly appreciated!

  • 13 Aprile 2022 in 9:36 am
    Permalink

    Highly descriptive article, I enjoyed that bit. Will there be a part 2?

  • 13 Aprile 2022 in 9:42 am
    Permalink

    Hello there I am so delighted I found your web site, I really found you by accident,
    while I was researching on Yahoo for something else, Nonetheless I am here now
    and would just like to say thanks a lot for a tremendous post and
    a all round exciting blog (I also love the theme/design), I
    don’t have time to browse it all at the moment but I have bookmarked it and also included your RSS feeds, so
    when I have time I will be back to read a great deal more,
    Please do keep up the superb jo.

  • 13 Aprile 2022 in 9:48 am
    Permalink

    Pretty great post. I simply stumbled upon your
    blog and wanted to mention that I have really enjoyed browsing your blog posts.
    After all I’ll be subscribing for your rss feed and I am
    hoping you write once more soon!

  • 13 Aprile 2022 in 9:55 am
    Permalink

    I’m really loving the theme/design of your site.
    Do you ever run into any internet browser compatibility
    issues? A handful of my blog audience have complained about my blog not operating correctly in Explorer
    but looks great in Chrome. Do you have any advice to help fix this issue?

  • 13 Aprile 2022 in 10:07 am
    Permalink

    Hello there! I could have sworn I’ve visited your blog before but after
    going through many of the articles I realized it’s new to
    me. Nonetheless, I’m definitely delighted I came across it and I’ll be book-marking it and checking back frequently!

  • 13 Aprile 2022 in 10:10 am
    Permalink

    I’ve read several just right stuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting.

    I surprise how so much effort you place to make the sort of
    wonderful informative website.

  • 13 Aprile 2022 in 10:59 am
    Permalink

    An interesting discussion is worth comment.
    There’s no doubt that that you need to write more about this issue, it might not be a taboo
    subject but typically folks don’t speak about these topics.
    To the next! Best wishes!!

  • 13 Aprile 2022 in 11:12 am
    Permalink

    Excellent blog! Do you have any hints for aspiring writers?
    I’m hoping to start my own website soon but I’m a little lost on everything.
    Would you propose starting with a free platform like WordPress or
    go for a paid option? There are so many options out there that I’m totally overwhelmed ..
    Any tips? Thanks!

  • 13 Aprile 2022 in 11:13 am
    Permalink

    Currently it appears like Movable Type is the best blogging platform out there right now.
    (from what I’ve read) Is that what you are using on your blog?

  • 13 Aprile 2022 in 11:16 am
    Permalink

    I could not refrain from commenting. Perfectly written!

  • 13 Aprile 2022 in 11:59 am
    Permalink

    Having read this I believed it was extremely enlightening.
    I appreciate you taking the time and energy to put this short article together.
    I once again find myself spending a significant amount of time both reading and
    commenting. But so what, it was still worthwhile!

  • 13 Aprile 2022 in 12:08 pm
    Permalink

    Right here is the right blog for everyone who really wants
    to find out about this topic. You know so much its almost hard to argue with you (not that I personally would want to…HaHa).
    You certainly put a new spin on a subject which has been discussed for decades.

    Great stuff, just wonderful!

  • 13 Aprile 2022 in 12:20 pm
    Permalink

    I used to be suggested this website by my cousin. I’m no longer certain whether or not this put
    up is written by means of him as nobody else know such designated approximately my problem.
    You’re incredible! Thank you!

  • 13 Aprile 2022 in 12:21 pm
    Permalink

    I’m not sure why but this web site is loading incredibly slow for me.
    Is anyone else having this issue or is it a problem on my end?
    I’ll check back later and see if the problem still exists.

  • 13 Aprile 2022 in 12:41 pm
    Permalink

    I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for
    you? Plz answer back as I’m looking to design my own blog
    and would like to know where u got this from.
    thanks a lot

  • 13 Aprile 2022 in 12:57 pm
    Permalink

    You are so cool! I don’t suppose I’ve read through a single thing
    like this before. So wonderful to find another person with some genuine thoughts on this subject matter.
    Seriously.. many thanks for starting this up. This web site is
    something that’s needed on the web, someone
    with a bit of originality!

  • 13 Aprile 2022 in 1:03 pm
    Permalink

    First off I want to say terrific blog! I had a quick question which I’d like to
    ask if you don’t mind. I was interested to know how you center yourself
    and clear your head prior to writing. I have had a difficult time clearing
    my thoughts in getting my ideas out. I truly do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are
    wasted just trying to figure out how to begin. Any suggestions or
    tips? Many thanks!

  • 13 Aprile 2022 in 1:59 pm
    Permalink

    Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you so much,
    However I am encountering problems with your RSS. I don’t
    know why I cannot subscribe to it. Is there anybody having identical RSS problems?
    Anyone who knows the answer will you kindly respond?
    Thanks!!

  • 13 Aprile 2022 in 2:03 pm
    Permalink

    Great information. Lucky me I ran across your site by accident (stumbleupon).
    I’ve book marked it for later!

  • 13 Aprile 2022 in 2:07 pm
    Permalink

    Hi! I’ve been reading your website for some time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Lubbock Texas!

    Just wanted to mention keep up the excellent work!

  • 13 Aprile 2022 in 2:08 pm
    Permalink

    I’ve read several good stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting.
    I wonder how so much attempt you place to create this kind
    of wonderful informative site.

  • 13 Aprile 2022 in 2:26 pm
    Permalink

    Hello, I think your site might be having browser compatibility
    issues. When I look at your blog site in Chrome, it looks fine but
    when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up! Other
    then that, excellent blog!

  • 13 Aprile 2022 in 2:32 pm
    Permalink

    I’m now not certain the place you are getting your info, however great topic.
    I needs to spend some time finding out much more or figuring
    out more. Thank you for magnificent information I was searching for this information for my mission.

  • 13 Aprile 2022 in 2:49 pm
    Permalink

    Howdy very cool blog!! Guy .. Beautiful .. Amazing .. I will bookmark
    your blog and take the feeds additionally? I am satisfied to search out numerous useful info here within the put up,
    we need develop extra strategies in this regard, thank you for sharing.

    . . . . .

  • 13 Aprile 2022 in 3:18 pm
    Permalink

    When some one searches for his necessary thing, thus he/she wants to
    be available that in detail, therefore that thing is maintained over here.

  • 13 Aprile 2022 in 3:24 pm
    Permalink

    I am sure this post has touched all the internet viewers,
    its really really fastidious post on building up new weblog.

  • 13 Aprile 2022 in 3:32 pm
    Permalink

    Excellent goods from you, man. I’ve understand
    your stuff previous to and you are just too fantastic. I actually like what you’ve
    acquired here, certainly like what you are saying
    and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still
    take care of to keep it wise. I can not wait to read much more from you.
    This is actually a terrific site.

  • 13 Aprile 2022 in 4:42 pm
    Permalink

    What’s up it’s me, I am also visiting this website daily, this web page is really good and the users are really
    sharing pleasant thoughts.

  • 13 Aprile 2022 in 4:55 pm
    Permalink

    Greetings! I know this is kinda off topic however I’d figured
    I’d ask. Would you be interested in trading
    links or maybe guest authoring a blog article or vice-versa?

    My website goes over a lot of the same subjects as yours and
    I feel we could greatly benefit from each other. If you might be interested
    feel free to shoot me an email. I look forward to hearing
    from you! Terrific blog by the way!

  • 13 Aprile 2022 in 5:07 pm
    Permalink

    When I originally commented I seem to have clicked the -Notify me
    when new comments are added- checkbox and now every time a comment
    is added I receive four emails with the same comment.
    Perhaps there is a way you can remove me from that service?

    Thanks a lot!

  • 13 Aprile 2022 in 5:09 pm
    Permalink

    I’m not that much of a internet reader
    to be honest but your sites really nice, keep it up!
    I’ll go ahead and bookmark your site to come back later on. Cheers

  • 13 Aprile 2022 in 5:16 pm
    Permalink

    Howdy! I know this is kind of off-topic but I needed to ask.
    Does operating a well-established blog such as yours require a large amount of work?

    I’m completely new to operating a blog however I do
    write in my journal daily. I’d like to start a
    blog so I can share my own experience and feelings online.
    Please let me know if you have any recommendations or tips for
    brand new aspiring blog owners. Thankyou!

  • 13 Aprile 2022 in 5:34 pm
    Permalink

    Do you have any video of that? I’d like to find out some
    additional information.

  • 13 Aprile 2022 in 5:37 pm
    Permalink

    What i don’t understood is in reality how you’re
    no longer actually a lot more smartly-preferred than you may be now.
    You are so intelligent. You know therefore significantly in relation to this matter, produced me for my part consider it from numerous numerous angles.
    Its like men and women are not interested except it is something to do with Girl gaga!
    Your individual stuffs outstanding. At all times handle it up!

  • 13 Aprile 2022 in 5:42 pm
    Permalink

    Hello, I enjoy reading all of your article post.
    I wanted to write a little comment to support you.

  • 13 Aprile 2022 in 5:43 pm
    Permalink

    Greetings, I believe your web site could be having internet browser compatibility problems.
    When I take a look at your web site in Safari, it
    looks fine however, if opening in I.E., it has some overlapping issues.

    I just wanted to give you a quick heads up!
    Aside from that, excellent site!

  • 13 Aprile 2022 in 6:25 pm
    Permalink

    Heya excellent website! Does running a blog similar to this require a great
    deal of work? I have absolutely no expertise in coding however I had
    been hoping to start my own blog in the near future.
    Anyways, if you have any ideas or techniques for new blog
    owners please share. I understand this is off subject but I simply wanted to ask.
    Many thanks!

  • 13 Aprile 2022 in 6:33 pm
    Permalink

    Thanks for sharing your thoughts about bookmarkspot.win. Regards

  • 13 Aprile 2022 in 7:59 pm
    Permalink

    Hey there just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the images
    aren’t loading correctly. I’m not sure why but
    I think its a linking issue. I’ve tried it in two different
    internet browsers and both show the same results.

  • 13 Aprile 2022 in 8:22 pm
    Permalink

    Its such as you read my thoughts! You seem to understand
    a lot about this, such as you wrote the e book in it or something.
    I feel that you could do with a few percent to pressure the message home a bit, however other than that, that is great blog.
    An excellent read. I’ll definitely be back.

  • 13 Aprile 2022 in 8:24 pm
    Permalink

    Fantastic site. Lots of helpful info here. I am sending it to some friends ans also sharing in delicious.

    And naturally, thank you in your sweat!

  • 13 Aprile 2022 in 8:49 pm
    Permalink

    Hello there, I found your web site via Google whilst looking for a comparable subject, your site came up, it looks great.
    I have bookmarked it in my google bookmarks.
    Hello there, simply become alert to your weblog thru Google, and located that
    it’s really informative. I’m gonna be careful for brussels.
    I will be grateful in case you continue this in future.
    Many other folks might be benefited from your writing. Cheers!

  • 13 Aprile 2022 in 9:44 pm
    Permalink

    I always spent my half an hour to read this weblog’s articles or reviews all the time along with a mug
    of coffee.

  • 13 Aprile 2022 in 9:46 pm
    Permalink

    hello there and thank you for your info – I have
    certainly picked up something new from right here.

    I did however expertise some technical points
    using this website, since I experienced to reload the web site lots of times
    previous to I could get it to load properly.
    I had been wondering if your hosting is OK? Not that I’m complaining, but sluggish
    loading instances times will often affect your placement in google and can damage
    your high quality score if ads and marketing with
    Adwords. Well I’m adding this RSS to my email and could look out for much more of your respective intriguing content.

    Make sure you update this again soon.

  • 13 Aprile 2022 in 9:58 pm
    Permalink

    Hi, Neat post. There’s an issue with your website
    in internet explorer, would check this? IE still is the market leader and a large element of other folks
    will leave out your excellent writing due to
    this problem.

  • 13 Aprile 2022 in 10:15 pm
    Permalink

    I pay a quick visit every day a few web sites and websites to read content, however this blog presents feature based content.

  • 13 Aprile 2022 in 10:27 pm
    Permalink

    Thanks for a marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you will be a great
    author. I will make certain to bookmark your blog and will come back from now on. I
    want to encourage continue your great writing, have a nice morning!

  • 13 Aprile 2022 in 10:36 pm
    Permalink

    Awesome! Its in fact awesome article, I have got much clear idea concerning from this post.

  • 13 Aprile 2022 in 10:48 pm
    Permalink

    An impressive share! I have just forwarded this onto a friend who had been conducting a little homework on this.
    And he in fact ordered me breakfast simply because I stumbled upon it for him…
    lol. So let me reword this…. Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending time to talk about this matter here
    on your website.

  • 14 Aprile 2022 in 12:14 am
    Permalink

    Remarkable! Its really remarkable paragraph, I have
    got much clear idea about from this post.

  • 14 Aprile 2022 in 12:42 am
    Permalink

    Cool blog! Is your theme custom made or did you download it from
    somewhere? A design like yours with a few simple adjustements would really
    make my blog shine. Please let me know where you got
    your theme. Cheers

  • 14 Aprile 2022 in 12:55 am
    Permalink

    Hmm it looks like your blog ate my first comment (it was super long) so I guess I’ll just sum it up what I had written and
    say, I’m thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring
    blog blogger but I’m still new to the whole thing. Do you have any recommendations for first-time
    blog writers? I’d definitely appreciate it.

  • 14 Aprile 2022 in 1:07 am
    Permalink

    Fastidious answer back in return of this query with firm arguments and explaining the whole thing on the topic of that.

  • 14 Aprile 2022 in 1:24 am
    Permalink

    Wow, fantastic weblog layout! How long have you been blogging for?
    you make running a blog glance easy. The overall look of your website is
    magnificent, let alone the content!

  • 14 Aprile 2022 in 1:25 am
    Permalink

    Why viewers still make use of to read news papers when in this technological globe everything is accessible on web?

  • 14 Aprile 2022 in 1:27 am
    Permalink

    What’s up, its good article regarding media print, we all know media is
    a impressive source of information.

  • 14 Aprile 2022 in 1:59 am
    Permalink

    I really like your blog.. very nice colors & theme.
    Did you create this website yourself or did you hire
    someone to do it for you? Plz answer back as I’m looking to design my own blog and would
    like to find out where u got this from. kudos

  • 14 Aprile 2022 in 2:25 am
    Permalink

    We’re a bunch of volunteers and opening a brand new
    scheme in our community. Your website provided us with valuable info to work on. You’ve performed an impressive job and our entire community will likely be grateful to you.

  • 14 Aprile 2022 in 2:28 am
    Permalink

    It’s actually a nice and helpful piece of information. I am happy that you
    simply shared this helpful information with us.
    Please stay us up to date like this. Thanks for
    sharing.

  • 14 Aprile 2022 in 2:31 am
    Permalink

    Very good website you have here but I was curious
    about if you knew of any forums that cover the
    same topics talked about in this article? I’d really like to be a part of group where I can get feedback from other knowledgeable people that share the same interest.
    If you have any suggestions, please let me know.
    Appreciate it!

  • 14 Aprile 2022 in 2:39 am
    Permalink

    Thank you, I have recently been looking for information approximately
    this subject for ages and yours is the greatest I’ve came upon till now.
    However, what about the conclusion? Are you certain about the
    supply?

  • 14 Aprile 2022 in 3:10 am
    Permalink

    You’ve made some good points there. I checked on the net for
    more info about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.

  • 14 Aprile 2022 in 3:13 am
    Permalink

    Good post. I learn something totally new and challenging
    on blogs I stumbleupon on a daily basis. It will always be helpful to read through content from other authors and use something from other web
    sites.

  • 14 Aprile 2022 in 3:16 am
    Permalink

    I’m really enjoying the theme/design of your site.
    Do you ever run into any internet browser compatibility issues?
    A handful of my blog audience have complained about my site not working
    correctly in Explorer but looks great in Opera. Do you have any advice to help fix
    this issue?

  • 14 Aprile 2022 in 3:25 am
    Permalink

    You really make it appear so easy along with your presentation however I
    to find this matter to be really one thing that I think
    I might by no means understand. It kind of feels too complex and extremely wide for
    me. I am looking ahead in your next post, I’ll attempt
    to get the cling of it!

  • 14 Aprile 2022 in 3:33 am
    Permalink

    Hi there, i read your blog from time to time and i own a
    similar one and i was just wondering if you get a
    lot of spam responses? If so how do you stop it, any plugin or anything you can suggest?
    I get so much lately it’s driving me mad so any
    assistance is very much appreciated.

  • 14 Aprile 2022 in 3:42 am
    Permalink

    Every weekend i used to go to see this site, because
    i wish for enjoyment, as this this web page conations actually
    nice funny stuff too.

  • 14 Aprile 2022 in 3:57 am
    Permalink

    Simply want to say your article is as surprising.
    The clarity to your put up is simply great and that i could assume you are knowledgeable in this subject.

    Fine along with your permission let me to clutch your RSS feed to stay
    up to date with drawing close post. Thank you one million and please carry on the gratifying
    work.

  • 14 Aprile 2022 in 4:04 am
    Permalink

    Hello just wanted to give you a quick heads up. The words in your content seem to be running off the screen in Internet
    explorer. I’m not sure if this is a format issue or
    something to do with web browser compatibility
    but I figured I’d post to let you know. The design and style
    look great though! Hope you get the issue fixed soon. Cheers

  • 14 Aprile 2022 in 4:30 am
    Permalink

    Fastidious answers in return of this difficulty with solid arguments and explaining all regarding
    that.

  • 14 Aprile 2022 in 4:37 am
    Permalink

    Very quickly this website will be famous among all blog users,
    due to it’s nice posts

  • 14 Aprile 2022 in 5:03 am
    Permalink

    Excellent way of describing, and nice paragraph
    to get data about my presentation subject matter, which i am going to present in college.

  • 14 Aprile 2022 in 5:12 am
    Permalink

    Pretty section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog
    posts. Any way I’ll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently rapidly.

  • 14 Aprile 2022 in 5:43 am
    Permalink

    naturally like your web-site but you need
    to test the spelling on several of your posts. Several of them are rife with
    spelling problems and I in finding it very troublesome to inform the
    reality nevertheless I’ll definitely come again again.

  • 14 Aprile 2022 in 5:44 am
    Permalink

    I do believe all the concepts you have offered in your post.
    They’re really convincing and will definitely
    work. Still, the posts are too quick for beginners.
    Could you please prolong them a bit from subsequent time?

    Thank you for the post.

  • 14 Aprile 2022 in 6:17 am
    Permalink

    No matter if some one searches for his vital thing, so he/she wishes to be available that in detail,
    therefore that thing is maintained over here.

  • 14 Aprile 2022 in 6:23 am
    Permalink

    Hello there! I could have sworn I’ve visited this site before but after going through a few of the
    posts I realized it’s new to me. Anyways, I’m definitely pleased I came across
    it and I’ll be book-marking it and checking back
    regularly!

  • 14 Aprile 2022 in 7:46 am
    Permalink

    Thanks for finally writing about > DYBALA: "IL 21 IL MIO NUMERO, IO
    FEDELE ALLA JUVENTUS" – Exclusive Magazine < Loved it!

  • 14 Aprile 2022 in 7:55 am
    Permalink

    Sweet blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo
    News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there!
    Appreciate it

  • 14 Aprile 2022 in 8:17 am
    Permalink

    I blog frequently and I really appreciate your content.

    Your article has truly peaked my interest. I will
    book mark your website and keep checking for new details about once a week.

    I subscribed to your RSS feed as well.

  • 14 Aprile 2022 in 8:36 am
    Permalink

    Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it’s truly informative.

    I’m going to watch out for brussels. I will appreciate if you continue this
    in future. Many people will be benefited from your writing.
    Cheers!

  • 14 Aprile 2022 in 8:58 am
    Permalink

    Hi there, I believe your blog could be having internet browser compatibility problems.
    When I look at your website in Safari, it looks fine however when opening in IE, it has
    some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up!
    Other than that, excellent website!

  • 14 Aprile 2022 in 1:06 pm
    Permalink

    obviously like your web-site however you need to check the spelling on quite a
    few of your posts. Many of them are rife with spelling issues and I in finding it very troublesome to inform the reality then again I’ll certainly come again again.

  • 14 Aprile 2022 in 1:09 pm
    Permalink

    May I simply say what a relief to discover a person that
    really understands what they are talking about on the internet.
    You actually understand how to bring an issue to light
    and make it important. A lot more people must read this and
    understand this side of your story. I was surprised that you aren’t more popular given that you certainly possess the gift.

  • 14 Aprile 2022 in 1:10 pm
    Permalink

    Definitely imagine that that you said. Your favourite
    reason appeared to be on the web the easiest thing to understand
    of. I say to you, I definitely get irked even as other folks consider worries that they
    plainly don’t understand about. You controlled to hit the nail upon the highest as neatly as outlined out the whole thing without having
    side effect , folks can take a signal. Will probably be again to
    get more. Thanks

  • 14 Aprile 2022 in 1:57 pm
    Permalink

    Excellent blog you have here but I was wanting to know if you knew
    of any community forums that cover the same topics
    talked about here? I’d really like to be a part of community where
    I can get feedback from other knowledgeable individuals that share the same
    interest. If you have any recommendations,
    please let me know. Kudos!

  • 14 Aprile 2022 in 2:18 pm
    Permalink

    Hiya! I know this is kinda off topic however I’d figured I’d ask.

    Would you be interested in trading links or maybe guest writing a blog article
    or vice-versa? My blog addresses a lot of the same subjects as yours
    and I feel we could greatly benefit from each other. If you happen to be
    interested feel free to send me an email. I look forward to hearing from
    you! Fantastic blog by the way!

  • 14 Aprile 2022 in 3:44 pm
    Permalink

    You actually make it seem really easy along with your
    presentation but I in finding this topic to
    be really something that I think I’d by no means understand.
    It kind of feels too complex and very wide for me.
    I’m looking forward for your subsequent publish, I will try to get the cling of it!

  • 14 Aprile 2022 in 4:11 pm
    Permalink

    This is really interesting, You are a very skilled blogger.
    I’ve joined your feed and look forward to seeking more
    of your great post. Also, I have shared your web site in my social networks!

  • 14 Aprile 2022 in 4:18 pm
    Permalink

    Wow that was unusual. I just wrote an incredibly long comment but after
    I clicked submit my comment didn’t appear.

    Grrrr… well I’m not writing all that over again. Anyhow,
    just wanted to say fantastic blog!

  • 14 Aprile 2022 in 4:38 pm
    Permalink

    I like the valuable info you provide in your articles. I will bookmark your weblog and check again here frequently.
    I’m quite certain I’ll learn a lot of new stuff right here!

    Best of luck for the next!

  • 14 Aprile 2022 in 4:53 pm
    Permalink

    I know this if off topic but I’m looking into
    starting my own blog and was wondering what all is needed to get setup?
    I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very web savvy so I’m not 100% sure.

    Any tips or advice would be greatly appreciated.
    Thanks

  • 14 Aprile 2022 in 5:04 pm
    Permalink

    Today, I went to the beach front with my kids.
    I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.”
    She put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is totally off topic but I had to tell someone!

  • 14 Aprile 2022 in 5:21 pm
    Permalink

    I’m not sure where you are getting your info, but good topic.
    I needs to spend some time learning much more or understanding more.
    Thanks for great information I was looking for this information for my mission.

  • 14 Aprile 2022 in 5:30 pm
    Permalink

    Howdy! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for
    some targeted keywords but I’m not seeing very good results.
    If you know of any please share. Appreciate it!

  • 14 Aprile 2022 in 5:38 pm
    Permalink

    Hello there! This blog post could not be written much better!
    Looking at this article reminds me of my previous roommate!

    He constantly kept preaching about this. I most certainly will send this information to him.

    Fairly certain he will have a great read. Many thanks for sharing!

  • 14 Aprile 2022 in 6:18 pm
    Permalink

    Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the
    book in it or something. I think that you could do with a few pics
    to drive the message home a bit, but other than that, this is magnificent blog.

    A fantastic read. I will certainly be back.

  • 14 Aprile 2022 in 6:25 pm
    Permalink

    hi!,I like your writing very so much! percentage we keep in touch extra approximately your post on AOL?
    I require an expert on this house to resolve my problem.

    May be that’s you! Having a look forward to look you.

  • 14 Aprile 2022 in 6:33 pm
    Permalink

    Thanks for finally writing about > DYBALA: "IL 21 IL MIO NUMERO,
    IO FEDELE ALLA JUVENTUS" – Exclusive Magazine < Loved it!

  • 14 Aprile 2022 in 6:41 pm
    Permalink

    I was able to find good information from your blog
    articles.

  • 14 Aprile 2022 in 6:46 pm
    Permalink

    Hi! Someone in my Myspace group shared this site with
    us so I came to give it a look. I’m definitely loving the information. I’m
    book-marking and will be tweeting this to my followers! Terrific blog and fantastic style and design.

  • 14 Aprile 2022 in 6:49 pm
    Permalink

    Good day! This is my first visit to your blog! We are a group of volunteers and starting
    a new project in a community in the same niche. Your blog provided
    us beneficial information to work on. You have done a extraordinary job!

  • 14 Aprile 2022 in 7:29 pm
    Permalink

    With havin so much written content do you ever run into any issues of plagorism or copyright violation? My blog has a lot of exclusive content I’ve either created myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the internet
    without my agreement. Do you know any ways to help protect against
    content from being stolen? I’d really appreciate it.

  • 14 Aprile 2022 in 8:10 pm
    Permalink

    I enjoy what you guys are usually up too. This type of clever work and
    coverage! Keep up the excellent works guys I’ve included you guys to my personal blogroll.

  • 14 Aprile 2022 in 8:31 pm
    Permalink

    Very soon this website will be famous amid all blogging users, due to it’s nice articles

  • 14 Aprile 2022 in 8:46 pm
    Permalink

    Hello would you mind sharing which blog platform you’re using?
    I’m looking to start my own blog soon but I’m having a difficult time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I’m looking for something completely unique.

    P.S Apologies for being off-topic but I had to ask!

  • 14 Aprile 2022 in 9:08 pm
    Permalink

    Hi! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I genuinely enjoy reading through your posts.

    Can you suggest any other blogs/websites/forums that cover the same
    topics? Thank you so much!

  • 14 Aprile 2022 in 9:39 pm
    Permalink

    Hello there, I found your website by means of Google while searching
    for a related topic, your website got here up, it appears great.
    I have bookmarked it in my google bookmarks.
    Hi there, just was aware of your weblog via Google, and found that it is truly informative.
    I’m gonna watch out for brussels. I will be grateful in case you proceed this in future.
    A lot of people might be benefited from your
    writing. Cheers!

  • 14 Aprile 2022 in 9:40 pm
    Permalink

    We stumbled over here by a different website and thought I might
    as well check things out. I like what I see so now i am following you.
    Look forward to checking out your web page repeatedly.

  • 18 Aprile 2022 in 6:38 am
    Permalink

    Hey there! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
    There’s a lot of people that I think would really enjoy
    your content. Please let me know. Thank you